thx, topic is dichtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef moussie het volgende:
de spammer is er weer .. voormalig klaas24
Onze Stem opinie: De PVV is Hamas niet
zie dat ze beide van 20.32 uur zijn... deze stonden echter geen reacties in?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef Arcee het volgende:
Anton Gesink overleden
Waarom werd het eerste topic in NWS hierover gesloten? Per ongeluk, denk ik dan?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef Biogarde het volgende:
DeParo schiet weer door. Weg weer.
Waarop Yvonne het onderste corrigeert met:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef Biogarde het volgende:
Kees22 idem. 48 uur.
Nu zal iedere user wel eens over de schreef gaan, maar waarom Kees22 in de kliko is gegooid?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef yvonne het volgende:
Kliko, dit soort mensen is niet welkom hier.
Is al gedaan door een modquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:03 schreef themauster het volgende:
Appie Baantjer overleden.
Baantjes moet Baantjer zijn
Donequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee mannen opgepakt op Schiphol wegens terrorisme
Typfoutje in de titel: moet 'terrorisme' zijn.
Voor informarie over bans moeten jullie niet bij de mods zijn (gaan wij niet over) Je kan uiteraard naar forum@fok.nl mailenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:03 schreef Boldface het volgende:
Ik ga mijn vraag hier maar posten, aangezien het om een user gaat die hier regelmatig post en ook zijn laatste posts hier heeft gemaakt, namelijk Kees22.
In het banmeldtopic lees ik tot mijn grote verbazing:
[..]
[..]
Waarop Yvonne het onderste corrigeert met:
[..]
Nu zal iedere user wel eens over de schreef gaan, maar waarom Kees22 in de kliko is gegooid?
Zo extreem is zijn postgedrag door de jaren heen toch niet geweest? Kees22 staat bij mij bekend als een doodgewone user, niet als één of andere extremist of troll (waarvan er velen ongestraft fora als NWS kunnen vervuilen).
Nee, die moeite bespaar ik me, omdat ik het antwoord al wel zo ongeveer weet. Ik vind eigenlijk dat NWS-mods wel wat meer voor de eigen users mogen opkomen richting admins. Zeker bij iemand als Kees22, die inhoudelijk genoeg zinnigs heeft toegevoegd aan fora als NWS en POL.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:50 schreef paddy het volgende:
Voor informarie over bans moeten jullie niet bij de mods zijn (gaan wij niet over) Je kan uiteraard naar forum@fok.nl mailen![]()
Dank jequote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef nattermann het volgende:
Babylijkjes (3) gevonden in Geleen
Kan de TT misschien aangepast worden? Zijn nog twee baby's aangetroffen...
Heeft een medemod al geslotenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Omnifacer het volgende:
Informatiepogingen VVD, CDA, PVV gestrand
Kan dicht, dubbel
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:33 schreef Nielsch het volgende:
terecht, oprotten met die gore landdieven! als er iemand land komt bezetten op mijn erf, kan ie ook een kogel verwachten. voor joodse kolonisten dieven moet dit niet anders zijn.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:03 schreef Nielsch het volgende:
Die zogenaamde kolonisten zijn in de meeste gevallen gore haatdragende dieven die absoluut niet onderdoen voor de Duitsers die in de jaren '30 en '40 van de vorige eeuw de huizen en bezittingen van Joden kwamen overnemen.
De bovenstaande posts lijken me niet bepaald verantwoord op dit forum!!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:47 schreef Gklasse het volgende:
Ik heb totaal geen medelijden met de kolonisten, afknallen die ratten
Voor een OP zijn dit soort subjectieve filmpjes nou niet bepaald een toevoeging dunkt me?!?!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef HAKIM_1988 het volgende:
In de nasleep van de recente aanval door Palestijnen op kolonisten - waarbij vier pax - omkwamen, heeft een woordvoerder van de politieke tak van Hamas inmiddels gereageerd. Volgens hem zijn de kolonisten per definitie een legitiem doelwit, omdat ze inmiddels zijn uitgegroeid tot een klein reserveleger die -gesteund door het Israelisch regime - steeds meer Palestijns land bezet.
Netanyahu heeft de kolonisten verzocht om zich te houden aan de wet. Dat is best grappig, gezien elke willekeurige bezetting van het genoemde land indruist tegen internationale wetgeving en laat het nou de Israelische overheid zijn die deze kolonisten steunt met geld, wapens en bescherming.
[..]
Even voor de duidelijkheid. Dit zijn dus die kolonisten. edit: waardeoordeel
Welk stalkgedrag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik klaag niet gauw in FB over users maar begin die Fortune_Cookie inmiddels met zijn stalkgedrag erg vervelend worden.
Met linkjes wordt het handiger zoekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik klaag niet gauw in FB over users maar begin die Fortune_Cookie inmiddels met zijn stalkgedrag erg vervelend worden.
Neemt niet weg dat jij gewoon kapt met dat persoonlijke gesneer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welk stalkgedrag.
Dit vrouwmensch leidt aan ernstige waanideeen zeg ik U!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |