abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88441622
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 18:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Omdat de PvdA ook bestaat uit stromingen die van het communisme komen. Gewoon gevalletje geschiedenis.
Dit is eerder een gevalletje geschiedvervalsing van jouw kant ;).
quote:
En wat ik ermee wil zeggen? Dat jij je eigen politieke voorkeur niet superieur hoeft te verklaren boven die van andere.
liberalisme en sociaal-democratie zijn dan ook superieur boven bijvoorbeeld het fascisme en wat daar tegen aan schurkt...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 7 november 2010 @ 19:01:30 #242
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88441835
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 18:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dit is eerder een gevalletje geschiedvervalsing van jouw kant ;).

[..]

liberalisme en sociaal-democratie zijn dan ook superieur boven bijvoorbeeld het fascisme en wat daar tegen aan schurkt...
Onzin, ga jij je maar eens verdiepen in de geschiedenis van de PvdA!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 7 november 2010 @ 19:02:28 #243
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88441866
quote:
15s.gif Op zondag 7 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Daarom is het zo verbazingwekkend dat ze de PVV niet bij die naam durven noemen.
If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck.
Vreemd dat de AIVD de pvv niet dat predicaat geeft. En dat zijn de mensen die daarvoor geleerd en gestudeerd hebben!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 november 2010 @ 19:03:32 #244
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88441905
quote:
15s.gif Op zondag 7 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Daarom is het zo verbazingwekkend dat ze de PVV niet bij die naam durven noemen.
If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck.
Mogen we jou dan ook een links extremist noemen?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88441939
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Onzin, ga jij je maar eens verdiepen in de geschiedenis van de PvdA!
Je beseft dat de VVD dan dezelfde komaf heeft?
pi_88441958
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Mocht je dat fatsoenlijk kunnen onderbouwen wel. En daar gaat het mis.
  zondag 7 november 2010 @ 19:05:57 #247
104871 remlof
Europees federalist
pi_88441971
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 19:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, want ik ben geen extremist. Zal ook nooit op een extremistische partij stemmen.
  zondag 7 november 2010 @ 19:06:08 #248
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88441977
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je beseft dat de VVD dan dezelfde komaf heeft?
Welke ''komaf''? Iig niet uit het communisme!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 november 2010 @ 19:06:48 #249
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88441992
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 19:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, want ik ben geen extremist. Zal ook nooit op een extremistische partij stemmen.
Jij wilt dat jouw partij wel gaat samenwerken met een links extremistische partij!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 november 2010 @ 19:07:40 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_88442018
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee en de PvdA ook niet:

De Partij van de Arbeid werd op 9 februari 1946 opgericht als voortzetting van de vooroorlogse Sociaal Democratische Arbeiders Partij (SDAP), de Vrijzinnig Democratische Bond (VDB) en de Christelijk-Democratische Unie (CDU). De PvdA wilde een 'doorbraakpartij' zijn, een gedachte die tijdens de Tweede Wereldoorlog is gevormd. Liberalen, sociaaldemocraten en christendemocraten, die in het verzet tegen de Duitse bezetting hadden samengewerkt, wilden één partij vormen en niet onderling strijd leveren. In de praktijk bleek de PvdA echter te links voor veel van de voormalige leden van de VDB, met als gevolg de oprichting van de VVD in 1948.
Een aantal ontevreden SDAP'ers richtte als reactie op de vorming van de PvdA de Oude SDAP (OSDAP) op, die echter begin jaren '50 weer ter ziele ging.

bron: wikipedia
  zondag 7 november 2010 @ 19:08:33 #251
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88442037
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 19:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is JOUW mening, eenzelfde stupide variant die je de PVV'ers kwalijk neemt, je bent geen haar beter. Het enige probleem is dat jouw kant van het politieke spectrum blijkbaar moreel verantwoord is deze dagen, en jij je dus een afwijzende betuttelende mening kan permitteren.

Snap je nou echt niet dat voor de mensen die PVV stemmen, jij eenzelfde stupide extremistische mening hebt?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 7 november 2010 @ 19:10:27 #252
104871 remlof
Europees federalist
pi_88442089
quote:
3s.gif Op zondag 7 november 2010 19:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is JOUW mening, eenzelfde stupide variant die je de PVV'ers kwalijk neemt, je bent geen haar beter. Het enige probleem is dat jouw kant van het politieke spectrum blijkbaar moreel verantwoord is deze dagen, en jij je dus een afwijzende betuttelende mening kan permitteren.

Snap je nou echt niet dat voor de mensen die PVV stemmen, jij eenzelfde stupide extremistische mening hebt?
Ik kan me voorstellen dat PVV-kiezers met hun beperkte kennis van geschiedenis en politiek dat denken. Dat is ook de reden dat andere politici de PVV nog niet als fascistisch durven te bestempelen, denk ik.

Ik zou niet eens SP stemmen voor de Tweede Kamer, om ook maar meteen antwoord op php te geven.
  zondag 7 november 2010 @ 19:12:50 #253
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88442164
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 19:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee en de PvdA ook niet:

De Partij van de Arbeid werd op 9 februari 1946 opgericht als voortzetting van de vooroorlogse Sociaal Democratische Arbeiders Partij (SDAP), de Vrijzinnig Democratische Bond (VDB) en de Christelijk-Democratische Unie (CDU). De PvdA wilde een 'doorbraakpartij' zijn, een gedachte die tijdens de Tweede Wereldoorlog is gevormd. Liberalen, sociaaldemocraten en christendemocraten, die in het verzet tegen de Duitse bezetting hadden samengewerkt, wilden één partij vormen en niet onderling strijd leveren. In de praktijk bleek de PvdA echter te links voor veel van de voormalige leden van de VDB, met als gevolg de oprichting van de VVD in 1948.
Een aantal ontevreden SDAP'ers richtte als reactie op de vorming van de PvdA de Oude SDAP (OSDAP) op, die echter begin jaren '50 weer ter ziele ging.

bron: wikipedia
Het ligt nog een tikkie anders, vraag het me morgen nog eens en dan citeer ik het gewoon even uit het boek.

(het staat in een VMBO-geschiedenis boek. Ik dacht echt dat jij dat soort basale dingen wel beheerste. Niet dus)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88442205
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

De VVD is ontstaan als een afsplitsing van de vers opgerichte PvdA. Dus ze hebben dezelfde wortels.
  zondag 7 november 2010 @ 19:14:45 #255
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88442230
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 19:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat PVV-kiezers met hun beperkte kennis van geschiedenis en politiek dat denken. Dat is ook de reden dat andere politici de PVV nog niet als fascistisch durven te bestempelen, denk ik.

Ik zou niet eens SP stemmen voor de Tweede Kamer, om ook maar meteen antwoord op php te geven.
Nogmaals jouw mening verhef jij tot superieur tov van andersdenkenden. Dat is ook een fascistisch aspect Remlof. [remlof] en op grond hiervan verklaar ik jou tot fascist[/remlof]

Om het maar even in jouw manier van denken te vertalen ;)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 november 2010 @ 19:15:06 #256
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88442244
Oeps!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 november 2010 @ 19:15:37 #257
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88442264
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 19:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik stem geen PVV, sterker nog, ik stem op helemaal geen Nederlandse partij want ik ben geen inwoner van Nederland op dit moment. Maar om nou systematisch PVV'ers aan te vallen op een afwijkende mening (en lang niet allemaal zo extremistisch als jij ze over een kam scheert) slaat ook weer nergens op, en is extremisme an sich.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 7 november 2010 @ 19:25:49 #258
104871 remlof
Europees federalist
pi_88442618
quote:
3s.gif Op zondag 7 november 2010 19:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik stem geen PVV, sterker nog, ik stem op helemaal geen Nederlandse partij want ik ben geen inwoner van Nederland op dit moment. Maar om nou systematisch PVV'ers aan te vallen op een afwijkende mening (en lang niet allemaal zo extremistisch als jij ze over een kam scheert) slaat ook weer nergens op, en is extremisme an sich.
Ik zeg niet dat mensen die PVV stemmen fascisten zijn hè :{w
Ik ben alleen bang dat ze de partij die ze steunen niet herkennen als zijnde fascistisch.
  zondag 7 november 2010 @ 19:26:33 #259
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88442653
quote:
3s.gif Op zondag 7 november 2010 19:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat mensen die PVV stemmen fascisten zijn hè :{w
Ik ben alleen bang dat ze de partij die ze steunen niet herkennen als zijnde fascistisch.
En dat laatste is jouw mening. Geen feit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88442711
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En dat laatste is jouw mening. Geen feit.
De kans is inderdaad ook aanwezig dat ze zeer bewust op een fascistische partij stemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')