quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:45 schreef eleusis het volgende:
Hij is thuis en in slaap gevallen op de bank
Ik zit nog op mijn werkquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je hem al helemaal plat geknuffeld?
Aah oke!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:19 schreef eleusis het volgende:
Eten en drinken gaat met het spuitje... Delen van z'n tong en bekje waar het spul op is gekomen zijn aan de oppervlakte een open wond, denk aan een blaar of een flinke schaafwond.,. Dus daar heeft hij veel pijn aan, en hij doet er zo weinig mogelijk mee. We moeten hem elke paar uur voeren, nu is hij nog moe, maar ik voorspel dat dat een bloederige oorlog zal worden
Woohoo!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Hij heeft rustig bij ons geslapen, en vanochtend een aanval gemaakt op de waterbakHij drinkt nu weer zelf dus!
Hé gelukkig. Hij is natuurlijk hardstikke blij weer thuis te zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Hij heeft rustig bij ons geslapen, en vanochtend een aanval gemaakt op de waterbakHij drinkt nu weer zelf dus!
Thuis zijn doet wonderen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Yep, flink wat ook. Hij heeft het nu trouwens al totaal gehad met het voeren, hij houdt gewoon z'n mond dicht en maakt er een drama van. Toen de dierenartsassistente het deed was hij niet zo stoer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thuis zijn doet wonderen.![]()
![]()
![]()
Heb je A/D voer van Hills meegekregen van de DA? Da's superkrachtvoer wat je met water kunt verdunnen en hij zo weg kan slobberen.
Ik ben trouwens wel benieuwd of jullie kat er nog wat van over zal houden zoals die poes hier met veel spuug aan het eten is. Het is hier trouwens geen enkel probleem voor de poes, alleen de andere katten vinden het blijkbaar een wat minder smakelijk gezicht als ik zo naar de kopjes kijk als zij aan het eten is.quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
Yep, flink wat ook. Hij heeft het nu trouwens al totaal gehad met het voeren, hij houdt gewoon z'n mond dicht en maakt er een drama van. Toen de dierenartsassistente het deed was hij niet zo stoer.Ik denk dat hij ook al wel kan slobberen, met water gaat dat steeds beter, maar hij moet nog een paar dagen z'n AB-kuur afmaken, dus hij heeft geen keus!
Verder ondergaat hij rustig zijn lot... Hij zit op diverse plekjes in de nieuwe place en daarmee is hij een stuk flinker dan de andere 2 katten die de eerste dagen vooral onder het dekbed zaten!
Als hij weer zelfstandig kan slobberen is de kritieke fase voorbij, dan is het alleen nog een kwestie dat het weefsel goed heelt, en dat kan nog wel even duren, maar als 't goed is zal hij telkens een beetje minder last hebben...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:55 schreef eleusis het volgende:
Hij gaat het helaas niet redden, zijn tong is nog steeds dik en necrotiserend, het is onherstelbaar, we mogen zo afscheid van hem nemen
Ik ben ook heel benieuwd. Zijn tong wordt wel steeds beter, hij lebbert nu rustig water, likt zijn bekje weer schoon, en daarstraks zag ik hem zelfs even zijn pootje likken om wat aangekoekte Hill's a/d uit zijn snor te krijgen. Dus het lijkt erop dat zijn tong bruikbaarder en minder pijnlijk wordt.quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of jullie kat er nog wat van over zal houden zoals die poes hier met veel spuug aan het eten is. Het is hier trouwens geen enkel probleem voor de poes, alleen de andere katten vinden het blijkbaar een wat minder smakelijk gezicht als ik zo naar de kopjes kijk als zij aan het eten is.
Ach Trovey, ik zeg maar krakende wagens lopen het langstquote:Op maandag 6 september 2010 02:49 schreef trovey het volgende:
Het was hier destijds ook een drama met die 3 poezen...en alles doordat er waarschijnlijk een paar drupjes middel zijn gemorst waarmee ik altijd heel voorzichtig was en wat ik speciaal gebruikte om de boel hier lekker hygienisch te laten zijn voor de katten.Dat middel wat dus hoogstwaarschijnlijk de oorzaak was dus ook meteen hier de deur uitgegaan (was een soort ontsmettingsmiddel wat je zelf moest verdunnen en is inmiddels niet meer verkrijgbaar). Hopelijk houdt je kat er niets van over, 2 van de drie zijn hier weer helemaal hersteld en alleen diegene waarvan ze echt dagen twijfels hadden of de tong het zou redden heeft dat tikje overgehouden met het eten maar ze eet er geen hap minder om(het duurt gewoon wat langer omdat ze waarschijnlijk minder gevoel heeft in de tong) omdat ze toch al een leven had verspeeld voordat ze hier kwam (auto-ongeluk waarna ze in het asiel terecht kwam) heeft ze er nog 7 over
, ze is nu ruim 14 dus en verder kerngezond op dat speekselen en wat stijf in de rug (door het rugletsel van het ongeluk ) na waardoor ik haar even regelmatig zelf moet kammen omdat mevrouw niet zo goed bij het achterste deel van de rug kan komen.
Ach die gaat wel stokoud worden met die kwaaltjes en ze past mooi bij de rest van de oudjes hier die ook hier en daar wat mankeren incl. de eigenaresse zelf.
Gelukkig het gaat steeds beter!!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef eleusis het volgende:
Kat eet voor het eerst weer zelf(toegegeven wel She-ba met water erbij... Hill's moet ie niks van hebben door het dwangvoederen
)
Ik zal trachten straks een foto te maken, hij is nu een smeerboel...
Tofquote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef eleusis het volgende:
Kat eet voor het eerst weer zelf(toegegeven wel She-ba met water erbij... Hill's moet ie niks van hebben door het dwangvoederen
)
Ik zal trachten straks een foto te maken, hij is nu een smeerboel...
Idd!quote:Op donderdag 9 september 2010 07:39 schreef Rewimo het volgende:
Hee, dat gaat de goede kant op, fijn om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |