Paar keer hard op het knopje drukken werkt ook wel eensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:48 schreef Anne het volgende:
Het werkt wel iets beter nu ik hem ff los heb gerukt.
Mjah, ze maken inderdaad geen onderscheid tussen twijfelgevallen en overduidelijke zaken, maar dat is ook wel zo eerlijk eigenlijk, ik vind dat we daar niet te makelijk over mogen denken; als je met 2 (naar ik aanneem goed getrainde) agenten met een dikke maglite, misschien een wapenstok en pepperspray tegenover een idioot met een mes staat, vind ik dat je niet mag schieten, en toch gebeurt dat met enige regelmaat. Noodweer is noodweer, en iemand die op je schiet of dreigt met een vuurwapen mogen ze van mij zo afknallen, maar iemand die lichter bewapend is neerschieten terwijl je daar met 2 man staat vind ik niet OKquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het gebeurd toch echt genoeg dat er een of ander nutteloos onderzoek gedaan word naar een schietpartij?
Agenten kunnen niet werken zonder zichzelf telkens de vraag te stellen kom ik hier niet mee in de problemen?
Het is ook te belachelijk voor woorden dat je een inbreker niet de tifus in mag slaan als hij bij je aan het inbreken is. De Amerikaanse wetgeving gaat wat ver hierin, maar hier mag het wel een beetje die kant op gaan.
Bij mij staat eigenlijk alles op mijn HD. Mijn laptop is zo goed als leeg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:50 schreef PeuRac het volgende:
een opgeruimde desktop (ook mappen netjes gesorteerd?)
Als er een idioot met een mes tegenover 2 agenten staat ben ik van mening dat er gewoon geschoten mag worden als ze denken dat dit nodig is. Niet door de torso of het hoofd uiteraard, maar in de benen schieten is vaak een prima oplossing.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ze maken inderdaad geen onderscheid tussen twijfelgevallen en overduidelijke zaken, maar dat is ook wel zo eerlijk eigenlijk, ik vind dat we daar niet te makelijk over mogen denken; als je met 2 (naar ik aanneem goed getrainde) agenten met een dikke maglite, misschien een wapenstok en pepperspray tegenover een idioot met een mes staat, vind ik dat je niet mag schieten, en toch gebeurt dat met enige regelmaat. Noodweer is noodweer, en iemand die op je schiet of dreigt met een vuurwapen mogen ze van mij zo afknallen, maar iemand die lichter bewapend is neerschieten terwijl je daar met 2 man staat vind ik niet OK
Amerikaanse toestanden zijn hier niet echt gewenst, want de échte criminelen gaan daar gewoon in mee; als je weet dat je beschoten gaat worden door oom agent als je iets uitvreet, ga je zorgen dat je terug kunt schieten lijkt me![]()
De wapenwetten in de US dateren en zijn ontstaan in de tijd van cowboys en indianen, om hun huis en eigendommen te mogen en kunnen beschermen in het wilde westen![]()
Ik ben ook wel vóór het mogen beschermen van jouw en mijn eigendommen, maar als er soort van 'eigen rechter' verhaal zou worden toegestaan als iemand in je huis inbreekt, hoe ver mag je dan gaan ?? met een honkbalknuppel timmer je easy iemands schedel in, is dat billijk ?? je kunt daar denk ik niet echt een maatstaf aan hangen, in de US mag je in sommige staten iemand gewoon afknallen als hij bij je inbreekt, maar dat gaat met onze wetgeving niet echt lukken denk ik
Mijn god, hier kan ik echt nog wat van lerenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij staat eigenlijk alles op mijn HD. Mijn laptop is zo goed als leeg.
En volgens mij heb ik het wel redelijk gesorteerd allemaalvoorbeeld fotomappie:
[ afbeelding ]
Mjah, je zegt wat veel mensen denken, maar dat soort dingen domweg toestaan is het begin van een spiraal waar je niet aan wilt beginnen denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er een idioot met een mes tegenover 2 agenten staat ben ik van mening dat er gewoon geschoten mag worden als ze denken dat dit nodig is. Niet door de torso of het hoofd uiteraard, maar in de benen schieten is vaak een prima oplossing.
Als er in zo'n geval een onderzoek komt snap ik best, maar dat ze serieus gaan kijken of ze de agent kunnen vervolgen![]()
En inderdaad gaan ze te ver in de US. En het werkt ook niet zoals wel is gebleken. Daar helpt die bizare wapenwet ook niet echt aan mee natuurlijk.
Maar als er iemand in breekt bij je mag je die wat mij betreft invalide slaan. Hij weet dat hij iets doet wat niet mag en hij heeft niks te zoeken in mijn huis.
Maar ja, deze regeling zal er nooit doorheen komen
afgelopen maand al 2 keer gewonnen, laat ik eens niet mee doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:22 schreef Anne het volgende:
Voor de liefhebbers: [WIN] TopGear Prijzen!
Nou, dit bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat heb je 27 augustus vorig jaar op de foto gezet dan?
Steelpan meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Anne het volgende:
Kweetnie.. Ik hoorde net voetstappen boven.. En de katten zitten de hele tijd met gespitste oren naar de keuken te kijken. Volgens mij ben ik mijzelf aan het opnaaien, maar ik ga toch maar even kijken boven.
Daar zit iequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:34 schreef Anne het volgende:
Nouja, ik heb overal gekeken, behalve op zolder..
Tegen de tijd dat jij naar bed gaat is die vent al lang gevlucht omdat ie honger heeftquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:36 schreef Anne het volgende:
[..]
. Doe normaal. Dadelijk durf ik niet meer te gaan slapen enzo hey!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij naar bed gaat is die vent al lang gevlucht omdat ie honger heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |