Gelukkig Follow je me nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou! Reuze! Ik kan mezelf nu al bijna niet bedwingen!
Met de poes op mijn buik.quote:
Veel wel jaquote:
Dan niet johquote:
Als je het niet wil lezen, kijk je toch de andere kant opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind dat Tally een beetje loopt te overdrijven. We weten nu wel dat je zwanger bent Tally.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef n00cL30n het volgende:
Ook al het gevoel alsof ze gevuld zijn met bakstenen T?
Ik heb geen dronken tweet gezien gisterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:08 schreef Joene het volgende:
Ja man gisteravond vrij netjes gehouden om zometeen (eigenlijk had ik al moeten gaan) weer heen te kunnen.
Dat ging steeds erger worden bij Trudy, hoop dat jij een beetje bespaard blijft?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets jaZe worden wel zwaarder in ieder geval
En, is het wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh, hier mag vrouw uitslapen vandaag.dus ik zit de laatste k3 show te kijken
Ik heb ook niks dan ruzie met de Popcorn Hour hier. Gisteren alles (modem, router, nas, popcorn, etc) uitgezet en aangezet, zelfs een oudere firmware geprobeerd maar hij blijft stutteren. Erg vervelend. Moet ik eigenlijk ook nog eens uitzoeken maar ik weet niet of ik daar de kracht voor heb vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, alleen crasht mijn mediaplayer steeds rond de 25 minuten op dat kreng.
Vanaf USB gaat het met dezelfde bestanden wel goed? Hoe zit je popcorn met het netwerk verbonden?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ook niks dan ruzie met de Popcorn Hour hier. Gisteren alles (modem, router, nas, popcorn, etc) uitgezet en aangezet, zelfs een oudere firmware geprobeerd maar hij blijft stutteren. Erg vervelend. Moet ik eigenlijk ook nog eens uitzoeken maar ik weet niet of ik daar de kracht voor heb vandaag.
Ach zoals ik eerder al zei. Ik kan BH's lenen van mijn zusjequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat ging steeds erger worden bij Trudy, hoop dat jij een beetje bespaard blijft?
Goeie, volgens mij heb ik nog ergens een USB van 8GB liggen. Eens kijken hoe het daar mee gaat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vanaf USB gaat het met dezelfde bestanden wel goed? Hoe zit je popcorn met het netwerk verbonden?
BIj mij ligt het aan dit specifieke bestand gelukkig.
Hier mn maag , #wantteveelgezopen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
Hier pruttelt de koffie. #wantzondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |