Ja inderdaadquote:
Dat kan ik niet zien, JK, maar ik denk dezelfde van de centraliseeractie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, en welke overijverige mod heeft de tvp van KOM verwijderd?
Mijn vader zei dinsdagavond dat ik maar wat bh's van mijn zusje moest gaan lenen.quote:
Is dat een getraind aapje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat kan ik niet zien, JK, maar ik denk dezelfde van de centraliseeractie.
picsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef Tally het volgende:
Mijn vader zei dinsdagavond dat ik maar wat bh's van mijn zusje moest gaan lenen.
Die heeft cup FF
Uhm neequote:
Als het goede voorbeeld zijnde heb ik natuurlijk achter de schermen een topic voor de newbiemods geopend met wat ze moeten weten en doen. Ik zal het weer eens een schop geven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat een getraind aapje?
(net als het overgrote deel van de mods, uiteraard)
Heb je nog tietenfoto's gekregen in de tussentijd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als het goede voorbeeld zijnde heb ik natuurlijk achter de schermen een topic voor de newbiemods geopend met wat ze moeten weten en doen. Ik zal het weer eens een schop geven.
ik zie ook nog steeds het probleem niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij dat inderdaad prima beoordelen.
Na dat dobbelsteentopic kan UIO me dunkt een paar Fok!.rarretjes uitbrengen met flink veel nieuw materiaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef Tally het volgende:
Heb je nog tietenfoto's gekregen in de tussentijd?
Die van jou zijn te goed. Dat kunnen de newbiemods (v) natuurlijk nooit overtreffen en derhalve komt er zelden tot nooit iets bij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef Tally het volgende:
Heb je nog tietenfoto's gekregen in de tussentijd?
Ik niet KOM .quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef KingOfMars het volgende:
WEL GODVERREDOMME!
WIE WAS DAT? NOU? HE?!
Dat zou je verwachten hè, JK. Maar dat valt dus tegen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na dat dobbelsteentopic kan UIO me dunkt een paar Fok!.rarretjes uitbrengen met flink veel nieuw materiaal.
Mocht ik ooit terug komen he, moet ik dan weer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die van jou zijn te goed. Dat kunnen de newbiemods (v) natuurlijk nooit overtreffen en derhalve komt er zelden tot nooit iets bij.
In jouw geval moet het niet vanwege bewezen diensten, T. Maar ik zou het wel op prijs stellen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef Tally het volgende:
Mocht ik ooit terug komen he, moet ik dan weer?
Van mijn cup FFquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In jouw geval moet het niet vanwege bewezen diensten, T. Maar ik zou het wel op prijs stellen.
Je mag gerust "KUT" zeggen JK. Gerust!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de term "deerniswekkend" gerechtvaardigd vinden.
Zulks een term zou enigszins plat zijn, waardoor mijn 'ja, mits' in een 'neen, tenzij' zou wijzigen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef KingOfMars het volgende:
Je mag gerust "KUT" zeggen JK. Gerust!
Ben jij grijs en heb je een stoppelbaard?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zulks een term zou enigszins plat zijn, waardoor mijn 'ja, mits' in een 'neen, tenzij' zou wijzigen.
Ik woon wel in Rotterdam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:10 schreef KingOfMars het volgende:
Ben jij grijs en heb je een stoppelbaard?
Doe het middels een brief aan de vooraanstaande leden. Dan weten we genoeg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mij past bescheidenheid, dientengevolge geef ik hier geen commentaar op.
Mocht zulks een brief geschreven zijn door naastgetekende, dan nóg zou zulks een brief slecht interrrn bedoeld zijn en niet voor de media geschikt geacht bevonden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Doe het middels een brief aan de vooraanstaande leden. Dan weten we genoeg.
Tot en met de overgang zit je daar aan vast, lieve T. Daarna raak je je gehoor kwijt en gaan de jesters neerwaarts.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:34 schreef Tally het volgende:
Die hormonen he. Die ga ik toch nog wel kwijt raken?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tot en met de overgang zit je daar aan vast, lieve T. Daarna raak je je gehoor kwijt en gaan de jesters neerwaarts.
Plastic in je jesters en oortjes. Niet bijster aantrekkelijk, T.quote:
Maar dan hoor je ook niet onze opmerkingen daarover.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:51 schreef Tally het volgende:
Tieten die op mijn knieën hangen ook niet UIO.
Hoort Talie met haar knieën?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar dan hoor je ook niet onze opmerkingen daarover.
Whehe. "Geef jij die meneer even zijn garantie!"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie nu echt die reclame met "Okidoki Electronics" in die loods voor me.
Ding rebootte spontaan om (maximaal) het half uur. Schijnt een probleem te zijn met een te zwakke voeding (zoek maar eens op humax 9200c reboot ofzo), vrij bekend. Maar goed ik hoorde vorige week nog dat het ding ook bij Humax heeft gelegen dus ik ga er maar vanuit dat het daar gefixt is en dat deze medewerker niet wist waar -ie het over had. Voorlopig.quote:
Nope!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens, KOM, er zit zeker een externe voeding bij dat ding?
Ik heb al een mediaspelert alleen geen HDD recorder! Nouja. Ik heb er kennelijk wel 1 maar die doet het niet. Of stiekum wel maar niet hier. Ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sony komt ook met een mediaspeler trouwens: http://tweakers.net/nieuw(...)box-mediaspeler.html, mocht je toch een nieuwe willen.
Of oude stroom!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef Joene het volgende:
Lekker dan je hebt gewoon zeker goedkope stroom J.
Misschien moet (W)Yppy harder trappen dan levert de dynamo meer stroomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |