Ik snap het in ieder geval wel en ben vet jaloersquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
@SQ; het plaatje moet je verder even helemaal leeg zien. Mijn badkamer moet ik nog uitzoeken, dus ik kan er een bad in zetten. Ik heb ook de grote slaapkamer en de kamer ernaast omgedraaid, en dan via de grote slaapkamer een schuifdeur naar het kleine kamer met het nijntje bed, zodat ik vanuit mijn slaapkamer 1 grote inloopkast heb. De deur in dat kamertje aan de gangkant wordt er dan uitgehaald
Snap je em?vage uitleg van mij!
Tja, mijn mening heb ik al gegeven. Ben het wel met je moeder/familie eens.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef Diconnected het volgende:
Hallowww.
Pfff. Vrijdagavond had m'n moeder dus het gesprek over mijn plannen met haar ouders en zus enzo. En die zeggen dus ook allemaal dat het geen slim plan is, dat ik uit m'n schoolritme raak, en dat alles er op neer kwam dat ik gewoon naar school moet eigenlijk en dus maar 1 tot 2 jaar moet wachten tot ik weg mag.Maar ik zou me denk ik echt niet op m'n gemak voelen als ik naar school zou gaan over een paar weken... En ze zeggen dus van 'ja, maar je kan je nu helemaal focussen op school, en je best doen en zeggen dat je het wel kan, en dat je een diploma hebt en dat is dus goed en beter!!' en blablabla
![]()
Dus ik weet ff niet meer wat ik hier nou mee moet
Je moet doen wat voor jou het beste is. Want gaan studeren als je er zelf niet voor de vlle 100% achter staat gaat ook niet werken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef Diconnected het volgende:
Hallowww.
Pfff. Vrijdagavond had m'n moeder dus het gesprek over mijn plannen met haar ouders en zus enzo. En die zeggen dus ook allemaal dat het geen slim plan is, dat ik uit m'n schoolritme raak, en dat alles er op neer kwam dat ik gewoon naar school moet eigenlijk en dus maar 1 tot 2 jaar moet wachten tot ik weg mag.Maar ik zou me denk ik echt niet op m'n gemak voelen als ik naar school zou gaan over een paar weken... En ze zeggen dus van 'ja, maar je kan je nu helemaal focussen op school, en je best doen en zeggen dat je het wel kan, en dat je een diploma hebt en dat is dus goed en beter!!' en blablabla
![]()
Dus ik weet ff niet meer wat ik hier nou mee moet
Oh het ontwerp ziet er bijna precies hetzelfde uit als een appartement waarvoor ik gekeken had in Amstelveen, vandaarquote:
Ik snap 'm, klinkt geweldig!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
@SQ; het plaatje moet je verder even helemaal leeg zien. Mijn badkamer moet ik nog uitzoeken, dus ik kan er een bad in zetten. Ik heb ook de grote slaapkamer en de kamer ernaast omgedraaid, en dan via de grote slaapkamer een schuifdeur naar het kleine kamer met het nijntje bed, zodat ik vanuit mijn slaapkamer 1 grote inloopkast heb. De deur in dat kamertje aan de gangkant wordt er dan uitgehaald
Snap je em?vage uitleg van mij!
Laatste weekje toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom gaat het weekend zo snel? Waarom is het morgen niet ook nog weekend?
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik snap het goed! En no way dat mijn dochter zonder diploma op haar 19de het land verlaat voor een jaar. Ik vond een weekendje met opa en oma mee en 3 dagen op kamp al een dramaquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind wel dat men best even mag stilstaan bij het feit dat Dico 19 is, oudste kind en enige dochter en dat haar moeder haar praktisch alleen heeft opgevoed. En dat een moeder natuurlijk niet zo'n beslissing meteen gaat aanmoedigen. Als ik een dochter van 19 zou hebben zou ik ook niet meteen zeggen van meid, leuk, ga naar Amerika, doen! Nee, ik zou wel 800% garantie willen dat mijn kind het om de juiste redenen doet en dat alle voor- en nadelen zijn afgewogen. En ff een jaar naar Amerika is nogal wat hoor. Ik ging op mijn 24e drie weken naar Texas voor mijn werk en mijn moeder zat al te zweten bij de gedachte dat d'r oudste kind en enige dochter zo'n reis in haar eentje moest maken.
Ik weet wel zeker dat als Dico aan haar moeder kan bewijzen dat ze haar plannen goed heeft uitgedacht en deze keuze om de juiste redenen maakt (waarbij "dat wil ik gewoon" uiteraard niet voldoende is) haar moeder dat gaat goedkeuren. Maar ik denk ook niet dat je moet verwachten dat moeder binnen een week vrede heeft gesloten met dit wilde plan. Dat heeft gewoon iets meer tijd nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |