quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik moest zowaar ff kijken hoe er een topic moest worden gesloten
Ik moest vreemd genoeg ook tig keer F5-en voordat ie verscheenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Wtf, ik kreeg deze niet in mijn topiclijst, dat gebeurt helaas wel vaker
Nja, als we dan toch bezig zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest vreemd genoeg ook tig keer F5-en voordat ie verscheen
Dacht al bijna dat er een slotje opzat
vandaar dat ik er een opende, dacht ff dat je door de verwarring vergeten was een nieuwe te openenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest vreemd genoeg ook tig keer F5-en voordat ie verscheen
Dacht al bijna dat er een slotje opzat
Seriously.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik moest zowaar ff kijken hoe er een topic moest worden gesloten
ik he de laatste tijd vaak dat ik wel een sluitpost maak maar het slotje vergeetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously.![]()
Ik heb momenten dat als ik wil posten ik automatisch naar het sluiten ga.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Wow, zit ik met alleen mods te chatten
Yup, is een tijd geleden dat ik een topic heb moeten sluitenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously.![]()
Ik heb momenten dat als ik wil posten ik automatisch naar het sluiten ga.
Nee hoorquote:
Truste Mirnequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Ik sla het biertje en de peuk over en ga nu vast. Slaaplekker.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ga er ook zo een eind aan makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Nog een biertje en een peuk en dan ga ik slapen
Truste, ik sla de peuk over en maak mijn biertje op en ga dan douchen en slapen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Zolang je maar bedoelt dat je gaat slapen vind ik het prima...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo een eind aan maken
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
O, shit ik moet zo de hond nog naar buiten tillen
Yep, dat ga ik maar doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang je maar bedoelt dat je gaat slapen vind ik het prima...
is de drempel zo hoog?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
O, shit ik moet zo de hond nog naar buiten tillen
als die trut weet dat ze naar buiten moet gaat ze op haar rug in haar mandje liggen.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als die trut weet dat ze naar buiten moet gaat ze op haar rug in haar mandje liggen.
Ze verdomt het gewoon
Daarom hebben we ook voor een tweede hond gekozen, in de hoop dat goed voorbeeld doet volgen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als die trut weet dat ze naar buiten moet gaat ze op haar rug in haar mandje liggen.
Ze verdomt het gewoon
Daarom hebben we ook voor een tweede hond gekozen, in de hoop dat goed voorbeeld doet volgen.
Is dat plotseling gekomen ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Als ik bij haar blif wel. Als ik haar biuten zet en zelf naar binnen ga gaat ze op een gegeven moment wel plassen. Op straat lopen is voorlopig geen optie
Nee ze heeft het al vanaf dag 1.quote:
Ah, die komt ook uit het asiel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ze heeft het al vanaf dag 1.
Ze heeft 3 jaar in een asiel gezeten, dus het kost gewoon wat tijd om er weer een normale hond van te maken.
het hele verhaal van die hond staat ook in mijn F&F topic, daar is het mee begonnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, die komt ook uit het asiel.
Als er toch eens wat mensen zoals jij in de wereld zouden zijn
Ohw wacht, die hond. Ja, dat had ik wel een beetje gelezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het hele verhaal van die hond staat ook in mijn F&F topic, daar is het mee begonnen.
Die andere hond hebben we vandaag geadpoteerd en die komt over een week of 3. Ze komen van een organisatie die asiels in Polen ondersteunt, en die daar 1x per maand spullen brengen en honden mee terug naar nederland nemen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M doet het licht weer aan en zet koffie en thee.
Goedemorgen peeps
Môgge Miauwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 06:42 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Oh bah, veel te vroeg wakker vandaag
Welterustenquote:
Goedemorgen schoonheidquote:
alles kan, gewoon op bed gaan zitten, eerst je ene been erin dan gaan liggen, dan gauw je andere erbij trekken en oogjes dichtquote:
jij ook goedemorgen schatquote:
En jij ook goedemorgenquote:
nee, volgens mij heeft het te maken met uitbreiding van de wereldbevolkingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:07 schreef crv het volgende:
Is Mar vandaag jarg of was dat voor gister ?
in ieder geval van harte MAr,en [ afbeelding ]
Hoax, was geen solosexquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:12 schreef crv het volgende:
Zie je wel dat vrouwen met van alles bezig zijn behalve autorijden
![]()
Vrouw opgepakt om soloseks in auto
OK ze heeft aan babywerpen gedaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, volgens mij heeft het te maken met uitbreiding van de wereldbevolking
toch wel solosex. Het was duo geweest als die vriensdin de vibrator had vastgehoudenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoax, was geen solosex![]()
Haar vriendin zat naast haar in de auto en hield de laptop vast
Nee, hij moet nog wel het daglicht zien, maar de ontwerpfase was volgens mij al af. moet je aan onze poes vragen wanneer ze is uitgeteldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:14 schreef crv het volgende:
[..]
OK ze heeft aan babywerpen gedaanook dan gefeliciteerd natuurlijk
Ze waren toch met 2quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:16 schreef crv het volgende:
[..]
toch wel solosex. Het was duo geweest als die vriensdin de vibrator had vastgehouden
quote:
Dat weet je niet of ze samen keken, misschien kon diegene die de laptopvasthield niet op het scherm kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze waren toch met 2
ze keken samen
Koeneboeniequote:
het geluidquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:19 schreef crv het volgende:
[..]
Dat weet je niet of ze samen keken, misschien kon diegene die de laptopvasthield niet op het scherm kijken
ok,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog wel het daglicht zien, maar de ontwerpfase was volgens mij al af. moet je aan onze poes vragen wanneer ze is uitgeteld
http://www.nufoto.nl/foto(...)r-wateroverlast.html
Er had iemand een beetje water besteld als ik me niet vergis ?
en dan is het nog steeds duo solosexquote:
zolang je blijft rijden is er idd niks aan de handquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:22 schreef crv het volgende:
[..]
ok,
dat water![]()
dat stelt toch niets voor, daar rij ik gewoon makkelijk doorheen (met aangepaste snelheid)
nieuwe olympische sport ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:24 schreef Koen66 het volgende:
Wheheheeh babywerpen.... Nee, da's inderdaad nog niet zo ver.
Miauw vertelde gisteren net dat ze zwanger is
quote:Ambassade in Bangkok doorgelicht door Johan van den Dongen
BANGKOK - Een speciaal team van Buitenlandse Zaken landt vandaag in het geheim in Bangkok om signalen over misstanden op de ambassade te onderzoeken. Er zou sprake zijn van corruptie en machtsmisbruik.
Ik moet zo wegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]
alles kan, gewoon op bed gaan zitten, eerst je ene been erin dan gaan liggen, dan gauw je andere erbij trekken en oogjes dicht
hoe dank ook blijven de feli's staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:24 schreef Koen66 het volgende:
Wheheheeh babywerpen.... Nee, da's inderdaad nog niet zo ver.
Miauw vertelde gisteren net dat ze zwanger is
feesiieeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet zo wegMijn zusje gaat vandaag trouwen
jammer van de regen
dat komt omdat jij het verborgen houdtquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:28 schreef crv het volgende:
[..]
dat komt omdat jij het verborgen houdt
zo erg kan het toch niet zijn,wat kan er nou gebeuren, het is maar internet en fokquote:
Ahja, Miauw is 1 van de mystery's hier in Fok, net als Bellaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:34 schreef crv het volgende:
[..]
zo erg kan het toch niet zijn,wat kan er nou gebeuren, het is maar internet en fok
Pff in mn dromenquote:
zo beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:34 schreef crv het volgende:
[..]
zo erg kan het toch niet zijn,wat kan er nou gebeuren, het is maar internet en fok puberale site waar 12 jarige zich lopen te rukken op fotos van vrouwen
alle trouwregisters checken, kijken wie er een zusje heeft, komen we al aardig op een shortlist tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja, Miauw is 1 van de mystery's hier in Fok, net als Bella
dat jij dat weetquote:
Gister nog droge voetjes gehoude ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:36 schreef Cee het volgende:
Veel plezier vandaag, Miauw! Ik hoop op een mooie dag, volgens mij trekt de regen in de middag weg. [/pietpaulusma]
Ik ga zo ook naar Almerequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:33 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm de sluizen zijn weer opgen in Almere......
Hoop dat het voor je bruiloft een betje droger wordt Miauw
Inderdaad, Miauw, ik heb je ook nog niet gefeliciteerd met je zusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pff in mn dromen
en o jah: Gefeliciteerd met je zus poesje
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pff in mn dromen
en o jah: Gefeliciteerd met je zus poesje
Dank dank! Piet bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:36 schreef Cee het volgende:
Veel plezier vandaag, Miauw! Ik hoop op een mooie dag, volgens mij trekt de regen in de middag weg. [/pietpaulusma]
Het zou wel vanuit het Noorden droger gaan worden, dus Assen is een goede plek wat dat betreftquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar Almereverzamelen en dan naar Assen, waar het hopelijk droog is
Dat werd in mn oor gefluisterdquote:
Dat houd ik wel zo tot aan de meetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja, Miauw is 1 van de mystery's hier in Fok, net als Bella
whehe, het waren geen beetjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:38 schreef crv het volgende:
het regent een beetje en NL is in paniek
OK dus trouwerijen in assen checken, shortlist wordt shorterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar Almereverzamelen en dan naar Assen, waar het hopelijk droog is
pfff, en voor de mensen die niet komen ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat houd ik wel zo tot aan de meet
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:40 schreef crv het volgende:
[..]
OK dus trouwerijen in assen checken, shortlist wordt shorter
worden toch wel fotos genomen, voor de thuisblijversquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, en voor de mensen die niet komen ?
Dankje! Werkze en fijn weekend alvastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:41 schreef crv het volgende:
nou ze is klaarm we kunnen op pad![]()
veel plezier poes
quote:
Hebben pechquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, en voor de mensen die niet komen ?
Toedelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:41 schreef crv het volgende:
veel plezier poes
hoop het ook hahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:41 schreef crv het volgende:
[..]
worden toch wel fotos genomen, voor de thuisblijvers
Jij hebt je nog heul niet opgegeven zo te zienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat houd ik wel zo tot aan de meet
pff, dadelijk ga ik nog over denken om wel te komen.quote:
Doegie, latersssssquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:41 schreef crv het volgende:
veel plezier poes
Goedemorgen C_Aquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij hebt je nog heul niet opgegeven zo te zien
TAL-Meet 16 oktober - Meld je hier aan!
Ikke wel, ik zat lekker hoog en droog.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister nog droge voetjes gehoude ?
Op de reuckertbaan (daar bij ziekenhuis) stonden aantal autos in het gras
1 stond er bovenop een vluchtheuvel geparkeerd![]()
Volgens mij heeft het daar blank gestaan haha
Hihiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar is m'n goede match weer
Goede morgen!!
TAL-Meet 16 oktober - Meld je hier aan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij hebt je nog heul niet opgegeven zo te zien
Zo ken ik er meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ikke wel, ik zat lekker hoog en droog.Ga zometeen eens kijken wat de schade is, jammer genoeg hoef ik de Rueckertbaan niet over. Ik houd van een lekker potje ramptoerisme.
Pff dat is een vroege afspraakquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi
Ik moet om half 9 bij de kapper zijn, ik denk dat ik daarna weer me bed in duik
Was ook in West, twee achter elkaar! (ik check brandweerspotters.nl zodra ik een sirene hoor hierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo ken ik er meer
Kwam vorige week om 2:00 uit de kroeg, was ergens een brand ben ik eerst nog daar heen gegaan
was toen pas tegen 3:30 thuis haha
Ga je iets speciaals met je haar doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi
Ik moet om half 9 bij de kapper zijn, ik denk dat ik daarna weer me bed in duik
Ja ik had eigenlijk 2 weken geleden moeten gaan en toen heb ik het verzetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff dat is een vroege afspraak
Dan ben ik de schele niet, maar de lijst-bijhouderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Schele
Nee alleen puntjess erafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je iets speciaals met je haar doen
Dan zie je ook regelmatig fotos van mijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Was ook in West, twee achter elkaar! (ik check brandweerspotters.nl zodra ik een sirene hoor hier)
Oké ik ga nu echt.
Ik heb paarse extencionsquote:
Zien we die ook nog op de meetquote:
Geen idee of ze er dan nog in zitten hoor. Denk het niet of ik heb dan weer nieuwequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zien we die ook nog op de meet(je staat nog op onder voorbehoud)
succes en veel plezierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben er klaar voor!Veel plezier allemaal, fijn weekend alvast en tot snel
Goede ochtend mevrouwquote:
is je opdracht klaar ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het grootste ochtend humeur dat je je maar voor kan stellen.
Nee die is niet klaar, of een tijdschrift met maar 5 bladzijdes moet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is je opdracht klaar ?
Moet je hier op het werk komen, we lopen echt al een uur lang te kutten enzo haha
ows. Maar die moest vandaag toch klaar zijn ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee die is niet klaar, of een tijdschrift met maar 5 bladzijdes moet genoeg zijn.
Hij moet vandaag afgedrukt worden ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ows. Maar die moest vandaag toch klaar zijn ?
Misschien gaat het hun er meer om wat je in 2 dagen kan bereiken ipv een volwaardig 20 bladzijdes+ tijdschrift ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moet vandaag afgedrukt worden ja.
hallo leeftijdsgenootquote:
wie gaat er dan ook interwappen bij de kapsterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrrrr kapster loopt weer uit:(
Wat moet je er anders doen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hallo leeftijdsgenoot
[..]
wie gaat er dan ook interwappen bij de kapster
eeeeehquote:
Nieuwe kopen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme mijn quote doet het weer eens niet.
bij mij deed die net ook moeilijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme mijn quote doet het weer eens niet.
Doe ONZ op slotquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:26 schreef Myraela het volgende:
Myraela en haar borsten gaan Europa in..
Myraela en haar borsten gaan Azie in..
Myraela en haar borsten gaan Afrika in..
Mijn tieten en ik gaan de hele wereld over, blijkbaar.
Mag je niet naar Amerika?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:26 schreef Myraela het volgende:
het is allemaal nep vakantieveilingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:27 schreef PatriQue89 het volgende:
JEZUS,
die hoeren op vakantieveilingen moeten dood..
Ik probeer goedkoop kaartjes te krijgen voor We Will Rock You, en in plaats van dat ze maar 1 euro hoger bieden dan de vorige, (wat voor hunzelf dan ook beter uitkomt, lijkt me ),doen ze er gelijk tientallen euro's bij op.. kan ik net zo goed gewoon kaartjes bestellen...
Dadelijk zijn je tieten overal al geweest maar jij nog nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:26 schreef Myraela het volgende:
hoeren zijn het!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is allemaal nep vakantieveilingen
je stemrecht wordt ingetrokkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:31 schreef Myraela het volgende:
Fuck he, ik wil fatsoenlijk quoten, maar dat doet het niet. Dus ik wil even naar de oude lay-out om te quoten, doet ook dat knopje het niet. Ik kan alleen nog berichtjes verwijderen.
Soms duurt het bij mij een 10 seconde voordat de quote verschijnt als ik erop klikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:31 schreef Myraela het volgende:
Fuck he, ik wil fatsoenlijk quoten, maar dat doet het niet. Dus ik wil even naar de oude lay-out om te quoten, doet ook dat knopje het niet. Ik kan alleen nog berichtjes verwijderen.
Hier (op werk) soms wel minuut ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soms duurt het bij mij een 10 seconde voordat de quote verschijnt als ik erop klik
50 euro voor een half uurtje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik probeer voor je mee te bieden
Wat is je uiterste prijs?
U bent mogelijk vervloektquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef Myraela het volgende:
*voeg quote patjon in*
Dat is nog iets, hier verschijnen de knopjes die ik nodig heb om te quoten gewoon helemaal niet. Ook niet om berichten te editen overigens.
en jij gelooft die shitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bio oil voor mijn littekens gekocht, staat er op dat ik het 3 maanden lang, 2 keer per dag moet insmeren. Maar dat spul stinkt en daar krijg ik last van mijn maag van.Fijnnnnnn
Jaa, daarom... echt weirdos..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen zijn echt dom
Bied Geschiedenis
Peter van den Boogaard
1. 27-08-2010
09:35:14 ¤ 50,00
Kim van Velzen
2. 27-08-2010
09:34:54 ¤ 30,00
F van Raemdonck
3. 27-08-2010
09:34:13 ¤ 26,00
Jolanda Oudshoorn
4. 27-08-2010
09:33:46 ¤ 25,00
Bennie van der Kamp
5. 27-08-2010
09:33:29 ¤ 1,00
kek nie zo zuurquote:
check dit danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, daarom... echt weirdos..
Ik ga vanacht wel bieden, dan zijn er niet zoveel
Ja, dat is mijn klacht dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Je moet gewoon per 1 euro bieden, nee wat doen ze, hup er 5 euro bovenop
x2!quote:
En op usb stick zetten en meenemen naar de copyshop?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, als ik vandaag mijn tijdschrift mail, heeft de copyshop het alsnog pas maandag. Maar ik moet het voor 10 uur 's ochtends inleveren. Wat een crap.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, als ik vandaag mijn tijdschrift mail, heeft de copyshop het alsnog pas maandag. Maar ik moet het voor 10 uur 's ochtends inleveren. Wat een crap.
Nee, ze kunnen gewoon maandag pas drukken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En op usb stick zetten en meenemen naar de copyshop?
Gewoon een andere copyshop zoeken, dat moet vandaag of morgen echt wel kunnen toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen gewoon maandag pas drukken.
en er is geen andere winkel????quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen gewoon maandag pas drukken.
Even iemand zoeken met een goede kleurenprinter en goed papier halen en zelf iets knutselen ofzo. Dan lijkt het helemaal niets meer.quote:
Ik heb het ook koudquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga denk ik even in bad
Ik heb het echt koud
Dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:20 schreef Myraela het volgende:
Voor wat ik kan vinden willen de meeste copyshops alleen hoge oplages, of op de hogeschool bijvoorbeeld, maar dat is alleen als je daar nog naar school gaat. En mijn oude klas begint maandag pas weer, dus die zouden het ook niet voor me kunnen doen.
bel de copyshop in Spijkenisse even...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:20 schreef Myraela het volgende:
Voor wat ik kan vinden willen de meeste copyshops alleen hoge oplages, of op de hogeschool bijvoorbeeld, maar dat is alleen als je daar nog naar school gaat. En mijn oude klas begint maandag pas weer, dus die zouden het ook niet voor me kunnen doen.
Dat zijn de mensen die ik gemaild heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
Joh, gewoon naar zoiets:
http://www.printer.nl/website/index.php?id=4
toegaan en hulp vragen bij het printen op glossy papier/inbinden, dat doen ze echt wel hoor
Dat is onzinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die ik gemaild heb.Die hebben het dus maandag pas.
Gewoon uitleggen dat je toelatingstest hebt, weinig tijd gehad. Niet geslapen 's nachts omdat hard gewerkt. Puppyeyes en klaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is onzinEr staat namelijk dat er ook doe-het-zelf-service is!
Dus gewoon brutaal heen gaan en met je wimpers knipperen naar de print-geek daar
Je moet er gewoon heen gaan.... het probleem uitleggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
OW GELUKKIGquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:39 schreef Myraela het volgende:
Het word in de bajes voor me afgedrukt.Dankjewel mama's vriendje.
Ow maar dan had het toch niet moeilijk geweest? Als het maandagochtend klaar zou zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam,bij stadhuis in de buurt.
Naar drukker mailen en 's middags ophalen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
Joh, gewoon naar zoiets:
http://www.printer.nl/website/index.php?id=4
toegaan en hulp vragen bij het printen op glossy papier/inbinden, dat doen ze echt wel hoor
@Twitter ?:Pquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:20 schreef Koen66 het volgende:
Dat was nog eens een lekker korte werkdag,
Ik ga richting huis om vanmiddag richting Belgie te rijden voor een ongetwijfeld leuk en nat weekendje
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:20 schreef Koen66 het volgende:
Dat was nog eens een lekker korte werkdag,
Ik ga richting huis om vanmiddag richting Belgie te rijden voor een ongetwijfeld leuk en nat weekendje
Goedemiddagquote:
Morgen Bennyquote:
is hier geen twitterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ga ff haar wassen en dan bad uit
quote:
Goedemorgen herenquote:
dan zal het water ondertussen wel koud zijnquote:
Ondanks dit weer ben ik ook gewoon vrolijk hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam net zingend naar beneden om te eten... Mijn moeder met chagrijnige toon: 'wat ben jij vrolijk voor dit snertweer'
Ik vind dat juist een reden om toch wat vrolijkheid te brengen
ciaoquote:
Ik snap ook niet dat mensen meteen chagrijnig zijn door dit weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ondanks dit weer ben ik ook gewoon vrolijk hoor.
Je hebt toch gewoon zo'n 24/7 (ofzo) printshop bij Beursquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hangt van de internetfaciliteiten af daarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel plezier
Kom je nog langs hier? Of is het een weekend zonder internet
Nee precies!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef iBenny het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen meteen chagrijnig zijn door dit weer
8 voor mij, en 0 voor de rest ?quote:
Goed hoop ik, ik ben niet thuisquote:
Ooohwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed hoop ik, ik ben niet thuis
Als er snoepjes zijn, dan zijn ze maatjes, anders kunnen ze nog wel blazen, maar dat is alles
Heb je het druk?
denk ook welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarna wel misselijk zal zijn
Ik mis Zwabberquote:
hoe ziet ie eruitquote:
Wat voor een is het [/socios]quote:
owquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat wist ik wel: InterCityMaterieel
Je wilde er 8, dan eet je er ook 8quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
er is nog 1 mokka gebakje over.
wie wil die hebben ???
Zegmaar nu. Hoelaat ben ik daar? Kwart over 5?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:23 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Hoelaat vertrok je trein uit Rotterdam Centraal?
ik 2 op, andere 2 collegas ook 2. En 1 collega 1.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wilde er 8, dan eet je er ook 8
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het duurde fftjes, maar hij staat er nu tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |