abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85779677
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:25 schreef 300000 het volgende:

[..]

Zoals je al aangaf waren het tokkies eerste klas en hadden ze bij een bedrag van 110 euro ook moeilijk gedaan.
Maar als ik de persoon zou zijn geweest die het gat had gebrand, had ik het logisch gevonden dat ik het zou moeten vergoeden en daartoe ook bereid zijn. Op het moment dat jij dan echter met een factuur van 1500 aan zou komen zetten zou ik je ook als oplichter bestempelen en zou mijn medewerking helemaal weg zijn.
Jij moet toen je die factuur zag toch ook hebben gedacht van dat slaat nergens op, dat kan veel goedkoper (en zo niet dan betaald dat grietje me max 250 euro en laat ik het zo)?
Ze hadden al geen medewerking voor ik hun überhaupt verteld had hoeveel het ging kosten. Daarnaast was het gewoon een verzekerings kwestie geweest en was het met wat papierwerk opgelost als zij daartoe bereid waren. Alleen ik moest naar mijn eigen verzekering stappen en het zelf maar uitzoeken..

En het is de zakelijke auto van mijn ma, het zo laten is geen optie..
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_85779741
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:28 schreef dalaiblama het volgende:
en 'zweet en kutluchtjes' in een auto? En daarvoor moet een vriend af en toe roken in de auto? wut?

Wegen jullie allemaal 300kg en swaffel je het interieur ofzo?
Ja, als het kneiters warm is dan ga je zweten, als je dan in de auto gaat zitten gaat de auto naar zweet meuren.. Dat rook de zweetgeur neutraliseert is algemeen bekend, daarom zetten sommige disco's nu ook apparaten in die een rooklucht verspreiden sinds het roken in de horeca verboden is.

En die laatste opmerking bewijst maar weer hoe serieus we jou moeten nemen :')
pi_85779764
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:25 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Nee, bij een geautoriseerde toyota garage
dommer... _O-
likkebaardendlekkerlessendkloekkklinkendfrisdrinkendstemmensmerendrazendflitsendsnelvibrerendkoelkoelkoelklotsend watah...
pi_85779809
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:34 schreef glaasje_water het volgende:

[..]

dommer... _O-
wie gaat er ook naar een merkdealer _O-
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_85779830
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:34 schreef glaasje_water het volgende:

[..]

dommer... _O-
Als het maar netjes gemaakt wordt
pi_85779850
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:35 schreef postmortum het volgende:

[..]

wie gaat er ook naar een merkdealer _O-
Omdat onze merkloze garage het niet kon repareren en ons verwees naar een toyota dealer
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:41:26 #132
300000 300000
ja echt 300000
pi_85779949
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:28 schreef xyzyx het volgende:

[..]

:') Ik wou dat je gelijk had maar zojuist ik die ma aan de telefoon had was ik nog niet eens klaar met uitleggen wat er gebeurd was of ze was al aan het schreeuwen dat ik mocht opflikkeren. Ik had nog niet eens gezegd dat het 1500 euro ging kosten.

En ik neem liever het zekere voor het onzekere :) zeker als het iemand is die niet eens de moeite neemt om alles te lezen :W
Nu weet ik niet meer wat ik van dit topic moet vinden ;(

Jij bent in mijn ogen door 1500 euro voor die reparatie te willen een malloot
Maar aan de andere kant vindt ik het ook wel weer mooi als die tokkie een dikke rekening onder dr neus krijgt.
pi_85780602
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:41 schreef 300000 het volgende:

[..]

Nu weet ik niet meer wat ik van dit topic moet vinden ;(

Jij bent in mijn ogen door 1500 euro voor die reparatie te willen een malloot
Maar aan de andere kant vindt ik het ook wel weer mooi als die tokkie een dikke rekening onder dr neus krijgt.
-O- Ik vond het ook een belachelijk bedrag en de garage houder ook.. maar als het zoveel kost om het weer te maken dan zal het wel moeten -O-

En ik had ook verwacht dat die mensen fatsoenlijk hadden kunnen praten er over, maar schijnbaar kan dat niet en dan ga ik ook echt geen moeite doen om uit te zoeken of het goedkoper kan of niet..

Tijdje terug flikkerde een vriend van mij ook mijn telefoon uit mijn handen en nadat hij en ik gezegd hadden aan zijn ma dat hij hem uit mijn handen had gegooid ging ze al haar wa verzekering opzoeken om op te bellen wat er gebeurd moest worden.. De verzekering gaat het waarschijnlijk vergoeden en als het niet vergoed gaat worden dan splitten we de rekening 50-50 omdat de telefoon naar t-mobile terug gaat en dat is duurder als bij een 3rd party reparateur.. Maar dan krijg ik wel een nieuwe iPhone :)
pi_85781356
Het wordt tijd dat je naar de gevangenis gaat, beetje de verzekering oplichten....
Kom je toch nog in de gevangenis al is het niet voor het bedreigen van zielige meisjes en haar ouders.
-O-
likkebaardendlekkerlessendkloekkklinkendfrisdrinkendstemmensmerendrazendflitsendsnelvibrerendkoelkoelkoelklotsend watah...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:37:07 #135
307299 ms90isr
Real Madrid CF
pi_85781651
Gewoon de allerduurtste bekleding nemen en die snol laten betalen ^O^
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:53:46 #136
132191 -jos-
Money=Power
pi_85782174
Maar waarom ga je nou naar de gevangenis?

Ik vermoed omdat de factuur zo hoog is en je geen andere garages met vergelijkbare prijzen kon vinden?

Trouwens je moet toch eerst door een rechter veroordeeld worden dan?

[ Bericht 20% gewijzigd door -jos- op 27-08-2010 20:00:44 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_85782421
1) Je gaat toch niet echt naar de gevangenis toch? Of wel }:| ?
2) Als ik iets te maken krijg met zulke mensen, echt ik kan me niet inhouden. Zulke mensen knal ik gewoon neer echt waar. Of met een gun of met mijn handen. Tering hey. Kom op zeg.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:07:03 #138
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_85782654
LOL, wat kost die hemel van je auto dan?
pi_85783001
Je koop maar een gebruikte hemel. De huidige hemel is immers ook gebruikt.
Fijne vriend ben je trouwens.....
pi_85783014
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:07 schreef blup het volgende:
LOL, wat kost die hemel van je auto dan?
1315 euro bij Liekendiek.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:55:58 #141
271494 stinow
of the Afghaan
pi_85787161
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef xyzyx het volgende:

[..]

TS neukt geen lelijke wijven, voor 1500 euro kan ik wel wat lekkerders krijgen.
TS wilt aai over hoofd voor 1500 euro.
Like a vulcano! (C) Voodoo Lady
pi_85789195
Ongelofelijk, wat zitten hier een hoop 14 jarige pubers zeg. Het is volkomen terecht dat TS het uitzoekwerk bij de veroorzaker van de schade legt. Laat hen lekker uitzoeken hoe zij die 1500 euro gaan bekostigen, dat is niet het probleem van TS. Bovendien heeft een beetje verzekeraar wel mannetjes zitten die gaan zorgen dat ze die 1500 + evt incassokosten wel loskrijgen van die tokkies.

Wat een trut zeg, wie drukt er nou een sigaret uit tegen een plafond.

Echt, ga nu niet zeggen dat het goedkoper kan, wat moet TS daar nou mee. En wat een ontzettend imbeciele aangifte van die tokkies :') :')
TS, ga jij ze nu aanklagen voor laster en smaad omdat ze jou mogelijk te luid over de telefoon een flikker hebben genoemd, waarbij mogelijk anderen het hoorden? :') :')
pi_85791360
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef fonsoy het volgende:
Ongelofelijk, wat zitten hier een hoop 14 jarige pubers zeg. Het is volkomen terecht dat TS het uitzoekwerk bij de veroorzaker van de schade legt. Laat hen lekker uitzoeken hoe zij die 1500 euro gaan bekostigen, dat is niet het probleem van TS. Bovendien heeft een beetje verzekeraar wel mannetjes zitten die gaan zorgen dat ze die 1500 + evt incassokosten wel loskrijgen van die tokkies.

Echt, ga nu niet zeggen dat het goedkoper kan, wat moet TS daar nou mee. En wat een ontzettend imbeciele aangifte van die tokkies :') :')
TS, ga jij ze nu aanklagen voor laster en smaad omdat ze jou mogelijk te luid over de telefoon een flikker hebben genoemd, waarbij mogelijk anderen het hoorden? :') :')
Nee ik heb aangifte gedaan van vernieling, aangezien dat was wat de verzekering adviseerde te doen omdat het dan makkelijker was t geld te verhalen ofzoiets..

T zou mij een worst wezen als ze mij aanklagen om zo'n kansloze reden, vraag me af of de politie die aangifte in ontvangst gaat nemen :')

Voor de rest van je comment: _O_
pi_85791403
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:15 schreef ColtZ40 het volgende:
Je koop maar een gebruikte hemel. De huidige hemel is immers ook gebruikt.
Fijne vriend ben je trouwens.....
2e hands was niet meer te krijgen, ook dat had de garagehouder gechecked
pi_85791586
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:53 schreef -jos- het volgende:
Maar waarom ga je nou naar de gevangenis?

Ik vermoed omdat de factuur zo hoog is en je geen andere garages met vergelijkbare prijzen kon vinden?

Trouwens je moet toch eerst door een rechter veroordeeld worden dan?
Ik heb geen idee, maar nadat die vriendin van dat wijf zei dat ze mij in elkaar zou slaan met haar matties als ik de 'dader' niet met rust zou laten zei ze ook nog dat ik naar de gevangenis zou gaan? Geen idee waarom, dat wilde zij mij ook niet vertellen :D . De agente vond het ook wel grappig omdat ik niets gedaan had en ze maakte meteen aantekening van bedreiging :{
pi_85791750
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef fonsoy het volgende:

..
Tja, niets aan toe te voegen eigenlijk.
life goes by...
pi_85791775
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:00 schreef Jetfly het volgende:
1) Je gaat toch niet echt naar de gevangenis toch? Of wel }:| ?
2) Als ik iets te maken krijg met zulke mensen, echt ik kan me niet inhouden. Zulke mensen knal ik gewoon neer echt waar. Of met een gun of met mijn handen. Tering hey. Kom op zeg.
1. Als die mensen iets weten wat ik niet weet wel :D
2. Ik maak me er niet druk om :) Heb inmiddels wel geleerd dat je niet met zulke mensen in discussie moet gaan want ze komen alleen met kut argumenten en hoe hard je ze ook de grond in drukt ze zullen je toch geen gelijk geven -O- . Ik ga ze ook niet doodschieten ofzo, dat zijn ze niet waard :')
pi_85791928
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:39 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

TS ik ga je zeggen he voor 50 tot 100 euro is dat gemaakt en zie je er niets meer van. Daar hebben ze spul voor tegenwoordig.

Dat is een bedrijf en die komt gewoon langs of daar ga je naar toe zoals carglass.
Kut ik ben de naam kwijt
'carroofliner'
pi_85792142
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:

[..]

2e hands was niet meer te krijgen, ook dat had de garagehouder gechecked
Wat een gezeik hier om niks, je wil gewoon een gerepareerd dak en de veroorzaker van de schade moet dat betalen - al kost het 30 duizen euro. Wat een pauper tokkies in ieder geval; toen ik 'vroeger' kattekwaad uithaalde met schade betaalde mijn ouders de schade (evt. via WA) en werd ik naar de plek toegestuurd waar ik de schade had aangebracht om daar als straf de stoep te vegen oid.
pi_85792353
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef MisterWolf het volgende:

[..]

Wat een gezeik hier om niks, je wil gewoon een gerepareerd dak en de veroorzaker van de schade moet dat betalen - al kost het 30 duizen euro. Wat een pauper tokkies in ieder geval; toen ik 'vroeger' kattekwaad uithaalde met schade betaalde mijn ouders de schade (evt. via WA) en werd ik naar de plek toegestuurd waar ik de schade had aangebracht om daar als straf de stoep te vegen oid.
Zo reageren normale ouders inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')