quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
45, 51, 56, 97, 125, 174, 260 en aqua basecoat
och, ik heb nu iig al mijn nfu oh lemmings, hoef ik daar ook niet meer naar te kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:28 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat is nog meer dan ik!
Ik heb 38, 39, 53, 55 en 2x cuticle remover besteld.
Wilde eigenlijk 40 en 60 ook, maar die waren er niet meer
Ik nog wel een aantal, maar die waren er ook allemaal niet... en sommige twijfel ik ook nog steeds over.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, ik heb nu iig al mijn nfu oh lemmings, hoef ik daar ook niet meer naar te kijken
Pretteeeehquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
Self-made pic van mijn geweldige leren jasje.
Alleen niet zo´n beste foto, dus zal mijn dochter vandeweek vragen ook nog een keer een foto te maken.
[ afbeelding ]
cute!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
Alleen niet zo´n beste foto, dus zal mijn dochter vandeweek vragen ook nog een keer een foto te maken.
[ afbeelding ]
Dank je wel!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat jasje is echt gaaf!!
Ik ben echt zoooooo moe vanavond... ongelooflijk. Ga na Het Beste Idee gelijk door naar bed maar weer.....
200 euro meer dan waard!! Wat een mooi jackie!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
geen draadjes meer uit de muurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
wij zijn bijna 4 uur bezig geweest om 2 (!!!) lampjes langs het bed te hangen. Voordat we es doorhadden hoe we de stroom moest monteren met een koordje ertussen
Gaaaaaf!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend leuk jasje, staat je zo te zien ook erg goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel! En sterkte met je blaasontsteking.quote:
Thanks! Is van Espritquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:19 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk mirannie, waar issie van?
@ Mss, blaasontsteking sucks
Ja toch?! Hij is echt geweldig! Dank je wel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
200 euro meer dan waard!! Wat een mooi jackie!
Vind het al knap dat je het zelf doet! Ik kan echt niks zelf, behalve Ikea rommel in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
wij zijn bijna 4 uur bezig geweest om 2 (!!!) lampjes langs het bed te hangen. Voordat we es doorhadden hoe we de stroom moest monteren met een koordje ertussen
Thank you!quote:
Hihi, wat onwijs veel lieve reacties op mijn jasje! Thanks!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:53 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk jasje, staat je zo te zien ook erg goed
Oei, compleet verstoord ritme. Eigenlijk moet ik er stiekem ook wel een beetje om lachen dat ie denkt dat het toen al ochtend wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:26 schreef vamperotica het volgende:
Truste allemaal...
Halp...Er gaat hier iets fout...
Kleinste monster was wakker geworedne en wilde hoe dan ook niet meer gaan slapen..Dus die zat voor de tv cars te kijken...zn oudere broertje was wakker geworden en kwam ook naar beneden..,Hoor je die klenste zeggen...Goeie morgen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |