Ja inderdaadquote:
Dat kan ik niet zien, JK, maar ik denk dezelfde van de centraliseeractie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, en welke overijverige mod heeft de tvp van KOM verwijderd?
Mijn vader zei dinsdagavond dat ik maar wat bh's van mijn zusje moest gaan lenen.quote:
Is dat een getraind aapje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat kan ik niet zien, JK, maar ik denk dezelfde van de centraliseeractie.
picsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef Tally het volgende:
Mijn vader zei dinsdagavond dat ik maar wat bh's van mijn zusje moest gaan lenen.
Die heeft cup FF
Uhm neequote:
Als het goede voorbeeld zijnde heb ik natuurlijk achter de schermen een topic voor de newbiemods geopend met wat ze moeten weten en doen. Ik zal het weer eens een schop geven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat een getraind aapje?
(net als het overgrote deel van de mods, uiteraard)
Heb je nog tietenfoto's gekregen in de tussentijd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als het goede voorbeeld zijnde heb ik natuurlijk achter de schermen een topic voor de newbiemods geopend met wat ze moeten weten en doen. Ik zal het weer eens een schop geven.
ik zie ook nog steeds het probleem niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij dat inderdaad prima beoordelen.
Na dat dobbelsteentopic kan UIO me dunkt een paar Fok!.rarretjes uitbrengen met flink veel nieuw materiaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef Tally het volgende:
Heb je nog tietenfoto's gekregen in de tussentijd?
Die van jou zijn te goed. Dat kunnen de newbiemods (v) natuurlijk nooit overtreffen en derhalve komt er zelden tot nooit iets bij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef Tally het volgende:
Heb je nog tietenfoto's gekregen in de tussentijd?
Ik niet KOM .quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef KingOfMars het volgende:
WEL GODVERREDOMME!
WIE WAS DAT? NOU? HE?!
Dat zou je verwachten hè, JK. Maar dat valt dus tegen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na dat dobbelsteentopic kan UIO me dunkt een paar Fok!.rarretjes uitbrengen met flink veel nieuw materiaal.
Mocht ik ooit terug komen he, moet ik dan weer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die van jou zijn te goed. Dat kunnen de newbiemods (v) natuurlijk nooit overtreffen en derhalve komt er zelden tot nooit iets bij.
In jouw geval moet het niet vanwege bewezen diensten, T. Maar ik zou het wel op prijs stellen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef Tally het volgende:
Mocht ik ooit terug komen he, moet ik dan weer?
Van mijn cup FFquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In jouw geval moet het niet vanwege bewezen diensten, T. Maar ik zou het wel op prijs stellen.
Je mag gerust "KUT" zeggen JK. Gerust!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de term "deerniswekkend" gerechtvaardigd vinden.
Zulks een term zou enigszins plat zijn, waardoor mijn 'ja, mits' in een 'neen, tenzij' zou wijzigen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef KingOfMars het volgende:
Je mag gerust "KUT" zeggen JK. Gerust!
Ben jij grijs en heb je een stoppelbaard?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zulks een term zou enigszins plat zijn, waardoor mijn 'ja, mits' in een 'neen, tenzij' zou wijzigen.
Ik woon wel in Rotterdam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:10 schreef KingOfMars het volgende:
Ben jij grijs en heb je een stoppelbaard?
Doe het middels een brief aan de vooraanstaande leden. Dan weten we genoeg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mij past bescheidenheid, dientengevolge geef ik hier geen commentaar op.
Mocht zulks een brief geschreven zijn door naastgetekende, dan nóg zou zulks een brief slecht interrrn bedoeld zijn en niet voor de media geschikt geacht bevonden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Doe het middels een brief aan de vooraanstaande leden. Dan weten we genoeg.
Tot en met de overgang zit je daar aan vast, lieve T. Daarna raak je je gehoor kwijt en gaan de jesters neerwaarts.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:34 schreef Tally het volgende:
Die hormonen he. Die ga ik toch nog wel kwijt raken?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tot en met de overgang zit je daar aan vast, lieve T. Daarna raak je je gehoor kwijt en gaan de jesters neerwaarts.
Plastic in je jesters en oortjes. Niet bijster aantrekkelijk, T.quote:
Maar dan hoor je ook niet onze opmerkingen daarover.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:51 schreef Tally het volgende:
Tieten die op mijn knieën hangen ook niet UIO.
Hoort Talie met haar knieën?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar dan hoor je ook niet onze opmerkingen daarover.
Whehe. "Geef jij die meneer even zijn garantie!"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie nu echt die reclame met "Okidoki Electronics" in die loods voor me.
Ding rebootte spontaan om (maximaal) het half uur. Schijnt een probleem te zijn met een te zwakke voeding (zoek maar eens op humax 9200c reboot ofzo), vrij bekend. Maar goed ik hoorde vorige week nog dat het ding ook bij Humax heeft gelegen dus ik ga er maar vanuit dat het daar gefixt is en dat deze medewerker niet wist waar -ie het over had. Voorlopig.quote:
Nope!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens, KOM, er zit zeker een externe voeding bij dat ding?
Ik heb al een mediaspelert alleen geen HDD recorder! Nouja. Ik heb er kennelijk wel 1 maar die doet het niet. Of stiekum wel maar niet hier. Ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sony komt ook met een mediaspeler trouwens: http://tweakers.net/nieuw(...)box-mediaspeler.html, mocht je toch een nieuwe willen.
Of oude stroom!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef Joene het volgende:
Lekker dan je hebt gewoon zeker goedkope stroom J.
Misschien moet (W)Yppy harder trappen dan levert de dynamo meer stroomquote:
Gelukkig Follow je me nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou! Reuze! Ik kan mezelf nu al bijna niet bedwingen!
Met de poes op mijn buik.quote:
Veel wel jaquote:
Dan niet johquote:
Als je het niet wil lezen, kijk je toch de andere kant opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind dat Tally een beetje loopt te overdrijven. We weten nu wel dat je zwanger bent Tally.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef n00cL30n het volgende:
Ook al het gevoel alsof ze gevuld zijn met bakstenen T?
Ik heb geen dronken tweet gezien gisterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:08 schreef Joene het volgende:
Ja man gisteravond vrij netjes gehouden om zometeen (eigenlijk had ik al moeten gaan) weer heen te kunnen.
Dat ging steeds erger worden bij Trudy, hoop dat jij een beetje bespaard blijft?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets jaZe worden wel zwaarder in ieder geval
En, is het wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh, hier mag vrouw uitslapen vandaag.dus ik zit de laatste k3 show te kijken
Ik heb ook niks dan ruzie met de Popcorn Hour hier. Gisteren alles (modem, router, nas, popcorn, etc) uitgezet en aangezet, zelfs een oudere firmware geprobeerd maar hij blijft stutteren. Erg vervelend. Moet ik eigenlijk ook nog eens uitzoeken maar ik weet niet of ik daar de kracht voor heb vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, alleen crasht mijn mediaplayer steeds rond de 25 minuten op dat kreng.
Vanaf USB gaat het met dezelfde bestanden wel goed? Hoe zit je popcorn met het netwerk verbonden?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ook niks dan ruzie met de Popcorn Hour hier. Gisteren alles (modem, router, nas, popcorn, etc) uitgezet en aangezet, zelfs een oudere firmware geprobeerd maar hij blijft stutteren. Erg vervelend. Moet ik eigenlijk ook nog eens uitzoeken maar ik weet niet of ik daar de kracht voor heb vandaag.
Ach zoals ik eerder al zei. Ik kan BH's lenen van mijn zusjequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat ging steeds erger worden bij Trudy, hoop dat jij een beetje bespaard blijft?
Goeie, volgens mij heb ik nog ergens een USB van 8GB liggen. Eens kijken hoe het daar mee gaat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vanaf USB gaat het met dezelfde bestanden wel goed? Hoe zit je popcorn met het netwerk verbonden?
BIj mij ligt het aan dit specifieke bestand gelukkig.
Hier mn maag , #wantteveelgezopen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
Hier pruttelt de koffie. #wantzondag
Mja, toch wel he.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:26 schreef Joene het volgende:
Best een dompertje voor de kermis vandaag
http://www.webregio.nl/no(...)NHD&utm_campaign=HDC
hmmm ja en ook niks belgisch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:41 schreef KingOfMars het volgende:
Mja jammer alleen dat er nog geen bokbier was.
Hey, dat heb ik ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Koppijn, misselijk aan de schijt. En dan heb ik nog niet eens gezopen om het te verantwoorden.
Wat doe je zoal op zo een kermis?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:01 schreef Joene het volgende:
Zo maar weer is te kermissen , vandaag lange maar leuke dag !
Zuipenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op zo een kermis?
Wat mij betreft J, wat mij betreft.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:02 schreef Joene het volgende:
Maar goed gaan we nou kappen met de formatie ?
Ik denk toch dat het één of ander laf middenkabinet zal gaan worden, mocht het CDA deze formatie opblazen.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:08 schreef Joene het volgende:
Wat mij betreft ook hoor J. Dat middenkabinet is onhaalbaar , het cda maakt zichzelf nu ongeloofwaardig, links trekken we de bezuinigingen niet, kortom verkiezingen ?
Ik vind het zo ook wel okay gaan. Volgens mij hebben we die lui helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:17 schreef Joene het volgende:
mag van mij ook wel stuk idd. Maar ik wil zo onderhand wel weer is een regering eigenlijk
Ja precies, gaat toch prima zo? Iedereen gaat gewoon naar z'n werk, er ligt eten in de supermarkten en m'n salaris wordt nog steeds op tijd gestort. Ik zeg afschaffen.quote:
Hoe minder CDA, hoe meer vreugd.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
Dat hele CDA mag zichzelf van mij om zeep helpen. Dáár zal ik de PVV iig dankbaar voor zijn dan!
Dán had je VVD moeten stemmen J en niet de geldverslindende PVV.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:23 schreef Joene het volgende:
Doen we dan ook minder belastingbetalen
Ja maar ik moet nog wel is naar de dokter J samen met mn vrouw enzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dán had je VVD moeten stemmen J en niet de geldverslindende PVV.
GVD JK! Hoe vaak moeten we het nog zeggen??? Het gele exemplaar gaat in het.... tadaa... GELE bakje!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In 3voud, het voorblad bij Ricardo van PZ in de map, het gele exemplaar bij Antoinette in het blauwe bakje, het roze exemplaar in eigen archief.
Heb je het circulair van 24 augustus niet gehad? Het gele bakje is arbotechnisch afgekeurd omdat er weekmakers in zaten, en het enige bakje wat de Technische Dienst nog ter beschikking had was een blauwe. En nieuwe mogen niet gekocht worden zolang er nog exemplaren in voorraad zijn, dat is de nieuwe richtlijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:12 schreef KingOfMars het volgende:
GVD JK! Hoe vaak moeten we het nog zeggen??? Het gele exemplaar gaat in het.... tadaa... GELE bakje!
Dem.
Zijn Apples daarom wit? Dat je de cumstains van de fanboys niet ziet?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... vanavond weer eens geile apple spullen bekijken.
Apples zijn helemaal niet witquote:Op woensdag 1 september 2010 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zijn Apples daarom wit? Dat je de cumstains van de fanboys niet ziet?
Nee toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al eens gezegd dat alle chinezen dood moeten?
Tenminste... men zou tussen 10:30 en 13:30 hier zijn en... je raad het al.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
Vandaag wordt trouwens de HDD recorder omgerolen!
Nee we houden alleen de chinese restaurant chinezen als een soort van dierentuin in levenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ook de chines hier in het dorp?.
Goddank! Ik kneep 'm al een beetje.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee we houden alleen de chinese restaurant chinezen als een soort van dierentuin in leven
Dat gaat zo stinken als ik daar over anderhalve week naar toe ga op vakantie. Dus wacht er nog maar even mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al eens gezegd dat alle chinezen dood moeten?
Waarom knijp jij je plaatselijke Chinees?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef KingOfMars het volgende:
Goddank! Ik kneep 'm al een beetje.
Een beetje he!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom knijp jij je plaatselijke Chinees?
[/Seth G.]
Naar china op vakantie?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat zo stinken als ik daar over anderhalve week naar toe ga op vakantie. Dus wacht er nog maar even mee.
ZIet er heel nice uit. 4 Weekjes weg ofzo Q?quote:
Nou, die apple tv is redelijk revolutionair als ze dit voor elkaar krijgen in alle landen. Ik ben al zolang aan het kloten met contentproviders en portal providers.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[potje olie pakt]
Nou nou. Apple is weer revolutionair bezig met de 'nieuwe' retroshuffle.
[/boosaardig lacht]
Hij komt al in UK en frankrijk he. En de content provider wijzigt niet. Het zal meer gaan over op welk moment er beschikbaarheid is en drm gezeik.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zie het niet gebeuren in Europa. De rechten voor fims en tv liggen te versnipperd. In de VS praat je met één partij en hop, je hebt iedereen in de VS bedient. Hier zouden ze zo'n beetje voor elk land aparte deals moeten gaan maken. Haast niet te doen.
Wel aardig product dat AppleTV, maar vooral voor de Amerikanen.
Je weet dat als je electronica verplaatst dat het er mee stopt he ?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
Zou ik het aandurven en 'm in het kastje zetten ipv op de grond?
Jamaar zo ga ik er vannacht m'n nek over breken als ik moet pissen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Je weet dat als je electronica verplaatst dat het er mee stopt he ?
Hij is welkom hoor. Moet -ie wel dat conservatief bemoeizuchtige laten varen, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
Die ab klink die kan ook zo bij D66 trouwens
Het lijkt er me meer een voor de SGP, zo een beetje zurig anderen pret ontzeggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
Die ab klink die kan ook zo bij D66 trouwens
Oplossing ga vannacht niet pissen ?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar zo ga ik er vannacht m'n nek over breken als ik moet pissen.
ik bedoelde meer op zn meewaai praktijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hij is welkom hoor. Moet -ie wel dat conservatief bemoeizuchtige laten varen, natuurlijk.
Men ik moet nu al!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Oplossing ga vannacht niet pissen ?
Nuance is kut Swets. Weetjetoch.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh ik had weer eens het lef om een uiting van een politicus te nuanceren. Dat moet je ook niet doen.
whehehehehequote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh ik had weer eens het lef om een uiting van een politicus te nuanceren. Dat moet je ook niet doen.
ik heb alles op schuimrubbermatjes staanquote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef KingOfMars het volgende:
Hm, hd resoneert een beetje in het kastje. Moet ik zeker weer met rubbertjes aan de slag.
En waar haal ik die dan weer???quote:Op woensdag 1 september 2010 22:29 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb alles op schuimrubbermatjes staanook tussen de apparaten.
Je hebt gelijk, werk toch maar een halve dag dus kan best ff een half uurtje eerder weg om ff bij de Praxis te shoppen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Joene het volgende:
Klinkt beter dan op vrije dag naar een "klus" bedrijf. ?
Ach ik zoek nog steeds naar de HDMI ingang op m'n TV!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Nieuwe apple tv weer geen 1080P volgens de specs!!
Koop je toch een hdmi naar Scart convertert , niet dat het helpt voor je beeld kwaliteit maar dan ken je hem wel ansluitenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach ik zoek nog steeds naar de HDMI ingang op m'n TV!
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach ik zoek nog steeds naar de HDMI ingang op m'n TV!
Ach dat is de upgrade voor volgend jaar! "It's amazing!"quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Maar dat vind ik wel een serieuze misser.
Hehehehehehe.quote:Ik kan heel goed met mensen opschieten, ik vraag altijd meteen WAT IS JE PROBLEEM?
Now it supports FULL hd. see this beautiful images.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach dat is de upgrade voor volgend jaar! "It's amazing!".
Ik hoor het Hem gewoon zeggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Now it supports FULL hd. see this beautiful images.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |