abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85764933
tering.
pi_85764981
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

En die man is biologieleraar. 8)7
Denk je dan echt dat ze het niet veilig deden? Vast wel.
Anders was ze ook vaker dan één keer zwanger geweest.
pi_85764992
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:31 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Jullie zouden toch voorstander moeten zijn van de liefde van deze man. Er is immers een groot voorbeeld (de profeet muhammed) die het met een 9 jarige deed.
Andere tijden. :|W
pi_85765008
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is niet logisch, omdat een leraar WEL spijt hoort te hebben. Die hoort in te zien wat hij met zijn zelfbevredigende daden aanricht.

Het feit DAT ie geen spijt heeft, geeft juist aanleiding voor een langere straf. Voor mijn part levenslang, want pedo's kan je niet genezen.
Levenslang? Ook als het meisje vrijwillig sex had met hem?
En dan altijd nog eerder ebofilie dan pedofilie natuurlijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:35:08 #130
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_85765059
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Andere tijden. :|W
Oh pass me ff een link van bol.com voor de koran 2010 edition dan ajb. :{w
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_85765126
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Levenslang? Ook als het meisje vrijwillig sex had met hem?
En dan altijd nog eerder ebofilie dan pedofilie natuurlijk.
Die zogenaamde vrijwilligheid is heel handig gespeeld door de leraar. Een meid van 13 kan en mag deze beslissingen nog niet zelf nemen. Haar brein is nog niet volgroeid genoeg en ze kan nog niet omgaan met de tegenslagen die hierbij horen. Aangezien die LERAAR haar daarvoor had moeten behoeden, in plaats van aan zijn eigen pik te denken, ligt de fout 100% bij hem.

Levenslange uitsluiting van het onderwijs op zijn minst. En goed in de gaten houden. Dat in ieder geval.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85765364
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:35 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Oh pass me ff een link van bol.com voor de koran 2010 edition dan ajb. :{w
:|W
pi_85766110
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is niet logisch, omdat een leraar WEL spijt hoort te hebben. Die hoort in te zien wat hij met zijn zelfbevredigende daden aanricht.

Het feit DAT ie geen spijt heeft, geeft juist aanleiding voor een langere straf. Voor mijn part levenslang, want pedo's kan je niet genezen.
Of deze man een pedofiel is, valt op basis van wat bekend is niet vast te stellen. Je hebt in zoverre gelijk dat je van een leraar het vermogen mag verwachten om zo'n situatie op de juiste manier in te kunnen schatten. Maar je zult, net als ik, heel goed weten dat de wereld niet perfect is. Van politici verwachten we ook dat ze zuiver handelen, in het belang van de burgers. En iedere keer verbazen we ons erover als er weer eens een politicus allerlei dubieuze kosten blijkt te declareren. Zo werkt dat nu eenmaal. En in dit geval verbaast het mij gewoon niet dat hij geen spijt heeft. Als het niet aan het daglicht was gekomen, dan was hij er gewoon mee doorgegaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door servus_universitas op 27-08-2010 12:28:01 (Typo verbeterd) ]
pi_85767868
helemaal in de realiteit staat de verdachte iig niet.. Het idee dat een meisje van dertien vijf jaar blijft wachten op een (wrs) werkeloze oudere man met een strafblad..
pi_85767920
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
helemaal in de realiteit staat de verdachte iig niet.. Het idee dat een meisje van dertien vijf jaar blijft wachten op een (wrs) werkeloze oudere man met een strafblad..
Haar idee van een normale relatie is helemaal verpest, dus misschien dat ze wel niemand anders meer wil of kan krijgen.
pi_85769110
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haar idee van een normale relatie is helemaal verpest, dus misschien dat ze wel niemand anders meer wil of kan krijgen.
Een kinderleven verzieken slechts om aan je eigen genot te komen moet hard afgestraft worden. JUIST als je hedonisme propageert, waarin wij schouder aan schouder staan.

Want zonder verantwoordelijkheid geen vrijheid en geen genot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85769340
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Of deze man een pedofiel is, valt op basis van wat bekend is niet vast te stellen. Je hebt in zoverre gelijk dat je van een leraar het vermogen mag verwachten om zo'n situatie op de juiste manier in te kunnen schatten. Maar je zult, net als ik, heel goed weten dat de wereld niet perfect is. Van politici verwachten we ook dat ze zuiver handelen, in het belang van de burgers. En iedere keer verbazen we ons erover als er weer eens een politicus allerlei dubieuze kosten blijkt te declareren. Zo werkt dat nu eenmaal. En in dit geval verbaast het mij gewoon niet dat hij geen spijt heeft. Als het niet aan het daglicht was gekomen, dan was hij er gewoon mee doorgegaan.
WTF?
Je wilt kinderen volblaffen vergelijken met strekkingen van opzettelijk verkeerd declaratie gedrag?
Waar zit je verstand zeg.
pi_85769487
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef Wijze_appel het volgende:

WTF?
Je wilt kinderen volblaffen vergelijken met strekkingen van opzettelijk verkeerd declaratie gedrag?
_O-
pi_85769566
Lerares neukt met 13 jarige leerling. Standaard reactie op Fok! "ik wou dat ik zo'n lerares had (gehad)".

Leraar neukt met 13 jarig overbuurmeisje. Standaard reactie op Fok! "wat een viespeuk, opknopen!".

Mooi man... :')
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:40:06 #140
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_85769575
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef Louis22 het volgende:
Hij vergiet tenminste geen krokodillentranen.
Dom van hem, levert gegarandeerd een lagere straf op.
pi_85769653
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef DS4 het volgende:
Lerares neukt met 13 jarige leerling. Standaard reactie op Fok! "ik wou dat ik zo'n lerares had (gehad)".

Leraar neukt met 13 jarig overbuurmeisje. Standaard reactie op Fok! "wat een viespeuk, opknopen!".

Mooi man... :')
Als je op had gelet zijn beide stellingen van telkens dezelfde (type) personen, nagenoeg.
Dus je opmerking gaat niet op helaas.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:43:23 #142
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85769724
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik zo moet afgaan op de nieuwsgaring, dan denk ik dat buiten Noordwest Europa, een seksuele relatie tussen een 13 jarige of ouder en een volwassene wel veel voorkomt. Zodra ze maar kinderen kunnen krijgen. Dus daar is het een normale relatie. Wij in Nederland vormen in de wereld echter een minderheid. Tja, we moeten alle culturen en hun gewoontes respecteren hè... :{
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85769776
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef Wijze_appel het volgende:

Als je op had gelet zijn beide stellingen van telkens dezelfde (type) personen, nagenoeg.
Dus je opmerking gaat niet op helaas.
Mag ik even van 5 boeropers in dit draadje een gelijke reactie zien als het om een lerares gaat. Ik ben nl. benieuwd, want de draadjes ademen toch steeds een andere sfeer uit.

Nu boeroepen en bij de lerares je schouders ophalen en niet reageren is OOK een andere reactie!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:48:53 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85769937
quote:
De 39-jarige leraar E.S. had bijna twee jaar lang een 'relatie' met een 13-jarig overbuurmeisje.
Is dat kind nu 13 of was ze 13 toen het begon? En hoe oud was ze toen ze die abortus onderging?

En ongeacht hoe "volwassen" een 13-jarige denkt te zijn, een 13-jarige is niet volwassen, hoogstens iets volwassener dan leeftijdsgenoten, maar dat geeft geen enkele (werkelijk) volwassene het recht daar gebruik/misbruik van te maken.

Die vent is niet goed, en wat mij betreft mag hij nog in de bak zitten als die bakvis 18 wordt, zodat het ze niet mogelijk gemaakt wordt de relatie voort te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85770829
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

WTF?
Je hebt er overduidelijk niets van begrepen.
pi_85770898
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mag ik even van 5 boeropers in dit draadje een gelijke reactie zien als het om een lerares gaat.
Tuurlijk mag je dat zien. Het hele forum is voor iedereen beschikbaar.
pi_85770915
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:10 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Je hebt er overduidelijk niets van begrepen.
Geeft niet. Dan ben ik een idioot voor nu en wacht ik even tot je het beter uitlegt.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:15:06 #148
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_85770983
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
zodat het ze niet mogelijk gemaakt wordt de relatie voort te zetten.
Begrijpelijke emotie, maar als je het zo stelt dan straf je dus het slachtoffer. Als ze 18 is, moet ze er zelf voor kiezen of ze al dan niet weer terug wil naar die vent. Dat mogen we niet voor haar beslissen als ze 18 is...dan is iemand namelijk meerderjarig. En moet eigen keuzes maken.
Gewoon die vent een paar decennia in de bak smijten omdat het een viezerik is, ben ik natuurlijk wel helemaal voor. Voor alle duidelijkheid. Dan kan ze nog steeds niet naar hem terug, maar gewoon omdat hij vast zit, en niet omdat we haar iets opleggen. Subtiel, maar belangrijk verschil.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_85771034
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat kind nu 13 of was ze 13 toen het begon? En hoe oud was ze toen ze die abortus onderging?

En ongeacht hoe "volwassen" een 13-jarige denkt te zijn, een 13-jarige is niet volwassen, hoogstens iets volwassener dan leeftijdsgenoten, maar dat geeft geen enkele (werkelijk) volwassene het recht daar gebruik/misbruik van te maken.

Die vent is niet goed, en wat mij betreft mag hij nog in de bak zitten als die bakvis 18 wordt, zodat het ze niet mogelijk gemaakt wordt de relatie voort te zetten.
dat dus ^O^
pi_85771054
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een kinderleven verzieken slechts om aan je eigen genot te komen moet hard afgestraft worden. JUIST als je hedonisme propageert, waarin wij schouder aan schouder staan.

Want zonder verantwoordelijkheid geen vrijheid en geen genot.
Ben ik met je eens hoor, ik bedoelde het ook helemaal niet goed te praten dat hij op haar wacht tot ze 18 is. Ik hoop dat het meisje hulp krijgt en alsnog een normale relatie kan hebben met leeftijdsgenoten en dus niet met die vent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')