Zie je? Hoe oud ben je dan?quote:
Alles gewonnen wat er te winnen valt, op de knvb beker na dan volgens mijquote:
quote:
Je zal er maar heen gaanquote:AFC AJAX #1472: Real Madrid, altijd lastig.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Martin Jol: Sulejmani heeft een contract en ik geloof niet dat hij weg wil. Hij moet nu gewoon doorzetten. Dat is goed voor ons en goed voor hem. Als hij doorzet, zal je zien dat hij zijn potentie zal waarmaken.”
quote:Beslissing al genomen
"Ik ben blij dat alle spelers van Ajax willen dat ik blijf en hoorde dat de trainer vindt dat in aan een goed seizoen bezig ben. Dat geeft me een goed gevoel", gaat Sulejmani verder. "Maar ik wil nog altijd weg en heb tot dinsdag de tijd om een beslissing te nemen."
Trainer Martin Jol gelooft niet dat Miralem Sulejmani voor september, als de transfermarkt sluit, nog naar een andere club vertrekt. "Sulejmani heeft een contract en ik geloof niet dat hij weg wil", vertelt Jol op de wekelijkse persconferentie.
"Hij moet nu gewoon doorzetten. Dat is goed voor ons en goed voor hem. Als hij doorzet, zal je zien dat hij zijn potentie zal waarmaken.''
Vitesse
Sulejmani staat in de belangstelling van Vitesse en zag eerder een overgang naar West Ham United stuklopen op een geweigerde werkvergunning. "Of ik naar Vitesse ga? Het is aan de clubs."
Ik ga er heen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Toen was ie 10.... ken ie nog net herinneren miss
[..]
Je zal er maar heen gaan
Dat sowieso iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:03 schreef amersfoort22 het volgende:
Ik moest kiezen, Milan of Real.
Wegens vakanties en verhuizing voor Real gekozen.
Auxerre rij ik ook wel heen denk ik.
We hebben een hoop goed te maken tegen die gasten
Ik was inderdaad toen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren en wereld beker winnaarquote:
Had je je tijdens de CL-finale verstopt in een ei dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik was inderdaad doen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren wereld beker winnaar
Nou paar maandjes voor de wereldbeker wonnen ze ook de CLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik was inderdaad toen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren en wereld beker winnaar
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:05 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Had je je tijdens de CL-finale verstopt in een ei dan?
je hebt de beste tijd gemist helaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik was inderdaad toen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren en wereld beker winnaar
Ajax speelt op woensdag 15 september de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League. Het team van Martin Jol neemt het die avond in Spanje tegen negenvoudig winnaar Real Madrid. Reis Ajax met OAD achterna naar het Bernabéu!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef NickyvN het volgende:
Zou er vandaag nog iets bekend worden over de verkoop van kaarten?
Ze willen er morgen toch al mee beginnen...?
Hoe moeilijk kan het zou zijn Sulejmani te overtuigen gewoon lekker bij Ajax te ballen dit jaar?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Martin Jol: Sulejmani heeft een contract en ik geloof niet dat hij weg wil. Hij moet nu gewoon doorzetten. Dat is goed voor ons en goed voor hem. Als hij doorzet, zal je zien dat hij zijn potentie zal waarmaken.”
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zou zijn Sulejmani te overtuigen gewoon lekker bij Ajax te ballen dit jaar?
5 minuten neuzelen tegen die jongen en klaar lijkt me dan..Zoiets:
Hey Mickey, kom eens![]()
Ja Trainer![]()
Ik hoorde dat je naar Vitesse wil, is dat waar?![]()
Ja, eigenlijk wel trainer. Ik bedoel.. Hier zeg iedereen dat ik te duur was en maken ze grapjes over de burger king en zo.Bij Vitesse kan ik misschien weer een held worden
![]()
Over twee weken spelen we in Madrid tegen real, dat heb je meegekregen![]()
Ja, suces daarmee coach![]()
Luis is er dan niet bij en weet je wie er dan op zijn plaats staat?
Kristian of Urby![]()
Nee Mickey.Jij... Ik heb iemand nodig met fantasie, inzicht en een dribbel. Hamlap kan scoren maar niet spelen, begrijp je wat ik bedoel? Jij wel.. Jij staat naast hamlap en we gaan Real slopen![]()
Tsja... Dat zou wel leuk zijn op zich![]()
Leuk? Meer dan leuk ouwe balkanridder! Na de wedstrijd in Madrid ben jij weer helemaal het baasje! Je kan je in één klap helemaal demaken
![]()
Echt?![]()
Of je moet naar Vitesse willen natuurlijk. Ze spelen voor de beker tegen Harkemase boys geloof ik, kan je mooi debuteren![]()
Nah.. Blijf nog wel een jaartje Martin
Ja, maar komt vast nog wel een keer, ooit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt de beste tijd gemist helaas.
Kans is klein .. Nederland is niks meer vergeleken Spanje en Engeland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar komt vast nog wel een keer, ooit.
Dus incl. kaartje ±420quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax speelt op woensdag 15 september de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League tegen Real Madrid.
- Prijs 389,00 per persoon
- Toegangskaart niet inbegrepen en te koop via Ajax.
Hoe kom jij aan je toegangskaartje en hoe duur?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:29 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Dus incl. kaartje ±420![]()
Ik ga voor de helft man....., incl. 1 overnachting >2km van t stadion
quote:We beginnen met goed nieuws voor Ajax. Maarten Stekelenburg heeft Arsenal laten weten dat hij niet geïnteresseerd is in een transfer nadat Ajax zich voor de Champions League heeft geplaatst. De club uit Londen richt zich volgens Daily Mail nu op Mickaël Landreau van Lille, maar ook Mark Schwarzer (Fulham) is nog altijd in beeld om bij The Gunners doelman te worden.
Mooi, Bron?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
[..]
Gewoon via Ryanair ticket boeken, kaartje gewoon in de voorverkoop halen, en hotel via Expedia.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:59 schreef guapo het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je toegangskaartje en hoe duur?
Ongelofelijk dat een team als Arsenal niet eerder Stekelenburg heeft geprobeerd te halen. Manchester heeft ook 5 jaar te lang gewacht met Van der Sar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
[..]
Alhoewel ik m nou wel begin te knijpen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:12 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Gewoon via Ryanair ticket boeken, kaartje gewoon in de voorverkoop halen, en hotel via Expedia.
Ik was 6quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt de beste tijd gemist helaas.
quote:Barcelona en SC Heerenveen varen wel bij CL-deelname van Ajax
Het bereiken van de Champions League levert Ajax niet alleen geld op, het kost de club ook aardig wat. Bij het afsluiten van de contracten van Oleguer en Miralem Sulejmani is destijds afgesproken dat hun vorige clubs, respectievelijk Barcelona en SC Heerenveen, geld krijgen als Ajax binnen drie jaar de Champions League haalt, zo meldt AT5 vrijdag.
Het zou volgens de regionale omroep daarbij om aanzienlijke bedragen gaan. In het geval van Oleguer zou voormalig werkgever Barcelona bijvoorbeeld 2,2 miljoen euro krijgen van Ajax. Martin Jol wilde liever niet ingaan op vragen van over de zaak. "Laat ik maar zeggen dat we over de inhoud van de contracten niets zeggen", zei de trainer lachend.
niks is onmogelijk. En Jol is gewoon belangrijk, vorig seizoen hebben ze mooi en goed voetbal gespeeld. das lang geleden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Vreemde deals dan, dat die destijds zijn gesloten.
Anyway, dit is natuurlijk eerste ronde exit. Ajax is de zwakke broeder. Ze moeten tegen toppers uit competities die een stuk sterker zijn dan dan de Nederlandse. En het voetbal van Ajax is nu ook niet dermate op orde dat ze in Europa wat kunnen betekenen. Ondanks de individuele kwaliteiten kan Ajax in Nederland niet eens structureel een goede wedstrijd neerzetten. Dit is overigens aan Jol te wijten. Ik snap niet dat Ajax zo diep is gegaan om hem te houden.
onbegrijpelijk ja, Fulham wilde toch 7 miljoen betalen als afkoopsom. Gelijk doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Vreemde deals dan, dat die destijds zijn gesloten.
Anyway, dit is natuurlijk eerste ronde exit. Ajax is de zwakke broeder. Ze moeten tegen toppers uit competities die een stuk sterker zijn dan dan de Nederlandse. En het voetbal van Ajax is nu ook niet dermate op orde dat ze in Europa wat kunnen betekenen. Ondanks de individuele kwaliteiten kan Ajax in Nederland niet eens structureel een goede wedstrijd neerzetten. Dit is overigens aan Jol te wijten. Ik snap niet dat Ajax zo diep is gegaan om hem te houden.
De berichtgeving rondom Sulejmani is echt heel vaag. Ik hoop dat hij wel besluit te blijven want ik vind m op de vleugel vele malen beter dan Eriksen.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De berichtgeving rondom Sulejmani is echt heel vaag. Ik hoop dat hij wel besluit te blijven want ik vind m op de vleugel vele malen beter dan Eriksen.
Dus omdat Eriksen een paar wedstrijden niet goed speelt en Mickey een keertje de bal raakt is die opeens beter? Eriksen heeft veel meer laten zien (lettend op zijn leeftijd) dan Sulejmani in zijn geheel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij vind Eriksen goed de afgelopen tijd?
Op dit moment is Sulejmani beter, maar dat is eigenlijk voor het eerst sinds hij bij Ajax zit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus omdat Eriksen een paar wedstrijden niet goed speelt en Mickey een keertje de bal raakt is die opeens beter? Eriksen heeft veel meer laten zien (lettend op zijn leeftijd) dan Sulejmani in zijn geheel.
Laten we wel wezen, met de investeringen van vorig jaar was alles minder dan het kampioenschap een tegenvallend resultaat. En als je dan ook nog eens zoveel meer doelpunten scoort, maar geen kampioen wordt, dan zit er iets heel erg fout in de stabiliteit van de ploeg cq. het systeem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
niks is onmogelijk. En Jol is gewoon belangrijk, vorig seizoen hebben ze mooi en goed voetbal gespeeld. das lang geleden.
Doet me denken aan hoe lyrisch mensen waren toen Bakircioglu een keertje scoorde in Florence. Hoe snel veranderde datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op dit moment is Sulejmani beter, maar dat is eigenlijk voor het eerst sinds hij bij Ajax zit.
Ik vind Eriksen helemaal nog niet zoveel hebben laten zien, hij heeft 1x een bal erin gelegd in de beker verder speelt hij aardig maar het is (nu nog) geen verrijking voor Ajax. Ik begrijp de hype rondom hem ook niet zo, naar mijn mening is het een beetje een overschatte speler. Ik ben het wel met je eens dat Sulejmani nog weinig tot niets heeft laten zien maar hij lijkt nu eindelijk wel een beetje in vorm te komen dus geef hem een kans.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus omdat Eriksen een paar wedstrijden niet goed speelt en Mickey een keertje de bal raakt is die opeens beter? Eriksen heeft veel meer laten zien (lettend op zijn leeftijd) dan Sulejmani in zijn geheel.
Inter werd net vernederd door Atletico, Milito mist een penalty. Zijn ze nu direct een kutploeg?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Doet me denken aan hoe lyrisch mensen waren toen Bakircioglu een keertje scoorde in Florence. Hoe snel veranderde dat
Het punt is dus dat hij nog zo jong is, en er maar weinig spelers zijn in de wereld die op dat leeftijd al zo mee kunnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen helemaal nog niet zoveel hebben laten zien, hij heeft 1x een bal erin gelegd in de beker verder speelt hij aardig maar het is (nu nog) geen verrijking voor Ajax. Ik begrijp de hype rondom hem ook niet zo, naar mijn mening is het een beetje een overschatte speler.
Ik wil 'm best een kans geven hoor, ook al ben ik de trainer nietquote:Ik ben het wel met je eens dat Sulejmani nog weinig tot niets heeft laten zien maar hij lijkt nu eindelijk wel een beetje in vorm te komen dus geef hem een kans.
Ik vind dat je zulke grote talenten juist moet uitbuiten. Sercan Yildirim heeft Bursaspor aan de titel geholpen door veel en overal te spelen, niet door op de bank te zitten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Eriksen heeft helemaal niks laten zien in Ajax 1. Je ziet wel dat het een groot talent is, en dat hij goed kan voetballen. Maar hij kan het nog niet aan tegen topclubs.
Sulejmani heeft ook niet veel laten zien, maar je ziet dat hij beetje bij beetje terugkomt. Hij ziet er fit uit, en heeft zijn snelheid terug.
Wordt tijd dat Jol hem eens een kans geeft in de basis. Als hij het bewijst dan mag hij van mij toppers spelen tegen PSV, Feyenoord, Twente, Utrecht enzo. En dan laat je Eriksen gewoon tegen De Graafschap spelen.
Vind juist dat je dat rustig moet doen, net als Messi bij Barça .. en nu Bojan bij Barça.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind dat je zulke grote talenten juist moet uitbuiten. Sercan Yildirim heeft Bursaspor aan de titel geholpen door veel en overal te spelen, niet door op de bank te zitten.
Duur, maar wel vetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:15 schreef kalinhos het volgende:
Hmm kom nu op max 225 euro uit voor retour madrid pp. wel via Ams-->londen-->madrid maar rechtstreeks is helemaal geen optie meer. Heb gelukkig in MAdrid een slaapplek en, mocht ik via Ajax geen kaarten krijgen, ook via madrid kaartjes. Toch twijfel ik nog![]()
Dat was niet helemaal serieus denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Doet me denken aan hoe lyrisch mensen waren toen Bakircioglu een keertje scoorde in Florence. Hoe snel veranderde dat
Waar heb je het in vredesnaam over? De investeringen van vorig jaar? Je bedoelt de Zeeuw en Lodeiro? Nou nou poeh poeh wat een geld was daarmee gemoeid zeg, maar liefst tien miljoen. Wat een kapitalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, met de investeringen van vorig jaar was alles minder dan het kampioenschap een tegenvallend resultaat.
Euhm...wat?quote:En als je dan ook nog eens zoveel meer doelpunten scoort, maar geen kampioen wordt, dan zit er iets heel erg fout in de stabiliteit van de ploeg cq. het systeem.
Jij snapt er echt geen reet van he? Ajax krijgt een nieuwe coach, en een nieuwe coach betekend bij ELK team een nieuw begin met nieuwe looplijnen, routines, posities voor spelers, rollen van spelers etc. dit alles vergt tijd en bovendien ervaring in wedstrijden voordat het enigszins punten oplevert. In de aanloop naar de winterstop was het spel bij vlagen uitstekend en de tweede helft was het gewoon erg mooi om te zien, met een gedachte achter elke wedstrijd en bovendien zowel qua puntenaantal als qua doelsaldo fenomenaal goed. Sterker, het is een historisch aantal punten dat Ajax als nummer 2 behaald heeft. Maar mensen zoals jij die kansloos anti-Ajax zijn vinden dat Jol invloed kan uitoefenen op FC Twente die gewoon enorm goed elke wedstrijd won? Ga toch weg, Twente liep een aantal jaar voor op Ajax en heeft een vaste basis qua systeem en spelopvatting die al een aantal jaar uitgebuit wordt door de trainer.quote:De verhoudingen van het aantal doelpunten en het aantal punten is vreemd, en dat is te wijten aan het spel, en daar is de coach voor verantwoordelijk. Mooi was het voetbal wel, bij tijden. Goed? Dat is afhankelijk van de norm. En uiteindelijk gaat het toch echt om het winnen.
Ik bevind mij op vele Ajax fora en heb nooit enige indicatie vernomen dat er mensen lyrisch waren over Bakircioglu, derhalve zou ik graag willen dat jij dit onderbouwt met concrete opmerkingen van Ajacieden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hij borduurt overigens meer op het feit dat hij in de A-1 echt enorm goed was, vooralsnog, en ook deze conclusie zegt helemaal niks over de toekomst van hem, heeft hij nog NIKS laten zien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen helemaal nog niet zoveel hebben laten zien, hij heeft 1x een bal erin gelegd in de beker verder speelt hij aardig maar het is (nu nog) geen verrijking voor Ajax. Ik begrijp de hype rondom hem ook niet zo, naar mijn mening is het een beetje een overschatte speler. Ik ben het wel met je eens dat Sulejmani nog weinig tot niets heeft laten zien maar hij lijkt nu eindelijk wel een beetje in vorm te komen dus geef hem een kans.
Niet op reageren, dit is gewoon een troll van een ander voetbalforum.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak jij er dan even één, die andere is veelste oud ..
Waar heb je dat geboekt ouwe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:58 schreef amersfoort22 het volgende:
Tjoppa.... geboekt![]()
Milaan 8/9-12-2010 retour. ¤104,50 p.p. incl. fee/tax
We gaan feesteeeeeeeeeeeeh
Allemaal leuk en aardig, maar dat is natuurlijk pure scorebord journalistiek. Zaken waar je aan het eind niets aan hebt. Je bent gewoon veel te positief. Twente liep een paar jaar voor? Is dat een excuus? Ajax heeft veel meer aan kapitaal op het veld. Spelers die geacht worden beter te zijn. Het is dat belachelijk dat we niet gewoon kampioen zijn geworden. Het aantal punten zegt niets anders dan dat de verhoudingen tussen de verschillende teams geen bal voor stelt. Maar het kampioenschap gaat dan ook niet voor niets slechts om enkele teams.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Jij snapt er echt geen reet van he? Ajax krijgt een nieuwe coach, en een nieuwe coach betekend bij ELK team een nieuw begin met nieuwe looplijnen, routines, posities voor spelers, rollen van spelers etc. dit alles vergt tijd en bovendien ervaring in wedstrijden voordat het enigszins punten oplevert. In de aanloop naar de winterstop was het spel bij vlagen uitstekend en de tweede helft was het gewoon erg mooi om te zien, met een gedachte achter elke wedstrijd en bovendien zowel qua puntenaantal als qua doelsaldo fenomenaal goed. Sterker, het is een historisch aantal punten dat Ajax als nummer 2 behaald heeft. Maar mensen zoals jij die kansloos anti-Ajax zijn vinden dat Jol invloed kan uitoefenen op FC Twente die gewoon enorm goed elke wedstrijd won? Ga toch weg, Twente liep een aantal jaar voor op Ajax en heeft een vaste basis qua systeem en spelopvatting die al een aantal jaar uitgebuit wordt door de trainer.
Natuurlijk was het voetbal goed, waar heb je het in vredesnaam over? Meer doelpunten dan wie dan ook? CHECK, meer punten dan ooit behaald als nummer 2? CHECK, Het Ajax gevoel en spel om van te smullen terug? CHECK CHECK DUBBELCHECK.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:31 schreef HeatWave het volgende:
KJH naar Schalke, niet tegen Ajax dus, jammer.
Wanneer ik kijk naar dit seizoen heb ik die synergie geen enkele maal teruggezien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat is natuurlijk pure scorebord journalistiek. Zaken waar je aan het eind niets aan hebt. Je bent gewoon veel te positief. Twente liep een paar jaar voor? Is dat een excuus? Ajax heeft veel meer aan kapitaal op het veld. Spelers die geacht worden beter te zijn. Het is dat belachelijk dat we niet gewoon kampioen zijn geworden. Het aantal punten zegt niets anders dan dat de verhoudingen tussen de verschillende teams geen bal voor stelt. Maar het kampioenschap gaat dan ook niet voor niets slechts om enkele teams.
Ajax was na de winterstop inderdaad beter. Het zag eruit alsof het echt bij elkaar kwam bij vlagen zowaar wat synergie. Maar in andere wedstrijden vooral afhankelijk van de aanval.
Wanneer ik kijk naar dit seizoen heb ik die synergie geen enkele maal teruggezien. In de CL lijkt me een 4e plaats dan ook niet meer dan logisch tegen clubs die sowieso geacht worden sterker te zijn. Maar ik hoop uiteraard dat ik wat dit laatste betreft ongelijk heb.
Jammer. Maar naar mijn idee hij prima op zijn plaats bij die club. Kan hij eindelijk weer eens ouderwets gaan schitterenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:31 schreef HeatWave het volgende:
KJH naar Schalke, niet tegen Ajax dus, jammer.
Dat is ook wel waar. Maar dezelfde ergernis van vorig seizoen heb ik nu weer. Dus ik verwacht niet dat het beter wordt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wanneer ik kijk naar dit seizoen heb ik die synergie geen enkele maal teruggezien.
- Misschien omdat Ajax pas 2 wedstrijden heeft gespeeld in de Eredivisie? En je de Eredivisie en CL niet met elkaar kunt vergelijken?![]()
Wat zegt dit? Het gaat erom dat ze het vorige seizoen wel sterk genoeg waren en dat ze niets verkocht hebben waar ze zwakker van zouden worden. En de trend over die drie jaar is er ook een naar boven. En de Franse competitie is een stuk sterker dan de Nederlandse. Er gaat meer geld in om, en het voetbal is van een aanzienlijk hoger niveau. Dus ja, Auxerre is sterker dan Ajax. Waarschijnlijk geldt dat voor minimaal de top 5 uit Frankrijk. En dat is nog een positieve schatting. Je moet de mate waarin de Nederlandse competitie kwa niveau achteruit gerend is de laatste jaren niet onderschatten.quote:In de CL lijkt me een 4e plaats dan ook niet meer dan logisch tegen clubs die sowieso geacht worden sterker te zijn.
- Auxerre sterker dan Ajax?Vorig jaar werden ze 3e, seizoen daarvoor 8e en daarvoor 15e
![]()
Met die instelling is het misschien beter om gewoon de club te ontbinden. Kun je je ook niet meer ergeren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Maar dezelfde ergernis van vorig seizoen heb ik nu weer. Dus ik verwacht niet dat het beter wordt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:43 schreef streamzondernaam het volgende:
nvs8 :
28 aug: 20:45 NEC - Heerenveen
29 aug : 12:30 De Graafschap - Ajax
29 aug :14: 30 FC Twente - FC Utrecht
Voor wie?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef tralalala het volgende:
Mourinho zit op de tribune volgens Eredivisie live.
Je bedoeld Jan-Joost van Gangelenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:18 schreef tralalala het volgende:
Jep, maar die knakker van SBS (die krullebol) had het over Suarez.
Ik zie liever niemand voor hem op de tribune zittenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:19 schreef FireFox1 het volgende:
Zie liever iemand van Barcelona voor Suarez op de tribune zitten
ja vond het eigenlijk ook beetje vreemd verhaalquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Tegen De Graafschap op de tribune zitten voor Suarez
Geeft aan dat het geen topclub is en dat Ajax gewoon moet winnen. Auxerre is ook lekker bezig daar in Frankrijk. 4 gespeeld 4 gelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:12 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat zegt dit? Het gaat erom dat ze het vorige seizoen wel sterk genoeg waren en dat ze niets verkocht hebben waar ze zwakker van zouden worden. En de trend over die drie jaar is er ook een naar boven. En de Franse competitie is een stuk sterker dan de Nederlandse. Er gaat meer geld in om, en het voetbal is van een aanzienlijk hoger niveau. Dus ja, Auxerre is sterker dan Ajax. Waarschijnlijk geldt dat voor minimaal de top 5 uit Frankrijk. En dat is nog een positieve schatting. Je moet de mate waarin de Nederlandse competitie kwa niveau achteruit gerend is de laatste jaren niet onderschatten.
Ja, doelde ook meer op dat Ajax bijna geen aanval had maar toch door 2 makkelijke goals op 0-2 staat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja naja was ook nog wel aan stekelenburg te danken hoorze zaten er paar keer erg dichtbij
De keeper ging ook recht achter de muur staanquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
7 man in de muur, maar de rechter-hoek laten ze open.
Tuurlijk, op matchday voor Real vliegt hij ff naar schiphol en dan met de trein naar doetinchem, klinkt absoluut plausibel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef tralalala het volgende:
Mourinho zit op de tribune volgens Eredivisie live.
Ja welquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:19 schreef Yankee het volgende:
[..]
lekkere goal.
Steek was weer goed vandaag
0-5quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Tsjah ik zei het toch jongens, 5-0 ..
[..]
![]()
Gerucht gaat dat iemand van Real op de tribune zatquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mooi, 3 punten. Suarez wordt gewoon weer topscorer als hij blijft.
Misschien omdat ze over 3 weken tegen Ajax moeten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat iemand van Real op de tribune zat
Voorbereiding op de wedstrijd Real Madrid - Ajax ..quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat iemand van Real op de tribune zat
Hehe, I lol'd!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Er is werkelijk geen enkele noodzaak om Suarez aan te trekken als Real zijnde, elke positie is dubbel bezet en ook in de jeugd loopt er meer dan voldoende rond om een eventuele schorsing of blessuregolf op te vangen. Het ligt dus in de lijn van verwachting dat Real Suarez aan wilt trekken.
Ik zou hem meer speeltijd geven, stel hem een keer op in de basis. Nu moest ie weer spelen in een wedstrijd die al gespeeld was.quote:
van Telesport(Telegraaf).quote:Jol: Suarez gaat voor de top
AMSTERDAM - In een exclusief interview met Telesport vertelt Martin Jol dat hij blij is dat Ajax ondanks het uitstekende WK van Luis Suarez nog steeds over de Uruguayaan kan beschikken. „Ik denk dat hij in Europa de gevaarlijkste aanvaller in en rond het zestienmetergebied is. En dan bedoel ik niet qua voorzetten en kopballen, hij gaat altijd naar de goal, maar is toch onvoorspelbaar. Het verhaal dat Luis niet in de spits kan staan, omdat hij niet als aanspeelpunt kan fungeren, is niet waar. Bovendien hoeft hij dat bij ons ook niet, omdat hij niet in de spits speelt. Hij schermt de bal goed af, is een complete aanvaller en een verzekering voor goals.”
En als het goed is, kan Ajax daar nog lang van genieten. „Luis is veel slimmer dan iedereen denkt en gaat echt alleen weg voor de absolute top. Bij een subtopper krijgt hij geen beter leven dan bij Ajax. Dat weet hij. En bij een Europese grootmacht als bijvoorbeeld Real Madrid, is het alleen fantastisch als je basisspeler bent. En welke Nederlander is dat daar gelukt? Luis heeft duidelijk voor zichzelf geformuleerd wat hij wel en niet wil. We weten bij Ajax waar we aan toe zijn. Diego Forlan is zijn beste voorbeeld. Hij heeft bij Manchester United niet kunnen brengen wat hij echt in huis heeft, maar werd afgelopen WK als speler van Atletico Madrid verkozen tot beste speler van de wereld. Echt, Luis zit hier op zijn plek.”
En laat die El Hamdaoui lekker rustig aan doen ..(nog 2 weken ramadan)quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou hem meer speeltijd geven, stel hem een keer op in de basis. Nu moest ie weer spelen in een wedstrijd die al gespeeld was.
Met schijt geluk zoals altijdquote:
Ja 1e doelpunt van richting veranderd. 2e was eigendoelpuntquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met schijt geluk zoals altijd
Ik heb voor iedere club wel sympathie... Behalve voor die achterlijke boeren uit Eindhoven. Geen club op de wereld wat ik meer haat dan PSV
Ik hoop het vandaag alquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV gaat nog wel een keer een wedstrijd verspelen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV gaat nog wel een keer een wedstrijd verspelen
Op alfabet jaquote:
quote:
Eindelijk weer een keer eerstequote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een keer eerste![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
zou mooier zijn, heb er vertrouwen in :p
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
zou mooier zijn, heb er vertrouwen in :p
quote:Luis Suarez leek met zijn prestaties van de afgelopen jaren rijp voor een Europese topclub. FC Barcelona en Manchester United werden voorzichtig genoemd, maar de scorende aanvaller speelt zijn wedstrijden nog altijd in het shirt van Ajax.
Suarez gaf onlangs al aan dolgraag met Ajax de Champions League in te willen gaan. In gesprek met NUsport gaat hij zelfs nog wat verder. "Ik wil alles voor Ajax geven. Ik heb er geen probleem mee om nog vele jaren voor deze club te spelen. Het is misschien vroeg om te zeggen, maar Ajax lijkt me een mooie club om mijn carrière af te sluiten."
De Uruguyaan werd na het vorige seizoen, waarin hij liefst 35 keer scoorde, en zijn uitstekende WK in verband gebracht met een transfer. Suarez heeft zich daar zelf echter nooit aan gedacht. "Ik ben nooit met een transfer bezig geweest. Als ik het gevoel zou hebben dat ik klaar ben hier, dan zou ik dat zeggen, maar dat is niet zo. Met deze ploeg wil ik wat bereiken. We moeten kampioen worden en iets laten zien in de Champions League."
Ook zijn pasgeboren kind heeft in zijn overweging meegespeeld. "Mijn vrouw Sofia heeft gezegd dat ze liever in Amsterdam wil blijven met de baby. We kennen hier onze weg, voelen ons goed. Als het kindje ouder is, verhuis je makkelijker. Het is niet het moment voor veel veranderingen. Dat maakte de beslissing voor mij nog makkelijker."
“De financiële positie van Ajax is de enige reden dat ik rekening heb gehouden met een transfer", vervolgt de 23-jarige goaltjesdief. "Ik heb daar echter niets mee te maken. Als Shakhtar Donetsk of Zenit Sint-Petersburg met een zak geld was gekomen, had ik nee gezegd. Als ik bij Ajax vertrek, ga ik naar een club waar ook echt voetbal wordt gespeeld."
Is iets duurder uitgevallen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar heb je dat geboekt ouwe?
Wat moeten we hier nu weer mee, hebben we niet aanvallende middenvelders genoeg ?quote:KERKRADE - Ajax onderneemt een poging om Anouar Hadouir (27) over te nemen van Roda JC. Financieel directeur Jeroen Slop deed namens de Amsterdammers de afgelopen dagen tot twee keer toe een telefonisch bod bij Roda JC-directeur Martin van Geel, maar beide clubs hebben nog geen akkoord.
Roda JC is volgens bronnen rondom de Limburgse club bereid mee te werken aan een transfer, omdat Hadouir een aflopend contract heeft en komende zomer voor niets het Parkstad Limburg Stadion kan uitwandelen. Het voorstel van de Amsterdammers om de aanvaller met gesloten beurs te ruilen voor Ajacied Mitchell Donald werd afgewezen. Ook een tweede poging - Donald plus een klein bedrag - mislukte. Vandaag wordt waarschijnlijk verder gepraat.
Mochten beide clubs het eens worden over de transfersom, dan komt de droom van Hadouir uit. De oud-speler van Willem II werd in 2007 begeerd door Feyenoord, maar de Rotterdammers kozen uiteindelijk voor de Zuid-Koreaan Chun-soo Lee. Na het vertrek van Kennedy Bakircioglu en Dennis Rommedahl kreeg Ajax-trainer Martin Jol de toezegging van algemeen directeur Rik van den Boog zich aanvallend te mogen versterken. Met de komst van Hadouir zou die belofte worden ingelost. De aanvaller speelde reeds 186 competitieduels in de eredivisie.
quote:Hadouir raakt meerde malen in opspraak. Tijdens de competitiewedstrijd tegen De Graafschap duwt Hadouir de aanvoerder Marcel Meeuwis weg bij een vrije trap[1]. Na excuses wordt het de speler vergeven. Eind april wordt de speler ten slotte uit het elftal gezet. Hij slaat op de training de keeper Bram Castro in het gezicht, die daarbij een hoofdwond oploopt. De doelman laat het er niet bij zitten en doet aangifte bij de politie tegen Hadouir[2]. Op 9 mei trekt Castro de aangifte weer in[3].13 maart 2010: Hadouir krijgt na een grove overtreding op Niels Wellenberg een rode kaart. Het bijzondere aan de situatie is dat het in 89ste minuut gebeurde en Roda ruim voor stond. Hij kreeg daarvoor een schorsing van 4 wedstrijden
jammer, ik had er heel wat voor overgehad als Ooijer hem doormidden had getrapt, in de ArenAquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:42 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarschijnlijk geen Ronaldo tegen Ajax
Hebben jullie geluk mee.
Zal me wel een bak met geld kostenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:11 schreef ChuckBartowski het volgende:
Pfff nog steeds geen verkoopschema voor de CL kaarten!
Wat de fuck hebben we aan die gasten?quote:
Is gewoon weer geld weggooienquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat de fuck hebben we aan die gasten?
We hebben Lodeiro () toch nog? En straks Mido (
) en de Ridder (
![]()
![]()
)
Hadden ze PSV voor moeten zijn en Lens binnen halen, liever geen derde rang spelers opnieuw van het kaliber Kennedy.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:47 schreef Philip10 het volgende:
Hadouir zou Kennedy en Rommedahl moeten vervangen. Koop in plaats van Hadouir dan Verhoek.
Lens kost inderdaad bijna hetzelfde als Hadouir. Daar hadden we wel geld voor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hadden ze PSV voor moeten zijn en Lens binnen halen, liever geen derde rang spelers opnieuw van het kaliber Kennedy.
Miljoen of 5/6, jij had niet liever Lens gehad als bijvoorbeeld Lodeiro, Ooijer, en straks een Hadouir?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:55 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Lens kost inderdaad bijna hetzelfde als Hadouir. Daar hadden we wel geld voor.
Lodeiro was er al voordat Lens überhaupt im frage was. Ooijer heeft er niets mee te maken. En een miljoen of 5/6 voor een buitenspeler was niet voor handen. Het is niet voor niets dat we naar spelers als Hadouir en Verhoek kijken; er zijn gewoon geen centen. Natuurlijk had ik Lens liever gehad, maar sommige mensen krijgen het gewoon niet in hun botte kop dat de tijden dat we in Nederland iedereen konden halen die we wilden al lang en breed voorbij zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Miljoen of 5/6, jij had niet liever Lens gehad als bijvoorbeeld Lodeiro, Ooijer, en straks een Hadouir?
Jij snapt het ..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Lodeiro was er al voordat Lens überhaupt im frage was. Ooijer heeft er niets mee te maken. En een miljoen of 5/6 voor een buitenspeler was niet voor handen. Het is niet voor niets dat we naar spelers als Hadouir en Verhoek kijken; er zijn gewoon geen centen. Natuurlijk had ik Lens liever gehad, maar sommige mensen krijgen het gewoon niet in hun botte kop dat de tijden dat we in Nederland iedereen konden halen die we wilden al lang en breed voorbij zijn.
Maar dan nog. Heb jij liever een Hadouir voor 2 of 3 jaar bij Ajax zitten? Een basisspeler zal het niet worden en mocht er 1 van de talenten definitief doorbreken dit seizoen zit hij alleen maar op de bank .(en het seizoen daarna ook..) En een dreigende invaller vind ik hem persoonlijk ook niet. Daar hebben we Mido al voor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Lodeiro was er al voordat Lens überhaupt im frage was. Ooijer heeft er niets mee te maken. En een miljoen of 5/6 voor een buitenspeler was niet voor handen. Het is niet voor niets dat we naar spelers als Hadouir en Verhoek kijken; er zijn gewoon geen centen. Natuurlijk had ik Lens liever gehad, maar sommige mensen krijgen het gewoon niet in hun botte kop dat de tijden dat we in Nederland iedereen konden halen die we wilden al lang en breed voorbij zijn.
Blessure.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Als Ajax Lens wou kopen dan moest Ajax minimaal 8 miljoen betalen.. PSV heeft Marcellis erbij gedaan en 5 mil(denk ik)
Maar waar is Atouba??
Marcellis is geen 3 miljoen waard, hooguit een knaak en een bos wortelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Als Ajax Lens wou kopen dan moest Ajax minimaal 8 miljoen betalen.. PSV heeft Marcellis erbij gedaan en 5 mil(denk ik)
Maar waar is Atouba??
Geweldige speler die Hadouir, maar hoeveel moet hij kosten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:18 schreef El_Bassie het volgende:
Ik vind Hadouir wel een goede speler. Het is niet de messias, maar: hij zit niet in de weg van Eriksen en Lodeiro, want hij is veel meer aanvaller dan die twee. Hij zit ook niet in de weg van Mido, want dat is een centrumspits. Onze jonge talenten hebben op het moment nog niet het niveau van Hadouir.
Geen idee. Niet te veel mag ik hopen. Hadouir is geen geweldige speler, maar wel een goede speler met de potentie om een meerwaarde voor Ajax te zijn. En het is een vuile rat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldige speler die Hadouir, maar hoeveel moet hij kosten?
Dus koop je maar bullshit dat alleen maar op de loonlijst komt te staan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ach, of Hadouir bullshit is, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind het zeker in de breedte een welkome versterking.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus koop je maar bullshit dat alleen maar op de loonlijst komt te staan?
Ik bedoel te zeggen dat ik het geen best beleid vindt om bijvoorbeeld Rommedahl te laten gaan waarmee je een prima invaller/basis had gehad. En dat je dan die kerel van ADO, een Mido of Hadouir graag zou willen hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:39 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ach, of Hadouir bullshit is, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind het zeker in de breedte een welkome versterking.
Rommedahl was niet te houden, na het WK. Dat was de pech, daar was verder vrij weinig aan te doen. Die kon opeens drie keer zoveel verdienen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat ik het geen best beleid vindt om bijvoorbeeld Rommedahl te laten gaan waarmee je een prima invaller/basis had gehad. En dat je dan die kerel van ADO, een Mido of Hadouir graag zou willen hebben.
Ik vindt Hadouir zelfs geen speler voor in de breedte als je kijkt wat we nu al in huis hebben.
Rommedahl wou voor minder bij tekenen bij Ajax maar ze lieten hem gaan...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Rommedahl was niet te houden, na het WK. Dat was de pech, daar was verder vrij weinig aan te doen. Die kon opeens drie keer zoveel verdienen.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:34 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand of er iets bekend is over de kaartverkoop bij Madrid uit ?
Kan er niks over vinden, terwijl het al best snel is !
Welke vakken ontbreken dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:38 schreef DrowningMan het volgende:
Even een vraagje over de kaartverkoop van de champions league. Ik ga niet heel vaak naar wedstrijden dus misschien is dit gewoon algemeen bekend. Maar waarom ontbreken er bij het prijsoverzicht van de passepartouts een heel aantal vakken?
Zou dat ook wel eens willen weten. Kan ook sowieso in het Madrid vak, maar moet toch even kijken hoe of wat de prijzen worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:34 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand of er iets bekend is over de kaartverkoop bij Madrid uit ?
Kan er niks over vinden, terwijl het al best snel is !
Als hij een meerjarig contract had gekregen bij Ajax was hij geblevenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Rommedahl was niet te houden, na het WK. Dat was de pech, daar was verder vrij weinig aan te doen. Die kon opeens drie keer zoveel verdienen.
quote:Hadouir: 'Ik weet niet waarom mijn transfer naar Ajax is misgelopen'
Maandag, 30 augustus 2010 om 19:19
Anouar Hadouir vertrekt niet naar Ajax. De Amsterdammers zien af van de komst van de aanvaller, die net als Roda JC Kerkrade niet weet waarom de transfer alsnog is afgeblazen. Martin van Geel, algemeen directeur van Roda JC, gaf aan dat de club uit Kerkrade een transfer niet zou dwarsbomen. Ajax liet maandagavond echter weten dat de transfer niet door zou gaan.
/
"Dat het nu niet doorgaat kán niets met de financiën te maken hebben", aldus Van Geel tegen Voetbal International. "Het heeft blijkbaar andere redenen, maar apart is het wel." Voor Hadouir was die uitkomst zuur. "Ik verwijt Roda JC niets. Sinds ik van de interesse van Ajax hoorde was ik heel enthousiast. Zeker omdat ik wist dat Roda zijn medewerking wilde verlenen."
"Ik wil graag een stap hogerop, dan is Ajax een fantastische uitdaging. Waarom het nu is misgelopen, weet ik niet. Maar duidelijk is wel dat met het stuklopen van dit verhaal vandaag mijn droom uiteen is gespat", aldus Hadouir.
laatste is vetquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef kevin33 het volgende:
Ik ben maar eens bezig gegaan met een iets andere OP, vind de huidige nogal aanwezig.
Moet nog wel een beetje worden bijgesteld, bedoeling is om een draaiende header te maken.
Huldequote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef kevin33 het volgende:
Ik ben maar eens bezig gegaan met een iets andere OP, vind de huidige nogal aanwezig.
Moet nog wel een beetje worden bijgesteld, bedoeling is om een draaiende header te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij hoefde hij niet te komen, maar toch vraag ik me af waar het dan op afgeketst is. Ik bedoel..als het op voetbaltechnisch gebied is, dan is het belachelijk, want waarom ben je dan als Ajax uberhaupt gaan praten... Uit het verhaal blijkt immers dat het niet op financiën kan zijn stukgelopen. Wel heb je een speler lekker gemaakt, die nu met een domper blijft zitten. Ik vind het heel vreemd.quote:
Me 2..... Vind t nogal wat. Ik kan me volgens mij herinneren dat ik 5 jaar geleden 60 betaalde.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef IceCreamm het volgende:
Ik ga morgen even mijn passe partout ophalen voor 96 euro.
Lezen!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:47 schreef ChuckBartowski het volgende:
Ik begrijp dat je naast je eigen SCC plek ook nog 9 andere plaatsen op rij 2 mag kopen?
En dat is ook al vanaf morgen?
Denk je dat er dan nog een passe partout te krijgen isquote:Vanaf vrijdag 10 september 2010 09:00 uur
Vrije verkoop
Maximaal 9 tickets per transasctie
Op tijd wakker geworden in de ArenA gelukkigquote:Ajax ziet af van aantrekken Hadouir
Ajax-trainer Martin Jol leek in Anouar Hadouir zijn gewenste aanvaller binnen te hebben. Maandagavond lieten de Amsterdammers Roda JC Kerkrade echter weten van een transfer af te zien.
Je bedoelt een waardestijging van 58% natuurlijk! Ajax is niet aan inflatie onderhevig, daar staat het boven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Me 2..... Vind t nogal wat. Ik kan me volgens mij herinneren dat ik 5 jaar geleden 60 betaalde.
Inflatie van 58%![]()
[..]
Bron: Vak410quote:Zojuist zijn de toegangsprijzen bekend gemaakt voor de passepartouts voor de Champions League. De prijzen liegen er niet om:
¤ 153,24
voor 3 wedstrijden Ajax in de groepsfase van de Champions League op VAK410. Mocht je binnen een week ¤ 130, 26 bij elkaar kunnen krijgen, dan is dat ook voldoende.
‘De Hel van Amsterdam’. Nu snappen we hem. We zijn erin getuind. We hebben zelf onze kuil gegraven. Is dit dan de beloning voor onze support?
Wij zijn er altijd en overal. Of waren. Hoe kan een gemiddelde student op ons VAK dit absurde bedrag bij elkaar sprokkelen? Wij komen niet voor een AC Milan. Wij komen niet voor een Real Madrid. Wij komen niet voor een MVV. Wij komen voor Ajax!
Dat de prijzen aan de hoge kant zouden zijn was, helaas, voor velen geen verrassing. Toch zijn de zojuist gepubliceerde bedragen buiten alle proporties.
Hieronder een kleine selectie van prijzen van voorgaande Champions League wedstrijden
* Ajax – Celta de Vigo VAK410 22-10-03 ¤ 23,18
* Ajax – Arsenal VAK410 27-09-05 ¤23,40
* Ajax – FC Thun VAK410 18-10-05 ¤ 26,-
* Ajax – Sparta Praag VAK410 22-11-05 ¤ 26,-
Wij rekenen erop dat de beleidsmakers binnen Ajax met een gezond verstand de prijzen heel snel herzien.
De Hel van Amsterdam…
Bij Ajax betaal je wel veel ja. Toch blijft het een lachertje vergeleken met de rest van Europa. Zelfs bij Twente koop je een passe partout voor 70-90 euro.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef El_Bassie het volgende:
Die prijzen waarmee wordt vergeleken zijn ook al van vijf jaar geleden. Had de prijzen wel zo hoog verwacht.
Sodejuquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Bron: Vak410
Als je dit leest geef ik ze toch wel gelijk
Luisquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Held Luis:
Ajax-aanvaller Luis Suarez heeft maandagavond de Gouden Schoen in ontvangst genomen voor beste voetballer van het afgelopen seizoen.
[ afbeelding ]
Zou je die rode balk niet beter geheel in Ajax-stijl van boven naar beneden kunnen laten lopen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zo'n onbeholpen dwerg als Anita behoudenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Blind mag weg bij Ajax, daley dan he
Jongen heeft nog geen kans gehadquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat dat nou om verhuren of om verkopen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Verkopen, hij heeft geen toekomst bij Ajax schijnt hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
Gaat dat nou om verhuren of om verkopen?
Iemand als Bodul verkopen kan ik wel begrijpen maar bij Blind weet ik niet of dit wel zo'n sterke zet is. Heeft het vorig jaar bij Groningen in het begin goed gedaan, tegen het einde van het seizoen wel minder trouwens...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verkopen, hij heeft geen toekomst bij Ajax schijnt het
Bodul,Sno en Donald zijn terecht idd, Blind moet je gewoon behouden want die jongen kan echt wel watquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
Iemand als Bodul verkopen kan ik wel begrijpen maar bij Blind weet ik niet of dit wel zo'n sterke zet is. Heeft het vorig jaar bij Groningen in het begin goed gedaan, tegen het einde van het seizoen wel minder trouwens...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Held Luis:
Ajax-aanvaller Luis Suarez heeft maandagavond de Gouden Schoen in ontvangst genomen voor beste voetballer van het afgelopen seizoen.
[ afbeelding ]
Inderdaad. En een prima vervanger voor van der Wiel/Anita. Urby heeft tegen Dinamo andermaal bewezen absoluut geen verdediger te zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bodul,Sno en Donald zijn terecht idd, Blind moet je gewoon behouden want die jongen kan echt wel wat
Want die higuain is een prutserquote:
Zou niet slecht voor hem zijn, maar dan hebben de beloften dus geen spits meerquote:Willem II wil opnieuw zaken doen met Ajax. De Tilburgers, die Jan-Arie van der Heijden al huren van de Nederlandse recordkampioen, zijn op zoek naar een nieuwe spits en hopen volgens AD/Sportwereld op Hyun Jun Suk. De jonge Zuid-Koreaan zou bij Willem II ervaring kunnen opdoen in de Eredivisie.
Ajax wil Suk echter niet kwijtraken, nu hij de enige spits is van de beloften. Zijn leeftijdsgenoot Geoffrey Castillion zit momenteel in de lappenmand en het is niet bekend wanneer hij weer aan spelen toe kan komen. Voor het eerste elftal komt de negentienjarige Suk nog tekort en Ajax haalde dan ook met Achmed Mido Hossam al een nieuwe stand-in voor Mounir El Hamdaoui.
Van zijn kwaliteiten niet neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:39 schreef Philip10 het volgende:
Blind weg? Wat?! Die jongen is een (groot) talent, zoals ik het vorig jaar bij Groningen zag. Klopt dan toch het gerucht dat Jol niks van 'm moet hebben?
Ik hoop er ook op, maar ik denk dat er niks meer gaat komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat een andere linksback echt wel nodig is om in de CL niet overlopen te worden.
Anita gaat het echt niet redden tegen Real en Milan
Alles beter dan van die net niet spelers aantrekkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop er ook op, maar ik denk dat er niks meer gaat komen.
Mee eens , dat ziet er beter uit denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou je die rode balk niet beter geheel in Ajax-stijl van boven naar beneden kunnen laten lopen?
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Alles beter dan van die net niet spelers aantrekken
wandelgangen voetbalzonequote:Miralem Sulejmani en Vitesse moeten wachten op de uitkomst van een gesprek tussen Ajax en Liverpool. Martin Jol wil de duurste speler uit zijn selectie eigenlijk niet laten gaan, maar is bereid om Sulejmani toch te verhuren wanneer hij dit seizoen een beroep kan doen op Ryan Babel. De voormalig Ajacied komt bij Liverpool nauwelijks aan spelen toe en Ajax wil de Amsterdammer graag huren, als vervanger van Sulejmani
ik ook nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wandelgangen voetbalzone
Ik zou het nieteens zo heel erg vinden
Ik zou het super vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wandelgangen voetbalzone
Ik zou het nieteens zo heel erg vinden
Ik zit altijd op lange zijde, maar wil nu staan op 425. En dat gaat kennelijk niet lukken. Gvd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:58 schreef Heff het volgende:
Die prijzen voor de passe partouten je kan met een scc alleen extra kaarten op de lange zijde kopen die fucking duur zijn.
quote:Hyun-Jun Suk (19) ziet zijn opmars bij Ajax beloond worden met een plek in de selectie van Zuid-Korea. De aanvaller kan op 7 september tegen Iran zijn interlanddebuut maken.
"Ik ben op zoek naar een jonge spits", verklaart bondscoach Kwang-Rae Cho de selectie van Suk. "Hij is een lange, atletische en vaardige aanvaller. Ik ga hem eens onder de loep nemen om te kijken of hij als stand-in voor Chu-Young Park kan dienen."
Daarnaast riep Cho ook sterspeler en oud-PSV'er Ji-Sung Park van Manchester United op. Ajacied Suk speelde tot op heden alleen wedstrijden voor de jeugdploeg van Zuid-Korea en staat naar verluidt op de nominatie verhuurd te worden door Ajax.
Volgensmij heb je dan een Europese uitkaart nodig. Meer info volgt een paar weken voor de wedstrijd,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:25 schreef dekilo het volgende:
Ik zou graag de wedstrijd Auxerre-Ajax willen bezoeken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan kaarten kom?
Ik heb een kennis met een clubkaart van ajax.
Op zich wel, maar dan heb je niemand in het tweede.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:58 schreef El_Bassie het volgende:
Suk in de verhuur zou voor iedereen uitstekend zijn.
Castillion als hij weer fit is. Verder moeten ze het maar zien op te vangen, dat vind ik niet zo boeiend. Het blijft een opleidingsteam. Mido dan als back-up bij het eerste, Suarez kan eventueel ook in de spits natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Op zich wel, maar dan heb je niemand in het tweede.
Boere of Schoop naar voren schuiven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Op zich wel, maar dan heb je niemand in het tweede.
Slechte reden, hopen dat hij nog gaat. Op dit moment nog niet goed voor Ajax 1, maar als hij minuten kan maken in de eredivisie bij Willem 2 zou dat geweldig zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:54 schreef Catch22- het volgende:
ik heb het zelf niet bedacht, maar ik las dat dat de reden was dat hij niet weg kon.
quote:Robinho: 'Ga met AC Milan voor de titel'Robinho spreekt zich alvast uit over zijn aanstaande transfer naar AC Milan. De Braziliaanse technicus wil met de Rossoneri de Italiaanse titel pakken.
"Ik ben erg blij om in Milaan te zijn en hoop dat ik hier een succesvolle tijd heb", aldus de 26-jarige aanvaller tegen Sky Italia. "Ik wil hier de titel pakken met Milan. Ik heb nog niet met Ronaldinho en Pato gesproken, maar ik voel me hier goed."
quote:De kans is groot dat Daley Blind ook dit seizoen weer voor FC Groningen gaat spelen. Ajax heeft aangegeven dat de verdediger opnieuw verhuurd kan worden en Pieter Huistra heeft de jongeling graag bij zijn selectie. “Daley kon kiezen uit een aantal clubs, maar ik denk dat FC Groningen het meest concreet is", zei zaakwaarnemer Rob Jansen in De Telegraaf.
quote:Terugkeer van Blind naar FC Groningen van de baan
31/08/2010 17:35
Ajax bood FC Groningen aan Daley Blind opnieuw op te nemen in de selectie. Maar een terugkeer van de verdediger in Euroborg ketste af op de constructie.
Zoals afgesproken meldde Ajax FC Groningen als eerste dat Blind in aanmerking kwam voor een transfer. Hoewel de Groningse club in principe zijn selectie rond had, volgde er wel een gesprek met de Amsterdammers. Blind maakte afgelopen seizoen als huurling een goede indruk in Groningen.
Maar tot een rentree in Euroborg komt het voor Blind niet. FC Groningen wil alleen in noodgevallen zijn toevlucht zoeken in de huur van spelers en wilde daarom Blind definitief inlijven. Dat bleek geen optie, zodat de deal werd afgeblazen.
'In de gesprekken met Ajax was een terugkoopregeling, zoals ook met Rasmus Lindgren in het verleden, bespreekbaar', aldus Hans Nijland tegen Voetbal International. 'Maar ik sprak ook Danny Blind die vertelde dat zijn zoon Daley er nog niet toe was om de banden met Ajax door te snijden.'
Bij Ajax heeft Blind geen zicht op speeltijd in de hoofdmacht. Daarom probeert de Amsterdamse club hem tijdelijk elders onder te brengen.
Ajax is dood.quote:Er bestaat een reële kans dat Robinho zijn carrière bij AC Milan gaat voortzetten. Er gaan geruchten dat de Braziliaan vandaag in Italië is voor een medische keuring. Saillant detail is dat beide ploegen nog geen akkoord hebben bereikt.
"Robinho is in Galliate voor een medische keuring, waarna hij naar het trainingscomplex van AC Milan komt", liet een woordvoerder van de ploeg uit de Serie A weten. Robinho kwam in de zomer van 2008 naar Manchester City en kostte destijds 40 miljoen euro.
Robinho kon eerder ook al voor het Turkse Fenerbahçe gaan spelen, maar wees de club uiteindelijk af. Zijn voorkeur ging namelijk uit naar een ploeg uit de Serie A of de Primera Divisíon.
Geen ploeg is bij voorbaat kansloos. Goed, Ajax heeft alle schijn tegen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef Sperma het volgende:
[..]
Ajax is dood.
Misschien dat ze met 2-1 winnen tegen Real met de beslissende doelpunt in de blessuretijd, maar tegen AC Milan is het gedaan.
quote:
Ajax is dood ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef Sperma het volgende:
[..]
Ajax is dood.
Misschien dat ze met 2-1 winnen tegen Real met de beslissende doelpunt in de blessuretijd, maar tegen AC Milan is het gedaan.
De frustratie is enigszins wel te begrijpen. AC Milan zonder ibracadabra en robinho viel te pakken. Met deze 2 wordt het vele malen moeilijker. Menig ajax fan ziet door deze transfers een mogelijke 2e ronde aan hun neus voorbijgaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ajax is dood ?
Ga je schamen ergens in een hoekje.
Het is logisch als we niet doorgaan, maar om Ajax gelijk dood te noemen ?
is geen verdediger. Het is een middenvelder waarvan we er al zoveel hebben. Kutbeleid toch maar weer....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Tainio. Hmm. Wat ervaring achterin kan samen met Ooijer geen kwaad. Ik ken de jongen verder niet..
www.ajax.nlquote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Teemu Tainio. De middenvelder is transfervrij en afkomstig van Sunderland FC. De Fin tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat op en loopt tot en met 30 juni 2011.
Teemu Tainio werd op 27 november 1979 geboren in het Finse Tornio. Nadat hij in Finland bij FC Haka Valkeakoski speelde, kwam hij uit voor onder andere Auxerre en Tottenham Hotspur. Tainio speelde tot nu toe 54 interlands voor het Finse nationale elftal.
Martin Jol: ,,Ik ben blij dat we ons op de slotdag nog hebben kunnen versterken. Teemu is een alleskunner op het middenveld. Ik kan hem dus rechts, links en centraal gebruiken. Hij is een winnaar, een speler met een goede mentaliteit. Ik heb met hem gewerkt bij Tottenham Hotspur en nadien ben ik hem blijven volgen. Ik ben de clubleiding van Sunderland, waar hij nog een doorlopend contract had, erkentelijk dat ze hebben meegewerkt. Daardoor werd het voor ons mogelijk Teemu te halen.”
Ja daar trekken we er elke jaar zon 3 van aan he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien niet verkeerd dit. En bevalt het niet, dan is hij na dit seizoen weer weg.
Eens, ik zie in deze vent ook geen versterking ten opzichte van het middenveld wat Ajax heeft. En hij zal wel als middenvelder ingebracht worden vaak als wissel. Dan had je mijn inziens beter een ajax jongeling kunnen gebruiken ipv. deze fin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef Philip10 het volgende:
Doe normaal, wtf moeten we met deze vent.
Handig zoeen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:57 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
is geen verdediger. Het is een middenvelder waarvan we er al zoveel hebben. Kutbeleid toch maar weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |