ook leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet onderboxen en sokken sorteren en vouwen. En de plees schoonmaken.
Hmmmm lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo een appeltaart bakken
wel knetterveel werk
maar wel weer lekker
Nomsquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
wel knetterveel werk
maar wel weer lekker
1 ramvolle vuilniszak!! en zwaaaaaar!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, doen! Dat geeft echt voldoening en het is nog leuk ook om te zien wat een zooi je eigenlijk in je voorraadkasten bewaart
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Mirjam het volgende:
wel knetterveel werk
maar wel weer lekker
Zelfgemaakte appeltaartquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:41 schreef Mirjam het volgende:
zo, de appeltaart zit in de oven
straks maar eens het overgebleven deeg onder m'n nagels vandaan peuteren
da'swel zo ongeveer het lekkerst he?quote:
hoezo de volgende dag? wij willen ook... je houd niets over!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da'swel zo ongeveer het lekkerst he?
ik piep 'm de volgende dag altijd even op in de magnetron![]()
ohja, da's waarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo de volgende dag? wij willen ook... je houd niets over!!!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, da's waar
iedereen heeft m'n adres he?
over 'n uurtje is 'ie klaar
Hmmm, Leiden he? Kom ik vanavond wel ff een bakkie doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, da's waar
iedereen heeft m'n adres he?
over 'n uurtje is 'ie klaar
Ja das het állerlekkerst! Nom, krijg er trek van..quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da'swel zo ongeveer het lekkerst he?
ik piep 'm de volgende dag altijd even op in de magnetron![]()
hihiquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja das het állerlekkerst! Nom, krijg er trek van..
Oppiepen in de magnetron![]()
herkenbaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zin in BKEen wopper!!
Het shitte is dat ik van de Mac de fiet en mayo lekkerder vind...
Ik zou op zich wel een stop kunnen maken bij allebei
Of een McChicken. Of een McKroket zonder saus, maar met ketchupquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ja irritant he![]()
Als ik dan bij de Mac ben bestel ik maar een BigMac menu....of McNuggets of een Happy Meal McNuggets met een hamburger erbij (of andersom)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga geen eten laten aanpassen, ik weet dat er vroegah bij de plaatselijke Mac tussen de burgers gekotst werd als er geen augurken op moesten![]()
Hoewel ik geen uien lust bestel ik toch altijd een Whopper zonder aanpassing...ik vertrouw die crew niet zo....
Getverquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, erg he !
Een pauper werkte daar toen als burger-bakker (hoe noem je zo iemand?) en die had daar een handje van....dat vertelde hij dan ook heel enthousiast
![]()
![]()
He bahquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, erg he !
Een pauper werkte daar toen als burger-bakker (hoe noem je zo iemand?) en die had daar een handje van....dat vertelde hij dan ook heel enthousiast
![]()
![]()
Ik laat verder ook niks aanpassen, alleen de mckroket en op schiphol kun je degene die dat maakt heel goed zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga geen eten laten aanpassen, ik weet dat er vroegah bij de plaatselijke Mac tussen de burgers gekotst werd als er geen augurken op moesten![]()
Hoewel ik geen uien lust bestel ik toch altijd een Whopper zonder aanpassing...ik vertrouw die crew niet zo....ik flep die Whopper open en haal de 2 ringen er dan gewoon tussenuit!
2 pakken appeltaartmix gebruiken in plaats van 1quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
Komt m'n moeder dus net thuis van een vriendin... Die heeft dus een appelboom, dus m'n mams mocht dus een grote zak met appels meenemendus mams gaat vanavond appelmoes maken en ik morgen dus een appeltaart
Nu nog alleen een goed receptje zoeken. Dus Mir, wat is je recept?
of studentenhaver, of ongezouten cashew of...of...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:01 schreef Mirjam het volgende:
2
[..]
2 pakken appeltaartmix gebruiken in plaats van 1
en verder zelf spelen met de hoeveel;heden kaneel, rozijnen, en er walnoten en citroenrasp bij kwakken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een kleine verassing voor mijn zoon en schoondochter aan het bekokstoven
Hun wasmachine was in de fik gevlogen (jah!) dus nu gaan wij een nieuwe voor hun kopen. Maar we zitten natuurlijk met een logistiek probleempje van zo'n 250 km. Dus net mijn pa gebeld, die gaat morgen bij hun Gamma kijken en als ze 'm hebben dan brengt ie 'm ook meteen langs bij hun.
Ik hou van dit soort plannetjesnu maar hopen dat het lukt!
Wat ontzettend lief van julliequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een kleine verassing voor mijn zoon en schoondochter aan het bekokstoven
Hun wasmachine was in de fik gevlogen (jah!) dus nu gaan wij een nieuwe voor hun kopen. Maar we zitten natuurlijk met een logistiek probleempje van zo'n 250 km. Dus net mijn pa gebeld, die gaat morgen bij hun Gamma kijken en als ze 'm hebben dan brengt ie 'm ook meteen langs bij hun.
Ik hou van dit soort plannetjesnu maar hopen dat het lukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |