Wel hilarisch! Ma neem jij de Carina? Macarina, macarena! Man man man! Een auto met humorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij hebben een tijd lang een carina gehad, business uitvoering ofzo.. Ook geen problemen mee gehad neeAlleen het notenhoutgekleurdeplasticdashboard begon om te krullen na een tijdje
Ik rook niet, mijn ouders roken niet en anderen mogen ook niet roken in de auto (afentoe een vriend dan want anders gaat t naar zweet/andere kutluchtjes ruiken). Ik had ook niet door dat er gerookt werd want ramen stonden openquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef Troeta het volgende:
Je bent graag netjes op de auto zeg je, maar je rookt er wel in?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel hilarisch! Ma neem jij de Carina? Macarina, macarena! Man man man! Een auto met humor
en gaat niet langs startquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel hilarisch! Ma neem jij de Carina? Macarina, macarena! Man man man! Een auto met humor
Dat vond ik ook grappig jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
en gaat niet langs start
TS ik snap helemaal niks van je OP jij beweert dat een nieuw plafond in je auto 1500 euro kost, is toch gewoon verzekeringswerkvoor partij A & B wil partij B niet toegeven dat hij dat heeft gedaan ja kijk dan wordt het een ander verhaal. Maar dan doe jij toch aangifte bij de politie? En niet anders om?
Dat zij aangifte gaan doenquote:
Volgens mij heeft madam het gat er moedwillig in gebrand, dat dekt de verzekering niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
en gaat niet langs start
TS ik snap helemaal niks van je OP jij beweert dat een nieuw plafond in je auto 1500 euro kost, is toch gewoon verzekeringswerkvoor partij A & B wil partij B niet toegeven dat hij dat heeft gedaan ja kijk dan wordt het een ander verhaal.
Maar dan doe jij toch aangifte bij de politie? En niet anders om?
Wij moeten aangifte doen anders krijgen we het niet terug van onze eigen verzekeringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef Cobratjuh het volgende:
Ook niet aan de kant van TS want die zit nu met de gebakken peren.
Daarom mag je het wel verhalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef padlarf het volgende:
Een zo'n klein kutgaatje? TS is een aansteller![]()
De auto is van mijn ma.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef padlarf het volgende:
Een zo'n klein kutgaatje? TS is een aansteller![]()
Ok, dat is waar, en hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ik zou het de energie niet waard vindenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom mag je het wel verhalen.
Ik heb nog vakantie dus heb tijd zat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ok, dat is waar, en hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ik zou het de energie niet waard vinden
Waarom laat je haar dan instappen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De auto is van mijn ma.
Ze gebruikt hem voor haar werk
Er staat nog geen 25.000 op de teller dus de auto is nog zo goed als nieuw.
TS laat geen gaten in het dak van zijn ma zn auto branden door een kind zonder hersens wat associale ouders heeft en wat later toch niets gaat worden in de maatschappij.
Dat soort figuren moeten aangepakt worden
Het gaat om het sletje van een vriend van hem, geen vriendin van hem dus. Zij brand een gat in het dak, en wil daar niet haar eigen WA voor inschakelen blijkbaar, waarop TS zijn eigen verzekering ingeschakeld heeft, die wil dat TS aangifte doet tegen 't sletje. De moeder van dit sletje pikt dat niet, en gaat nu aangifte doen tegen TS, om onduidelijke redenen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:53 schreef Hoogheid het volgende:
Je probeert je eigen vrienden 1500 euro afhandig te maken om zo'n kleine zielig vlekje, in het dak van wat op het eerste gezicht een Dacia of ander goedkoop kut merk is![]()
En tja, als je moeder zo zuinig is op die auto, waarom laat ze er dan in de eerste plaats mensen in roken?
Oke, bedankt voor de samenvatting.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het gaat om het sletje van een vriend van hem, geen vriendin van hem dus. Zij brand een gat in het dak, en wil daar niet haar eigen WA voor inschakelen blijkbaar, waarop TS zijn eigen verzekering ingeschakeld heeft, die wil dat TS aangifte doet tegen 't sletje. De moeder van dit sletje pikt dat niet, en gaat nu aangifte doen tegen TS, om onduidelijke redenen.
En TS merkte niet dat het sletje in zn auto rookte. Dat is allemaal gewoon te herleiden uit het topic.
1500 is wel veel btw, maarja.. Moet je maar niet zo'n dom sletje zijn.
Verzekering zal sowieso moeilijk doen als je voor een klein kut brandplekje een factuur overhandigt van 1500 euro.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Adfundum het volgende:
Verzekering kan wel eens moeilijk doen,
"Sorry, het is een schroeiplek en geen brandplek, dus vergoeden we niets, staat in de kleine lettertjes."
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:51 schreef 300000 het volgende:
Ts dat sletje is een associale tokkie maarrrrrrrrrr,
als jij gelijk naar dat kind dr ouders bent gegaan met een factuur van 1500 euro kan ik me hun reactie wel een beetje voorstellen. Ik bedoel kom op man je gaat bij een auto met een waarde van 0ngeveer 10k geen 1500 euro uitgeven aan een stom kut gaatje in het plafond. Er moeten echt goedkopere oplossingen mogelijk zijn, misschien zie je dan nog steeds een piepklein plekje maar dat is dan pech.
De reactie van de ouders op de aangifte begrijp ik wel, in het verhaal lijkt het namelijk of je wel erg snel naar de politie bent gestapt. En ja, ik snap dat ze vinden dat je ze probeert op te lichten.
Nee dat snap ik niet. Je kan het niet eens zijn met die 1500 euro, maar dat moet je dan maar aannemelijk maken. Als je het er niet mee eens bent heb je daar een reden voor, dan zoek je toch of uit of die reden gegrond is? Als dat niet zo is hebben die ouders namelijk gewoon pech, hadden ze hun kind maar beter op moeten voeden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef 300000 het volgende:
[..]
Verzekering zal sowieso moeilijk doen als je voor een klein kut brandplekje een factuur overhandigt van 1500 euro.
Die tokkies zouden inderdaad ook zelf met een garage of iets dergelijks contact kunnen opnemen en een schatting van de factuur laten maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Nee dat snap ik niet. Je kan het niet eens zijn met die 1500 euro, maar dat moet je dan maar aannemelijk maken. Als je het er niet mee eens bent heb je daar een reden voor, dan zoek je toch of uit of die reden gegrond is? Als dat niet zo is hebben die ouders namelijk gewoon pech, hadden ze hun kind maar beter op moeten voeden.![]()
Alleen domme tokkies gaan dreigen met de politie als ze het ergens niet mee eens zijn.
Nee, waren niet voor reden vatbaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef 300000 het volgende:
[..]
Die tokkies zouden inderdaad ook zelf met een garage of iets dergelijks contact kunnen opnemen en een schatting van de factuur laten maken.
TS had echter alvorens hij naar de politie was gegaan ook zelf naar een tweede garage kunnen gaan om nog een factuur te laten opstellen. Gelijk naar de politie gaan vind ik namelijk nogal een grote stap, met nog een extra factuur van een andere garage had hij die ouders kunnen laten zien dat hij ze geen poot uitdraait.
(Ik weet natuurlijk niet hoe het eerste gesprek is gegaan en of deze mensen nog voor enige rede vatbaar waren)
Is gewoon wijze les voor moeder... nooit meer auto uitlenen aan pauper kind zonder auto.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De auto is van mijn ma.
Ze gebruikt hem voor haar werk
Er staat nog geen 25.000 op de teller dus de auto is nog zo goed als nieuw.
TS laat geen gaten in het dak van zijn ma zn auto branden door een kind zonder hersens wat associale ouders heeft en wat later toch niets gaat worden in de maatschappij.
Dat soort figuren moeten aangepakt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Noem je mij nu een pauper kind?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:53 schreef glaasje_water het volgende:
[..]
Is gewoon wijze les voor moeder... nooit meer auto uitlenen aan pauper kind zonder auto.
Vervolgens kind rest van leven zakgeld in houden of laten werken om "schade" te repareren.
De wijze les uit dit verhaal : leen geen dingen uit aan anderen om vervolgens te gaan zeiken, 100% kans dat je uitgeleende ding vertiefd terug komt !
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:28 schreef postmortum het volgende:
Ts gaat gepwnd worden door zijn verzekering haha5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
Nieuwe dak bekleding kost 1315 euro exclusief inbouwkosten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:25 schreef postmortum het volgende:
ik heb het ff nagevraagd bij een garage in de buurt en die begonnen mij uit te lachen , datiemand voor een peuk op zijn auto 1500 euro vraagt. Dat ding is toch niet toptal loss
het gaat over een Toyota , dat ding is niet eens meer waard dan 1500 bij aanschafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nieuwe dak bekleding kost 1315 euro exclusief inbouwkosten.
En een auto die met 1500 euro schade totaloss is___!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
het gaat over een Toyota , dat ding is niet eens meer waard dan 1500 bij aanschaf
quote:Auto kopen: Richtprijzen: Bron:
bij een autobedrijf ¤ 8.650,00 ANWB/Bovag koerslijst Info
bij een merkdealer ¤ 9.000,00 ANWB Advies Info
van een particulier ¤ 7.700,00 ANWB Advies Info
Auto verkopen: Richtprijzen: Bron:
inruil bij autobedrijf ¤ 7.250,00 ANWB Advies Info
aan een particulier ¤ 7.700,00 ANWB Advies
dat is de dealerwaarde , niet dewarde die het naar andere mensen uitstraaltquote:
De garage stuurt de factuur naar de verzekering, dus ik neem aan dat ze al het geld wel nuttig zullen bestedenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:36 schreef Woffel het volgende:
1500,- vangen oke, maar neem aan dat je 't met de garage op een akkoordje gooit en vervolgens wel wat nuttigs met het bedrag gaat doen..
Als ik wat boeiends wil uitstralen pak ik wel de auto van mijn pa, alleen ik ga niet met kutkoters in de auto van mijn paquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat is de dealerwaarde , niet dewarde die het naar andere mensen uitstraalt
TS gebruikt de auto van zijn ma omdat die nog geen 2000 km op jaarbasis maakt, dat bespaard ts geld wat hij weer uit kan geven aan leukere dingen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:40 schreef postmortum het volgende:
trouwens deze moet gemaakt worden n: TS rijdt in de auto van zijn mammie
maar geen eigen auto hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
TS gebruikt de auto van zijn ma omdat die nog geen 2000 km op jaarbasis maakt, dat bespaard ts geld wat hij weer uit kan geven aan leukere dingen.
Toen ik die ouders belde begonnen ze meteen te schreeuwen dat ik naar mijn eigen verzekering kon gaan, dat ik kon opflikkeren en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:43 schreef dalaiblama het volgende:
Ik vind je eigenlijk maar een nare jongen.
In plaats van met een buitenproportionele factuur zwaaien en aangifte doen bij de politie, had je natuurlijk ook beschaafd kunnen handelen en langs de ouders van dat meisje kunnen rijden.
Dan was je een kopje koffie gaan drinken en had je ze gevraagd dit incidentje op te lossen.
Ik vraag me af wie hier nu de tokkie is.
Daarbij is 1500,- voor een auto die nieuw nauwelijks een 9voud oplevert natuurlijk bullshit. Een brandgat wordt tegenwoordig met speciale vloeibare shizzle gemaakt en daar zie je letterlijk niets meer van.
Daarvoor vervangen ze niet je plafond. Je bent dus ook nog een liegkind , of zo onvoorstelbaar dom dat je de garage die je deze onzin op de mouw heeft gespeld ook echt verdient.
Verder wil ik eigenlijk geen woorden aan deze pauperzooi vuil maken. Raar kind.
T is dat het niet mag anders had ik de hele aangifte ingescand en hier neer gezetquote:
TS laat bij een deukje in de deur waarschijnlijk ook gelijk de hele deur vervangen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:43 schreef dalaiblama het volgende:
Ik vind je eigenlijk maar een nare jongen.
In plaats van met een buitenproportionele factuur zwaaien en aangifte doen bij de politie, had je natuurlijk ook beschaafd kunnen handelen en langs de ouders van dat meisje kunnen rijden.
Dan was je een kopje koffie gaan drinken en had je ze gevraagd dit incidentje op te lossen.
Ik vraag me af wie hier nu de tokkie is.
Daarbij is 1500,- voor een auto die nieuw nauwelijks een 9voud oplevert natuurlijk bullshit. Een brandgat wordt tegenwoordig met speciale vloeibare shizzle gemaakt en daar zie je letterlijk niets meer van.
Daarvoor vervangen ze niet je plafond. Je bent dus ook nog een liegkind , of zo onvoorstelbaar dom dat je de garage die je deze onzin op de mouw heeft gespeld ook echt verdient.
Verder wil ik eigenlijk geen woorden aan deze pauperzooi vuil maken. Raar kind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |