Als je weet dat je een massief houten stoel tegen je aan slingert krijgt, weet ik t niet zo zeker. De meesten van mn (mannelijke) huisgenoten zijn best stevig en de dames worden meestal snel wakker en maken dan een van ons wakker. Dus de volgende keer krijgen ze wat anders tegen zich aan (bijv de honkbalknuppel die bij de wasmachine ligt).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's kut![]()
[..]
Lekker smart om ze te laten gaan, nu komen ze gegarandeerd nog eens terug
Naar beneden is prima te doen meestal, naar boven is iets minderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:54 schreef BaraCuda het volgende:
Ik bedoel:18 hoog?Dat zou een goede training voor me zijn
http://www.geenstijl.nl/m(...)riminelenmepper.htmlquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
Dat van die stoel volg ik niet helemaal, maar een inbrekertje gaat bij mij niet lopend weg, al gooit ie de complete inboedel naar mijn hoofd![]()
Hou er wel rekening mee dat schade aan zo'n figuur van een honkbalknuppel strafbaar is, en indien zichtbaar aan zijn hoofd ook poging zware mishandeling/doodslag; aan de andere kant zijn trappen vaak glad, en is daar altijd struikelgevaar en dat zijn er best een hoop vanaf 18 naar 0![]()
Maar persoonlijk ?? hij moest dus speciaal jóuw hutje hebben ??
Wat denk je zelfquote:
Grappig verhaal, maar da's een uitzondering, ik kan je zo meerdere gevallen vertellen waarin het nét FF anders is afgelopen, en dan was er nog sprake van serieuze bedreiging vóór er werd gemeptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)riminelenmepper.html
Het is nog niet zeker, onderzoek loopt nog, zal ook nog wel een hele tijd duren.
[..]
Wat denk je zelfmaar als er iemand met een knuppel achter je aan komt, ga jij niet op die lift wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grappig verhaal, maar da's een uitzondering, ik kan je zo meerdere gevallen vertellen waarin het nét FF anders is afgelopen, en dan was er nog sprake van serieuze bedreiging vóór er werd gemept![]()
Maargoed, denk na vóórdat je mept
Precies hetzelfde dat als de politie een pistool trekt er een onderzoek komt naar de agent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De persoon waar ze op schieten gaat vrijuit![]()
![]()
Ik moest inderdaad even langer doorwerken, nog vanwege gisterochtendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben je ook niet wat aan de late kant ?? of heb je weer brood gekocht ?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad even langer doorwerken, nog vanwege gisterochtend![]()
.
Da's wel érg kort door de bocht; er komt dan uiteraard (terecht) een onderzoek, maar degene die beschoten werd, gaat echt niet altijd vrijuit, dat zou wel heel geweldig zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies hetzelfde dat als de politie een pistool trekt er een onderzoek komt naar de agent.
De persoon waar ze op schieten gaat vrijuit![]()
Ik dacht dat je dat gisteren meteen weer gefikst had ??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad even langer doorwerken, nog vanwege gisterochtend![]()
.
Nee, gisteren de helft en vandaag de helft.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ik dacht dat je dat gisteren meteen weer gefikst had ??
Het gebeurd toch echt genoeg dat er een of ander nutteloos onderzoek gedaan word naar een schietpartij?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's wel érg kort door de bocht; er komt dan uiteraard (terecht) een onderzoek, maar degene die beschoten werd, gaat echt niet altijd vrijuit, dat zou wel heel geweldig zijn
Opnieuw windhoos erop knallen doet vaak wonderen met oude rommelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:38 schreef Anne het volgende:
En nou lang weekend.
En mijn laptop is aan het aftakelen. Ik heb zo'n vermoeden dat ik daar ook maar weer spaargeld voor opzij moet gaan leggen. Shit
.
De software doet het nog goed. Maar die shift-keyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Opnieuw windhoos erop knallen doet vaak wonderen met oude rommel
Opschonen en verse windows deed bij mij veel goeds jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Opnieuw windhoos erop knallen doet vaak wonderen met oude rommel
complete Alfa's ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:41 schreef PeuRac het volgende:
hmm, oude Alfa onderdelen slijten is langzame handel
Zit er niet gewoon vuil onder ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
De software doet het nog goed. Maar die shift-key!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben mijn bureau toch gezien? Zo ziet mijn laptop er ook uit heur.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |