abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:19:09 #151
17075 extreme
-wannahave-
pi_85771137
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_85771168
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef DS4 het volgende:
Lerares neukt met 13 jarige leerling. Standaard reactie op Fok! "ik wou dat ik zo'n lerares had (gehad)".

Leraar neukt met 13 jarig overbuurmeisje. Standaard reactie op Fok! "wat een viespeuk, opknopen!".

Mooi man... :')
Ik vind zo'n vrouw ook niet normaal hoor, maar het is toch minder schadelijk. Maar dat mens zou ik wel behoorlijk ziek vinden ja. Vooral omdat jongens geestelijk gezien nog weer wat jonger zijn dan meisjes met 13 jaar. Hoe je daar dan op kan vallen....en twee jaar een relatie mee kunt hebben, nee dat kan ik niet begrijpen. Ook kan zo'n jongen dan worden overgehaald tot SM praktijken en opnames, waar die later spijt van gaat krijgen.
pi_85771188
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:19 schreef extreme het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gaat die film over?

Ik heb dat plaatje in de brugklas uitgeknipt en in mijn agenda geplakt. Vond het wel stoer. :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:21:02 #154
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85771202
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben ik met je eens hoor, ik bedoelde het ook helemaal niet goed te praten dat hij op haar wacht tot ze 18 is. Ik hoop dat het meisje hulp krijgt en alsnog een normale relatie kan hebben met leeftijdsgenoten en dus niet met die vent.
Dus jij wil iemand 'hulp' bieden bij het leven van een in jouw ogen normaal leven, zonder haar mening erover te kennen?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85771280
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar gaat die film over?

Ik heb dat plaatje in de brugklas uitgeknipt en in mijn agenda geplakt. Vond het wel stoer. :')
Dit gaat over meisjes van 13 en wat die uithalen, inclusief sex en drugs.
pi_85771283
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Als ik zo moet afgaan op de nieuwsgaring, dan denk ik dat buiten Noordwest Europa, een seksuele relatie tussen een 13 jarige of ouder en een volwassene wel veel voorkomt. Zodra ze maar kinderen kunnen krijgen. Dus daar is het een normale relatie. Wij in Nederland vormen in de wereld echter een minderheid. Tja, we moeten alle culturen en hun gewoontes respecteren hè... :{
Respecteren hoeft niet, maar het is wel zo dat als jij in een van die landen geboren was je waarschijnlijk niet heel anders was geweest. Dus echt kwalijk kun je het die mensen niet nemen, maar goedkeuren is dan weer een ander uiterste. Als je alles respecteert zoals het is dan kan er nooit vooruitgang zijn.
pi_85771287
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:13 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Geeft niet. Dan ben ik een idioot voor nu en wacht ik even tot je het beter uitlegt.
Beter lezen en daarbij nadenken doet wonderen. :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:26:13 #158
17075 extreme
-wannahave-
pi_85771369
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar gaat die film over?

dertienjarige meisjes die niet zo onschuldig zijn als volwassenen graag denken ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door extreme op 27-08-2010 14:37:14 ]
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_85771387
Euhhhh? begrijp ik dat ze 11 was toen het begon? :? :r
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_85771441
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus jij wil iemand 'hulp' bieden bij het leven van een in jouw ogen normaal leven, zonder haar mening erover te kennen?
Als zij later nog op oudere mannen valt, moet ze dat zelf weten. Maar wat zij heeft meegemaakt is niet wenselijk voor iemand van 13 jaar en misschien dat ze daar wel last van blijkt ondervinden. Dan kan je beter proberen haar weer 'normaal' te laten denken toch? Zoals een 13 jarige, en niet als iemand die het wel prima vindt om zich te laten misbruiken door een pedofiele leraar om zo maar aan zijn seksgenot te komen. Als je enige opvoeding of zelfrespect hebt gehad, dan weet je ook wel dat met 13 jaar een relatie met zo'n vent niet draait om de geestelijke klik....

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat het haar geluk in de weg staat.
pi_85771449
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:26 schreef seasushi het volgende:
Euhhhh? begrijp ik dat ze 11 was toen het begon? :? :r
Of 13, en dus 15 toen het eindigde.
pi_85771487
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor, ik bedoelde het ook helemaal niet goed te praten dat hij op haar wacht tot ze 18 is. Ik hoop dat het meisje hulp krijgt en alsnog een normale relatie kan hebben met leeftijdsgenoten en dus niet met die vent.
Dat hoop ik met je mee. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85771562
wat een overtrokken reacties weer zeg.

tegenwoordig zijn meisjes al heel jong in hun sexueel actieve periode.
ze hebben ook al steeds eerder een volwassen lichaam.

ondertussen zal menig focker bewust of onbewust wel gegeilt hebben op een veel te jong meisje.

en als een fokker dat tegenkomt en men weet dat ze 13 is maar wel flink geneukt wil worden zullen er weinig nee zeggen.

enige wat ik fout vind is dat hele bdsm
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:32:15 #164
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_85771604
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
wat zij heeft meegemaakt is niet wenselijk voor iemand van 13 jaar en misschien dat ze daar wel last van blijkt ondervinden. Dan kan je beter proberen haar weer 'normaal' te laten denken toch? Zoals een 13 jarige,
Het wachten is op de eerste rel trol die gaat vragen wat normaal gedrag is, en wie jij bent omdat te bepalen. het is vrijdag, kan niet missen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_85771639
Zelfs meisjes van 18 hoeven het echt niet bij mij te proberen. Ik vind het totaal niet aantrekkelijk, jonge meisjes.

En mannen die dat wel vinden zijn vaak onzeker en op zoek naar een machtsgevoel. En zeker als leraar hoort dat niet, je bent een van de opvoeders van een kind.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_85771682
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Het wachten is op de eerste rel trol die gaat vragen wat normaal gedrag is, en wie jij bent omdat te bepalen. het is vrijdag, kan niet missen.
Dan kunnen we pareren met een wereldreligie die pedofilie zelfs als uitgangspunt hanteert omdat het leven van Mohammed moslims tot voorbeeld dient te strekken.

En dan weet je gelijk dat dat niet bepaald een gezonde situatie oplevert. ;)

pi_85771743
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Jij denkt dat deze hele ervaring gezond is geweest voor haar geestelijke gesteldheid? Zoals ik al zei, enkel iemand met slechte opvoeding of weinig zelfrespect zal zichzelf laten gebruiken als sextoy voor een pedofiele, seksverslaafde leraar. Kan niet anders dan dat ze daar geestelijk gezien onder gaat lijden. Want het was geen relatie, die vent en zij liggen daarvoor geestelijk veel te ver uit elkaar. Het ging puur om seks.

En dan heb ik het nog niet eens over het hele SM en abortus gebeuren.
pi_85771820
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef dalonia het volgende:
wat een overtrokken reacties weer zeg.

tegenwoordig zijn meisjes al heel jong in hun sexueel actieve periode.
ze hebben ook al steeds eerder een volwassen lichaam.

Klets niet zo dom.

Het lijkt alsof die meisjes vroeger rijp zijn. Dat heeft alles te maken met dat die meisjes vrij op internet alles kunnen lezen en bekijken, en er dus ook over brallen en fantaseren. Maar dat maakt ze niet verstandiger met volwassen keuzes als voorheen.

Het zijn veelal ook altijd dezelfden die dit argument aanhalen om de welbekende redenen. Niet dat ik jou direct verdenk, maar je hebt de schijn al tegen.
pi_85771821
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij denkt dat deze hele ervaring gezond is geweest voor haar geestelijke gesteldheid? Zoals ik al zei, enkel iemand met slechte opvoeding of weinig zelfrespect zal zichzelf laten gebruiken als sextoy voor een pedofiele man. Kan niet anders dan dat ze daar geestelijk gezien onder gaat lijden.

SM is iets wat je samen dient te ontdekken lijkt me. Ik heb er niks mee eigenlijk. Maar voor een 13-jarig pubertje die de verhoudingen binnen de wereld totaal nog niet begrijpt, is dat desastreus. Zeker als ze van 13 tot 15 is misbruikt, ookal denkt ze het zelf anders te zien.

Ik denk trouwens dat het begon met 13 en niet met 11, anders waren de media daar wel opgedoken (no pun intended). ;)

vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:37:22 #170
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_85771823
quote:

[..]

Jij denkt dat deze hele ervaring gezond is geweest voor haar geestelijke gesteldheid?
Heet ik rel troll?
Tuurlijk is het niet normaal wat met haar gebeurt is. En heeft ze hulp nodig. Leer eens lezen...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:37:57 #171
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85771851
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Vandaag... het volgende:
Dat is zulke flauwekul. "niet alle 13 jarigen zijn hetzelfde"

Nee, aan de buitenkant niet. Maar íedere 13-jarige moet nog dezelfde hersenontwikkeling doormaken. Namelijk die waarbij je de gevolgen van je acties kan overzien, grenzen leert stellen etc. Dat is een biologisch proces en er is géén 13 jarige met de hersenontwikkeling van een 18-jarige en alle inzichten en capaciteiten die daar bij horen.
Ook niet als ze al tieten heeft en heel spontaan is.
Die capaciteiten zijn pas volledig ontwikkeld rond je 24e levensjaar....
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:39:06 #172
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85771896
quote:

[..]

Jij denkt dat deze hele ervaring gezond is geweest voor haar geestelijke gesteldheid?
Ik vermoed minder schadelijk dan de reactie van de maatschappelijke omgeving.

Haat me maar, maar dat denk ik echt.

Maar ik denk wel dat dit meisje al bepaalde issues heeft. Een ernstig gebrek aan liefde ervaart o.i.d.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:39:30 #173
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85771906
quote:
Jij denkt dat deze hele ervaring gezond is geweest voor haar geestelijke gesteldheid? Zoals ik al zei, enkel iemand met slechte opvoeding of weinig zelfrespect zal zichzelf laten gebruiken als sextoy voor een pedofiele, seksverslaafde leraar. Kan niet anders dan dat ze daar geestelijk gezien onder gaat lijden. Want het was geen relatie, die vent en zij liggen daarvoor geestelijk veel te ver uit elkaar. Het ging puur om seks.

Dat zijn nogal wat boude claims en aannames, die je daar even in zijn algemeenheid maakt! :D

Ik zou het ook niet aanmoedigen en ik keur het ook niet goed, maar zeggen dat het onmogelijk is dat ze het zelf leuk vond en dat ze wel geestelijke problemen en een slechte opvoeding moet hebben gehad is in mijn ogen ruimschoots kort door de bocht.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:40:07 #174
17075 extreme
-wannahave-
pi_85771927
quote:

[..]

het word pas een drama als de hele omgeving dat er van maakt hoor, de meeste trauma's worden je aangepraat omdat iedereen vind dat je er onder moet lijden en hulp nodig hebt.

als ze niet had genoten van de sex dan had ze dat niet twee jaar lang vrijwillig bijna dagelijks gedaan denk ik.

dat het verder verwerpelijk is van die leraar staat buiten discussie.
pi_85771938
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik vermoed minder schadelijk dan de reactie van de maatschappelijke omgeving.

Haat me maar, maar dat denk ik echt.

Maar ik denk wel dat dit meisje al bepaalde issues heeft. Een ernstig gebrek aan liefde ervaart o.i.d.
Daar kiezen pedo's (ik maak geen onderscheid tussen efebo's en pedo's, ze hebben dezelfde ziekelijke machtsstoornis) hun slachtoffers ook op uit. :r

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')