Omdat ik geen eigen auto nodig heb..quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:48 schreef 300000 het volgende:
[..]
TS laat bij een deukje in de deur waarschijnlijk ook gelijk de hele deur vervangen.
"Er staat nog geen 25.000 op de teller dus de auto is nog zo goed als nieuw. "quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
TS gebruikt de auto van zijn ma omdat die nog geen 2000 km op jaarbasis maakt, dat bespaard ts geld wat hij weer uit kan geven aan leukere dingen.
maar wel de blits maken met de auto van je oudersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ik geen eigen auto nodig heb..
Lijkt me ook, naar kind noemt vrienden "kutkoters", waarschijnlijk niet zo veel vrinden...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb jezelf het brandgat in het dak gemaakt en nu probeer je het andere mensen in de schoenen te schuiven
hij is denk ik geoon bang dat hij niet meer in de auto van zijn ouders te rijden en verzint iets voordat hij weer met de fiets moet uitgaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:55 schreef glaasje_water het volgende:
[..]
Lijkt me ook, naar kind noemt vrienden "kutkoters", waarschijnlijk niet zo veel vrinden...
Midden 2005, hij is eerst van mijn oma geweest. Mijn ma rijd 2000 km op jaarbasis, we kregen hem bijna een jaar geleden met 20k op de teller dus die andere 3000 km is van mij en mijn zusjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef glaasje_water het volgende:
[..]
"Er staat nog geen 25.000 op de teller dus de auto is nog zo goed als nieuw. "
Rekenwonder... hoe oud is dat gebakkie dan ?
T waren vrienden van een vriend, ik ga niet om met het soort mensen dat gaten brand in auto's. En ja het waren kutkoters want ze waren schijt irritant bezig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:55 schreef glaasje_water het volgende:
[..]
Lijkt me ook, naar kind noemt vrienden "kutkoters", waarschijnlijk niet zo veel vrinden...
waarschijnljk wel , iets met laster wegens valse aangiftequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef Schenkstroop het volgende:
voor de goede orde. het staat al vast dat je moet vastzitten?
T is een gat, geen vlekje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
een heel dak vervangen door zo'n vlekje![]()
ts neemt ook een nieuwe motor als de benzine op is?
Zoals ik al zei dat is wat ik van de garage te horen kreeg, ik heb wel betere dingen te doen dan t goedkoopste van t goedkoopste op te zoeken dat mag de tegenpartij doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:14 schreef 300000 het volgende:
1500 euro willen voor iets wat je met 110 euro kan oplossen![]()
http://www.rikoservices.nl/velours-reparatie.html
Heeft niet zoveel vrinden, wordt gebruikt als taxiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T waren vrienden van een vriend, ik ga niet om met het soort mensen dat gaten brand in auto's. En ja het waren kutkoters want ze waren schijt irritant bezig.
Snap niet dat je dat toe laat in de auto van je oudersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik rook niet, mijn ouders roken niet en anderen mogen ook niet roken in de auto (afentoe een vriend dan want anders gaat t naar zweet/andere kutluchtjes ruiken). Ik had ook niet door dat er gerookt werd want ramen stonden open
Non-argument.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:19 schreef glaasje_water het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel vrinden, wordt gebruikt als taxi
Ik laat het ook niet toe, ze wilde aan t begin al met sigaret aan de auto instappen en toen heb ik haar verteld dat er in de auto niet gerookt werd, blijkbaar heeft ze later er toch 1 opgestoken en is die tegen t plafond gekomenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat toe laat in de auto van je oudersZeker als je het zelf ook niet wil hebben.
Roken doen ze maar fijn buiten, in ieder geval niet in mijn auto
Dat zou ik ook doen als een of andere mongool mij gaat vertellen dat ik 1500,- moet betalen voor een brandplekje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toen ik die ouders belde begonnen ze meteen te schreeuwen dat ik naar mijn eigen verzekering kon gaan, dat ik kon opflikkeren en dat soort dingen.
De verzekering vertelde dat ik aangifte moest gaan doen en dit werd door de agente bevestigd
En die 1500 euro heb ik van de garage, als die ouders het goedkoper willen doen be my guest, maar dan moeten ze daar wel zelf achter aan gaan.
Beetje jammer dus van je opmerking want hij slaat helemaal nergens op
Nee, bij een geautoriseerde toyota garagequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Eind-Baas het volgende:
TS, die 1500 voor dat plafond, is dat toevallig bij Auto Liekendiek?
Zoals je al aangaf waren het tokkies eerste klas en hadden ze bij een bedrag van 110 euro ook moeilijk gedaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dat is wat ik van de garage te horen kreeg, ik heb wel betere dingen te doen dan t goedkoopste van t goedkoopste op te zoeken dat mag de tegenpartij doen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Eind-Baas het volgende:
TS, die 1500 voor dat plafond, is dat toevallig bij Auto Liekendiek?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:25 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als een of andere mongool mij gaat vertellen dat ik 1500,- moet betalen voor een brandplekje.
Zij zijn echt niet gaan schreeuwen omdat jij je netjes voorstelde aan de telefoon.
Dus scan die aangifte eens in? Zolan je de naw gegevens van dader en slachtoffer wegpoetst mag dat gewoon geplaatst worden.
Ik vermoed dat je onzin uitkraamt. Dat of je bent echt dommer dan het plekje in het plafond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |