Heb je hem al helemaal plat geknuffeld?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:45 schreef eleusis het volgende:
Hij is thuis en in slaap gevallen op de bank
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:45 schreef eleusis het volgende:
Hij is thuis en in slaap gevallen op de bank
Ik zit nog op mijn werkquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je hem al helemaal plat geknuffeld?
Aah oke!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:19 schreef eleusis het volgende:
Eten en drinken gaat met het spuitje... Delen van z'n tong en bekje waar het spul op is gekomen zijn aan de oppervlakte een open wond, denk aan een blaar of een flinke schaafwond.,. Dus daar heeft hij veel pijn aan, en hij doet er zo weinig mogelijk mee. We moeten hem elke paar uur voeren, nu is hij nog moe, maar ik voorspel dat dat een bloederige oorlog zal worden
Woohoo!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Hij heeft rustig bij ons geslapen, en vanochtend een aanval gemaakt op de waterbakHij drinkt nu weer zelf dus!
Hé gelukkig. Hij is natuurlijk hardstikke blij weer thuis te zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Hij heeft rustig bij ons geslapen, en vanochtend een aanval gemaakt op de waterbakHij drinkt nu weer zelf dus!
Thuis zijn doet wonderen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Yep, flink wat ook. Hij heeft het nu trouwens al totaal gehad met het voeren, hij houdt gewoon z'n mond dicht en maakt er een drama van. Toen de dierenartsassistente het deed was hij niet zo stoer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thuis zijn doet wonderen.![]()
![]()
![]()
Heb je A/D voer van Hills meegekregen van de DA? Da's superkrachtvoer wat je met water kunt verdunnen en hij zo weg kan slobberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |