abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:35:57 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85771761
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_85782233
de spammer is er weer .. voormalig klaas24
Onze Stem opinie: De PVV is Hamas niet
pleased to meet you
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:30:14 #3
862 Arcee
Look closer
pi_85785948
Anton Gesink overleden

Waarom werd het eerste topic in NWS hierover gesloten? Per ongeluk, denk ik dan? :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_85787869
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef moussie het volgende:
de spammer is er weer .. voormalig klaas24
Onze Stem opinie: De PVV is Hamas niet
thx, topic is dicht

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef Arcee het volgende:
Anton Gesink overleden

Waarom werd het eerste topic in NWS hierover gesloten? Per ongeluk, denk ik dan? :s)
zie dat ze beide van 20.32 uur zijn... deze stonden echter geen reacties in?
althans, ik zie ze niet meer. Qua OP is deze misschien ook gesloten. Kwartiertje later ging het slot er pas op.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:13:50 #5
862 Arcee
Look closer
pi_85788088
In het topic dat later geopend werd stond niet veel meer: Anton Geesink overleden... (TT-pagina is van later)

Nou ja, vreemd. Misschien door iedereen over het hoofd gezien dat er nog een topic was. ;)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_85788584
Kan zijn idd... maar het slotje is om 20.46 uur gezet. Op dat moment wordt misschien gekeken hoe de topics lopen of hoe ze eruit zien.
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:48:45 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_85846683
Wilders: Islam achterlijk

Is het echt nodig over deze scheet weer een topic met dezelfde discussie te laten lopen? Hoort dit trouwens niet in POL en is er daar geen centraal PVV-topic?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator zondag 29 augustus 2010 @ 21:14:04 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85848313
ik twijfel

ik doe het idd maar op slot maar als de rest het vind kunnen mogen ze het wmb open maken
pi_85864941
Appie Baantjes overleden.
Baantjes moet Baantjer zijn
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_85892979
Twee mannen opgepakt op Schiphol wegens terrrorisme

Typfoutje in de titel: moet 'terrorisme' zijn.
pi_85898561
Ik ga mijn vraag hier maar posten, aangezien het om een user gaat die hier regelmatig post en ook zijn laatste posts hier heeft gemaakt, namelijk Kees22.

In het banmeldtopic lees ik tot mijn grote verbazing:

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef Biogarde het volgende:
DeParo schiet weer door. Weg weer.
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef Biogarde het volgende:
Kees22 idem. 48 uur.
Waarop Yvonne het onderste corrigeert met:

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef yvonne het volgende:
Kliko, dit soort mensen is niet welkom hier.
Nu zal iedere user wel eens over de schreef gaan, maar waarom Kees22 in de kliko is gegooid? :?
Zo extreem is zijn postgedrag door de jaren heen toch niet geweest? Kees22 staat bij mij bekend als een doodgewone user, niet als één of andere extremist of troll (waarvan er velen ongestraft fora als NWS kunnen vervuilen).
pi_85900552
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:03 schreef themauster het volgende:
Appie Baantjer overleden.
Baantjes moet Baantjer zijn
Is al gedaan door een mod :)
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee mannen opgepakt op Schiphol wegens terrorisme

Typfoutje in de titel: moet 'terrorisme' zijn.
Done ^O^
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:03 schreef Boldface het volgende:
Ik ga mijn vraag hier maar posten, aangezien het om een user gaat die hier regelmatig post en ook zijn laatste posts hier heeft gemaakt, namelijk Kees22.

In het banmeldtopic lees ik tot mijn grote verbazing:
[..]

[..]

Waarop Yvonne het onderste corrigeert met:
[..]

Nu zal iedere user wel eens over de schreef gaan, maar waarom Kees22 in de kliko is gegooid? :?
Zo extreem is zijn postgedrag door de jaren heen toch niet geweest? Kees22 staat bij mij bekend als een doodgewone user, niet als één of andere extremist of troll (waarvan er velen ongestraft fora als NWS kunnen vervuilen).
Voor informarie over bans moeten jullie niet bij de mods zijn (gaan wij niet over) Je kan uiteraard naar forum@fok.nl mailen :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:33:47 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85917752
ik vind het prima als er posts van mij verdwijnen als ik een spciefieke criminele groep kankermatties noem. geen problemen. maar kan je dan ook in het vervolg alle nazi-aantijgingen jegens mijn persoon weghalen?

bijvoorbaat dank.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85921198
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:50 schreef paddy het volgende:
Voor informarie over bans moeten jullie niet bij de mods zijn (gaan wij niet over) Je kan uiteraard naar forum@fok.nl mailen :)
Nee, die moeite bespaar ik me, omdat ik het antwoord al wel zo ongeveer weet. Ik vind eigenlijk dat NWS-mods wel wat meer voor de eigen users mogen opkomen richting admins. Zeker bij iemand als Kees22, die inhoudelijk genoeg zinnigs heeft toegevoegd aan fora als NWS en POL.
  woensdag 1 september 2010 @ 20:00:24 #15
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_85960488
Babylijkje gevonden in Geleen

Kan de TT misschien aangepast worden? Zijn nog twee baby's aangetroffen...
Tics van je petten.
pi_85961037
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef nattermann het volgende:
Babylijkjes (3) gevonden in Geleen

Kan de TT misschien aangepast worden? Zijn nog twee baby's aangetroffen...
Dank je ^O^
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:42:06 #17
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86031412
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Omnifacer het volgende:
Informatiepogingen VVD, CDA, PVV gestrand

Kan dicht, dubbel
Heeft een medemod al gesloten :)
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:54:22 #19
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86033523
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:08 schreef paddy het volgende:

[..]

Heeft een medemod al gesloten :)
Top :)
  Moderator vrijdag 3 september 2010 @ 19:01:32 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_86033876
ja dank voor het melden *)

was aan het koken _O-
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:56:44 #21
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_86054565
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_86070341
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:33 schreef Nielsch het volgende:
terecht, oprotten met die gore landdieven! als er iemand land komt bezetten op mijn erf, kan ie ook een kogel verwachten. voor joodse kolonisten dieven moet dit niet anders zijn.
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:03 schreef Nielsch het volgende:
Die zogenaamde kolonisten zijn in de meeste gevallen gore haatdragende dieven die absoluut niet onderdoen voor de Duitsers die in de jaren '30 en '40 van de vorige eeuw de huizen en bezittingen van Joden kwamen overnemen.
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:47 schreef Gklasse het volgende:
Ik heb totaal geen medelijden met de kolonisten, afknallen die ratten
De bovenstaande posts lijken me niet bepaald verantwoord op dit forum!!!!

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef HAKIM_1988 het volgende:
In de nasleep van de recente aanval door Palestijnen op kolonisten - waarbij vier pax - omkwamen, heeft een woordvoerder van de politieke tak van Hamas inmiddels gereageerd. Volgens hem zijn de kolonisten per definitie een legitiem doelwit, omdat ze inmiddels zijn uitgegroeid tot een klein reserveleger die -gesteund door het Israelisch regime - steeds meer Palestijns land bezet.

Netanyahu heeft de kolonisten verzocht om zich te houden aan de wet. Dat is best grappig, gezien elke willekeurige bezetting van het genoemde land indruist tegen internationale wetgeving en laat het nou de Israelische overheid zijn die deze kolonisten steunt met geld, wapens en bescherming.
[..]

Even voor de duidelijkheid. Dit zijn dus die kolonisten. edit: waardeoordeel

Voor een OP zijn dit soort subjectieve filmpjes nou niet bepaald een toevoeging dunkt me?!?!

[ Bericht 7% gewijzigd door DeParo op 04-09-2010 21:12:00 ]
pi_86270933
Ik klaag niet gauw in FB over users maar begin die Fortune_Cookie inmiddels met zijn stalkgedrag erg vervelend worden.
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:01:12 #24
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86271265
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik klaag niet gauw in FB over users maar begin die Fortune_Cookie inmiddels met zijn stalkgedrag erg vervelend worden.
Welk stalkgedrag.

Dit vrouwmensch leidt aan ernstige waanideeen zeg ik U!
Intelligent, but fucked up.
pi_86271609
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Met linkjes wordt het handiger zoeken :)

Maar met een beetje nuance in je eigen posts voorkom je wel een zooi ellende. En dan heb ik het niet over censuur, maar bepaalde opmerkingen zorgen er wel voor dat je zo behandeld wordt. En ik snap dat je je eigen mening wilt ventileren, dat is je goed recht, maar dat kan ook anders :)

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]
Welk stalkgedrag.
Dit vrouwmensch leidt aan ernstige waanideeen zeg ik U!
Neemt niet weg dat jij gewoon kapt met dat persoonlijke gesneer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')