Wel hilarisch! Ma neem jij de Carina? Macarina, macarena! Man man man! Een auto met humorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij hebben een tijd lang een carina gehad, business uitvoering ofzo.. Ook geen problemen mee gehad neeAlleen het notenhoutgekleurdeplasticdashboard begon om te krullen na een tijdje
Ik rook niet, mijn ouders roken niet en anderen mogen ook niet roken in de auto (afentoe een vriend dan want anders gaat t naar zweet/andere kutluchtjes ruiken). Ik had ook niet door dat er gerookt werd want ramen stonden openquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef Troeta het volgende:
Je bent graag netjes op de auto zeg je, maar je rookt er wel in?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel hilarisch! Ma neem jij de Carina? Macarina, macarena! Man man man! Een auto met humor
en gaat niet langs startquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel hilarisch! Ma neem jij de Carina? Macarina, macarena! Man man man! Een auto met humor
Dat vond ik ook grappig jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
en gaat niet langs start
TS ik snap helemaal niks van je OP jij beweert dat een nieuw plafond in je auto 1500 euro kost, is toch gewoon verzekeringswerkvoor partij A & B wil partij B niet toegeven dat hij dat heeft gedaan ja kijk dan wordt het een ander verhaal. Maar dan doe jij toch aangifte bij de politie? En niet anders om?
Dat zij aangifte gaan doenquote:
Volgens mij heeft madam het gat er moedwillig in gebrand, dat dekt de verzekering niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
en gaat niet langs start
TS ik snap helemaal niks van je OP jij beweert dat een nieuw plafond in je auto 1500 euro kost, is toch gewoon verzekeringswerkvoor partij A & B wil partij B niet toegeven dat hij dat heeft gedaan ja kijk dan wordt het een ander verhaal.
Maar dan doe jij toch aangifte bij de politie? En niet anders om?
Wij moeten aangifte doen anders krijgen we het niet terug van onze eigen verzekeringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef Cobratjuh het volgende:
Ook niet aan de kant van TS want die zit nu met de gebakken peren.
Daarom mag je het wel verhalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef padlarf het volgende:
Een zo'n klein kutgaatje? TS is een aansteller![]()
De auto is van mijn ma.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef padlarf het volgende:
Een zo'n klein kutgaatje? TS is een aansteller![]()
Ok, dat is waar, en hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ik zou het de energie niet waard vindenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom mag je het wel verhalen.
Ik heb nog vakantie dus heb tijd zat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ok, dat is waar, en hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ik zou het de energie niet waard vinden
Waarom laat je haar dan instappen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De auto is van mijn ma.
Ze gebruikt hem voor haar werk
Er staat nog geen 25.000 op de teller dus de auto is nog zo goed als nieuw.
TS laat geen gaten in het dak van zijn ma zn auto branden door een kind zonder hersens wat associale ouders heeft en wat later toch niets gaat worden in de maatschappij.
Dat soort figuren moeten aangepakt worden
Het gaat om het sletje van een vriend van hem, geen vriendin van hem dus. Zij brand een gat in het dak, en wil daar niet haar eigen WA voor inschakelen blijkbaar, waarop TS zijn eigen verzekering ingeschakeld heeft, die wil dat TS aangifte doet tegen 't sletje. De moeder van dit sletje pikt dat niet, en gaat nu aangifte doen tegen TS, om onduidelijke redenen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:53 schreef Hoogheid het volgende:
Je probeert je eigen vrienden 1500 euro afhandig te maken om zo'n kleine zielig vlekje, in het dak van wat op het eerste gezicht een Dacia of ander goedkoop kut merk is![]()
En tja, als je moeder zo zuinig is op die auto, waarom laat ze er dan in de eerste plaats mensen in roken?
Oke, bedankt voor de samenvatting.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het gaat om het sletje van een vriend van hem, geen vriendin van hem dus. Zij brand een gat in het dak, en wil daar niet haar eigen WA voor inschakelen blijkbaar, waarop TS zijn eigen verzekering ingeschakeld heeft, die wil dat TS aangifte doet tegen 't sletje. De moeder van dit sletje pikt dat niet, en gaat nu aangifte doen tegen TS, om onduidelijke redenen.
En TS merkte niet dat het sletje in zn auto rookte. Dat is allemaal gewoon te herleiden uit het topic.
1500 is wel veel btw, maarja.. Moet je maar niet zo'n dom sletje zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |