quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig! Want anders blijft die schimmel zo in mijn hoofd spoken
die kan je beter in nederland bestellen, doen ze gewoon via buspostquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan iemand een cuticle remover meebestellen voor mij?
Of is dat goedkoper als ik het zelf doe?
link?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kan je beter in nederland bestellen, doen ze gewoon via buspost
zijn het mijn collega's?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, ik moet even zeiken hoor.
Is visite hier, naja visite, niks speciaals.
Een vriendin van mama met dr man, die vrouw zit hier elke week, dat is op zich al fijn.
Maar samen zijn ze echt een brok negatieve energie, op alles wat je zegt zo'n opmerkingen maken, echt ARGH.
*schiet ze neer*
google es op nfu oh nederland danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
link?![]()
Kan die site echt nooit vinden *dom is*
Vind ik wel meevallen als je bekijkt dat pakketpost binnen NL al 6,75 is... Ik heb 6 lakjes besteld, dan vallen de verzendkosten wel mee, ook 9,20quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind de verzendkosten wel vrij pittig, ruim 9 euro.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef mirannie het volgende:
Bubs kan ze natuurlijk ook voor haar winkel kopen. Ze zijn nu maar 6 euro, verkopen voor 9 ofzo, altijd leuk! Iedereen houdt van Nfu Oh
Denk het niet. Die vrouw is te lam om te werken maar zou het wel gewoon kunnen. Volgens mij zelfs diploma om met verstandelijk gehandicapten te werken. Maaaar wel altijd suuuper zuinig doen, tot het irritante toe. Denk zeeman/wibra klerenquote:
Kost nu 5,40 bij Viis.eequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kan je beter in nederland bestellen, doen ze gewoon via buspost
Da's behoorlijk duur dan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
13.16 incl verzenden via nfu oh nederland
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:59 schreef mirannie het volgende:
Oeh, en zie net dat TD geshipt is![]()
Dit is niet goed.
Hallo, ik ben Mirannie en ik ben een nagellak-O-holic.
En nu ga ik gauw naar huis. Fijne avond allemaal en tot morgen eind van de middag!!
Je doet er best lang mee toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Fijne avond nog!
Ik vond het ook vrij duur maar voor een keertje moet het kunnen.
Is dat mijn tante?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk het niet. Die vrouw is te lam om te werken maar zou het wel gewoon kunnen. Volgens mij zelfs diploma om met verstandelijk gehandicapten te werken. Maaaar wel altijd suuuper zuinig doen, tot het irritante toe. Denk zeeman/wibra kleren(en vervolgens 3x per jaar op vakantie kunnen).
En ALTIJD zeiken om mensen (lees jongeren) die wel werken en soms een keer zeggen dat ze moe zijn na 9u werken. Echt. AAHH
Dat is waar. En die vijl is geweldigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je doet er best lang mee toch?
Had altijd acryl, gisteren eraf gehaald.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is waar. En die vijl is geweldig
Zijn er zoveel mensen als dit mens dan ? Waar gaat de wereld heenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Het kan er niet zijn, die komt het dorp niet uit
Ik kan je niet volgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
http://depths-of-sq.blogspot.com/
Let wel, het is geen polishblog!
kak, dat ga ik repareren!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgenKrijg een foutmelding als ik op 'volgen' klik
Jij een blogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik google reader volg jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan niet volgen, want zelf geen blog of 1 van die accounts, maar ik heb je pagina bij mijn favorieten gezetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik vroeger al gedaan. Alleen geen nagellakblog. Want die zijn er al genoeg en er zijn zoveel mensen die daar zo veel beter in zijn!quote:
brainfarts?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
hmm, ik ben allang blij dat het niet aan mij ligt. Kon al niks vinden en ben d'r best handig meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kan je niet repareren hoor, dat is een bug die al de hele dag is!
oh eigenlijk had ik nog even moeten wachten met dit vertellenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmm, ik ben allang blij dat het niet aan mij ligt. Kon al niks vinden en ben d'r best handig mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand een kanon voor mij?heb je ook een kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik was gisteren, het was erg leuk. Alleen een grote modderpoel dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Joysa, have fun op de PFTis droog dat scheelt!
Ik mag morgen nog de hele dag werken, dus ik ga er vanavond niet heen.
Misschien dat ik morgen wel even ga kijken
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
handig, iemand wint mijn opi giveaway, ik zeg mail mij jouw adres, krijg ik een mail met thank you blabblabla, en geen adres erin, zucht
anders wil ik wel hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
handig, iemand wint mijn opi giveaway, ik zeg mail mij jouw adres, krijg ik een mail met thank you blabblabla, en geen adres erin, zucht
we sink alike!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wilde die grap ook al maken, maar ik dacht ach, is zo afgezaagd![]()
niet byzonder maar t zijn leuke bloemetjes en de plates en stempel doen het topquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Een beetje bijzondere plates van Herome?
Oke dan laat ik ze aan me voorbij gaan ben tevreden met mijn konadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet byzonder maar t zijn leuke bloemetjes en de plates en stempel doen het top
konad heeft hetzelfde effect, ik vind de konad en herome wel veeel beter dan essencequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Oke dan laat ik ze aan me voorbij gaan ben tevreden met mijn konad
ik heb niet zo veel te ruilen nuquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij staat nog in t ruiltopic! ik had hem dubbel besteld en hoef ze allebei niet ;p
Bij Glemmer geweest toevallig? Daar is Jillz sponsor van en Pink Floyd project trad opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:55 schreef vamperotica het volgende:
Jillz en Pink Floyd.... mooie overgan van zomer naar herfst!
Gheheh nee, helaas...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bij Glemmer geweest toevallig? Daar is Jillz sponsor van en Pink Floyd project trad op
Wij komen net bij Kane vandaan en hoewel hun echt geweldig waren, was het tofste moment wel toen het podium ontruimd werd en de honderden overgebleven mensen veeet begonnen te dansenwow!
Ik is ook stukquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:45 schreef princess-a het volgende:
Moggeh!
Weet niet hoe het met jullie zit vandaag, maar ik ben kapot! 4 uurtjes geslapen en ga zo naar mn werk voor een héle lange dag
cool!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
SQ, hier wat ideetjes!
http://catsparella.blogsp(...)hrough-alphabet.html
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
Kittehquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
Wat lievquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kitteh
Ik moest net een kadotje inpakken voor een heel oud dametje. Toen keek ze naar mn nagels, gelakt met Halleys Comet, en zei ze Meid wat een mooie kleur, ik heb altijd rood, maar dit is zo anders. En toen kwam het: "nooohh" de verliefde/stoute blik die ze had bij nooohh moeten jullie erbij fantaseren
![]()
De schat
En ik hou van die katquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik houd van onze DSLR
[ afbeelding ]
't Is een scheetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
En ik hou van die katAlthans, de looks, want misschien heeft hij/zij wel een schijtkarakter
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kitteh
Ik moest net een kadotje inpakken voor een heel oud dametje. Toen keek ze naar mn nagels, gelakt met Halleys Comet, en zei ze Meid wat een mooie kleur, ik heb altijd rood, maar dit is zo anders. En toen kwam het: "nooohh" de verliefde/stoute blik die ze had bij nooohh moeten jullie erbij fantaseren
![]()
De schat
Dat komt helemaal goed uit..ik slaap ook de hele dagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij slaapt wel de hele dag en 's nachts gaat ie de andere katten meppen!
geen idee, dat fenomeen kent ie nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed uit..ik slaap ook de hele dagEn andere katten zijn hier toch niet! Hoe is ie met honden?
ooooooh wat een mooie poezelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb eventueel ook deze nog tegen een leuke ruil:
[ afbeelding ]
Die is aanhankelijker, maar ook wat angstig soms.
Wow wat een beauty!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Een regenjas en lieslaarzen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef Loqi het volgende:
Pff, straks feestje en ik weet niet wat ik aan moetheb weer zo een dag waarop alles lelijk staat
Wat voor feestje is het? En binnen of buiten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef Loqi het volgende:
Pff, straks feestje en ik weet niet wat ik aan moetheb weer zo een dag waarop alles lelijk staat
Ik bied 2 CG lakjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een regenjas en lieslaarzen?
Verjaardag, binnen ivbm regenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat voor feestje is het? En binnen of buiten?
Oh, dan gewoon een vrolijke tuniek, skinny jeans en hakken (laarzen/enkellaarsjes/pumps)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
heb ik allebei niet
[..]
Verjaardag, binnen ivbm regen
ja, da's prijzig inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik bied 2 CG lakjes
We zijn de hele middag op zoek geweest naar composiet vlonders. mén wat een gedoe. En duur!
ruim 1000 euro voor dat stukje langs het huis waar de jacuzzi in ligt.maar het betekend wel nooit meer beitsen
Ja dat is wel zon beetje wat ik nu aan hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, dan gewoon een vrolijke tuniek, skinny jeans en hakken (laarzen/enkellaarsjes/pumps)
Maar dat is slechts een ideetje
quote:
ik haat dikdagenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zon beetje wat ik nu aan hebmaar t zit niet mooi en bleh..dikdag
![]()
sorry, moet gewoon even zeuren
Cremesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat heb je genomen??
BTW, iemand hier die graag van OPI jade is the new black af wil???
en hoe komt het dat ik steeds meer cremes leuk vindvond het eerst 10 keer niks
Ja rotdagen zijn hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik haat dikdagengewoon iets wat van boven een beetje strak zit (dus slankig maakt) en dan iets wat rond het midden wat losser zit. is bij mij meestal wel een goede oplossing want ik drink altijd bier en dan gaat mijn buik opzetten en hoef ik die niet heel de tijd in te houden
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja rotdagen zijn hetheb maar een strak topje aan gedaan en een super wilde, brede bolero met froezel, dan lijkt mn middel wat slanker en bling.. more is more
45, 51, 56, 97, 125, 174, 260 en aqua basecoatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat heb je genomen??
BTW, iemand hier die graag van OPI jade is the new black af wil???
en hoe komt het dat ik steeds meer cremes leuk vindvond het eerst 10 keer niks
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de aandacht van het 'probleemgebied' afleiden
Wutquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
Er hangt gvd een rare lint/rubber achtig ding uit de trommel van mijn droger, keivast!! Da's vast niet goed
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga naar mijn scheetje toe, doeeei
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
45, 51, 56, 97, 125, 174, 260 en aqua basecoat
och, ik heb nu iig al mijn nfu oh lemmings, hoef ik daar ook niet meer naar te kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:28 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat is nog meer dan ik!
Ik heb 38, 39, 53, 55 en 2x cuticle remover besteld.
Wilde eigenlijk 40 en 60 ook, maar die waren er niet meer
Ik nog wel een aantal, maar die waren er ook allemaal niet... en sommige twijfel ik ook nog steeds over.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, ik heb nu iig al mijn nfu oh lemmings, hoef ik daar ook niet meer naar te kijken
Pretteeeehquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
Self-made pic van mijn geweldige leren jasje.
Alleen niet zo´n beste foto, dus zal mijn dochter vandeweek vragen ook nog een keer een foto te maken.
[ afbeelding ]
cute!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
Alleen niet zo´n beste foto, dus zal mijn dochter vandeweek vragen ook nog een keer een foto te maken.
[ afbeelding ]
Dank je wel!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat jasje is echt gaaf!!
Ik ben echt zoooooo moe vanavond... ongelooflijk. Ga na Het Beste Idee gelijk door naar bed maar weer.....
200 euro meer dan waard!! Wat een mooi jackie!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
geen draadjes meer uit de muurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
wij zijn bijna 4 uur bezig geweest om 2 (!!!) lampjes langs het bed te hangen. Voordat we es doorhadden hoe we de stroom moest monteren met een koordje ertussen
Gaaaaaf!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend leuk jasje, staat je zo te zien ook erg goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel! En sterkte met je blaasontsteking.quote:
Thanks! Is van Espritquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:19 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk mirannie, waar issie van?
@ Mss, blaasontsteking sucks
Ja toch?! Hij is echt geweldig! Dank je wel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
200 euro meer dan waard!! Wat een mooi jackie!
Vind het al knap dat je het zelf doet! Ik kan echt niks zelf, behalve Ikea rommel in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
wij zijn bijna 4 uur bezig geweest om 2 (!!!) lampjes langs het bed te hangen. Voordat we es doorhadden hoe we de stroom moest monteren met een koordje ertussen
Thank you!quote:
Hihi, wat onwijs veel lieve reacties op mijn jasje! Thanks!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:53 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk jasje, staat je zo te zien ook erg goed
Oei, compleet verstoord ritme. Eigenlijk moet ik er stiekem ook wel een beetje om lachen dat ie denkt dat het toen al ochtend wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:26 schreef vamperotica het volgende:
Truste allemaal...
Halp...Er gaat hier iets fout...
Kleinste monster was wakker geworedne en wilde hoe dan ook niet meer gaan slapen..Dus die zat voor de tv cars te kijken...zn oudere broertje was wakker geworden en kwam ook naar beneden..,Hoor je die klenste zeggen...Goeie morgen.....
Ja ik snap er niets van. Misschien dat het door de badeend komt.quote:
Zou eigenlijk niet weten of zo'n badeend ergens schadelijk voor is ofzo. Maar misschien is de vis zich letterlijk doodgeschrokken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik snap er niets van. Misschien dat het door de badeend komt.
het zijn vrij zwakke vissies die types, bij mij gingen ze ook altijd snel doodquote:Op zondag 29 augustus 2010 08:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik snap er niets van. Misschien dat het door de badeend komt.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat vissen bij mij altijd dood gaan. Maar binnen een dag.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het zijn vrij zwakke vissies die types, bij mij gingen ze ook altijd snel doodligt echt niet aan je badeend hoor. Misschien zit je kom wel iets te vol met spullen?
gmail -> instellingen -> accounts en import -> accountinstellingen wijzigen / instellingen voor google account -> bekijk gegevens die opgeslagen zij voor dit account -> wijzigen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
n00b vraag: hoe stel ik in mijn google account mijn naam in? Nu staat er het begin van mijn email adres en ik wil dat er gewoon Puckzzz staat.Kan het niet vinden
Ik volg je Brainfarts SQ!
Goedemorgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gmail -> instellingen -> accounts en import -> accountinstellingen wijzigen / instellingen voor google account -> bekijk gegevens die opgeslagen zij voor dit account -> wijzigen.
Dank je!quote:
om je gegevens te wijzigen moet je idd wel nog een keer met je gmail account inloggenquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goedemorgen
hoe maak ik dat stomme ding duidelijk dat ik al een Gmail account heb? Hij wil dat ik een nieuwe aan ga maken
jamaar als ik ff google op gmail inloggen kom ik dus op mijn google account uit en kan ik alleen maar een nieuwe makenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
om je gegevens te wijzigen moet je idd wel nog een keer met je gmail account inloggen
en gmail + gebruiksvriendelijkheid =
Hij is ook cutequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar als ik ff google op gmail inloggen kom ik dus op mijn google account uit en kan ik alleen maar een nieuwe maken
we hebben trouwens eindelijk een plafondventilator gevonden die we leuk vinden
Ik vinnum cute
http://www.apartdesign.nl(...)ator-bumble-bee-wit/
ja klopt!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
Wist je dat goudvissen hun kleurtje verliezen als ze altijd in het donker zouden ziten?
zomaar en weetje
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef mirannie het volgende:
De Senior die altijd zeurt over mijn nagellak gaf me net zo maar een compiment dat ze deze lak zo mooi vond
Maar waarom gebeurt dat nou net bij een lak waar ik zelf niet über tevreden over ben
Nee, de kleur is het niet, die vind ik super!! Maar duurt gewoon te lang om het aan te brengen enzo, veel laagjes, lange droogtijd. En dopje is smal dus houdt niet lekker vast. Koh glamourous purple.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik word zelf ook het meest blij van groen, de meesten helaas niet
Wat heb je op?
maar het is de moeite wel waard bij diequote:Op zondag 29 augustus 2010 13:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, de kleur is het niet, die vind ik super!! Maar duurt gewoon te lang om het aan te brengen enzo, veel laagjes, lange droogtijd. En dopje is smal dus houdt niet lekker vast. Koh glamourous purple.
Voor de kleur wel op zichquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar het is de moeite wel waard bij die
ja, doen! Dat geeft echt voldoening en het is nog leuk ook om te zien wat een zooi je eigenlijk in je voorraadkasten bewaartquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
Pfffffff ik moet nog een nuttige bijdrage aan het huishouden gaan leveren vandaag maar ben zo brak als een tientje
zal ik de kelderkast eens op gaan ruimen? Er staan dingen in waarvan de houdbaarheidsdatum ergens in 2007 is
ook leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet onderboxen en sokken sorteren en vouwen. En de plees schoonmaken.
Hmmmm lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo een appeltaart bakken
wel knetterveel werk
maar wel weer lekker
Nomsquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
wel knetterveel werk
maar wel weer lekker
1 ramvolle vuilniszak!! en zwaaaaaar!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, doen! Dat geeft echt voldoening en het is nog leuk ook om te zien wat een zooi je eigenlijk in je voorraadkasten bewaart
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
wel knetterveel werk
maar wel weer lekker
Zelfgemaakte appeltaartquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:41 schreef Mirjam het volgende:
zo, de appeltaart zit in de oven
straks maar eens het overgebleven deeg onder m'n nagels vandaan peuteren
da'swel zo ongeveer het lekkerst he?quote:
hoezo de volgende dag? wij willen ook... je houd niets over!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da'swel zo ongeveer het lekkerst he?
ik piep 'm de volgende dag altijd even op in de magnetron![]()
ohja, da's waarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo de volgende dag? wij willen ook... je houd niets over!!!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, da's waar
iedereen heeft m'n adres he?
over 'n uurtje is 'ie klaar
Hmmm, Leiden he? Kom ik vanavond wel ff een bakkie doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, da's waar
iedereen heeft m'n adres he?
over 'n uurtje is 'ie klaar
Ja das het állerlekkerst! Nom, krijg er trek van..quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da'swel zo ongeveer het lekkerst he?
ik piep 'm de volgende dag altijd even op in de magnetron![]()
hihiquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja das het állerlekkerst! Nom, krijg er trek van..
Oppiepen in de magnetron![]()
herkenbaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zin in BKEen wopper!!
Het shitte is dat ik van de Mac de fiet en mayo lekkerder vind...
Ik zou op zich wel een stop kunnen maken bij allebei
Of een McChicken. Of een McKroket zonder saus, maar met ketchupquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ja irritant he![]()
Als ik dan bij de Mac ben bestel ik maar een BigMac menu....of McNuggets of een Happy Meal McNuggets met een hamburger erbij (of andersom)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga geen eten laten aanpassen, ik weet dat er vroegah bij de plaatselijke Mac tussen de burgers gekotst werd als er geen augurken op moesten![]()
Hoewel ik geen uien lust bestel ik toch altijd een Whopper zonder aanpassing...ik vertrouw die crew niet zo....
Getverquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, erg he !
Een pauper werkte daar toen als burger-bakker (hoe noem je zo iemand?) en die had daar een handje van....dat vertelde hij dan ook heel enthousiast
![]()
![]()
He bahquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, erg he !
Een pauper werkte daar toen als burger-bakker (hoe noem je zo iemand?) en die had daar een handje van....dat vertelde hij dan ook heel enthousiast
![]()
![]()
Ik laat verder ook niks aanpassen, alleen de mckroket en op schiphol kun je degene die dat maakt heel goed zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga geen eten laten aanpassen, ik weet dat er vroegah bij de plaatselijke Mac tussen de burgers gekotst werd als er geen augurken op moesten![]()
Hoewel ik geen uien lust bestel ik toch altijd een Whopper zonder aanpassing...ik vertrouw die crew niet zo....ik flep die Whopper open en haal de 2 ringen er dan gewoon tussenuit!
2 pakken appeltaartmix gebruiken in plaats van 1quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
Komt m'n moeder dus net thuis van een vriendin... Die heeft dus een appelboom, dus m'n mams mocht dus een grote zak met appels meenemendus mams gaat vanavond appelmoes maken en ik morgen dus een appeltaart
Nu nog alleen een goed receptje zoeken. Dus Mir, wat is je recept?
of studentenhaver, of ongezouten cashew of...of...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:01 schreef Mirjam het volgende:
2
[..]
2 pakken appeltaartmix gebruiken in plaats van 1
en verder zelf spelen met de hoeveel;heden kaneel, rozijnen, en er walnoten en citroenrasp bij kwakken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een kleine verassing voor mijn zoon en schoondochter aan het bekokstoven
Hun wasmachine was in de fik gevlogen (jah!) dus nu gaan wij een nieuwe voor hun kopen. Maar we zitten natuurlijk met een logistiek probleempje van zo'n 250 km. Dus net mijn pa gebeld, die gaat morgen bij hun Gamma kijken en als ze 'm hebben dan brengt ie 'm ook meteen langs bij hun.
Ik hou van dit soort plannetjesnu maar hopen dat het lukt!
Wat ontzettend lief van julliequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een kleine verassing voor mijn zoon en schoondochter aan het bekokstoven
Hun wasmachine was in de fik gevlogen (jah!) dus nu gaan wij een nieuwe voor hun kopen. Maar we zitten natuurlijk met een logistiek probleempje van zo'n 250 km. Dus net mijn pa gebeld, die gaat morgen bij hun Gamma kijken en als ze 'm hebben dan brengt ie 'm ook meteen langs bij hun.
Ik hou van dit soort plannetjesnu maar hopen dat het lukt!
[insert zwaar Amsterdams accent] Het blijven toch je koters he?[/zwaar Amsterdams accent]quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief van jullie
AUW!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:28 schreef zoeperzazke het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAArgh ik heb net papier onder mn nagel gehad... bloeden en veel pijn... en nu wil ik mijn nagellak afhalen en dat doet zoooohooooo'n zeer!!!
het is echt verschrikkelijk koudquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:07 schreef Daph_ het volgende:
*nestelt zich achter de laptop met dampende mok thee*
Vind het maar koud vandaag!
Van die drek waar je alleen een glas water bij hoeft te gooien? Da's echt smerig iddquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Hij hadden een hele instant cakemix maar die was echt misluktte taai voor mij iig
Yepquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van die drek waar je alleen een glas water bij hoeft te gooien? Da's echt smerig idd
ahhhquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:42 schreef Diconnected het volgende:
Nohhhh scheur net echt een flink stukje van m'n nagelriem
Auch!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:42 schreef Diconnected het volgende:
Nohhhh scheur net echt een flink stukje van m'n nagelriem
Is die vergelijkbaar met Hey! Get in lime! Daar doet ie me namelijk erg aan denken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
Hopelijk komende week ein-de-lijk Damone Roberts 1968![]()
Een zomers kleurtje, maar herfstweer!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
I want ze damone!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
Dat weten we nog niet, want hij is nog onderwegquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is die vergelijkbaar met Hey! Get in lime! Daar doet ie me namelijk erg aan denken.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is die vergelijkbaar met Hey! Get in lime! Daar doet ie me namelijk erg aan denken.
Same herequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:56 schreef mirannie het volgende:
Ik wil pakjes!!! Er is echt schandalig veel onderweg![]()
TD, Cherry Culture, Viis, 2 kleine international swaps, 1 grote internationale swap, en De Doos. En ik wil het allemaal nu, nu, nu. Ja, ik ben onwijs ongeduldig!
Oh, dat scheelt echt te weinig om ook achter Damone aan te gaan. Thanks Bubs!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal volgens ALU
We zijn echt een stel mega falerds bij elkaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same hereOnderweg:
- TD met ChG Awakening, Orly Royal Navy en OPI Ogre the top blue
- OPI DS Original via Sharana
- Essie Sew Psyched en CND Ice Blue Shimmer via jou
- OPI MPJ original, Zoya Kelly en Shawn via mbeautylounge
- Mijn 8 Nfu Ohs via viis.ee
- OPI Damone Roberts 1968 via Daph
- en totaal anders maar wel tof, 2 kettingen via Etsy
Wantz all! Now!
Ik ben models own nog vergetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt echt te weinig om ook achter Damone aan te gaan. Thanks Bubs!
[..]
We zijn echt een stel mega falerds bij elkaar![]()
Het vervelendste is dat Viis niet alles had wat ik nog wilde, anders was ik zeker klaar geweest voorlopig, nu durf ik daar echt mijn hand niet voor in het vuur te steken.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef Mirjam het volgende:
zo, beenhammetje net in de oven, straks knoflookaardappeltjes maken, vandaag een echt koningsmaal op z'n zondags
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben maar eens wat spullen op marktplaats aan het gooien die heir mateloos in de weg staat, doe mijn philips living colors lamp ook maar weg!
op bieden gezetquote:
Ik hoef niks weg te doen we hebben ruimte over als we dit huis zouden krijgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben maar eens wat spullen op marktplaats aan het gooien die heir mateloos in de weg staat, doe mijn philips living colors lamp ook maar weg!
is goed, laat maar weten als je interesse hebtquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook nog zo'n lamp, maar ik ga eerst uitvogelen wat ze in de personeelswinkel kosten met een pasje van mijn collega
Wanneer ga je eik verhuizen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is goed, laat maar weten als je interesse hebt![]()
ik heb straks ook meer ruimte in mijn huis, maar wil alle spullen die ik niet mee wil verhuizen alvast verkopen zodat ik minder sleepwerk heb
ze zouden eerst oplevern in februari, maar ze hebben nu gezegd dat als de herfst en winter meezitten het misschien al in december kan!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |