Zie je? Hoe oud ben je dan?quote:
Alles gewonnen wat er te winnen valt, op de knvb beker na dan volgens mijquote:
quote:
Je zal er maar heen gaanquote:AFC AJAX #1472: Real Madrid, altijd lastig.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Martin Jol: Sulejmani heeft een contract en ik geloof niet dat hij weg wil. Hij moet nu gewoon doorzetten. Dat is goed voor ons en goed voor hem. Als hij doorzet, zal je zien dat hij zijn potentie zal waarmaken.”
quote:Beslissing al genomen
"Ik ben blij dat alle spelers van Ajax willen dat ik blijf en hoorde dat de trainer vindt dat in aan een goed seizoen bezig ben. Dat geeft me een goed gevoel", gaat Sulejmani verder. "Maar ik wil nog altijd weg en heb tot dinsdag de tijd om een beslissing te nemen."
Trainer Martin Jol gelooft niet dat Miralem Sulejmani voor september, als de transfermarkt sluit, nog naar een andere club vertrekt. "Sulejmani heeft een contract en ik geloof niet dat hij weg wil", vertelt Jol op de wekelijkse persconferentie.
"Hij moet nu gewoon doorzetten. Dat is goed voor ons en goed voor hem. Als hij doorzet, zal je zien dat hij zijn potentie zal waarmaken.''
Vitesse
Sulejmani staat in de belangstelling van Vitesse en zag eerder een overgang naar West Ham United stuklopen op een geweigerde werkvergunning. "Of ik naar Vitesse ga? Het is aan de clubs."
Ik ga er heen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Toen was ie 10.... ken ie nog net herinneren miss
[..]
Je zal er maar heen gaan
Dat sowieso iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:03 schreef amersfoort22 het volgende:
Ik moest kiezen, Milan of Real.
Wegens vakanties en verhuizing voor Real gekozen.
Auxerre rij ik ook wel heen denk ik.
We hebben een hoop goed te maken tegen die gasten
Ik was inderdaad toen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren en wereld beker winnaarquote:
Had je je tijdens de CL-finale verstopt in een ei dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik was inderdaad doen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren wereld beker winnaar
Nou paar maandjes voor de wereldbeker wonnen ze ook de CLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik was inderdaad toen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren en wereld beker winnaar
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:05 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Had je je tijdens de CL-finale verstopt in een ei dan?
je hebt de beste tijd gemist helaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik was inderdaad toen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren en wereld beker winnaar
Ajax speelt op woensdag 15 september de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League. Het team van Martin Jol neemt het die avond in Spanje tegen negenvoudig winnaar Real Madrid. Reis Ajax met OAD achterna naar het Bernabéu!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef NickyvN het volgende:
Zou er vandaag nog iets bekend worden over de verkoop van kaarten?
Ze willen er morgen toch al mee beginnen...?
Hoe moeilijk kan het zou zijn Sulejmani te overtuigen gewoon lekker bij Ajax te ballen dit jaar?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Martin Jol: Sulejmani heeft een contract en ik geloof niet dat hij weg wil. Hij moet nu gewoon doorzetten. Dat is goed voor ons en goed voor hem. Als hij doorzet, zal je zien dat hij zijn potentie zal waarmaken.”
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zou zijn Sulejmani te overtuigen gewoon lekker bij Ajax te ballen dit jaar?
5 minuten neuzelen tegen die jongen en klaar lijkt me dan..Zoiets:
Hey Mickey, kom eens![]()
Ja Trainer![]()
Ik hoorde dat je naar Vitesse wil, is dat waar?![]()
Ja, eigenlijk wel trainer. Ik bedoel.. Hier zeg iedereen dat ik te duur was en maken ze grapjes over de burger king en zo.Bij Vitesse kan ik misschien weer een held worden
![]()
Over twee weken spelen we in Madrid tegen real, dat heb je meegekregen![]()
Ja, suces daarmee coach![]()
Luis is er dan niet bij en weet je wie er dan op zijn plaats staat?
Kristian of Urby![]()
Nee Mickey.Jij... Ik heb iemand nodig met fantasie, inzicht en een dribbel. Hamlap kan scoren maar niet spelen, begrijp je wat ik bedoel? Jij wel.. Jij staat naast hamlap en we gaan Real slopen![]()
Tsja... Dat zou wel leuk zijn op zich![]()
Leuk? Meer dan leuk ouwe balkanridder! Na de wedstrijd in Madrid ben jij weer helemaal het baasje! Je kan je in één klap helemaal demaken
![]()
Echt?![]()
Of je moet naar Vitesse willen natuurlijk. Ze spelen voor de beker tegen Harkemase boys geloof ik, kan je mooi debuteren![]()
Nah.. Blijf nog wel een jaartje Martin
Ja, maar komt vast nog wel een keer, ooit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt de beste tijd gemist helaas.
Kans is klein .. Nederland is niks meer vergeleken Spanje en Engeland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar komt vast nog wel een keer, ooit.
Dus incl. kaartje ±420quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax speelt op woensdag 15 september de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League tegen Real Madrid.
- Prijs 389,00 per persoon
- Toegangskaart niet inbegrepen en te koop via Ajax.
Hoe kom jij aan je toegangskaartje en hoe duur?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:29 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Dus incl. kaartje ±420![]()
Ik ga voor de helft man....., incl. 1 overnachting >2km van t stadion
quote:We beginnen met goed nieuws voor Ajax. Maarten Stekelenburg heeft Arsenal laten weten dat hij niet geïnteresseerd is in een transfer nadat Ajax zich voor de Champions League heeft geplaatst. De club uit Londen richt zich volgens Daily Mail nu op Mickaël Landreau van Lille, maar ook Mark Schwarzer (Fulham) is nog altijd in beeld om bij The Gunners doelman te worden.
Mooi, Bron?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
[..]
Gewoon via Ryanair ticket boeken, kaartje gewoon in de voorverkoop halen, en hotel via Expedia.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:59 schreef guapo het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je toegangskaartje en hoe duur?
Ongelofelijk dat een team als Arsenal niet eerder Stekelenburg heeft geprobeerd te halen. Manchester heeft ook 5 jaar te lang gewacht met Van der Sar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
[..]
Alhoewel ik m nou wel begin te knijpen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:12 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Gewoon via Ryanair ticket boeken, kaartje gewoon in de voorverkoop halen, en hotel via Expedia.
Ik was 6quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt de beste tijd gemist helaas.
quote:Barcelona en SC Heerenveen varen wel bij CL-deelname van Ajax
Het bereiken van de Champions League levert Ajax niet alleen geld op, het kost de club ook aardig wat. Bij het afsluiten van de contracten van Oleguer en Miralem Sulejmani is destijds afgesproken dat hun vorige clubs, respectievelijk Barcelona en SC Heerenveen, geld krijgen als Ajax binnen drie jaar de Champions League haalt, zo meldt AT5 vrijdag.
Het zou volgens de regionale omroep daarbij om aanzienlijke bedragen gaan. In het geval van Oleguer zou voormalig werkgever Barcelona bijvoorbeeld 2,2 miljoen euro krijgen van Ajax. Martin Jol wilde liever niet ingaan op vragen van over de zaak. "Laat ik maar zeggen dat we over de inhoud van de contracten niets zeggen", zei de trainer lachend.
niks is onmogelijk. En Jol is gewoon belangrijk, vorig seizoen hebben ze mooi en goed voetbal gespeeld. das lang geleden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Vreemde deals dan, dat die destijds zijn gesloten.
Anyway, dit is natuurlijk eerste ronde exit. Ajax is de zwakke broeder. Ze moeten tegen toppers uit competities die een stuk sterker zijn dan dan de Nederlandse. En het voetbal van Ajax is nu ook niet dermate op orde dat ze in Europa wat kunnen betekenen. Ondanks de individuele kwaliteiten kan Ajax in Nederland niet eens structureel een goede wedstrijd neerzetten. Dit is overigens aan Jol te wijten. Ik snap niet dat Ajax zo diep is gegaan om hem te houden.
onbegrijpelijk ja, Fulham wilde toch 7 miljoen betalen als afkoopsom. Gelijk doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Vreemde deals dan, dat die destijds zijn gesloten.
Anyway, dit is natuurlijk eerste ronde exit. Ajax is de zwakke broeder. Ze moeten tegen toppers uit competities die een stuk sterker zijn dan dan de Nederlandse. En het voetbal van Ajax is nu ook niet dermate op orde dat ze in Europa wat kunnen betekenen. Ondanks de individuele kwaliteiten kan Ajax in Nederland niet eens structureel een goede wedstrijd neerzetten. Dit is overigens aan Jol te wijten. Ik snap niet dat Ajax zo diep is gegaan om hem te houden.
De berichtgeving rondom Sulejmani is echt heel vaag. Ik hoop dat hij wel besluit te blijven want ik vind m op de vleugel vele malen beter dan Eriksen.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De berichtgeving rondom Sulejmani is echt heel vaag. Ik hoop dat hij wel besluit te blijven want ik vind m op de vleugel vele malen beter dan Eriksen.
Dus omdat Eriksen een paar wedstrijden niet goed speelt en Mickey een keertje de bal raakt is die opeens beter? Eriksen heeft veel meer laten zien (lettend op zijn leeftijd) dan Sulejmani in zijn geheel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij vind Eriksen goed de afgelopen tijd?
Op dit moment is Sulejmani beter, maar dat is eigenlijk voor het eerst sinds hij bij Ajax zit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus omdat Eriksen een paar wedstrijden niet goed speelt en Mickey een keertje de bal raakt is die opeens beter? Eriksen heeft veel meer laten zien (lettend op zijn leeftijd) dan Sulejmani in zijn geheel.
Laten we wel wezen, met de investeringen van vorig jaar was alles minder dan het kampioenschap een tegenvallend resultaat. En als je dan ook nog eens zoveel meer doelpunten scoort, maar geen kampioen wordt, dan zit er iets heel erg fout in de stabiliteit van de ploeg cq. het systeem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
niks is onmogelijk. En Jol is gewoon belangrijk, vorig seizoen hebben ze mooi en goed voetbal gespeeld. das lang geleden.
Doet me denken aan hoe lyrisch mensen waren toen Bakircioglu een keertje scoorde in Florence. Hoe snel veranderde datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op dit moment is Sulejmani beter, maar dat is eigenlijk voor het eerst sinds hij bij Ajax zit.
Ik vind Eriksen helemaal nog niet zoveel hebben laten zien, hij heeft 1x een bal erin gelegd in de beker verder speelt hij aardig maar het is (nu nog) geen verrijking voor Ajax. Ik begrijp de hype rondom hem ook niet zo, naar mijn mening is het een beetje een overschatte speler. Ik ben het wel met je eens dat Sulejmani nog weinig tot niets heeft laten zien maar hij lijkt nu eindelijk wel een beetje in vorm te komen dus geef hem een kans.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus omdat Eriksen een paar wedstrijden niet goed speelt en Mickey een keertje de bal raakt is die opeens beter? Eriksen heeft veel meer laten zien (lettend op zijn leeftijd) dan Sulejmani in zijn geheel.
Inter werd net vernederd door Atletico, Milito mist een penalty. Zijn ze nu direct een kutploeg?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Doet me denken aan hoe lyrisch mensen waren toen Bakircioglu een keertje scoorde in Florence. Hoe snel veranderde dat
Het punt is dus dat hij nog zo jong is, en er maar weinig spelers zijn in de wereld die op dat leeftijd al zo mee kunnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen helemaal nog niet zoveel hebben laten zien, hij heeft 1x een bal erin gelegd in de beker verder speelt hij aardig maar het is (nu nog) geen verrijking voor Ajax. Ik begrijp de hype rondom hem ook niet zo, naar mijn mening is het een beetje een overschatte speler.
Ik wil 'm best een kans geven hoor, ook al ben ik de trainer nietquote:Ik ben het wel met je eens dat Sulejmani nog weinig tot niets heeft laten zien maar hij lijkt nu eindelijk wel een beetje in vorm te komen dus geef hem een kans.
Ik vind dat je zulke grote talenten juist moet uitbuiten. Sercan Yildirim heeft Bursaspor aan de titel geholpen door veel en overal te spelen, niet door op de bank te zitten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Eriksen heeft helemaal niks laten zien in Ajax 1. Je ziet wel dat het een groot talent is, en dat hij goed kan voetballen. Maar hij kan het nog niet aan tegen topclubs.
Sulejmani heeft ook niet veel laten zien, maar je ziet dat hij beetje bij beetje terugkomt. Hij ziet er fit uit, en heeft zijn snelheid terug.
Wordt tijd dat Jol hem eens een kans geeft in de basis. Als hij het bewijst dan mag hij van mij toppers spelen tegen PSV, Feyenoord, Twente, Utrecht enzo. En dan laat je Eriksen gewoon tegen De Graafschap spelen.
Vind juist dat je dat rustig moet doen, net als Messi bij Barça .. en nu Bojan bij Barça.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind dat je zulke grote talenten juist moet uitbuiten. Sercan Yildirim heeft Bursaspor aan de titel geholpen door veel en overal te spelen, niet door op de bank te zitten.
Duur, maar wel vetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:15 schreef kalinhos het volgende:
Hmm kom nu op max 225 euro uit voor retour madrid pp. wel via Ams-->londen-->madrid maar rechtstreeks is helemaal geen optie meer. Heb gelukkig in MAdrid een slaapplek en, mocht ik via Ajax geen kaarten krijgen, ook via madrid kaartjes. Toch twijfel ik nog![]()
Dat was niet helemaal serieus denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Doet me denken aan hoe lyrisch mensen waren toen Bakircioglu een keertje scoorde in Florence. Hoe snel veranderde dat
Waar heb je het in vredesnaam over? De investeringen van vorig jaar? Je bedoelt de Zeeuw en Lodeiro? Nou nou poeh poeh wat een geld was daarmee gemoeid zeg, maar liefst tien miljoen. Wat een kapitalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, met de investeringen van vorig jaar was alles minder dan het kampioenschap een tegenvallend resultaat.
Euhm...wat?quote:En als je dan ook nog eens zoveel meer doelpunten scoort, maar geen kampioen wordt, dan zit er iets heel erg fout in de stabiliteit van de ploeg cq. het systeem.
Jij snapt er echt geen reet van he? Ajax krijgt een nieuwe coach, en een nieuwe coach betekend bij ELK team een nieuw begin met nieuwe looplijnen, routines, posities voor spelers, rollen van spelers etc. dit alles vergt tijd en bovendien ervaring in wedstrijden voordat het enigszins punten oplevert. In de aanloop naar de winterstop was het spel bij vlagen uitstekend en de tweede helft was het gewoon erg mooi om te zien, met een gedachte achter elke wedstrijd en bovendien zowel qua puntenaantal als qua doelsaldo fenomenaal goed. Sterker, het is een historisch aantal punten dat Ajax als nummer 2 behaald heeft. Maar mensen zoals jij die kansloos anti-Ajax zijn vinden dat Jol invloed kan uitoefenen op FC Twente die gewoon enorm goed elke wedstrijd won? Ga toch weg, Twente liep een aantal jaar voor op Ajax en heeft een vaste basis qua systeem en spelopvatting die al een aantal jaar uitgebuit wordt door de trainer.quote:De verhoudingen van het aantal doelpunten en het aantal punten is vreemd, en dat is te wijten aan het spel, en daar is de coach voor verantwoordelijk. Mooi was het voetbal wel, bij tijden. Goed? Dat is afhankelijk van de norm. En uiteindelijk gaat het toch echt om het winnen.
Ik bevind mij op vele Ajax fora en heb nooit enige indicatie vernomen dat er mensen lyrisch waren over Bakircioglu, derhalve zou ik graag willen dat jij dit onderbouwt met concrete opmerkingen van Ajacieden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hij borduurt overigens meer op het feit dat hij in de A-1 echt enorm goed was, vooralsnog, en ook deze conclusie zegt helemaal niks over de toekomst van hem, heeft hij nog NIKS laten zien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen helemaal nog niet zoveel hebben laten zien, hij heeft 1x een bal erin gelegd in de beker verder speelt hij aardig maar het is (nu nog) geen verrijking voor Ajax. Ik begrijp de hype rondom hem ook niet zo, naar mijn mening is het een beetje een overschatte speler. Ik ben het wel met je eens dat Sulejmani nog weinig tot niets heeft laten zien maar hij lijkt nu eindelijk wel een beetje in vorm te komen dus geef hem een kans.
Niet op reageren, dit is gewoon een troll van een ander voetbalforum.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak jij er dan even één, die andere is veelste oud ..
Waar heb je dat geboekt ouwe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:58 schreef amersfoort22 het volgende:
Tjoppa.... geboekt![]()
Milaan 8/9-12-2010 retour. ¤104,50 p.p. incl. fee/tax
We gaan feesteeeeeeeeeeeeh
Allemaal leuk en aardig, maar dat is natuurlijk pure scorebord journalistiek. Zaken waar je aan het eind niets aan hebt. Je bent gewoon veel te positief. Twente liep een paar jaar voor? Is dat een excuus? Ajax heeft veel meer aan kapitaal op het veld. Spelers die geacht worden beter te zijn. Het is dat belachelijk dat we niet gewoon kampioen zijn geworden. Het aantal punten zegt niets anders dan dat de verhoudingen tussen de verschillende teams geen bal voor stelt. Maar het kampioenschap gaat dan ook niet voor niets slechts om enkele teams.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Jij snapt er echt geen reet van he? Ajax krijgt een nieuwe coach, en een nieuwe coach betekend bij ELK team een nieuw begin met nieuwe looplijnen, routines, posities voor spelers, rollen van spelers etc. dit alles vergt tijd en bovendien ervaring in wedstrijden voordat het enigszins punten oplevert. In de aanloop naar de winterstop was het spel bij vlagen uitstekend en de tweede helft was het gewoon erg mooi om te zien, met een gedachte achter elke wedstrijd en bovendien zowel qua puntenaantal als qua doelsaldo fenomenaal goed. Sterker, het is een historisch aantal punten dat Ajax als nummer 2 behaald heeft. Maar mensen zoals jij die kansloos anti-Ajax zijn vinden dat Jol invloed kan uitoefenen op FC Twente die gewoon enorm goed elke wedstrijd won? Ga toch weg, Twente liep een aantal jaar voor op Ajax en heeft een vaste basis qua systeem en spelopvatting die al een aantal jaar uitgebuit wordt door de trainer.
Natuurlijk was het voetbal goed, waar heb je het in vredesnaam over? Meer doelpunten dan wie dan ook? CHECK, meer punten dan ooit behaald als nummer 2? CHECK, Het Ajax gevoel en spel om van te smullen terug? CHECK CHECK DUBBELCHECK.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:31 schreef HeatWave het volgende:
KJH naar Schalke, niet tegen Ajax dus, jammer.
Wanneer ik kijk naar dit seizoen heb ik die synergie geen enkele maal teruggezien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat is natuurlijk pure scorebord journalistiek. Zaken waar je aan het eind niets aan hebt. Je bent gewoon veel te positief. Twente liep een paar jaar voor? Is dat een excuus? Ajax heeft veel meer aan kapitaal op het veld. Spelers die geacht worden beter te zijn. Het is dat belachelijk dat we niet gewoon kampioen zijn geworden. Het aantal punten zegt niets anders dan dat de verhoudingen tussen de verschillende teams geen bal voor stelt. Maar het kampioenschap gaat dan ook niet voor niets slechts om enkele teams.
Ajax was na de winterstop inderdaad beter. Het zag eruit alsof het echt bij elkaar kwam bij vlagen zowaar wat synergie. Maar in andere wedstrijden vooral afhankelijk van de aanval.
Wanneer ik kijk naar dit seizoen heb ik die synergie geen enkele maal teruggezien. In de CL lijkt me een 4e plaats dan ook niet meer dan logisch tegen clubs die sowieso geacht worden sterker te zijn. Maar ik hoop uiteraard dat ik wat dit laatste betreft ongelijk heb.
Jammer. Maar naar mijn idee hij prima op zijn plaats bij die club. Kan hij eindelijk weer eens ouderwets gaan schitterenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:31 schreef HeatWave het volgende:
KJH naar Schalke, niet tegen Ajax dus, jammer.
Dat is ook wel waar. Maar dezelfde ergernis van vorig seizoen heb ik nu weer. Dus ik verwacht niet dat het beter wordt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wanneer ik kijk naar dit seizoen heb ik die synergie geen enkele maal teruggezien.
- Misschien omdat Ajax pas 2 wedstrijden heeft gespeeld in de Eredivisie? En je de Eredivisie en CL niet met elkaar kunt vergelijken?![]()
Wat zegt dit? Het gaat erom dat ze het vorige seizoen wel sterk genoeg waren en dat ze niets verkocht hebben waar ze zwakker van zouden worden. En de trend over die drie jaar is er ook een naar boven. En de Franse competitie is een stuk sterker dan de Nederlandse. Er gaat meer geld in om, en het voetbal is van een aanzienlijk hoger niveau. Dus ja, Auxerre is sterker dan Ajax. Waarschijnlijk geldt dat voor minimaal de top 5 uit Frankrijk. En dat is nog een positieve schatting. Je moet de mate waarin de Nederlandse competitie kwa niveau achteruit gerend is de laatste jaren niet onderschatten.quote:In de CL lijkt me een 4e plaats dan ook niet meer dan logisch tegen clubs die sowieso geacht worden sterker te zijn.
- Auxerre sterker dan Ajax?Vorig jaar werden ze 3e, seizoen daarvoor 8e en daarvoor 15e
![]()
Met die instelling is het misschien beter om gewoon de club te ontbinden. Kun je je ook niet meer ergeren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Maar dezelfde ergernis van vorig seizoen heb ik nu weer. Dus ik verwacht niet dat het beter wordt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:43 schreef streamzondernaam het volgende:
nvs8 :
28 aug: 20:45 NEC - Heerenveen
29 aug : 12:30 De Graafschap - Ajax
29 aug :14: 30 FC Twente - FC Utrecht
Voor wie?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef tralalala het volgende:
Mourinho zit op de tribune volgens Eredivisie live.
Je bedoeld Jan-Joost van Gangelenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:18 schreef tralalala het volgende:
Jep, maar die knakker van SBS (die krullebol) had het over Suarez.
Ik zie liever niemand voor hem op de tribune zittenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:19 schreef FireFox1 het volgende:
Zie liever iemand van Barcelona voor Suarez op de tribune zitten
ja vond het eigenlijk ook beetje vreemd verhaalquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Tegen De Graafschap op de tribune zitten voor Suarez
Geeft aan dat het geen topclub is en dat Ajax gewoon moet winnen. Auxerre is ook lekker bezig daar in Frankrijk. 4 gespeeld 4 gelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:12 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat zegt dit? Het gaat erom dat ze het vorige seizoen wel sterk genoeg waren en dat ze niets verkocht hebben waar ze zwakker van zouden worden. En de trend over die drie jaar is er ook een naar boven. En de Franse competitie is een stuk sterker dan de Nederlandse. Er gaat meer geld in om, en het voetbal is van een aanzienlijk hoger niveau. Dus ja, Auxerre is sterker dan Ajax. Waarschijnlijk geldt dat voor minimaal de top 5 uit Frankrijk. En dat is nog een positieve schatting. Je moet de mate waarin de Nederlandse competitie kwa niveau achteruit gerend is de laatste jaren niet onderschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |