quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet logisch, omdat een leraar WEL spijt hoort te hebben. Die hoort in te zien wat hij met zijn zelfbevredigende daden aanricht.
Het feit DAT ie geen spijt heeft, geeft juist aanleiding voor een langere straf. Voor mijn part levenslang, want pedo's kan je niet genezen.
En homo's ook dus?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar kiezen pedo's (ik maak geen onderscheid tussen efebo's en pedo's, ze hebben dezelfde ziekelijke machtsstoornis) hun slachtoffers ook op uit.
Kan... Maar dat doet niet zo terzake mbt de rest van mijn reactie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar kiezen pedo's (ik maak geen onderscheid tussen efebo's en pedo's, ze hebben dezelfde ziekelijke machtsstoornis) hun slachtoffers ook op uit.
Dat is wel het meest belachelijke argument dat ik gelezen heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef extreme het volgende:
als ze niet had genoten van de sex dan had ze dat niet twee jaar lang vrijwillig bijna dagelijks gedaan denk ik.
Ik zeg niet dat ze een slechte opvoeding heeft gehad, maar de meeste meisjes zouden wel beter weten dan als sextoy te dienen voor een 39 jarige leraar. Ik probeer enkel een verklaring te zoeken en het is of dat, of dat ze totaal geen zelfrespect heeft. Of beide.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat boude claims en aannames, die je daar even in zijn algemeenheid maakt!
Ik zou het ook niet aanmoedigen en ik keur het ook niet goed, maar zeggen dat het onmogelijk is en dat ze wel geestelijke problemen en een slechte opvoeding moet hebben gehad is in mijn ogen ruimschoots kort door de bocht.
of ze vind sex geil en is verslaafd aan orgasmes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze een slechte opvoeding heeft gehad, maar de meeste meisjes zouden wel beter weten dan als sextoy te dienen voor een 39 jarige leraar. Ik probeer enkel een verklaring te zoeken en het is of dat, of dat ze totaal geen zelfrespect heeft. Of beide.
Kan natuurlijk dat ze sex heel lekker vind en dat een oudere man voor haar meer te bieden heeft op dat vlak als een leeftijdsgenoot. Zo simpel als jij het schetst hoeft het niet te zijn, natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze een slechte opvoeding heeft gehad, maar de meeste meisjes zouden wel beter weten dan als sextoy te dienen voor een 39 jarige leraar. Ik probeer enkel een verklaring te zoeken en het is of dat, of dat ze totaal geen zelfrespect heeft. Of beide.
Welk meisje kiest er nou bewust voor met 13 jaar om een seksrelatie te hebben, en alles wat daarbij komt kijken in dit geval, met een 39 jarige leraar? Ik geloof niet dat het meisje die keuze bewust heeft gemaakt en dat het daarom in haar geval wel 'normaal' en niet schadelijk zal zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef extreme het volgende:
[..]
het word pas een drama als de hele omgeving dat er van maakt hoor, de meeste trauma's worden je aangepraat omdat iedereen vind dat je er onder moet lijden en hulp nodig hebt.
als ze niet had genoten van de sex dan had ze dat niet twee jaar lang vrijwillig bijna dagelijks gedaan denk ik.
dat het verder verwerpelijk is van die leraar staat buiten discussie.
Ik denk dat je niet de enige bent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk meisje kiest er nou bewust voor met 13 jaar om een seksrelatie te hebben, en alles wat daarbij komt kijken in dit geval, met een 39 jarige leraar? Ik geloof niet dat het meisje die keuze bewust heeft gemaakt en dat het daarom in haar geval wel 'normaal' en niet schadelijk zal zijn.
En ze heeft er dus een abortus aan over gehouden, wat er meestal ook nogal inhakt. Later zal ze zich mogelijk beter realizeren waar ze mee bezig is geweest en WAAROM het verkeerd was van die man. En als je weet waarom het verkeerd was van die vent, zal je je gebruikt voelen en daarom is het schadelijk.
Denk ik.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is wel het meest belachelijke argument dat ik gelezen heb.![]()
Dus de Nederlanders die van 1940-1945 niet in het Verzet zaten, vonden het eigenlijk wel prima?
Nee, ik neem aan dat zij 13 was toen het begon. Anders zouden de media dat toch wel oppikken, denk je niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef DenkenDoorzien het volgende:
ZUTPHEN - De 39-jarige leraar E.S. had bijna twee jaar lang een 'relatie' met een 13-jarig overbuurmeisje.
Dus in het begin was ze 11 of 12 jaar en de leraar 37/38 ?
Er zit bar weinig verschil in de voorkeur voor jonge meiden of mannen, behalve voor de buitenwereld (en het omquote:
Jij denkt dat dwang alleen geschied met harde middelen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef extreme het volgende:
[..]
wat een waardeloze vergelijking, ik lees nergens in het bericht dat ze gedwongen is, meisje is waarschijnlijk borderline en zal ongetwijfeld aandachtsissues hebben, en ja, misschien moeilijk te bevatten in dat kleine denkraam van je, maar meisjes van dertien vinden over het algemeen dat ze zelf hun eigen keuzes kunnen maken.
het is niet dat ze dagelijks uit huis ontvoerd werd en in de bosjes verkracht.
Want alle homo's vallen op jonge jongetjes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Er zit bar weinig verschil in de voorkeur voor jonge meiden of mannen, behalve voor de buitenwereld (en het om) Zijn wel werken over te vinden.
Dat zou kunnen ware het niet dat de leraar stelde dat ze over 5 jaar legaal samen zullen zijn. Dat wekt bij mij iig de indruk dat ze nu 13 is en dat het dus begon toen ze 11 was.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat zij 13 was toen het begon. Anders zouden de media dat toch wel oppikken, denk je niet?
Goed mogelijjk, maar daar zal de buitenwereld nog wel een grote steen aan bijdragen, die is namelijk erg goed in het stigmatiseren van dergelijk gedrag, en DAN gaat het meisje zich pas echt slecht voelen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk meisje kiest er nou bewust voor met 13 jaar om een seksrelatie te hebben, en alles wat daarbij komt kijken in dit geval, met een 39 jarige leraar? Ik geloof niet dat het meisje die keuze bewust heeft gemaakt en dat het daarom in haar geval wel 'normaal' en niet schadelijk zal zijn.
En ze heeft er dus een abortus aan over gehouden, wat er meestal ook nogal inhakt. Later zal ze zich mogelijk beter realiseren waar ze mee bezig is geweest en WAAROM het verkeerd was van die man. En als je weet waarom het verkeerd was van die vent, zal je je gebruikt voelen en daarom is het bijv ook al schadelijk.
Denk ik.
Jongens en meisjes van 4-5 jaar vinden dat ook wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef extreme het volgende:
...maar meisjes van dertien vinden over het algemeen dat ze zelf hun eigen keuzes kunnen maken.
Homo's die op jonge jongens vallen zijn natuurlijk niet minder pedo dan hetero's die op jonge meisjes vallen, als je dat bedoelt nee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Er zit bar weinig verschil in de voorkeur voor jonge meiden of mannen, behalve voor de buitenwereld (en het om) Zijn wel werken over te vinden.
Waar zie jij dat staan, of uberhaupt een iets over jongens?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want alle homo's vallen op jonge jongetjes?
Goed punt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ware het niet dat de leraar stelde dat ze over 5 jaar legaal samen zullen zijn. Dat wekt bij mij iig de indruk dat ze nu 13 is en dat het dus begon toen ze 11 was.
De zin is zo geformuleerd dat het lijkt alsof er staat dat hij bijna 2 jaar lang met een meisje van 13 geneukt heeft, wat natuurlijk onmogelijk is. Dus als het begon toen ze 13 was is ze onderhand al 14 en is de seksuele relatie niet alleen tussen een 39 jarige en een 13 jarige geweest maar ook tussen een 38/39 jarige en een 14 jarige.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat zij 13 was toen het begon. Anders zouden de media dat toch wel oppikken, denk je niet?
Nee maar we leven nou al eenmaal in zo'n maatschappij. Kan ze toch beter hulp krijgen dan dat iedereen haar uitkotst omdat ze het wel prima vond, die relatie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik vermoed minder schadelijk dan de reactie van de maatschappelijke omgeving.
Dat denk ik ook. Zoals El_matador al zei, daar kiezen ze die meisjes wel op uit.quote:Haat me maar, maar dat denk ik echt.
Maar ik denk wel dat dit meisje al bepaalde issues heeft. Een ernstig gebrek aan liefde ervaart o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |