Ik vind het zo ook wel okay gaan. Volgens mij hebben we die lui helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:17 schreef Joene het volgende:
mag van mij ook wel stuk idd. Maar ik wil zo onderhand wel weer is een regering eigenlijk
Ja precies, gaat toch prima zo? Iedereen gaat gewoon naar z'n werk, er ligt eten in de supermarkten en m'n salaris wordt nog steeds op tijd gestort. Ik zeg afschaffen.quote:
Hoe minder CDA, hoe meer vreugd.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
Dat hele CDA mag zichzelf van mij om zeep helpen. Dáár zal ik de PVV iig dankbaar voor zijn dan!
Dán had je VVD moeten stemmen J en niet de geldverslindende PVV.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:23 schreef Joene het volgende:
Doen we dan ook minder belastingbetalen
Ja maar ik moet nog wel is naar de dokter J samen met mn vrouw enzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dán had je VVD moeten stemmen J en niet de geldverslindende PVV.
GVD JK! Hoe vaak moeten we het nog zeggen??? Het gele exemplaar gaat in het.... tadaa... GELE bakje!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In 3voud, het voorblad bij Ricardo van PZ in de map, het gele exemplaar bij Antoinette in het blauwe bakje, het roze exemplaar in eigen archief.
Heb je het circulair van 24 augustus niet gehad? Het gele bakje is arbotechnisch afgekeurd omdat er weekmakers in zaten, en het enige bakje wat de Technische Dienst nog ter beschikking had was een blauwe. En nieuwe mogen niet gekocht worden zolang er nog exemplaren in voorraad zijn, dat is de nieuwe richtlijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:12 schreef KingOfMars het volgende:
GVD JK! Hoe vaak moeten we het nog zeggen??? Het gele exemplaar gaat in het.... tadaa... GELE bakje!
Dem.
Zijn Apples daarom wit? Dat je de cumstains van de fanboys niet ziet?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... vanavond weer eens geile apple spullen bekijken.
Apples zijn helemaal niet witquote:Op woensdag 1 september 2010 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zijn Apples daarom wit? Dat je de cumstains van de fanboys niet ziet?
Nee toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al eens gezegd dat alle chinezen dood moeten?
Tenminste... men zou tussen 10:30 en 13:30 hier zijn en... je raad het al.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
Vandaag wordt trouwens de HDD recorder omgerolen!
Nee we houden alleen de chinese restaurant chinezen als een soort van dierentuin in levenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ook de chines hier in het dorp?.
Goddank! Ik kneep 'm al een beetje.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee we houden alleen de chinese restaurant chinezen als een soort van dierentuin in leven
Dat gaat zo stinken als ik daar over anderhalve week naar toe ga op vakantie. Dus wacht er nog maar even mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al eens gezegd dat alle chinezen dood moeten?
Waarom knijp jij je plaatselijke Chinees?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef KingOfMars het volgende:
Goddank! Ik kneep 'm al een beetje.
Een beetje he!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom knijp jij je plaatselijke Chinees?
[/Seth G.]
Naar china op vakantie?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat zo stinken als ik daar over anderhalve week naar toe ga op vakantie. Dus wacht er nog maar even mee.
ZIet er heel nice uit. 4 Weekjes weg ofzo Q?quote:
Nou, die apple tv is redelijk revolutionair als ze dit voor elkaar krijgen in alle landen. Ik ben al zolang aan het kloten met contentproviders en portal providers.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[potje olie pakt]
Nou nou. Apple is weer revolutionair bezig met de 'nieuwe' retroshuffle.
[/boosaardig lacht]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |