Zie je? Hoe oud ben je dan?quote:
Alles gewonnen wat er te winnen valt, op de knvb beker na dan volgens mijquote:
quote:
Je zal er maar heen gaanquote:AFC AJAX #1472: Real Madrid, altijd lastig.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Martin Jol: Sulejmani heeft een contract en ik geloof niet dat hij weg wil. Hij moet nu gewoon doorzetten. Dat is goed voor ons en goed voor hem. Als hij doorzet, zal je zien dat hij zijn potentie zal waarmaken.”
quote:Beslissing al genomen
"Ik ben blij dat alle spelers van Ajax willen dat ik blijf en hoorde dat de trainer vindt dat in aan een goed seizoen bezig ben. Dat geeft me een goed gevoel", gaat Sulejmani verder. "Maar ik wil nog altijd weg en heb tot dinsdag de tijd om een beslissing te nemen."
Trainer Martin Jol gelooft niet dat Miralem Sulejmani voor september, als de transfermarkt sluit, nog naar een andere club vertrekt. "Sulejmani heeft een contract en ik geloof niet dat hij weg wil", vertelt Jol op de wekelijkse persconferentie.
"Hij moet nu gewoon doorzetten. Dat is goed voor ons en goed voor hem. Als hij doorzet, zal je zien dat hij zijn potentie zal waarmaken.''
Vitesse
Sulejmani staat in de belangstelling van Vitesse en zag eerder een overgang naar West Ham United stuklopen op een geweigerde werkvergunning. "Of ik naar Vitesse ga? Het is aan de clubs."
Ik ga er heen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Toen was ie 10.... ken ie nog net herinneren miss
[..]
Je zal er maar heen gaan
Dat sowieso iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:03 schreef amersfoort22 het volgende:
Ik moest kiezen, Milan of Real.
Wegens vakanties en verhuizing voor Real gekozen.
Auxerre rij ik ook wel heen denk ik.
We hebben een hoop goed te maken tegen die gasten
Ik was inderdaad toen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren en wereld beker winnaarquote:
Had je je tijdens de CL-finale verstopt in een ei dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik was inderdaad doen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren wereld beker winnaar
Nou paar maandjes voor de wereldbeker wonnen ze ook de CLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik was inderdaad toen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren en wereld beker winnaar
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:05 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Had je je tijdens de CL-finale verstopt in een ei dan?
je hebt de beste tijd gemist helaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik was inderdaad toen 10. Heb toen niet alles mee gekregen, wel dat ze landskampioen waren en wereld beker winnaar
Ajax speelt op woensdag 15 september de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League. Het team van Martin Jol neemt het die avond in Spanje tegen negenvoudig winnaar Real Madrid. Reis Ajax met OAD achterna naar het Bernabéu!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef NickyvN het volgende:
Zou er vandaag nog iets bekend worden over de verkoop van kaarten?
Ze willen er morgen toch al mee beginnen...?
Hoe moeilijk kan het zou zijn Sulejmani te overtuigen gewoon lekker bij Ajax te ballen dit jaar?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Martin Jol: Sulejmani heeft een contract en ik geloof niet dat hij weg wil. Hij moet nu gewoon doorzetten. Dat is goed voor ons en goed voor hem. Als hij doorzet, zal je zien dat hij zijn potentie zal waarmaken.”
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zou zijn Sulejmani te overtuigen gewoon lekker bij Ajax te ballen dit jaar?
5 minuten neuzelen tegen die jongen en klaar lijkt me dan..Zoiets:
Hey Mickey, kom eens![]()
Ja Trainer![]()
Ik hoorde dat je naar Vitesse wil, is dat waar?![]()
Ja, eigenlijk wel trainer. Ik bedoel.. Hier zeg iedereen dat ik te duur was en maken ze grapjes over de burger king en zo.Bij Vitesse kan ik misschien weer een held worden
![]()
Over twee weken spelen we in Madrid tegen real, dat heb je meegekregen![]()
Ja, suces daarmee coach![]()
Luis is er dan niet bij en weet je wie er dan op zijn plaats staat?
Kristian of Urby![]()
Nee Mickey.Jij... Ik heb iemand nodig met fantasie, inzicht en een dribbel. Hamlap kan scoren maar niet spelen, begrijp je wat ik bedoel? Jij wel.. Jij staat naast hamlap en we gaan Real slopen![]()
Tsja... Dat zou wel leuk zijn op zich![]()
Leuk? Meer dan leuk ouwe balkanridder! Na de wedstrijd in Madrid ben jij weer helemaal het baasje! Je kan je in één klap helemaal demaken
![]()
Echt?![]()
Of je moet naar Vitesse willen natuurlijk. Ze spelen voor de beker tegen Harkemase boys geloof ik, kan je mooi debuteren![]()
Nah.. Blijf nog wel een jaartje Martin
Ja, maar komt vast nog wel een keer, ooit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt de beste tijd gemist helaas.
Kans is klein .. Nederland is niks meer vergeleken Spanje en Engeland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar komt vast nog wel een keer, ooit.
Dus incl. kaartje ±420quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax speelt op woensdag 15 september de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League tegen Real Madrid.
- Prijs 389,00 per persoon
- Toegangskaart niet inbegrepen en te koop via Ajax.
Hoe kom jij aan je toegangskaartje en hoe duur?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:29 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Dus incl. kaartje ±420![]()
Ik ga voor de helft man....., incl. 1 overnachting >2km van t stadion
quote:We beginnen met goed nieuws voor Ajax. Maarten Stekelenburg heeft Arsenal laten weten dat hij niet geïnteresseerd is in een transfer nadat Ajax zich voor de Champions League heeft geplaatst. De club uit Londen richt zich volgens Daily Mail nu op Mickaël Landreau van Lille, maar ook Mark Schwarzer (Fulham) is nog altijd in beeld om bij The Gunners doelman te worden.
Mooi, Bron?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
[..]
Gewoon via Ryanair ticket boeken, kaartje gewoon in de voorverkoop halen, en hotel via Expedia.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:59 schreef guapo het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je toegangskaartje en hoe duur?
Ongelofelijk dat een team als Arsenal niet eerder Stekelenburg heeft geprobeerd te halen. Manchester heeft ook 5 jaar te lang gewacht met Van der Sar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
[..]
Alhoewel ik m nou wel begin te knijpen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:12 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Gewoon via Ryanair ticket boeken, kaartje gewoon in de voorverkoop halen, en hotel via Expedia.
Ik was 6quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt de beste tijd gemist helaas.
quote:Barcelona en SC Heerenveen varen wel bij CL-deelname van Ajax
Het bereiken van de Champions League levert Ajax niet alleen geld op, het kost de club ook aardig wat. Bij het afsluiten van de contracten van Oleguer en Miralem Sulejmani is destijds afgesproken dat hun vorige clubs, respectievelijk Barcelona en SC Heerenveen, geld krijgen als Ajax binnen drie jaar de Champions League haalt, zo meldt AT5 vrijdag.
Het zou volgens de regionale omroep daarbij om aanzienlijke bedragen gaan. In het geval van Oleguer zou voormalig werkgever Barcelona bijvoorbeeld 2,2 miljoen euro krijgen van Ajax. Martin Jol wilde liever niet ingaan op vragen van over de zaak. "Laat ik maar zeggen dat we over de inhoud van de contracten niets zeggen", zei de trainer lachend.
niks is onmogelijk. En Jol is gewoon belangrijk, vorig seizoen hebben ze mooi en goed voetbal gespeeld. das lang geleden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Vreemde deals dan, dat die destijds zijn gesloten.
Anyway, dit is natuurlijk eerste ronde exit. Ajax is de zwakke broeder. Ze moeten tegen toppers uit competities die een stuk sterker zijn dan dan de Nederlandse. En het voetbal van Ajax is nu ook niet dermate op orde dat ze in Europa wat kunnen betekenen. Ondanks de individuele kwaliteiten kan Ajax in Nederland niet eens structureel een goede wedstrijd neerzetten. Dit is overigens aan Jol te wijten. Ik snap niet dat Ajax zo diep is gegaan om hem te houden.
onbegrijpelijk ja, Fulham wilde toch 7 miljoen betalen als afkoopsom. Gelijk doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Vreemde deals dan, dat die destijds zijn gesloten.
Anyway, dit is natuurlijk eerste ronde exit. Ajax is de zwakke broeder. Ze moeten tegen toppers uit competities die een stuk sterker zijn dan dan de Nederlandse. En het voetbal van Ajax is nu ook niet dermate op orde dat ze in Europa wat kunnen betekenen. Ondanks de individuele kwaliteiten kan Ajax in Nederland niet eens structureel een goede wedstrijd neerzetten. Dit is overigens aan Jol te wijten. Ik snap niet dat Ajax zo diep is gegaan om hem te houden.
De berichtgeving rondom Sulejmani is echt heel vaag. Ik hoop dat hij wel besluit te blijven want ik vind m op de vleugel vele malen beter dan Eriksen.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De berichtgeving rondom Sulejmani is echt heel vaag. Ik hoop dat hij wel besluit te blijven want ik vind m op de vleugel vele malen beter dan Eriksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |