Zijn vrouw was doof? Ze deden het zelfs als zij thuis was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:49 schreef baba117 het volgende:
Twee jaar lang iedere dag seks met de overbuurman en niemand die het doorhad???
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En die 13jarige wilde dat ? of durfde der bek niet open te trekken?"
I know, maar ik weet niet wat voor 13jarige het is. Alle 13jarige zijn anders.quote:
Als het een lekker vroegrijp ding was dan is dat wel ok, natuurlijk. Mischien was ze de gevangenisstraf waard.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
I know, maar ik weet niet wat voor 13jarige het is. Alle 13jarige zijn anders.
Ik ken namelijk ook types die het op hun 13e deden, maar als ik dan kijk naar andere 13jarige en dan denk ik néééquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het een lekker vroegrijp ding was dan is dat wel ok, natuurlijk. Mischien was ze de gevangenisstraf waard.
Alle 13jarigen zijn kinds, makkelijk te manipuleren en ongelooflijk naief. 13!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
I know, maar ik weet niet wat voor 13jarige het is. Alle 13jarige zijn anders.
Jamaar ze heeft toch ook ouders? He dochter wat ben je vaak bij de buurman vragen zouden na twee jaar toch wel eens gesteld moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef Gochme het volgende:
[..]
Alle 13jarigen zijn kinds, makkelijk te manipuleren en ongelooflijk naief. 13!!!
Toen ik 14 ofzo was, kon ik ook seks hebben met een 13jarige, hij was heel anders dan 13jarige die ik toen kende..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef Gochme het volgende:
[..]
Alle 13jarigen zijn kinds, makkelijk te manipuleren en ongelooflijk naief. 13!!!
Ben ik het helemaal met je eens, ouders zijn gewoon losers. Maar ja, je weet de exacte omstandigheden niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef baba117 het volgende:
[..]
Jamaar ze heeft toch ook ouders? He dochter wat ben je vaak bij de buurman vragen zouden na twee jaar toch wel eens gesteld moeten zijn?
Deden jullie ook bondage, hulpmiddelen en maakten jullie fimpjes? Deze 13 jarige iig wel, da's toch wel meer het gevorderde werk, zeg maar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Toen ik 14 ofzo was, kon ik ook seks hebben met een 13jarige, hij was heel anders dan 13jarige die ik toen kende..
Hij was veel verder in dat al en zo.
Dus het scheelt echt per persoon
Oh mijn god. Weten je ouders dit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Toen ik 14 ofzo was, kon ik ook seks hebben met een 13jarige, hij was heel anders dan 13jarige die ik toen kende..
Je zegt het goed. Toen je 14 was ja. Geen enkele 13jarige neemt rationeel een besluit om een relatie aan te gaan met een 40jarige viezerik van hier tegenover. Op zo een leeftijd kun je zulke beslissingen echt niet nemen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:52 schreef trovey het volgende:
"Ik hou van iemand met de verkeerde geboortedatum"
Mja oke das ook zo. Nee er is niets gebeurd tussen ons , hij wilde het alleen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deden jullie ook bondage, hulpmiddelen en maakten jullie fimpjes? Deze 13 jarige iig wel, da's toch wel meer het gevorderde werk, zeg maar.
Weten ze wat? Er is niets gebeurd, want ik moest er niets van hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh mijn god. Weten je ouders dit?Je school weet ervan.
Heb je een punt ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef Gochme het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Toen je 14 was ja. Geen enkele 13jarige neemt rationeel een besluit om een relatie aan te gaan met een 40jarige viezerik van hier tegenover. Op zo een leeftijd kun je zulke beslissingen echt niet nemen.
Heel triest. Op je 13e al een abortus moeten meemaken. Lijkt me geen pretje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Mja oke das ook zo. Nee er is niets gebeurd tussen ons , hij wilde het alleen..
[..]
Weten ze wat? Er is niets gebeurd, want ik moest er niets van hebben![]()
Buiten in het gras amehoela
[..]
Heb je een punt ja.
Maar iedereen heeft het toch wel door lijk me als je steeds bij je buurman bent als die vrouw slaapt en die heet nooit wat door gehad?
Als je de vader van dat meisje was, deed je waarschijnlijk iets ernstig fout, dat kind heeft obviously daddy issues als ze met zo'n oude gast een relatie wilquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Als ik de vader was van het meisje had ik het wel geweten.
geen mens die me kan stoppe
Nee oke heb je gelijk in, ik trek mijn woorden terug !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef Gochme het volgende:
[..]
Heel triest. Op je 13e al een abortus moeten meemaken. Lijkt me geen pretje.
Je zou de man een goed stel ketsen verkopen? En wat doe je met je dochter?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
yawn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Vandaag... het volgende:
Dat is zulke flauwekul. "niet alle 13 jarigen zijn hetzelfde"
Nee, aan de buitenkant niet. Maar íedere 13-jarige moet nog dezelfde hersenontwikkeling doormaken. Namelijk die waarbij je de gevolgen van je acties kan overzien, grenzen leert stellen etc. Dat is een biologisch proces en er is géén 13 jarige met de hersenontwikkeling van een 18-jarige en alle inzichten en capaciteiten die daar bij horen.
Ook niet als ze al tieten heeft en heel spontaan is.
Zeker in deze tijd worden girls steeds later volwassen, afhankelijk van de cultuur uiteraard. Want hier spelen girls met barbies tot hun 12de jaar terwijl in Mali girls van 12 met hun eigen kinderen spelen. Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:03 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze moet ook rijp genoeg zijn om eigen keuzes te maken.
De vruchtbaarheidsregel heeft op de wereld en in de geschiedenis al gigantisch veel persoonlijk leed veroorzaakt.
Met 13 jaar weet je toch echt wel waar je mee bezig bent hoor. Veel 13 jarigen hebben sowieso al seks....alleen dan niet met een vieze leraar natuurlijk. Dat die vent niet spoort mag duidelijk zijn, maar dat meisje heeft ook issues. Ik had in ieder geval op dei leeftijd nooit met een oude vent wat gedaan, en al helemaal niet met een leraar, hoe manipulatief zijn praatjes ook mogen zijn. En ik denk dat de meeste kinderen van die leeftijd zo'n vent meteen zouden mijden.quote:
Hij zal zich best wel gewassen hebben, niet zo snel oordelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met 13 jaar weet je toch echt wel waar je mee bezig bent hoor. Veel 13 jarigen hebben sowieso al seks....alleen dan niet met een vieze leraar natuurlijk. Dat die vent niet spoort mag duidelijk zijn, maar dat meisje heeft ook issues. Ik had in ieder geval op dei leeftijd nooit met een oude vent wat gedaan, en al helemaal niet met een leraar, hoe manipulatief zijn praatjes ook mogen zijn. En ik denk dat de meeste kinderen van die leeftijd zo'n vent meteen zouden mijden.
Misschien wel fysiek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
![]()
Lekker smallminded weerWeet jij veel hoe volwassen dat meisje is. Toen ik 13 was had ik maar wat graag op enkele van mijn leraressen gesprongen hoor. En ik had er ook echt geen mentale schade aan over gehouden.
Jij bent een jongen, dat is anders. Alleen al omdat jij geen abortus had moeten ondergaan...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
![]()
Lekker smallminded weerWeet jij veel hoe volwassen dat meisje is. Toen ik 13 was had ik maar wat graag op enkele van mijn leraressen gesprongen hoor. En ik had er ook echt geen mentale schade aan over gehouden.
quote:
Dat is irrelevant. Ik heb het nu niet over die abortus, die zal haar wss nog wel achtervolgen inderdaad ja. Ik doelde gewoon op het op zich staande gegeven van seks hebben met iemand die stukken ouder is. Daar hoef je geen mentale schade aan over te houden, denk ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent een jongen, dat is anders. Alleen al omdat jij geen abortus had moeten ondergaan...
ik zou de overbuurman zo ernstig mishandelen dat hij niet eens meer durft te kijken naar m'n dochter.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zou de man een goed stel ketsen verkopen? En wat doe je met je dochter?²
Vol eroverheen gaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Hoeft niet, kan wel....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:30 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
Dat is irrelevant. Ik heb het nu niet over die abortus, die zal haar wss nog wel achtervolgen inderdaad ja. Ik doelde gewoon op het op zich staande gegeven van seks hebben met iemand die stukken ouder is. Daar hoef je geen mentale schade aan over te houden, denk ik.
edit: Het doet me btw pijn dat je niet op mijn fobo post hebt gereageerd![]()
De man is in dezen niet fout. De dochter pleegt overspel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zou de man een goed stel ketsen verkopen? En wat doe je met je dochter?²
Alles kan, koffiekan, theekanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan wel....
En ik check mijn fobo niet zo vaak, dus vat het niet persoonlijk op
Islamitisch gezien plegen ze beiden overspel. Maar volgens de Nederlandse wet is in deze de hitsige man schuldig aan overspel. Hij is immer gehuwd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:35 schreef tho_Omas het volgende:
De man is in dezen niet fout. De dochter pleegt overspel.
Ik weet niet waar jij graag op fapt, maar ik heb toch liever pics van dat meisje.quote:
Je hebt als 39-jarige gewoon af te blijven van een 13-jarige en ga nou maar lekker met een ander verder trollen, ik ben uitgepraat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
![]()
Ik troll niet, dat is hoe ik er echt over denk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt als 39-jarige gewoon af te blijven van een 13-jarige en ga nou maar lekker met een ander verder trollen, ik ben uitgepraat.![]()
EEN ORGASME. TWEEMAAL DAAGS.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo'n vent heeft of geen geweten, of totaal geen besef wat zoiets bij een meisje van 13 KAN aanrichten.
Dat er geen geweten aanwezig is mag duidelijk zijn gezien zijn uitlatingen richting de OvJ, dat zal vermoedelijk wel meegenomen worden in de strafmaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo'n vent heeft of geen geweten, of totaal geen besef wat zoiets bij een meisje van 13 KAN aanrichten.
OF misschien is hij echt gewoon smoorverliefd, en beseft hij het zich ergens wel, maar handelt hij naar zijn verliefdheidquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kan je nou gedurende twee jaar een relatie hebben met een 13-jarig meisje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jarige__.html?p=37,1
ZUTPHEN - De 39-jarige leraar E.S. had bijna twee jaar lang een 'relatie' met een 13-jarig overbuurmeisje.
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:45 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Nu gaat 39 een beetje ver, maar alles boven de 18 weet dondersgoed dat ze mentaal niet op dezelfde lijn zitten, hoe volwassen ze zich ook 'voordoet' of kleed. Dit was gewoon een man die misbruik heeft gemaakt van de naiefheid van dit meisje.
Asalam aleikum, sahib!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Islamitisch gezien plegen ze beiden overspel. Maar volgens de Nederlandse wet is in deze de hitsige man schuldig aan overspel. Hij is immer gehuwd.
Ik kan me toch maar moeilijk voorstellen hoe je met een beperkt kind het bed kunt delen. Mits je een geweten hebt zul je je toch schuldig voelen en weten dat je misbruik maakt.²
Ja, ik zou zeggen 11 is wel heel erg jong.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:45 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe kan je nou gedurende twee jaar een relatie hebben met een 13-jarig meisje?
Juist dan hoor je je ook te bekommeren over de andere persoon. En een seksverslaafde die een meisje van 13 aan SM en dergelijke dingen laat doen, bekommert zich enkel om zijn eigen lusten als je het mij vraagt. En ze was dus ook nog eens 11 toen dit allemaal begon begrijp ik? Hij kan dat meisje helemaal gehersenspoeld hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:44 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
OF misschien is hij echt gewoon smoorverliefd, en beseft hij het zich ergens wel, maar handelt hij naar zijn verliefdheid
Nee, die conclusie mag je niet trekken. Het enige wat we weten is dat een 39-jarige man 2 jaar een relatie heeft gehad met een meisje van 13. En dat is vreemd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist dan hoor je je ook te bekommeren over de andere persoon. En een seksverslaafde die een meisje van 13 aan SM en dergelijke dingen laat doen, bekommert zich enkel om zijn eigen lusten als je het mij vraagt. En ze was dus ook nog eens 11 toen dit allemaal begon begrijp ik? Hij kan dat meisje helemaal gehersenspoeld hebben.
Dit kan, maar hoeft niet. Zelfs ALS ze smoorverliefd op hem was geweest, wat heel goed zou kunnen, zelfs dan had ie beter moeten weten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist dan hoor je je ook te bekommeren over de andere persoon. En een seksverslaafde die een meisje van 13 aan SM en dergelijke dingen laat doen, bekommert zich enkel om zijn eigen lusten als je het mij vraagt. En ze was dus ook nog eens 11 toen dit allemaal begon begrijp ik? Hij kan dat meisje helemaal gehersenspoeld hebben.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, die conclusie mag je niet trekken. Het enige wat we weten is dat een 39-jarige man 2 jaar een relatie heeft gehad met een meisje van 13. En dat is vreemd.
11 is toch weer anders dan 13. Had ik nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:59 schreef Gochme het volgende:
Je bent wel erg gedraaid sinds je eerste post, Strawberry.
Ik vind het allebei ziek, eigenlijk. Maar dat is mijn conservatieve mening.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
11 is toch weer anders dan 13. Had ik nog niet aan gedacht.
Of 15 nu, en 13 toen dat misbruik begon?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Het is toch puur een rekensommetje. Dan was ze dus 11 toen die relatie begon.
Klopt ik ook, maar een 13 jarige weet toch net weer iets beter waar hij/zij mee bezig is dan een 11 jarige. Eigenlijk denk ik altijd ook ergens dat de opvoeding van zo'n 11 jarig meisje behoorlijk gefaald moet hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:08 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik vind het allebei ziek, eigenlijk. Maar dat is mijn conservatieve mening.
Is die man alleen wel echt seksverslaafd of is het gewoon typisch telegraaf smaakmakerij?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo. alleen tsja, niet iedereen doet uit liefde altijd wat het beste voor de ander is natuurlijkquote:Juist dan hoor je je ook te bekommeren over de andere persoon.
Oh op die manier, dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Of 15 nu, en 13 toen dat misbruik begon?
Een journalist die schrijft dat iemand 2 jaar lang misbruik maakt van iemand die in die twee jaar niet ouder wordt, die deugt niet.
Alaikoum salaam. Kan ik je classificeren als een broeder?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Asalam aleikum, sahib!
Tsja, die 72 maagden gaan aan mijn neus voorbij na dit leven door mijn luiheid, het is niet anders.Hoe gaat het met jouw Ramadan? Succes en respect!
Seksverslaving is in dit geval sowieso geen excuus, want een seksverslaving kan je ook botvieren op iemand die van je eigen leeftijd is. En zeker niet iemand van 13.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, tegenwoordig ben je nergens zelf schuldig meer aan, het is een verslaving!
Seksverslaafd, yeah right.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Seksverslaving is in dit geval sowieso geen excuus, want een seksverslaving kan je ook botvieren op iemand die van je eigen leeftijd is. En zeker niet iemand van 13.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef gnilrednoz het volgende:
Is die man alleen wel echt seksverslaafd of is het gewoon typisch telegraaf smaakmakerij?
Ondertussen vader geworden oid van een dochterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:59 schreef Gochme het volgende:
Je bent wel erg gedraaid sinds je eerste post, Strawberry.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ondertussen vader geworden oid van een dochter
Bohhh gek die vond t wel master om gewoon lekker uitgewoond te worden natuurlijk, jeweettogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:53 schreef Ringo het volgende:
Wat vindt die dame van dertien er eigenlijk zelf van??
Ze deden het elke dag met malkander,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:56 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Bohhh gek die vond t wel master om gewoon lekker uitgewoond te worden natuurlijk, jeweettog
Die baarmoederwand daar zitten flink wat deuken in denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze deden het elke dag met malkander,,
!!
Zien we hier een pedo in spe?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het een lekker vroegrijp ding was dan is dat wel ok, natuurlijk. Mischien was ze de gevangenisstraf waard.
Haal je revolver maar alvast tevoorschijn, moraalridder!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:07 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zien we hier een pedo is spe?
Shame on you dude,....daarom vertrouwde ik je al niet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Haal je revolver maar alvast tevoorschijn, moraalridder!!
Aan je posts te lezen ben jij ook wel zon smeerpijp die zon meiske van 13 aan stukken wil scheuren, niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Haal je revolver maar alvast tevoorschijn, moraalridder!!
Ik vind oudere vrouwen zoals jij ook heel sexy hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Shame on you dude,....daarom vertrouwde ik je al niet...
doorgelopen mascarade wenkbrauwen een teken aan de wand nml
Zachtjes in reepjes knippen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:14 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Aan je posts te lezen ben jij ook wel zon smeerpijp die zon meiske van 13 aan stukken wil scheuren, niet?
Is goed als jij kleine meisjes ook opwindend vindt wil ik echt wel eens met je daten...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind oudere vrouwen zoals jij ook heel sexy hoor!!
Je krijgt te weinig aandacht als je achter je compjoeter weg bent blijkbaar. Stumperd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zachtjes in reepjes knippen..
Joh, ga je moeder pijpen. Halfgeest..
Het zit je dwars hè, moraalridder?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:19 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je krijgt te weinig aandacht als je achter je compjoeter weg bent blijkbaar. Stumperd.
Wat zit me dwars? Het stupide denkvermogen van zon stumperd als jij? Mijn god knul, je ego lijkt groter door internet. Het duurt enkel even voor je het door hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het zit je dwars hè, moraalridder?.
Kusje d'rop,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:23 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Wat zit me dwars? Het stupide denkvermogen van zon stumperd als jij? Mijn god knul, je ego lijkt groter door internet. Het duurt enkel even voor je het door hebt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Shame on you dude,....daarom vertrouwde ik je al niet...
doorgelopen mascarade wenkbrauwen een teken aan de wand nml
En die man is biologieleraar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Die abortus vind ik wel verkeerd overigens, die man had toch tenminste iets van een condoom kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |