Zonder wijn was het na een minuut al niet leuk meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb me rot gelachen toen hoor, wat een mongolen
Ik kan niet zingen johquote:
Nah, dat wil ik Maurice niet aandoenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kon het toch hebben geprobeerd...
Oja, daar heb ik idd iets van meegekregen ooit.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nah, dat wil ik Maurice niet aandoenAlhoewel hij vast wel lief tegen mij is en iets zal zeggen in de trant van "dat was niet zo goed hé"
Zou het helpen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan eerst een kusje op zijn wang geven he
Ja kom op, ik zit er al aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder wijn was het na een minuut al niet leuk meer![]()
Ja tijd voor een wijntje
Wel om hem lief te houdenquote:
* Maraca noteert hetquote:
Hoe heet hij dan?quote:
Voorstukjesquote:
quote:
Bij Patty zouden ze alle camera's verborgen moeten houdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:19 schreef Karina het volgende:
Bah verborgen camera, bah Patty Brard.
Geen glas in je glas?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zucht, wat een stress
Maar ik ben er klaar voor
Glas in m'n glas?quote:
Ja ivm geen kurketrekkerquote:
Ohhhhhhhhh, scherpquote:
quote:
quote:
Papier gescheurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog geprobeerd te zeven door een stukje keukenrol, soms kan dat wel bij gebrek aan een fijne zeef, maar het ging te hard
quote:
Zo slecht die montagequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
3e week op een rij dat ze die outfits aan hebben
Ja, zat ook al te kijken..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
3e week op een rij dat ze die outfits aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |