abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85788017
DieetClub #307 Of je opent een nieuw topic...

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings*O* We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan ;) Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_85799691
ah, dit is het topic waar ik centimeters en een paar kilootjes kan gaan melden over een paar weken :P
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_85804735
Discipline :@ :( :X }:| ;(
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_85805399
Ben vandaag te laat wakker geworden om naar de sportschool te gaan. :( Dan maar morgen. :)
pi_85901498
Even nieuw leven hierin:

Ben sinds het vorige topic gaan proberen gezonder te eten. Mijn eerste stappen:
- dagelijks 2 bruine boterhammen met kipfilet of ham ofzo..
- dagelijks een/twee kop(pen) yoghurt met wat fruit erin en muesli
- dagelijks toch wel proberen aan de 200 gram groente te komen. Dat lukt nu al een paar dagen, maar raak uit mijn creativiteit (die ik al niet bezit :') ) Dus daar moet ik vandaag eens naar opzoek gaan.

Verder ben ik nog altijd 3x pw aan het sporten en ga nu bezig met zo'n loopschema van het internet met veel interval lopen en uiteindelijk 30 minuten aan 1 stuk. Begin niet bij het begin omdat ik al een tijdje bezig ben, dus begin in week 5 en die ging gister wel goed. :)

De milky breaks zijn nu uit m'n leven. Al moet ik dit pak op het werk nog even opeten, maar dat blijft wel een tijdje goed.

Voordat ik hieraan begon was er weer een stijgende lijn te zien in m'n gewicht en die lijkt nu weer naar beneden te gaan, dus het werkt *O*
pi_85901631
mooi zo laydina :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85906123
* xBlossomx schaamt zich voor het vergeten te openen van een nieuw topic ;(

Het afvallen gaat bij mij ook goed. De weegschaal geeft nog steeds hetzelfde aan, maar dat zou wel door de krachttraining komen. Mijn buik verandert echt en mijn extreem dikke kont valt al in. :') Dik is ie altijd geweest, maar een beetje minder zal zeker beter zijn. :D

@Laydina: Goed zo!! *O* *O*
pi_85945202
@Laydina: Klinkt goed. Ik vind het ook lastig hoor, groentes. Ik doe een dag broccoli en amandelen die ik zelf rooster in een koekenpan (niet te veel want er zitten wel veel calorieën in. Een dag sperzieboontjes met wat knoflook en munt. Een dag witlof met tijm en honing (oooeehhh, dat mag natuurlijk eigenlijk niet en je kunt ook zonder). Van de week had ik een lekker omelet gemaakt met paprika, uitjes, prei, courgette en witte kool en ham. Was ook heel lekker. Misschien heb je er iets aan ;)

En hier mag ik trots melden dat het doorzetten toch zin heeft gehad, ik ben deze week 1 kilo afgevallen *O*
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_85965054
Ik meld mij ook weer eens, mompelt iets over gebrek aan discipline (want vakantie), vicieuze cirkel, ellendig voelen, slijmbeursontsteking in de heup en vervelende bilspier. Alles bij elkaar ... terug bij af.
Morgen dokter bellen voor de laatste 2. hopelijk kan ik dan weer wat meer bewegen, en kom ik uit die ellendige vicieuze cirkel -O-
* LovelyLady geeft zichzelf een schop onder haar dikke reet :')
pi_86050961
Wilt u afvallen? Neem nog een vet worstje! Door allerlei instanties is ons op het hart gedrukt dat we minder vet moesten eten, maar dat is een grote vergissing. Vet is helemaal niet ongezond. Koolhydraten zijn juist slecht voor je. Filmpje: http://video.elsevier.nl/11801902/
pi_86053441
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 02:13 schreef nz1900 het volgende:
Wilt u afvallen? Neem nog een vet worstje! Door allerlei instanties is ons op het hart gedrukt dat we minder vet moesten eten, maar dat is een grote vergissing. Vet is helemaal niet ongezond. Koolhydraten zijn juist slecht voor je. Filmpje: http://video.elsevier.nl/11801902/
Volgens mij is dit al heeeeeel lang bekend :')
pi_86053476
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 02:13 schreef nz1900 het volgende:
Hoe vaak kom je dat hier nog plaatsen :{w
pi_86053584
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:33 schreef Laydina het volgende:

[..]

Volgens mij is dit al heeeeeel lang bekend :')
Bij 99% van forummers niet, vandaar.
pi_86053600
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:49 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Bij 99% van forummers niet, vandaar.
Dan moet je dit ergens anders posten, want in dit topic is dat al wel bekend ;)
pi_86053698
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe vaak kom je dat hier nog plaatsen :{w
Zolang als hier verkeerde dieet adviezen gegeven worden.
pi_86053737
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:50 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dan moet je dit ergens anders posten, want in dit topic is dat al wel bekend ;)
Waarom volgt 99% van de mensen in dit topic dit advies dan niet op ?
pi_86053777
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:59 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Waarom volgt 99% van de mensen in dit topic dit advies dan niet op ?
Ow sorry we wisten niet dat we _O_ jou _O_ moesten volgen
Geef gewoon je advies, als niemand er op reageert zal er een reden voor zijn en hoef jij het niet elke week te herhalen
pi_86053973
Niet "mijn" advies. Het betreft een onderzoek onder 350.000 mensen maar.
Heb je ooit wel eens de moeite genomen om het filmpje te bekijken ?
Reageer daar dan eens inhoudelijk op ?
pi_86054420
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:16 schreef nz1900 het volgende:
Niet "mijn" advies. Het betreft een onderzoek onder 350.000 mensen maar.
Heb je ooit wel eens de moeite genomen om het filmpje te bekijken ?
Reageer daar dan eens inhoudelijk op ?
Nope en ook geen behoefte aan want het gaat al jaren erg lekker hier
Maar het is vervelend als iemand alleen maar dit komt posten en dan gewoon al 10x
Praat gewoon lekker mee en plaats je eigen ervaringen maar kom niet alleen maar even met een linkje gooien
pi_86056680
Ok, het is duidelijk. Jammer dat je niet inhoudelijk op het filmpje wil ingaan.
pi_86058695
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef nz1900 het volgende:
Ok, het is duidelijk. Jammer dat je niet inhoudelijk op het filmpje wil ingaan.
Volgens mij verkondigen weinig tot geen mensen hier dat vet slecht is. Ze zeggen hoogstens dat je er niet te veel van moet innemen (wat ook zo is). Koolhydraten worden ook niet geprezen als iets dat goed is hier. Ook hier geld weer. je moet ze hebben (zeker handig als je veel sport), maar ook weer met mate.
  zaterdag 4 september 2010 @ 13:34:45 #22
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86058843
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:

[..]

Volgens mij verkondigen weinig tot geen mensen hier dat vet slecht is. Ze zeggen hoogstens dat je er niet te veel van moet innemen (wat ook zo is). Koolhydraten worden ook niet geprezen als iets dat goed is hier. Ook hier geld weer. je moet ze hebben (zeker handig als je veel sport), maar ook weer met mate.
Dat dus! Alles met mate.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 4 september 2010 @ 14:08:34 #23
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86059874
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Nope en ook geen behoefte aan want het gaat al jaren erg lekker hier
:')

Het gaat zo lekker met jou dat je jaren later nog elke dag hier zit te posten... :') :')
Afvallen stelt niet zoveel voor, je doet het of je doet het niet, dat geouwehoer van jullie, mijn god... net of jullie er de hele dag mee bezig zijn, vooral figuren als sarabi...

echt :')
I intend to be formidably armed
pi_86060167
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

:')

Het gaat zo lekker met jou dat je jaren later nog elke dag hier zit te posten... :') :')
Afvallen stelt niet zoveel voor, je doet het of je doet het niet, dat geouwehoer van jullie, mijn god... net of jullie er de hele dag mee bezig zijn, vooral figuren als sarabi...

echt :')
:* lucht het op?
pi_86061662
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan als je teveel vet eet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')