quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik moest zowaar ff kijken hoe er een topic moest worden gesloten
Ik moest vreemd genoeg ook tig keer F5-en voordat ie verscheenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Wtf, ik kreeg deze niet in mijn topiclijst, dat gebeurt helaas wel vaker
Nja, als we dan toch bezig zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest vreemd genoeg ook tig keer F5-en voordat ie verscheen
Dacht al bijna dat er een slotje opzat
vandaar dat ik er een opende, dacht ff dat je door de verwarring vergeten was een nieuwe te openenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest vreemd genoeg ook tig keer F5-en voordat ie verscheen
Dacht al bijna dat er een slotje opzat
Seriously.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik moest zowaar ff kijken hoe er een topic moest worden gesloten
ik he de laatste tijd vaak dat ik wel een sluitpost maak maar het slotje vergeetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously.![]()
Ik heb momenten dat als ik wil posten ik automatisch naar het sluiten ga.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Wow, zit ik met alleen mods te chatten
Yup, is een tijd geleden dat ik een topic heb moeten sluitenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously.![]()
Ik heb momenten dat als ik wil posten ik automatisch naar het sluiten ga.
Nee hoorquote:
Truste Mirnequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Ik sla het biertje en de peuk over en ga nu vast. Slaaplekker.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ga er ook zo een eind aan makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Nog een biertje en een peuk en dan ga ik slapen
Truste, ik sla de peuk over en maak mijn biertje op en ga dan douchen en slapen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Zolang je maar bedoelt dat je gaat slapen vind ik het prima...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo een eind aan maken
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
O, shit ik moet zo de hond nog naar buiten tillen
Yep, dat ga ik maar doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang je maar bedoelt dat je gaat slapen vind ik het prima...
is de drempel zo hoog?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
O, shit ik moet zo de hond nog naar buiten tillen
als die trut weet dat ze naar buiten moet gaat ze op haar rug in haar mandje liggen.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als die trut weet dat ze naar buiten moet gaat ze op haar rug in haar mandje liggen.
Ze verdomt het gewoon
Daarom hebben we ook voor een tweede hond gekozen, in de hoop dat goed voorbeeld doet volgen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als die trut weet dat ze naar buiten moet gaat ze op haar rug in haar mandje liggen.
Ze verdomt het gewoon
Daarom hebben we ook voor een tweede hond gekozen, in de hoop dat goed voorbeeld doet volgen.
Is dat plotseling gekomen ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Als ik bij haar blif wel. Als ik haar biuten zet en zelf naar binnen ga gaat ze op een gegeven moment wel plassen. Op straat lopen is voorlopig geen optie
Nee ze heeft het al vanaf dag 1.quote:
Ah, die komt ook uit het asiel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ze heeft het al vanaf dag 1.
Ze heeft 3 jaar in een asiel gezeten, dus het kost gewoon wat tijd om er weer een normale hond van te maken.
het hele verhaal van die hond staat ook in mijn F&F topic, daar is het mee begonnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, die komt ook uit het asiel.
Als er toch eens wat mensen zoals jij in de wereld zouden zijn
Ohw wacht, die hond. Ja, dat had ik wel een beetje gelezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het hele verhaal van die hond staat ook in mijn F&F topic, daar is het mee begonnen.
Die andere hond hebben we vandaag geadpoteerd en die komt over een week of 3. Ze komen van een organisatie die asiels in Polen ondersteunt, en die daar 1x per maand spullen brengen en honden mee terug naar nederland nemen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M doet het licht weer aan en zet koffie en thee.
Goedemorgen peeps
Môgge Miauwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 06:42 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Oh bah, veel te vroeg wakker vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |