Lekker pittig vlot rood kapselquote:
Ik hoor de kassa al rinkelen bij SBSquote:
* gaat een zak suikerspinnen kopen vast om op het podium te gooien XDquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoor de kassa al rinkelen bij SBS
Make-up past niet bij haar. Ze had één keer hele neutrale kleuren en dat stond haar 1.000x beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Wat een raar mondje heeft Simone eigenlijk, zo een clownsmondje.
Niet slecht, maar ook niet geweldig.
Die heeft een Bieber kapselquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:04 schreef Silenus het volgende:
Hij lijkt op Luuk de Jong van FC Twente.
"ja echt waar hoor"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef MissJ het volgende:
MM altijd met zijn "goed hoorrrrrrrrrrrr"
Brandsteder niveau datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:08 schreef Stickertje het volgende:
die onderbrekingen van sbs slaan nergens op... en dat programma lijkt me zo flauw worden, zetten ze vast ook een lachband onder
Zijn krullen zijn weg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
En WAT heeft Gordon met zijn haar gedaan
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:10 schreef Silenus het volgende:
Dit leek wel zo'n kutgitaartje wat je vroeger van je ouders kreeg toen je 3 was. Geen snaren maar gewoon van die uitgedunde waslijntjes.
Ja dan hoorde ik het goedquote:
Wij kijken weer pop hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:11 schreef Maraca het volgende:
Gordon heeft te weinig haar voor dit kapsel
* Maraca schakelt weer direct terugquote:
Was geen reclame, alleen zo'n tussenpropselquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca schakelt weer direct terug
Maak me gek!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef Stickertje het volgende:
oh nee, is ze een gerard joling fan?
Ik was nieuwsgierig door die opmerking van Katrinaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Was geen reclame, alleen zo'n tussenpropsel
Ik miste het evenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig door die opmerking van Katrina
Ik dacht ook dat er reclame wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig door die opmerking van Katrina
quote:
Vast wel, volgens mij niet meer helder geweest sinds Countdownquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Is die blonde doos stoned ofzodie van de jury dan he
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast wel, volgens mij niet meer helder geweest sinds Countdown
Dat lijkt net echt op een BN'erquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Alleen die zonnebril op haar hoofd vind ik wat minder.
Dat is tactiek! Dan scoort ze punten bij HJSquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Alleen die zonnebril op haar hoofd vind ik wat minder.
Ja echtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is tactiek! Dan scoort ze punten bij HJS
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast wel, volgens mij niet meer helder geweest sinds Countdown
Hij wil op Marco Borsato lijken denk ik met die sjaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
Ach weer een jongen met een gitaar.
En hij heeft het koud zeker, met die das om.
Nee klopt helemaal, afknapper.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef Silenus het volgende:
Komop dames, die sjaals kunnen toch echt niet bij leuke kerels?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef Silenus het volgende:
Ook niet bij niet leuke kerelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef Silenus het volgende:
Dan moet ie een kabeltrui aan toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hij wil op Marco Borsato lijken denk ik met die sjaal
Deze is volgens mij een volledig homo, jammer dat hij uit Den Haag komtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haat mannen met sjaaltjesdat zijn bijna-homo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |