Zijn zoon belde zelf Johan, dus die zullen het wel eerder weten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:34 schreef Wokkel het volgende:
Best bizar dat wij het sneller weten dan zijn familie en vrienden als het echt een half uur geleden is geweest.
Zie het aantal nieuwe topics...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:38 schreef Hukkie het volgende:
Als het echt waar is, dikke RIP. Anders biezonder slechte grap.
Dikke RIP? Biezonder?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:38 schreef Hukkie het volgende:
Als het echt waar is, dikke RIP. Anders biezonder slechte grap.
Zoon van Anton heeft gebeld zei iequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:44 schreef schommelstoel het volgende:
Hoezo weet Johan Derksen ineens dit?
Johan heeft contact gehad met z'n zoon, net voor de uitzending.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:44 schreef schommelstoel het volgende:
Hoezo weet Johan Derksen ineens dit?
En weer weg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef Athlon64x het volgende:
Shit keek net wikipedia stond niks op en nu ineens wel![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Anton_Geesink
Nog geen bevestigde bronquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef Athlon64x het volgende:
Shit keek net wikipedia stond niks op en nu ineens wel![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Anton_Geesink
Algemene kennisquote:
Wat leren ze jullie tegenwoordig op school ?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:42 schreef geppie het volgende:In het verre verleden nog judo-les van hem gehad.
Anthonius Johannes (Anton) Geesink (Utrecht, 6 april 1934 - 27 augustus 2010)[1] is een Nederlandse voormalige wereldkampioen judo en lid van het Internationaal Olympisch Comité (IOC).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog geen bevestigde bron
[..]
Algemene kennis
Op Willem Ruska na wel de beste ooit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
Damn... heb jarenlang op Judo gezeyen, die man was een ware god.
Dat bedoel ik. In Japan even bekend als Johan Cruijff.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:58 schreef dalonia het volgende:
een van de grootste sporthelden ooit van nederland.
Valt reuze mee dus?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. In Japan even bekend als Johan Cruijff.
Je hoeft niet persé ziek te zijn om plotseling dood te gaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef Arcee het volgende:
Opmerkelijk, wist niet dat-ie ziek was.
Het waren eigenlijk 2 losse opmerkingen, gescheiden door een komma.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef golfer het volgende:
Je hoeft niet persé ziek te zijn om plotseling dood te gaan.
ik vind 76 een mooie leeftijd. erg waardig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef rutger05 het volgende:
Erg triest dat hij relatief jong is overleden. Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte toe.
Een nogal lullige misser, aannemende dat de man begraven zal worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef chufi het volgende:
Frits Barend nu met even een homade over Geesink bij On Air op 3
En een nogal misplaatste 'grap' van jouquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:39 schreef Lkw het volgende:
Een nogal lullige misser, aannemende dat de man begraven zal worden.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En een nogal misplaatste 'grap' van jou
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef rutger05 het volgende:
Erg triest dat hij relatief jong is overleden.
Volkskrant is overwegend positief. Maar maakt ook melding van de vele clashes tussen Geesink en NOC. Geesink schijnt nogal eens geruzied te hebben zijn zin te krijgen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef dalonia het volgende:
in de tubantie stond er een stuk over hem maar mijn god, wat werd geesink daarin afgezeken zeg...
rst van de media ook al zo negatief?
Tja. idd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:51 schreef Pritt het volgende:
Daar gaat onze hoop voor de Tour de France.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef rutger05 het volgende:
Erg triest dat hij relatief jong is overleden. Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte toe.
een reus met skillz tegen een dwerg met skillz?quote:
hij verdiende misschien wel meer waardering dan dat hij gekregen heeft ja...quote:Op woensdag 1 september 2010 10:57 schreef Supersoep het volgende:
Een icoon ja.
Die we met z'n allen de laatste 20 jaar niet serieus hebben genomen, want zo zijn wij.
onderschat de dwergen nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 05:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een reus met skillz tegen een dwerg met skillz?
Ik zie dit nu pas..weer zo vooroordeel bevestigend...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |