abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85847809
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:57 schreef Marie79 het volgende:
Tinuviel, toch maar laarzen aan als het geregent heeft?

Maarten ligt helemaal in een deuk als ik opperdepop zeg. Hij probeert het wel na te zeggen, maar komt niet verder dan opaopaopaopaopa en ligt dan nog meer in een deuk!
Marie dat heb ik niet gezegd maar ik was dus de dag ervoor zijn mooie regenlaarzen op het kdv vergeten en sinds een week of zo kunnen wij de tweede schoen van zijn dichte schoenen niet vinden. Dus ik hem maar sandalen aandoen 8)7

Wat goed van Jan *G*

Marie opaopaopaopa is O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:09:38 #52
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85848022
Oe sandalen :) Nou ja, deze week maar zijn regenlaarzen mee naar huis nemen en wat zonde van zijn tweede dichte schoen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 29 augustus 2010 @ 21:28:24 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85849225
Johan en ik keken elkaar echt zo aan van "he, hoorde ik nou dat goed?" dus ik gelijk aan jan vragen: "zeg dat nog eens? Wat zei je nou?" maar mooi weigeren het te herhalen :') Volgende week kletst hij de oren van mijn kop af :Y

Heb je al in de vriezer, onder de tv-kast, bank, in zijn speelgoedkist, vuilnisbak, wasmand, bed etc etc gekeken tinuviel??

Marie O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85849938
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:28 schreef DJMO het volgende:
Heb je al in de vriezer, onder de tv-kast, bank, in zijn speelgoedkist, vuilnisbak, wasmand, bed etc etc gekeken tinuviel??
DJMO in de vriezer heb ik niet gekeken maar Jair krijgt die echt niet open en zo seniel ben ik niet dat ik het zou vergeten of hem er uberhaupt in plaatsen. Even goed kijken tussen al zijn speeltjes onder de tafel en onder de banken is wel een goed idee. ^O^
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 29 augustus 2010 @ 21:42:17 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85850201
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:38 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

DJMO in de vriezer heb ik niet gekeken maar Jair krijgt die echt niet open en zo seniel ben ik niet dat ik het zou vergeten of hem er uberhaupt in plaatsen. Even goed kijken tussen al zijn speeltjes onder de tafel en onder de banken is wel een goed idee. ^O^
daar hoef je ook niet seniel voor te zijn :P Als jair zijn schoen in je boodschappentas heeft gegooid en jij was haastig met opruimen omdat hij je riep oid, dan beland dat ding al rap in een (diep) vriezer :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 29 augustus 2010 @ 22:06:36 #56
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85851773
Ervaring DJMO?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 29 augustus 2010 @ 22:09:08 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85851926
niet met schoenen, wel met stukjes speelgoed die zo overal beland zijn, met name in de groentela van de koelkast .. en ze dan niet missen tot je ze tegenkomt he :') (wat meestal 's avonds bij het toetje geven is, die staan ook in die la)

zondag 29 augustus 2010 @ 22:14:07 #58
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85852294
:D

Ik ben ook weleens wat op vreemde plaatsen tegengekomen, maar kan nu ff geen voorbeeld noemen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 29 augustus 2010 @ 22:22:08 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85852759
t ergste was mijn portemonnee in de vriezer .. daar heb ik toen echt een uur naar lopen zoeken .. was ook met opruimen van de boodschappen gebeurd (had hoop diepvriesspul in een doos waar ok mijn portemonnee inlag, had gewoon die doos zeg maar leegekiept in de diepvriezer :X )

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 30 augustus 2010 @ 07:43:20 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85861311
zo heel af en toe zijn er van die momenten dat je kind nog even echt baby is O+

pi_85863489
wat schattig DJMO O+

Pff ik heb nu zonder overdrijven ongeveer 12 verschillende soorten koemelk geprobeerd, van halfvol tot vol en van gepasteuriseerd tot gesteriliseerd en lang houdbaar en alles van verschillende merken enzo maar ze wil het niet. Inmiddels hebben we ook rijstmelk en soyamelk geprobeerd, onder het mom van 'wellicht is dat zoeter en lijk het meer op poedermelk' maar ook dat wil ze niet. En dus scheppen we maar weer verder met flesjes en milliliters en schepjes enz enz. -O-
Stom gedoe! en ja ik weet dat ze in principe geen melk hóeft te drinken mits voldoende ander zuivel enzo, maar ze heeft wel echt nog behoefte aan die flessen. Het zou voor mij zoveel gemakkelijker zijn als we gewone melk uit de suup mee konden nemen. >.<

/gedoe
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85863531
En heb je ook al geprobeerd het te mengen en steeds ietsje meer gewone melk toe te voegen? (vast wel)
pi_85863553
Oh wacht, ik mag hier helemaal nog niet komen

* Sorbootjerent weg
pi_85863622
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:10 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wacht, ik mag hier helemaal nog niet komen

* Sorbootjerent weg
:D
ksst!

nee dat heb k nog niet geprobeerd op die manier. Misschien maar ns doen. Maar ik vind het lastig hoe te doen, gewoon 120 maken dan en dan een scheutje gewone melk aan het eind toevoegen? Vanmiddag maar ns proberen.

wat ziet die soyamelk van AH er ranzig uit trouwens zeg :o helemaal bruin. :r
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85863767
Lastig Huup! Tyler wil alleen melk met pap erdoor.Zonder drinkt hij het gewoon niet. En hij drinkt al zo weing, dus doen we dat maar. Straks op controle bij de kinderchirurg. Moeten we naar Groningen met de bus. Hopeljk een interliner, scheelt toch een kwartier en heel vaak stoppen. Ben benieuwd hoe de reis gaat. Hopelijk regent het alleen als we in de bus zitten. :P
pi_85863793
Ik ben ook net zo'n lastige mug die steeds terugkomt om rond je oor te zoemen...

Als je nou bij een fles van 180/60 bijvoorbeeld eerst 150ml water en 5 scheppen doet en dat aanvult met 30ml gewone melk?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 30 augustus 2010 @ 10:26:38 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85863980
heb je al geprobeerd de melk op te warmen huup?

pi_85864070
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben ook net zo'n lastige mug die steeds terugkomt om rond je oor te zoemen...

Als je nou bij een fles van 180/60 bijvoorbeeld eerst 150ml water en 5 scheppen doet en dat aanvult met 30ml gewone melk?
ja psies zoiets. ik ga t vanmiddag eens proberen!

DJMO uiteraard is dat wel al geprobeerd. In alle mogelijke varianten, maar de poedermelk drinkt ze ook koud op kamertemperatuur normaalgesproken, warm hoeft ze dat ook niet.

Handig die gebruiksaanwijzing van mn kind :')

Ingrid succes vanmiddag!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85864140
Dank je. Tis altijd zo gedoe voor een controle van 5 minuten. Maar goed, het moet wel.
Hmmm, hij bloed ineens uit zn mondje. Terwijl hij niet is gevallen. Misschien van de doorkomende tandjes.
En dan hebben we ook nog de gewone kinderarts, die is gelukkig wel in Assen.
Ga ik nog bij bij de DE winkel langs.
pi_85864287
Ohw huup herkenbaar probleem en geen fijn vooruitzicht qua andere soorten proberen .. Ik heb nog maar 1 soort geprobeerd, alleen halfvolle verse koemelk.. Af en toe drinkt hij er per ongeluk een slok van, maar verder dan dat kom ik nog niet.. En mja, hij heeft mij ook nog, maar ik zou t toch wel fijn vinden als ie een glaasje koemelk overdag zou drinken..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 30 augustus 2010 @ 11:11:45 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85865175
Jan weigert ook koemelk overigens, hij krijgt perzik of aardbei drank van de zaanse hoeve. is ook zuiveldrank, en gaat naar binnen als een trein ;)

pi_85865600
Koemelk drinkt Roy wel, maar alleen als het iets verwarmt is, koud moet hij er niks van weten.
Dreumesmelk wil je "nog"niet aan Huup? wij gebruiken het ook niet hoor
En nog van harte met je dochter :D

Jan begint met praten *O*
Ca.Ra wat word jou mannetje al groot O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_85865720
dankje Bar :*

Eerlijk gezegd vind ik dreumesmelk duur en onnodig. Ik ben persoonlijk niet overtuigd van of je melk echt nódig hebt als onderdeel van gezonde voeding, ik vind zelf van niet, zuivel wel, maar niet per se in de vorm van melk. Dus als de flessen vervangen kunnen worden door bekers gewone (half)volle melk, dan prima, graag, scheelt toch weer iets in de portemonnee ook. Maar zo niet, dan niet, dan gaan we dat ooit gewoon geleidelijk afbouwen en vervangen voor kaas en yoghurt.

Chan ja lastig hè? Pff. Ik liep vanmorgen al te mopperen dat ik er wel van baalde dat de boel zo drooggevallen was, maar goed, ik kan natuurlijk ook niet voorspellen hoe het dan gelopen was allemaal
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:29:11 #74
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85865750
Lennon krijgt eigenlijk helemaal geen melk tussendoor. Alleen in de pap... 's morgens en 's avonds. Verder nog een yoghurttoetje en dat is voldoende volgens cb. Teveel nog eigenlijk... de pap 's avonds zou niet hoeven. Lennon drinkt overdag eigenlijk vooral water en af en toe roosvicee van de AH. Thee vindt hij ook niet lekker, hij is ook geen grote drinker trouwens. Hij wilde na een jaar ook al geen fles meer trouwens.

Leuk hè dat praten?? Lennon heeft nu het woordje "kijk" ontdekt.. en zo wijst hij naar alles en zegt dan kijk!!
Make love, not war ☮
pi_85865834
Tess krijgt 2x melk per dag nou eigenlijk 3x: Bij het ontbijt en 's avonds voor het slapen gaan. Bij het avondeten krijgt ze een heel klein beetje omdat wij dan ook melk drinken en mevrouw graag uit een bekertje drinkt :D

Thee krijg ik er hier ook niet in, net als water eigenlijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85866058
Hier heb ik hetzelfde voor de dreumesmelk als jou Huup, vind het duur en onnodig.
en Yokidrink naturel proberen?

Praten dat doet Roy nog niet, wel begint hij nu steeds meer dingen na te doen. :)
Verder is Roy nog steeds een kleintje, wel leuk eigenlijk ;)
Wel weer problemen met het poepen, dat blijft hier echt een "probleem"
Nu kregen we wel gisteren te horen waarom we niet naar de Osteo gaan.
Heeft iemand daar ervaring mee dus het poepgedrag in combi met een Osteo?

Ingrid s6 vanmiddag ^O^
pi_85866276
kijk dr gaan :D mn kleine klimgeit *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85866289
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:43 schreef huuphuup het volgende:
kijk dr gaan :D mn kleine klimgeit *O*
O+ ik heb er ook zo een :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85866412
O+ wat leuk, die van ons klimt en klauterd alleen het tvmeubel op en af
pi_85869733
Huup drinkt Amélie weleens water met diksap gemengd of met roosvisee? Zo ja dan zou je ook kunnen proberen een klein scheutje diksap of roosvisee bij de koemelk te doen, dat geeft het ook een ander smaakje. Gewone koemelk ging hier vrij snel goed. Ik wilde af en toe afwisselen en de sojamelk moest ik meer moeite voor doen. Maar gemengd met gewone melk en af en toe een scheutje diksap erdoor ging hij daar ook goed aan wennen.

Ons zoontje krijgt s'morgens een bekertje thee, s'middags melk bij de lunch (tot nu toe koemelk en sojamelk afgewisseld of gemengd), s'middags joghurt en tussendoor meestal water met klein scheutje diksap, roosvisee of appelsap. Water lust hij ook een stuk minder maar zodra er maar een mini scheutje diksap of roosvisee in zit is het goed.

Succes Ingrid met Tyler.

Amélie *O* wat doe je dat goed de trap op klimmen. Huup was dit de eerste keer?

Jair zei zonet bij het naar bed brengen voor het eerst pyama *G*. Lekker ochtendje gehad: even met de fiets naar de supermarkt en naar het winkelcentrum en gelukkig bleef het droog tot wij bijna thuis waren, toen kwamen er een paar druppels naar beneden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 30 augustus 2010 @ 14:11:00 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85871301
vandaag nog geen woord gehoord van Jan .. ja, diediediediedie en BAH (heeft al vier strontluiers op rij gehad :X ). Sinds vanmorgen half acht niet op m'n kont gezeten, meneer is me gewoon de baas soms :{ . Om tien voor twee, na het boodschappen doen was ik het letterlijk strontzat en heb m op bed gelegd, met de mededeling dat hij gewoon te moe was om wakker te blijven. In de woonkamer, kookwekker erbij gepakt, op vijf minuten gezet, en gaan zitten. Ik ben nog niet overeind gekomen .. na twee minuten brullen was het stil ...

nu boodschappen maar opruimen en afwassen (en hopen dat ik nog spinazie in de vriezer heb :x )

pi_85872265
Tinuviel nee ik moest oefenen met haar van de fysio met het traplopen. Niet zozeer voor haar maar voor mezelf, zodat ik haar niet zoveel de trap op hoefde te tillen. Gaat als een trein dus dat oefenen! :D
Nu nog de trap af :')

En diksap of roosvicee drinkt ze niet. Net als thee. Ook daar heb ik het hele assortiment van gehad hahaha als ik mezelf nu terughoor ben ik vast een geweldige klant geweest voor meneer Albert Heijn :+ Ik dacht eerst dat ze het smaakje neit lekker vond ofzo, toen andere smaken gekocht, die wilde ze ook niet, toen andere merken, en ik heb ook biologisch diksap en (biologisch) verdunde vruchtensap geprobeerd. Ze wil niks, alleen water :')
Ik ga het nog wel proberen met diksap maar als ze gewoon geen melk lust dan hoeft ze het van mij niet te drinken, dan gaan we aan de slag met yoghurt en kaas enzo. Maar het lijkt zo logsich dat je kindje na een tijdje overgaat op gewone melk maar dat valt dus best tegen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85872963
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:38 schreef huuphuup het volgende:
Tinuviel nee ik moest oefenen met haar van de fysio met het traplopen. Niet zozeer voor haar maar voor mezelf, zodat ik haar niet zoveel de trap op hoefde te tillen. Gaat als een trein dus dat oefenen! :D
Nu nog de trap af :')

En diksap of roosvicee drinkt ze niet. Net als thee. Ook daar heb ik het hele assortiment van gehad hahaha als ik mezelf nu terughoor ben ik vast een geweldige klant geweest voor meneer Albert Heijn :+ Ik dacht eerst dat ze het smaakje neit lekker vond ofzo, toen andere smaken gekocht, die wilde ze ook niet, toen andere merken, en ik heb ook biologisch diksap en (biologisch) verdunde vruchtensap geprobeerd. Ze wil niks, alleen water :')
Ik ga het nog wel proberen met diksap maar als ze gewoon geen melk lust dan hoeft ze het van mij niet te drinken, dan gaan we aan de slag met yoghurt en kaas enzo. Maar het lijkt zo logsich dat je kindje na een tijdje overgaat op gewone melk maar dat valt dus best tegen :D
Huup niet de moed opgeven. Je zou ook rijstemelk, geiten of schaapsmelk kunnen proberen en misschien komt het ook mettertijd. Succes ermee. Drinkt ze water goed? Bij ons ging het trouwens ook erg langzaam met de vochtinname opbouwen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_85873168
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:57 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Huup niet de moed opgeven. Je zou ook rijstemelk, geiten of schaapsmelk kunnen proberen en misschien komt het ook mettertijd. Succes ermee. Drinkt ze water goed? Bij ons ging het trouwens ook erg langzaam met de vochtinname opbouwen.
Ze drinkt prima hoor. Rijst en soyamelk heb ik ook geprobeerd die wil ze niet. Maar ze drinkt meer dan genoeg gewoon water op een dag. Aan de vochtintake ligt het niet.
Ik vind het wel prima, als ze niet wil dan niet. Ik heb mn best gedaan met proberen, in principe hoeft ze geen melk te hebben als ze eenmaal van die flessen af is dus dan niet. Alleen nu zitten we wel wat langer aan de poedermelk vast.

Met geiten of schapenmelk geven ga ik mn doel echt finaal voorbij :D
het is uiteindelijk duurder dan kruidvat poedermelk en het is hier in mn lokale AH ook niet te koop dus dan is er van gemak ook geen sprake meer. Dan blijf ik net zo lief poedermelk geven.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:07:08 #85
114177 Diaan73
pi_85873306
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ze drinkt prima hoor. Rijst en soyamelk heb ik ook geprobeerd die wil ze niet. Maar ze drinkt meer dan genoeg gewoon water op een dag. Aan de vochtintake ligt het niet.
Ik vind het wel prima, als ze niet wil dan niet. Ik heb mn best gedaan met proberen, in principe hoeft ze geen melk te hebben als ze eenmaal van die flessen af is dus dan niet. Alleen nu zitten we wel wat langer aan de poedermelk vast.

Met geiten of schapenmelk geven ga ik mn doel echt finaal voorbij :D
het is uiteindelijk duurder dan kruidvat poedermelk en het is hier in mn lokale AH ook niet te koop dus dan is er van gemak ook geen sprake meer. Dan blijf ik net zo lief poedermelk geven.
Huup, hoe vaak krijgt ze nog (poeder) melk dan?
Make love, not war ☮
pi_85873392
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:07 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Huup, hoe vaak krijgt ze nog (poeder) melk dan?
3 flessen en 1 a 2 's nachts.
Die nachtflessen zijn we aan het afbouwen. Maar nu even niet vanwege spugen en ziekjes enzo. De 3 flessen overdag drinkt ze zo'n 150 ml van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:23:44 #87
114177 Diaan73
pi_85873862
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

3 flessen en 1 a 2 's nachts.
Die nachtflessen zijn we aan het afbouwen. Maar nu even niet vanwege spugen en ziekjes enzo. De 3 flessen overdag drinkt ze zo'n 150 ml van.
Die 3 flessen is dat ook 1 's morgens en 's avonds? Dan zou je die eerste kunnen/mogen vervangen door bordje pap met (gewone) melk en 's avonds ook. Poedermelk is toch ook heel anders van samenstelling - veel voedzamer - dan gewone melk, dus die flessen vervangen door gewone melk is toch wel wat anders. Of drinkt ze die flessen gewoon als tussendoor drinken?

Wij hebben voor Lennon een beker met water op zn slaapkamer staan, als hij 's nachts dorst heeft, krijgt hij daar een slok uit. Heeft Amélie echt honger 's nachts of is het een drinkbehoefte?
Make love, not war ☮
pi_85873946
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Die 3 flessen is dat ook 1 's morgens en 's avonds? Dan zou je die eerste kunnen/mogen vervangen door bordje pap met (gewone) melk en 's avonds ook. Poedermelk is toch ook heel anders van samenstelling - veel voedzamer - dan gewone melk, dus die flessen vervangen door gewone melk is toch wel wat anders. Of drinkt ze die flessen gewoon als tussendoor drinken?
Nee als tussendoor drinken drinkt ze water.
Pap wil ze niet. Iets met alle soorten geprobeerd enzo :') we hebben het met verschillende soorten melk geprobeerd, verschillende soorten pap, op verschillende manieren geven (lepeltje, fles, warm, koud, dat werk) zelfs brinta met yoghurt maar ze houdt niet van pap geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85873995
oh en 's nachts is het wel echt honger. Geen waterdorst of hoe zeg je dat. We hebben een tijdje geprobeerd alleen water aan te bieden maar dan was het elk uur heel hard huilen tot er uiteindelijk melk inging met grote teugen.
Alleen 2 keer is nu omdat ze dus ziek is. Normaalgesproken krijgt ze 1 nachtvoeding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:38:00 #90
114177 Diaan73
pi_85874361
:o ze heeft al echt een eigen willetje/smaak dus. Blijkbaar vindt ze de poedemerlk dus nog erg lekker. Dan zit er idd niets anders op dan haar dat nog even te geven. Je zou 's morgens nog wel een boterham kunnen geven ipv een fles. Of wil ze die ook niet?
Make love, not war ☮
pi_85874660
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
:o ze heeft al echt een eigen willetje/smaak dus. Blijkbaar vindt ze de poedemerlk dus nog erg lekker. Dan zit er idd niets anders op dan haar dat nog even te geven. Je zou 's morgens nog wel een boterham kunnen geven ipv een fles. Of wil ze die ook niet?
haha jawel, zo erg is het niet :P
ze krijgt 's morgens eerst een boterham en pas halverwege de morgen een fles, voor ze naar bed gaat weer zeg maar. Ik denk dat tzt de middagfles wel af zal vallen naarmate ze meer naar Dan blijft er alleen nog een fles vroeg op de middag over en een fles voor het slapengaan, denk ik. Sowieso krijgt ze wel eerst gewoon eten en daarna pas de fles, tussen 2 eetmomenten in zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:04:07 #92
114177 Diaan73
pi_85875382
Okay, je zou die fles dan ook nog kunnen vervangen door iets anders te eten, maar dat krijgt ze dan waarschijnlijk ook wel. Ik denk dan aan fruit of een koekje. Ik vind eigenljk dat ze nog best veel krijgt... :D zoveel wilde Lennon niet op die leeftijd die kreeg helemaal geen fles meer . Maar als ze het nodig heeft, het ene kindje heeft meer nodig dan het andere, en ze doet er goed op, lekker blijven doen. :Y
Make love, not war ☮
pi_85876214
ja ze is zeker niet te zwaar en doet het verder goed, ik heb niet het idee dat ze teveel binnenkrijgt ofzo. Ze krijgt 1 of 2 keer per dag fruit, gewoon avondeten, 's morgens en 's middags brood en tussendoor ook nog rozijntjes/soepstengel/plakje ham of kaas, dat werk. Nouja we zien het wel, het zal zichzelf wel vanzelf regelen denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:25:17 #94
114177 Diaan73
pi_85876329
^O^ Of course :Y
Make love, not war ☮
pi_85877083
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:38 schreef _Bar_ het volgende:
Hier heb ik hetzelfde voor de dreumesmelk als jou Huup, vind het duur en onnodig.
en Yokidrink naturel proberen?

Praten dat doet Roy nog niet, wel begint hij nu steeds meer dingen na te doen. :)
Verder is Roy nog steeds een kleintje, wel leuk eigenlijk ;)
Wel weer problemen met het poepen, dat blijft hier echt een "probleem"
Nu kregen we wel gisteren te horen waarom we niet naar de Osteo gaan.
Heeft iemand daar ervaring mee dus het poepgedrag in combi met een Osteo?

Ingrid s6 vanmiddag ^O^
Bar, ons zoontje heeft ook maanden ontzettend last gehad met poepen, hij brulde het uit soms. Wij zijn wel naar een osteopaat geweest, zonder resultaat. Wat wel binnen 2 dagen hielp, was forlax. Bij de apotheek via verwijzing van de huisarts, poedertje wat je oplost in water. Binnen 2 dagen waren de problemen over, wij hebben het een paar weken gebruikt en sindsdien heeft hij nergens meer last van. Dus mijn tip: even langs je huisarts!
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:05:04 #96
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85884252
Huup, ik lees dat je al een hoop hebt geprobeerd, en bijv. karnemelk (al dan niet met een scheutje roosvicee)?
Maarten drinkt ook geen koemelk maar karnemelk met een klein scheutje roosvicee gaat er goed in!
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:12:22 #97
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85884512
Wat ik ook nog zou willen toevoegen is dat Amélie zo'n 10 tot 15 keer iets proeft, voordat ze het lekker kan vinden.
Maar ik vind mengen van poedermelk met gewone melk ook een goede!
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:35:21 #98
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85887790
Ik heb voor Thomas ook poeder en pak-melk gemengd. Niet eens zozeer omdat ik bang was dat hij het niet zou lusten maar meer om een wat geleidelijkere overgang te creëren qua voedingsstoffen.

Zaterdag hebben we zijn verjaardag gevierd, het was zo gezellig! Foto's komen zo in het fototopic.

Thomas heeft wéér een loopoor. Volgens mij alweer de vijfde of zesde keer in twee maanden, ik raak de tel onderhand kwijt. Het eten ging weer voor geen meter, hij voelde zich duidelijk weer niet lekker. Nadat ik wat paracetamol had gegeven ging het langzaam wel beter. Maar met het drinken van zijn fles moest hij steeds even stoppen om nog even te huilen. Zo zielig vind ik dat! Gelukkig slaapt hij tot nu toe wel lekker.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85888855
Och Amélie, wat sneu zeg, zo overgeven :{
Maar ze kan alweer klimmen! Daaruit maak ik maar op dat het al wat beter gaat? :)
Willow krijgt ook nog steeds 3 a 4 flessen op een dag. En die moet ook geen pap :') Eigenwijze kinderen... Moet zeggen dat we nog niet echt bezig zijn met koemelk proberen, zouden we eigenlijk wel moeten doen! :@

Oei Roy :o Ohhh Bar ik zou me ook kapot schrikken! Gelukkig heeft ie niks zeg. Brrrr als er iets is dat ik eng vind, is het wel glas in de buurt van kleine kindjes...

Jan, autoooo! *O* Wat goed! Willow zegt tatau tegen auto :') O+

:* voor Thomas' oor... dat is wel heel vaak, cara! -O- Zielig ;( :*

Willows ontwikkeling lijkt in een stroomversnelling te zitten ofzo :o ze kan ineens zoveel nieuwe dingen! Niet lopen, daar heeft ze geen behoefte aan, maar mentaal... ze brabbelt de hele dag door in d'r eigen taaltje, zó leuk om te horen. Ze zegt mama (nou ja, tegen alle vrouwen en tegen papa en tegen d'r grote zus, maar och, kniesoor...), tatau (auto), brrrroem! (fietsen, of wanneer er een brommer/motor langsrijdt), does! (poes)... ze wordt ineens knuffeliger, iets wat ze echt nóóit was (kan niet stilzitten, net als d'r vader), maar toen ik vandaag thuiskwam uit werk wilde ze eerst even knuffelen met me O+ *smelt*
Ze heeft zowaar ineens door hoe de loopwagen werkt!
Ze heeft allemaal speelgoed door, wat ik echt zo knap vind :o dat ze weet dat als ze op de paarse knop van de speelgoedtrein drukt, dat ie dan gaat rijden. En dat als ie weer ophoudt, dat nog een keer drukken 'm weer aanzet enzo.
En ze weet heel goed wat ze met eten moet doen: lepel pakken, in het eten stoppen, kijken of er wat opzit, en dan in je mond stoppen (weliswaar op z'n kop, maar toch). Ik ben echt continu onder de indruk van de mentale stappen die ze ineens zet, dat ze die processen snapt!

Tandje zeven is inmiddels door *O* Ook zo'n duhhhh-moment. Al een week lang slechte nachten, en na een week slecht slapen er achter komen dat er dus een tand door is. 8)7 Duh.

Ik heb echt zo'n blij en lief kind! Ik zeg het niet vaak, omdat ik hier vooral post als ik iets niet snap, als ik ervaringsdeskundigen zoek, of als ik er even doorheen zit, dus ik vind dat het echt even gezegd moet worden. Ik geniet! Van mijn grote dochter. O+ Dus.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:59:40 #100
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85888995
Wat een heerlijke post Innepin O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')