Maar dan hoor je ook niet onze opmerkingen daarover.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:51 schreef Tally het volgende:
Tieten die op mijn knieën hangen ook niet UIO.
Hoort Talie met haar knieën?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar dan hoor je ook niet onze opmerkingen daarover.
Whehe. "Geef jij die meneer even zijn garantie!"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie nu echt die reclame met "Okidoki Electronics" in die loods voor me.
Ding rebootte spontaan om (maximaal) het half uur. Schijnt een probleem te zijn met een te zwakke voeding (zoek maar eens op humax 9200c reboot ofzo), vrij bekend. Maar goed ik hoorde vorige week nog dat het ding ook bij Humax heeft gelegen dus ik ga er maar vanuit dat het daar gefixt is en dat deze medewerker niet wist waar -ie het over had. Voorlopig.quote:
Nope!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens, KOM, er zit zeker een externe voeding bij dat ding?
Ik heb al een mediaspelert alleen geen HDD recorder! Nouja. Ik heb er kennelijk wel 1 maar die doet het niet. Of stiekum wel maar niet hier. Ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sony komt ook met een mediaspeler trouwens: http://tweakers.net/nieuw(...)box-mediaspeler.html, mocht je toch een nieuwe willen.
Of oude stroom!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef Joene het volgende:
Lekker dan je hebt gewoon zeker goedkope stroom J.
Misschien moet (W)Yppy harder trappen dan levert de dynamo meer stroomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |