abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:48:32 #154
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86028275
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:45 schreef eleusis het volgende:
Hij is thuis en in slaap gevallen op de bank *O*
*O*
Gaat het weer een stukje beter met hem?
Eet hij al zelfstandig?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:48:58 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86028293
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je hem al helemaal plat geknuffeld? *O*
Ik zit nog op mijn werk *O*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86028905
*O* *O* *O*
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:13:14 #157
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86029132
Tjee, wat een verhaal zeg, lees het nu pas, hopelijk blijft alles goed gaan :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_86032968
*G* G* *G* *G* Wat fijn dat hij thuis is !! *G* *G* *G*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:44:15 #159
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_86033010
Woohoo *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_86033706
^O^ voor de goede afloop!
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:37:50 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86035518
Nou, ik ben thuis! Kat is helemaal uitgeteld (het is al zo'n stresskip en dan ook nog zo pijn hebben en een week in een raar hokje zitten...) Hij ligt nu voornamelijk te slapen, maar hij wilde desgevraagd nog wel even omrollen en zich uitrekken toen ik er aan kwam :)

Nu ik hem goed van dichtbij kan bekijken is toch wel zichtbaar dat hij flink gehavend is ;( Hij laat z'n tong er maar uit hangen en z'n adem "loopt aan" zeker als hij spint. Z'n tong maar ook z'n bekje zijn toch nog dik en moeten echt nog veel herstellen. Maar de dierenarts denkt dat het allemaal weer goed dicht zou moeten gaan, en dat hij z'n tong weer gaat kunnen gebruiken, dus daar hou ik me maar aan vast.

De andere katten moeten niet veel van 'm hebben, maar dat kan zijn omdat ie nogal meurt :') Wassen is er natuurlijk niet bij geweest deze week...

Uitgetelde poes:

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 19:44:10 #162
163650 Greys
pi_86035773
Aw, die ziel. Ja voor de andere katten zal hij wel stinken, ook naar het dierenartsluchtje!

Fijn dat ie weer thuis is O+
Een paar bladzijdes geleden zag het er nog heel anders uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:03:30 #163
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86039087
Hoe gaat het met drinken?
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:19:01 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86039828
Eten en drinken gaat met het spuitje... Delen van z'n tong en bekje waar het spul op is gekomen zijn aan de oppervlakte een open wond, denk aan een blaar of een flinke schaafwond.,. Dus daar heeft hij veel pijn aan, en hij doet er zo weinig mogelijk mee. We moeten hem elke paar uur voeren, nu is hij nog moe, maar ik voorspel dat dat een bloederige oorlog zal worden :')
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:23:56 #165
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86040088
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:19 schreef eleusis het volgende:
Eten en drinken gaat met het spuitje... Delen van z'n tong en bekje waar het spul op is gekomen zijn aan de oppervlakte een open wond, denk aan een blaar of een flinke schaafwond.,. Dus daar heeft hij veel pijn aan, en hij doet er zo weinig mogelijk mee. We moeten hem elke paar uur voeren, nu is hij nog moe, maar ik voorspel dat dat een bloederige oorlog zal worden :')
Aah oke!
Echt naar om te lezen, vind het altijd zo zielig, ik hoop dat hij snel opknapt!
Maar wel goed dat hij weer thuis is ook al moet er een oorlog worden gevoerd! :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 september 2010 @ 21:43:00 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86040949
Fijn dat ie weer thuis is *O* Succes met voeren, zeker als hij weer wat opknapt ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86045205
*geeft de pleisters en drukverbandjes vast door*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86047778
En het ontsmettingsmiddel. Ik heb destijds er heel wat flesjes doorheen gejaagd met 3 exemplaren dwangvoederen en medicijnen geven. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:36:21 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86055323
Hij heeft rustig bij ons geslapen, en vanochtend een aanval gemaakt op de waterbak *O* Hij drinkt nu weer zelf dus!
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:22:39 #170
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86056578
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Hij heeft rustig bij ons geslapen, en vanochtend een aanval gemaakt op de waterbak *O* Hij drinkt nu weer zelf dus!
Woohoo!!!
Goed nieuws!!! *O* *O* *O*
pi_86062510
Heel goed nieuws zelfs *O* *O* , dat betekent dat je ook niet zo lang meer met dwangvoederen bezig zult zijn. Wat geven jullie hem? Als hij weer kan likken is zoiets als die kleine blikjes Gourmet Gold Mousse ook een idee. Dat kunnen ze gewoon oplikken. Ik heb het hier altijd standaard in huis want ik gebruik het ook bij katten die niet zo lekker in hun vel zitten en zelfs bij dwangvoederen (in combinatie met een aangepaste spuit met een brede uitgang). Werkt altijd perfect.
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 20:22:03 #172
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_86069549
quote:
Hé gelukkig. Hij is natuurlijk hardstikke blij weer thuis te zijn.
Hopelijk stimuleert dat de genezing nog wat. ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_86069632
quote:
Thuis zijn doet wonderen. *O* *O* *O*

Heb je A/D voer van Hills meegekregen van de DA? Da's superkrachtvoer wat je met water kunt verdunnen en hij zo weg kan slobberen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 september 2010 @ 00:05:49 #174
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86076492
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Thuis zijn doet wonderen. *O* *O* *O*

Heb je A/D voer van Hills meegekregen van de DA? Da's superkrachtvoer wat je met water kunt verdunnen en hij zo weg kan slobberen.
Yep, flink wat ook. Hij heeft het nu trouwens al totaal gehad met het voeren, hij houdt gewoon z'n mond dicht en maakt er een drama van. Toen de dierenartsassistente het deed was hij niet zo stoer. :') Ik denk dat hij ook al wel kan slobberen, met water gaat dat steeds beter, maar hij moet nog een paar dagen z'n AB-kuur afmaken, dus hij heeft geen keus!

Verder ondergaat hij rustig zijn lot... Hij zit op diverse plekjes in de nieuwe place en daarmee is hij een stuk flinker dan de andere 2 katten die de eerste dagen vooral onder het dekbed zaten!

Als hij weer zelfstandig kan slobberen is de kritieke fase voorbij, dan is het alleen nog een kwestie dat het weefsel goed heelt, en dat kan nog wel even duren, maar als 't goed is zal hij telkens een beetje minder last hebben...
pi_86083206
Wel goed dat hij zich zo verzet, geeft aan dat er weer pit on het beestje zit. ^O^

*geeft extra pleisters door* :P

En wat dapper dat hij op verkenning gaat. :D
pi_86084359
waarom heb ik nou een hele vreemde voorstelling van die dierenartsassistente?
Stevig gebouwde, rokende 40+ vrouw, maar 1 die weet waar ze mee bezig is :X

Dan zou ik als kat ook wel gedwee meewerken :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_86099861
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef eleusis het volgende:

[..]

Yep, flink wat ook. Hij heeft het nu trouwens al totaal gehad met het voeren, hij houdt gewoon z'n mond dicht en maakt er een drama van. Toen de dierenartsassistente het deed was hij niet zo stoer. :') Ik denk dat hij ook al wel kan slobberen, met water gaat dat steeds beter, maar hij moet nog een paar dagen z'n AB-kuur afmaken, dus hij heeft geen keus!

Verder ondergaat hij rustig zijn lot... Hij zit op diverse plekjes in de nieuwe place en daarmee is hij een stuk flinker dan de andere 2 katten die de eerste dagen vooral onder het dekbed zaten!

Als hij weer zelfstandig kan slobberen is de kritieke fase voorbij, dan is het alleen nog een kwestie dat het weefsel goed heelt, en dat kan nog wel even duren, maar als 't goed is zal hij telkens een beetje minder last hebben...
Ik ben trouwens wel benieuwd of jullie kat er nog wat van over zal houden zoals die poes hier met veel spuug aan het eten is. Het is hier trouwens geen enkel probleem voor de poes, alleen de andere katten vinden het blijkbaar een wat minder smakelijk gezicht als ik zo naar de kopjes kijk als zij aan het eten is. :')
Optimist tot in de kist
  zondag 5 september 2010 @ 22:05:46 #178
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86106248
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:55 schreef eleusis het volgende:
Hij gaat het helaas niet redden, zijn tong is nog steeds dik en necrotiserend, het is onherstelbaar, we mogen zo afscheid van hem nemen :'(
-O-
  zondag 5 september 2010 @ 22:06:37 #180
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86106328
Oh hij leeft nog
  zondag 5 september 2010 @ 22:06:53 #181
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86106349
*O*
  zondag 5 september 2010 @ 22:10:16 #183
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86106587
Ik had maar tot dat ene bericht gelezen :')
  zondag 5 september 2010 @ 22:13:46 #184
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_86106811
*O* *O* *O* Had het topic gevolgd, heel fijn dat hij er weer is. Echt sneu dat zo'n kat de dupe wordt van zorgeloosheid van de bestrijders, heb je nog wat van hen gehoord?
be nice or go away
  maandag 6 september 2010 @ 02:04:21 #185
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86115005
Nee, gek genoeg niet. Ook geen rapport of communicatie over verdere werkzaamheden die ze nog moeten uitvoeren, vreemd. Ik ben begonnen aan mijn briefje maar heb bijna het hele weekend zitten verhuizen.

quote:
Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of jullie kat er nog wat van over zal houden zoals die poes hier met veel spuug aan het eten is. Het is hier trouwens geen enkel probleem voor de poes, alleen de andere katten vinden het blijkbaar een wat minder smakelijk gezicht als ik zo naar de kopjes kijk als zij aan het eten is. :')
Ik ben ook heel benieuwd. Zijn tong wordt wel steeds beter, hij lebbert nu rustig water, likt zijn bekje weer schoon, en daarstraks zag ik hem zelfs even zijn pootje likken om wat aangekoekte Hill's a/d uit zijn snor te krijgen. Dus het lijkt erop dat zijn tong bruikbaarder en minder pijnlijk wordt.

Maar hij is nog wel hartstikke zielig. Je merkt wel aan hem dat hij pijn heeft. Hij kan geen fijne houding vinden. En van tijd tot tijd 'snurkt' hij bij het ademhalen en af en toe verslikt of kucht hij, zeker bij het spinnen. Ik hoop dat dat te maken heeft met een irritatie of zwelling die op den duur weer weggaat. Het overtollig speeksel is nu wel helemaal weg, dus er zit wel degelijk verbetering in, maar het gaat elke dag met kleine stapjes.

Hij slaapt nu bij ons omdat hij dan rustiger is. Maar dat 'snurk'geluid is echt mijn directe uplink naar de last die 't beestje heeft en het breekt je hart ;( Ik aai hem maar tot hij op z'n zij gaat liggen en redelijk weg lijkt te zijn, maar af en toe gaat hij weer snurken. Ik ben er maar even uit gegaan om ff wat meer moe te worden ;( Mijn vriendin viel gelijk in slaap maar die is dan ook gesnurk van mij gewend :')
pi_86115455
Het was hier destijds ook een drama met die 3 poezen...en alles doordat er waarschijnlijk een paar drupjes middel zijn gemorst waarmee ik altijd heel voorzichtig was en wat ik speciaal gebruikte om de boel hier lekker hygienisch te laten zijn voor de katten. ;( Dat middel wat dus hoogstwaarschijnlijk de oorzaak was dus ook meteen hier de deur uitgegaan (was een soort ontsmettingsmiddel wat je zelf moest verdunnen en is inmiddels niet meer verkrijgbaar). Hopelijk houdt je kat er niets van over, 2 van de drie zijn hier weer helemaal hersteld en alleen diegene waarvan ze echt dagen twijfels hadden of de tong het zou redden heeft dat tikje overgehouden met het eten maar ze eet er geen hap minder om(het duurt gewoon wat langer omdat ze waarschijnlijk minder gevoel heeft in de tong) omdat ze toch al een leven had verspeeld voordat ze hier kwam (auto-ongeluk waarna ze in het asiel terecht kwam) heeft ze er nog 7 over :P , ze is nu ruim 14 dus en verder kerngezond op dat speekselen en wat stijf in de rug (door het rugletsel van het ongeluk ) na waardoor ik haar even regelmatig zelf moet kammen omdat mevrouw niet zo goed bij het achterste deel van de rug kan komen. :') Ach die gaat wel stokoud worden met die kwaaltjes en ze past mooi bij de rest van de oudjes hier die ook hier en daar wat mankeren incl. de eigenaresse zelf. ;)
Optimist tot in de kist
  maandag 6 september 2010 @ 18:57:44 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86135856
Is ook zo! Tja, de dierenarts denkt ook dat hij er helemaal bovenop komt... Over een week is ie weer de oude denkt hij... Ik moet 't nog zien!
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 15:53:08 #188
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_86167158
quote:
Op maandag 6 september 2010 02:49 schreef trovey het volgende:
Het was hier destijds ook een drama met die 3 poezen...en alles doordat er waarschijnlijk een paar drupjes middel zijn gemorst waarmee ik altijd heel voorzichtig was en wat ik speciaal gebruikte om de boel hier lekker hygienisch te laten zijn voor de katten. ;( Dat middel wat dus hoogstwaarschijnlijk de oorzaak was dus ook meteen hier de deur uitgegaan (was een soort ontsmettingsmiddel wat je zelf moest verdunnen en is inmiddels niet meer verkrijgbaar). Hopelijk houdt je kat er niets van over, 2 van de drie zijn hier weer helemaal hersteld en alleen diegene waarvan ze echt dagen twijfels hadden of de tong het zou redden heeft dat tikje overgehouden met het eten maar ze eet er geen hap minder om(het duurt gewoon wat langer omdat ze waarschijnlijk minder gevoel heeft in de tong) omdat ze toch al een leven had verspeeld voordat ze hier kwam (auto-ongeluk waarna ze in het asiel terecht kwam) heeft ze er nog 7 over :P , ze is nu ruim 14 dus en verder kerngezond op dat speekselen en wat stijf in de rug (door het rugletsel van het ongeluk ) na waardoor ik haar even regelmatig zelf moet kammen omdat mevrouw niet zo goed bij het achterste deel van de rug kan komen. :') Ach die gaat wel stokoud worden met die kwaaltjes en ze past mooi bij de rest van de oudjes hier die ook hier en daar wat mankeren incl. de eigenaresse zelf. ;)
Ach Trovey, ik zeg maar krakende wagens lopen het langst ;)

Wat fijn dat Poes vooruit gaat!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_86174340
En hoe is het vandaag met Mr. Kat, hopelijk al weer wat beter?

Gaarne een update met foto. ;)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:36:58 #190
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86188407
Kleine stapjes! Vandaag zit hij zich uitgebreid te wassen, voor het eerst weer. Hij komt redelijk opgewekt voor de dag. Door het wassen ziet hij er nu een stuk gezonder uit. Zijn bekje ziet er ook beter uit. Hij is nog wel in low-energy mode, want brokjes likt hij maar een beetje aan en hij krijgt dus alleen wat binnen bij het voeren. Waar hij geen fan van is. Maar hij snurkt een stuk minder. Dus positieve ontwikkeling :)

Foto is lastig want ik lig al in bed en Dr. Kat is zich aan het wassen terwijl hij op mij ligt. :') Dus dat verstoren we maar niet.
pi_86188726
Klinkt weer goed...jullie komen er wel met z'n allen. ;)
Optimist tot in de kist
pi_86188764
Kleine stapjes zijn ook stapjes. ^O^

En uit alles blijkt dat hij steeds meer kat aan het worden is. Zelf drinken, zelf wassen... dan komt dat eten ook wel weer zodra die tong wat meer genezen is.
Morgen foto maken he! :P
pi_86194425
Heftig gebeuren allemaal, maar zo te horen gaat het weer een stuk beter met de kat.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_86197997
Ik lees het verhaal nu pas...

Het is in elk geval een heel goed teken dat 'ie zich weer zelf wast :) De keren dat onze katten erg ziek waren wasten ze zichzelf ook niet (wat een lucht...) maar zodra ze weer wat aan de betere hand begonnen te raken, was toch wel het eerste wat ze deden: wassen! (en voorzichtig ook wat eten).
Onze kat vond het ook heerlijk toen we met een nat washandje even langs haar vacht gingen; zelf was ze te ziek, maar kennelijk vond ze zichzelf ook niet zo lekker meer ruiken :D

Maarre, ik juich dus alvast (voorzichtig) met de rest mee *O*
  woensdag 8 september 2010 @ 19:32:16 #195
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86214925
Kat eet voor het eerst weer zelf *O* (toegegeven wel She-ba met water erbij... Hill's moet ie niks van hebben door het dwangvoederen :') )

Ik zal trachten straks een foto te maken, hij is nu een smeerboel...
pi_86214991
*O* *O*
Optimist tot in de kist
  woensdag 8 september 2010 @ 21:14:40 #197
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86219795
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef eleusis het volgende:
Kat eet voor het eerst weer zelf *O* (toegegeven wel She-ba met water erbij... Hill's moet ie niks van hebben door het dwangvoederen :') )

Gelukkig het gaat steeds beter!! ^O^
Dit zie ik helemaal goed komen! :Y
  woensdag 8 september 2010 @ 21:18:40 #198
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_86220010
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef eleusis het volgende:

Tof *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_86222486
Goed om te horen, zolang ze eten hebben ze er zin an ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 september 2010 @ 07:39:31 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86231299
Hee, dat gaat de goede kant op, fijn om te lezen ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86237128
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:39 schreef Rewimo het volgende:
Hee, dat gaat de goede kant op, fijn om te lezen ^O^
Idd!
pi_86284471
Zelf eten! *O*
  zondag 12 september 2010 @ 22:00:21 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86361156
Update tijd! Nou, Mr. Kat gaat nog steeds elke dag vooruit. Hij heeft de laatste dagen zijn oude humeurtje en zijn eetlust weer terug; dat is eigenlijk de belangrijkste verandering. De rust is dus voorbij hier in huis, de andere twee bleken engeltjes te zijn zonder zijn input, maar nu zit iedereen weer achter elkaar aan. Zijn eetlust is alleen wel een beetje zielig, omdat hij alleen waterige prakjes zelf goed kan eten. Maar hij heeft wel heel veel zin in brokjes en andere meuk, dus hij gaat er als een speer op af, maar dan sabbelt hij op een brokje en laat 'm dan sip weer vallen. Om het na 5 seconden te vergeten en nogmaals te proberen. :')

Hij spint wel weer goed en zijn stem is ook weer bijna normaal. Wassen lukt nog steeds maar gedeeltelijk, hij kan zijn speeksel nog niet goed doseren lijkt het, dus waar hij wast is z'n vacht een stekelig zooitje. Maar een washandje vindt hij wel lekker. Toch is hij nog niet echt bloemetjesfris. :')

Dinsdag loopt zijn AB-kuurtje af; dan hoeven we hem niet meer te dwangvoeren lijkt me, want sinds gister slobbert hij weer echt grote hoeveelheden. Maar ik denk dat het nog wel even kan duren voor alles goed is geheeld. Ik heb er desondanks meer vertrouwen in dan eerst!
pi_86361554
Fijne update!
Het kan best een tijdje duren voor zijn bek volledig genezen en. Of misschien dat hij wat restverschijnselen houdt. Maar goed om te horen dat hij er zelf weer zin in heeft en trek heeft in eten. Wie had dat kunnen denken toen je dit topic startte? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')