abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86027199
Mrkat weer thuis *O*
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:45:45 #152
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86028185
Hij is thuis en in slaap gevallen op de bank *O*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86028237
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:45 schreef eleusis het volgende:
Heb je hem al helemaal plat geknuffeld? *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:48:32 #154
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86028275
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:45 schreef eleusis het volgende:
*O*
Gaat het weer een stukje beter met hem?
Eet hij al zelfstandig?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:48:58 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86028293
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je hem al helemaal plat geknuffeld? *O*
Ik zit nog op mijn werk *O*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86028905
*O* *O* *O*
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:13:14 #157
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86029132
Tjee, wat een verhaal zeg, lees het nu pas, hopelijk blijft alles goed gaan :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_86032968
*G* G* *G* *G* Wat fijn dat hij thuis is !! *G* *G* *G*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:44:15 #159
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_86033010
Woohoo *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_86033706
^O^ voor de goede afloop!
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:37:50 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86035518
Nou, ik ben thuis! Kat is helemaal uitgeteld (het is al zo'n stresskip en dan ook nog zo pijn hebben en een week in een raar hokje zitten...) Hij ligt nu voornamelijk te slapen, maar hij wilde desgevraagd nog wel even omrollen en zich uitrekken toen ik er aan kwam :)

Nu ik hem goed van dichtbij kan bekijken is toch wel zichtbaar dat hij flink gehavend is ;( Hij laat z'n tong er maar uit hangen en z'n adem "loopt aan" zeker als hij spint. Z'n tong maar ook z'n bekje zijn toch nog dik en moeten echt nog veel herstellen. Maar de dierenarts denkt dat het allemaal weer goed dicht zou moeten gaan, en dat hij z'n tong weer gaat kunnen gebruiken, dus daar hou ik me maar aan vast.

De andere katten moeten niet veel van 'm hebben, maar dat kan zijn omdat ie nogal meurt :') Wassen is er natuurlijk niet bij geweest deze week...

Uitgetelde poes:

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 19:44:10 #162
163650 Greys
pi_86035773
Aw, die ziel. Ja voor de andere katten zal hij wel stinken, ook naar het dierenartsluchtje!

Fijn dat ie weer thuis is O+
Een paar bladzijdes geleden zag het er nog heel anders uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:03:30 #163
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86039087
Hoe gaat het met drinken?
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:19:01 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86039828
Eten en drinken gaat met het spuitje... Delen van z'n tong en bekje waar het spul op is gekomen zijn aan de oppervlakte een open wond, denk aan een blaar of een flinke schaafwond.,. Dus daar heeft hij veel pijn aan, en hij doet er zo weinig mogelijk mee. We moeten hem elke paar uur voeren, nu is hij nog moe, maar ik voorspel dat dat een bloederige oorlog zal worden :')
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:23:56 #165
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86040088
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:19 schreef eleusis het volgende:
Eten en drinken gaat met het spuitje... Delen van z'n tong en bekje waar het spul op is gekomen zijn aan de oppervlakte een open wond, denk aan een blaar of een flinke schaafwond.,. Dus daar heeft hij veel pijn aan, en hij doet er zo weinig mogelijk mee. We moeten hem elke paar uur voeren, nu is hij nog moe, maar ik voorspel dat dat een bloederige oorlog zal worden :')
Aah oke!
Echt naar om te lezen, vind het altijd zo zielig, ik hoop dat hij snel opknapt!
Maar wel goed dat hij weer thuis is ook al moet er een oorlog worden gevoerd! :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 september 2010 @ 21:43:00 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86040949
Fijn dat ie weer thuis is *O* Succes met voeren, zeker als hij weer wat opknapt ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86045205
*geeft de pleisters en drukverbandjes vast door*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86047778
En het ontsmettingsmiddel. Ik heb destijds er heel wat flesjes doorheen gejaagd met 3 exemplaren dwangvoederen en medicijnen geven. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:36:21 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86055323
Hij heeft rustig bij ons geslapen, en vanochtend een aanval gemaakt op de waterbak *O* Hij drinkt nu weer zelf dus!
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:22:39 #170
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86056578
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Hij heeft rustig bij ons geslapen, en vanochtend een aanval gemaakt op de waterbak *O* Hij drinkt nu weer zelf dus!
Woohoo!!!
Goed nieuws!!! *O* *O* *O*
pi_86062510
Heel goed nieuws zelfs *O* *O* , dat betekent dat je ook niet zo lang meer met dwangvoederen bezig zult zijn. Wat geven jullie hem? Als hij weer kan likken is zoiets als die kleine blikjes Gourmet Gold Mousse ook een idee. Dat kunnen ze gewoon oplikken. Ik heb het hier altijd standaard in huis want ik gebruik het ook bij katten die niet zo lekker in hun vel zitten en zelfs bij dwangvoederen (in combinatie met een aangepaste spuit met een brede uitgang). Werkt altijd perfect.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 20:22:03 #172
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_86069549
quote:
Hé gelukkig. Hij is natuurlijk hardstikke blij weer thuis te zijn.
Hopelijk stimuleert dat de genezing nog wat. ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_86069632
quote:
Thuis zijn doet wonderen. *O* *O* *O*

Heb je A/D voer van Hills meegekregen van de DA? Da's superkrachtvoer wat je met water kunt verdunnen en hij zo weg kan slobberen.
  zondag 5 september 2010 @ 00:05:49 #174
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86076492
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Thuis zijn doet wonderen. *O* *O* *O*

Heb je A/D voer van Hills meegekregen van de DA? Da's superkrachtvoer wat je met water kunt verdunnen en hij zo weg kan slobberen.
Yep, flink wat ook. Hij heeft het nu trouwens al totaal gehad met het voeren, hij houdt gewoon z'n mond dicht en maakt er een drama van. Toen de dierenartsassistente het deed was hij niet zo stoer. :') Ik denk dat hij ook al wel kan slobberen, met water gaat dat steeds beter, maar hij moet nog een paar dagen z'n AB-kuur afmaken, dus hij heeft geen keus!

Verder ondergaat hij rustig zijn lot... Hij zit op diverse plekjes in de nieuwe place en daarmee is hij een stuk flinker dan de andere 2 katten die de eerste dagen vooral onder het dekbed zaten!

Als hij weer zelfstandig kan slobberen is de kritieke fase voorbij, dan is het alleen nog een kwestie dat het weefsel goed heelt, en dat kan nog wel even duren, maar als 't goed is zal hij telkens een beetje minder last hebben...
pi_86083206
Wel goed dat hij zich zo verzet, geeft aan dat er weer pit on het beestje zit. ^O^

*geeft extra pleisters door* :P

En wat dapper dat hij op verkenning gaat. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')