Jij!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh het is gelukt.....wat goed van mezelf
En je hebt nog de FIPO ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh het is gelukt.....wat goed van mezelf
Die ligt midden in de branding hahahahahaaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Als de keizerstraat blank staat ben ik benieuwd hoe het met me stam kroeg er voor staat
Ik van twee, en met één van de twee ben ik getrouwd en met de ander van de twee heb ik het kattenevenbeeld thuis rondlopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat weten jullie allemaal goed van elkaar waar jullie wonen zeg.... ik weet het maar van 2 personen geloof ik, (denkt na..herstel 3)
Dat komt omdat Jill poosje geleden een foto plaatste van een kapotte lantaarnpaal. Ik woon hier daar al 13 jaar en herken die straat dan ook onmiddelijk. Ben een keer gaan kijken waar de foto ongeveer is genomen en zodoende...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat weten jullie allemaal goed van elkaar waar jullie wonen zeg.... ik weet het maar van 2 personen geloof ik, (denkt na..herstel 3)
Daar kwam ik vroeger weleens, cafe de brandingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die ligt midden in de branding hahahahahaa
Dacht ook dat hij dat cafe bedoelde.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger weleens, cafe de brandingNet geen Keizerstraat meer daar volgens mij..
Foto was genomen vanaf de eerste verdieping dus geen kelderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jill poosje geleden een foto plaatste van een kapotte lantaarnpaal. Ik woon hier daar al 13 jaar en herken die straat dan ook onmiddelijk. Ben een keer gaan kijken waar de foto ongeveer is genomen en zodoende...
Er is toch een cafe, halverwege de keizerstraat? Die heette geen branding maar iets anders volgens mij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger weleens, cafe de brandingNet geen Keizerstraat meer daar volgens mij..
Zit vol met kroegen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is toch een cafe, halverwege de keizerstraat? Die heette geen branding maar iets anders volgens mij?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb zelfs nog een opblaasbootpop met peddels voor je Jill
Nee de ijssalon is al bijna aan het eind. Wat ik bedoel is die kroeg met tig tralies en grotendeels geel en het is binnen altijd beetje te donker vind ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit vol met kroegen.
Maar ik schat dat je in de wolken bedoeld?
Vlak naast de ijssalon?
Ja volgens mij is dat de naam ja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:55 schreef ook_gek het volgende:
Oh die jah naast fredje de kapper.
Die is sinds kort weer open. Ben effe de naam kwijt.
Ik gok op de willys?
Das Willy's Taverne en dat zit naast "Fred Spaans, kapper aan zee".quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:55 schreef ook_gek het volgende:
Oh die jah naast fredje de kapper.
Die is sinds kort weer open. Ben effe de naam kwijt.
Ik gok op de willys?
Oh serieus ! Nou ze speelt er maar 1 middag in de week (oppasdag) . Dus dat scheelt al, het is een beetje een apart straatje want op school zei een van de moeders dat het wel asbest was en dat het was onderzocht? Ach minitegel heeft het niet eens aangeraakt en ik heb er de ballen verstand van dus ik geloof lekker jouw! Thanks!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens Tuintegel, hoorde vandaag van mn collega dat het geen asbest bleek te zijn. Dus mini-tuintegel kan weer gerust buiten spelen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn Wii is weg..... foetsie en niet meer in huis. Maar mijn neefje is nu wel héél blij.
Ach zo scoort ome RB weer punten, dat ze daar nog ff aan denken als ik later weg aan het rotten ben hahahahaquote:
Logisch toch... hij is gekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Lovechild het volgende:
@ook_gek: ik ben nog steeds wel nieuwsgierig waarom jij denkt dat je niet welkom zou zijn op de bbq...
So what? Ik ook...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Logisch toch... hij is gek
Oh maar ik ben ook een ontzettende zeur. Ik had ook al vijf keer aan je deur gestaan hoor .... of wacht. Nee toch nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
Trouwens R_b, balen dat jij m'n buurman niet wordt. Het huis is uit de verkoop gehaald en vanmiddag vroeg de vriend van buurvrouw me of we misschien iets zachter konden doen met de deuren. Uiteraard heb ik dat toegezegd, wil vooral geen overlast veroorzaken, maar ik stond toch echt ff van![]()
![]()
Klagen mag van mij best maar dan moet je zelf van onberispelijk gedrag zijn vind ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
oh my god.. dat er nog steeds mensen trappen in het filmpje met die slang en het kuiken. Ik lig hier in een deuk.
[..]
Oh maar ik ben ook een ontzettende zeur. Ik had ook al vijf keer aan je deur gestaan hoor .... of wacht. Nee toch niet
Mijn buren maken ook vaak lawaai, zeker in het weekend als ik nog slaap (tenminste....) maar ja ik vind dat je daar maar rekening mee moet houden. Je leeft immers allemaal hutjemutje dus het is logisch dat je elkaar hoort. Wil je dat niet moet je maar op de hei gaan wonen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Klagen mag van mij best maar dan moet je zelf van onberispelijk gedrag zijn vind ik.
Ik ben bij haar nooit gaan klagen over dat op de meest debiele tijden haar ex/de politie de ramen kwam ingooien/de deur kwam inbeuken, omdat er bij ons ook vast wel herrie vandaan komt. Maar andersom is die redenatie er dus niet.
Haha, precies wat m'n echtgenoot dus ook zeiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn buren maken ook vaak lawaai, zeker in het weekend als ik nog slaap (tenminste....) maar ja ik vind dat je daar maar rekening mee moet houden. Je leeft immers allemaal hutjemutje dus het is logisch dat je elkaar hoort. Wil je dat niet moet je maar op de hei gaan wonen!Ze moet dus niet zeiken.
Zo zijn wij mannen he, simpel maar duidelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, precies wat m'n echtgenoot dus ook zei![]()
Dat heb je toch wel gezegd he? Zo van Zeg ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar als we dan toch zo even staan te kletsen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Klagen mag van mij best maar dan moet je zelf van onberispelijk gedrag zijn vind ik.
Ik ben bij haar nooit gaan klagen over dat op de meest debiele tijden haar ex/de politie de ramen kwam ingooien/de deur kwam inbeuken, omdat er bij ons ook vast wel herrie vandaan komt. Maar andersom is die redenatie er dus niet.
Het ging gelijk door me heen, maar zeggen ho maarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel gezegd he? Zo van Zeg ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar als we dan toch zo even staan te kletsen...
ik lag nog te slapen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:55 schreef GotC het volgende:![]()
![]()
En dan mag ik zo ook nog effe naar Naaldwijk rijden
Dus, iedereen onderweg van Den Haag naar het Westland: Opletten!
Sorry maarre; 'courtesy call'?? Je wou dat iemand voor je ging bellen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff wat zijn er toch zielige mensen. Dan vraag je gewoon netjes wat als soort van courtesy call, kost hem geen moeite of wat. En dan gewoon niet doen uit nijd waarschijnlijk.
Hoop voor die gast dat ie nooit wat van mij nodig heeft....geheugen als een olifant in die gevallen
Een gunst?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee - niet letterlijk, maar kan ff niet op het NLse woord komen. Das altijd zo irritant....heb wel eens twee dagen niet op gootsteen kunnen komen, zat iedere keer maar met sink in mn hoofd
Ah ok , hij was dus niet beleefd en/of behulpzaamquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:58 schreef Atreidez het volgende:
common courtesy/decency
the basic level of politeness which you expect from someone
Ja, denk dat Jill t woord fatsoen zochtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ah ok , hij was dus niet beleefd en/of behulpzaam
Zo zijn wij vrouwen hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff wat zijn er toch zielige mensen. Dan vraag je gewoon netjes wat als soort van courtesy call, kost hem geen moeite of wat. En dan gewoon niet doen uit nijd waarschijnlijk.
Hoop voor die gast dat ie nooit wat van mij nodig heeft....geheugen als een olifant in die gevallen
Boehoe, ga ik eindelijk weer eens met mijn liefje gewoon "man en vrouw" uithangen ipv "papa en mama" wordt het kutweer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mmm het weekend wordt weer kutweer.... wel een goede 'leerstimulans' (en nee ik ga niet in een leer pakje lopen)
Groeten van Murphyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Boehoe, ga ik eindelijk weer eens met mijn liefje gewoon "man en vrouw" uithangen ipv "papa en mama" wordt het kutweer.
Thanks.quote:
Mij mag je altijd bellen. Ik vrees alleen dat we niet echt kunnen kletsen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee - niet letterlijk, maar kan ff niet op het NLse woord komen. Das altijd zo irritant....heb wel eens twee dagen niet op gootsteen kunnen komen, zat iedere keer maar met sink in mn hoofd
Had perfect plaatje, doet t nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wie doet mij een beetje opvrolijken?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Had perfect plaatje, doet t niet
Champions League!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wie doet mij een beetje opvrolijken?
GotC is ook helemaal verslingerd aan dat spel. Kan de lol er echt niet van inzienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb mijn spel Sims 3(en het 2e deel ervan ) verkocht .. Het gaat me aan het hart maar mijn laptop trok het spel niet echt.
Beetje nutteloze mededeling maar goed , ik verveel mij tijdens het wachten op mini![]()
Summer ook. Maar haar laptop trok het ook al niet, de mijne wel en die jatte ze steeds om Sims 3 te spelen. Gelukkig is ze er nu op dat spel uitgekeken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC is ook helemaal verslingerd aan dat spel. Kan de lol er echt niet van inzien
Ja maar ik ben niet iemand die de laatste versie van iets wil hebben 'alleen omdat hij uit is', ... heb nog zat 'trophy's' te winnen met 2009quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef tuintegel het volgende:
Fifa 2009. 2010 is er allang
. En inderdaad dat vind ik niet leuk
Maar goed , ik heb het dus enkel geinstalleerd en een keer gespeeld .. dat ging zo langzaam (het laden duurde heel lang steeds) , dat ik het nooit meer gespeeld heb.
Ik begrijp de hint wel, maar waar moet ik heenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nog 5 minuten en dan borrelen (hint).
Meet bij R_bquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik begrijp de hint wel, maar waar moet ik heen
och ik hoef hem helemaal niet , welk jaartal het ook isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet iemand die de laatste versie van iets wil hebben 'alleen omdat hij uit is', ... heb nog zat 'trophy's' te winnen met 2009
Nog 5 minuten en dan borrelen (hint).
Whoeiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. zware dag achter de rug..
vandaag bij een vriendje gaan kijken die in een open inrichting zit..
was erg leuk om te zien maar het houd je ook wel heel erg een spiegel voor..
naja.. vanavond maar een fles wijn open trekken om het weer een beetje los te laten
Oh.. en m'nis gister (eindelijk) op z'n knieen gegaan, zodat het nu officieel is
Meer in de volksbuurten als in de "stad".. Wij Scheveningers bedoelen met "stad" overigens het centrumquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Runselpink het volgende:
Dag Hagenezen! Wordt er in de stad nog veel Haags gesproken? Of hoor je dat amper meer?
Ik schijn een redelijk haags accent te hebben , welke erger wordt als ik bij mijn vader op visite ben geweest (die praat echt haags!) .quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Runselpink het volgende:
Dag Hagenezen! Wordt er in de stad nog veel Haags gesproken? Of hoor je dat amper meer?
hahahaha ja te laat!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik begrijp de hint wel, maar waar moet ik heen
Had ik al te laat gezegd ?quote:
RRrrrrrrrrrr... tx!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:51 schreef Atreidez het volgende:
Dit is nog om Ronnie_Bravo op te vrolijken
[..]
ik moest heeeel hard lachen en vroeg em 3 keer of ie serieus was..quote:
Die open inrichting, is dat in leidschendam?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. zware dag achter de rug..
vandaag bij een vriendje gaan kijken die in een open inrichting zit..
was erg leuk om te zien maar het houd je ook wel heel erg een spiegel voor..
naja.. vanavond maar een fles wijn open trekken om het weer een beetje los te laten
Oh.. en m'nis gister (eindelijk) op z'n knieen gegaan, zodat het nu officieel is
George Clooney was op tv?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:38 schreef tuintegel het volgende:
Gefeliciteerd , ik dacht dat je al getrouwd was geen idee waarom.
Ik heb vanmorgen de leukste man die er is gezien. Ik ga er alleen niet mee trouwen
Fijn om te weten wat jouw voorkeur is , maar ik bedoelde in het echiequote:
hij was in den Haag??quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Fijn om te weten wat jouw voorkeur is , maar ik bedoelde in het echie![]()
.
Mijn voorkeur is oa Jessica Alba, Catherine Bell, Summer80 enz enzquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Fijn om te weten wat jouw voorkeur is , maar ik bedoelde in het echie![]()
.
Zeker weten! Dit smaakt naar meerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ooken het beviel goed!!
Nou nu heel even niet meer. Vandaag gewoon even helemaal beleven en dan zie ik vanavond wel weerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zeker weten! Dit smaakt naar meer
Ik wil iets gaan doen vandaag... eigenlijk moet ik leren maar dat gaat hem niet worden. Binnen blijven is even geen optie. Misschien maar weer even naar A'dam. Altijd gezellig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Ja, raar weer idd.. Kreeg lichte drupjes bij Kijkduin, en toen ik terugreedt lagen er plassen van 10+cm diep bij HoutrustZat er gelukkig niet midden in, maar je kan nergens van op aan met dit weer..
Gelukkig is er weer F1 op tv
Een verbetering?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:28 schreef Hoogheid het volgende:
Hallo, als Hagenaar naar Amsterdam? Wat is dit?!!
Mss straks ff F1 kijken, eerst shoppen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Ja, raar weer idd.. Kreeg lichte drupjes bij Kijkduin, en toen ik terugreedt lagen er plassen van 10+cm diep bij HoutrustZat er gelukkig niet midden in, maar je kan nergens van op aan met dit weer..
Gelukkig is er weer F1 op tv
Gaan jullie daar maar eens even fijn over pollen hoe laat die moet beginnen, ik vertrek naar Beatstadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef Barretje80 het volgende:
Ohja.. Hoe laat begint de BBQ? Wil eigenlijk nog graag naar het Klm open.. Das dezelfde dag..ruk druk druk*
Ooit van een vriend gehoord dat in Belgie goedkoperder is en dat de concurenten heel dicht bij elkaar zitten waardoor afpingelen erg makkelijk is. Te duur, dan loop je naar de volgende juwelier. Weet alleen niet meer welke stad en die vriend van mij is helaas overleden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:06 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. Net eens naar de juwelier geweest.. Wat zijn trouwringen alle-jezus duur! nu in A'dam om datlief een geheugen in een server moet vervangen.. Lang leve i'net op je mobiel!
en jah.. Daar gaat onze 'reputatie' ;-)
Wees maar trots op zo'n diamant in je ring!quote:De Beers SA is een groot diamantbedrijf dat vrijwel een wereldmonopolie op diamant bezit.
Het kartel van De Beers heeft zijn monopolie gebruikt om een kunstmatige diamantschaarste op te wekken, om zo de prijzen hoog te houden. De in veel culturen moderne traditie om diamant te geven bij een verloving is grotendeels gecreëerd door De Beers met behulp van een effectieve reclamecampagne, gestart in 1939.
waar staat dat het een diamant is???quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:24 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Wees maar trots op zo'n diamant in je ring!
my bad..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:34 schreef Hoogheid het volgende:
Ik post het n.a.v. de posts over diamanten, niet omdat jij het over een steen hebt
Wist je dat niet? Je mag niet kauwen op je hamburger die moet je in 1 keer naar binnenschuiven en daarna wegkolken met je biertjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:44 schreef Flappekz het volgende:
Moeten we ook gaan pollen over hoe vaak je mag kauwen op een hamburger? Of over binnen hoeveel slokken een biertje op moet zijn?
Dan ga ik zo maar ff oefenen, hamburgers liggen in het pannetjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Je mag niet kauwen op je hamburger die moet je in 1 keer naar binnenschuiven en daarna wegkolken met je biertje
Nou, ik had het over goud. Die overleden vriend was gek op goud, hoe dikker de ketting, hoe beter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Zal wel Antwerpen zijn, die hebben een levendige joodse diamandhandel
en LC staat er tussen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Pff ben blij dat ik niet naar Beatstad ben gegaan.....wat een weer!
hmm.. gaat om witgoud.. enquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, ik had het over goud. Die overleden vriend was gek op goud, hoe dikker de ketting, hoe beter.
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
my bad..
SaR, kan jij weer een poll opzetten voor de BBQ??
begint tijden:
16.00
17.00
18.00
19.00
20.00
tnx!
(of waar kan ik zo'n poll zelf in elkaar zetten ??)
* Ronnie_bravo adviseert Roel Bakker in Honselersdijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. gaat om witgoud.. enwil gematteerd witgoud.. dus iets donkerder..
Dat gaat een goudsmid worden.. want dat wordt niet gemaakt..
is overigens wel leuk dat het dan uniek is!
Wat een slechte site zeg!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo adviseert Roel Bakker in Honselersdijk
Die kan alles maken wat je wilt.
Het was fantastischquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en LC staat er tussen!
* is blij dat ze niet naar mystery land is*
Nou...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:44 schreef Flappekz het volgende:
Moeten we ook gaan pollen over hoe vaak je mag kauwen op een hamburger? Of over binnen hoeveel slokken een biertje op moet zijn?
Het lijkt me logisch dat als je iets bij je thuis organiseert, je zelf (bijna) alles moet regelen. Als je dat niet wilt, moet je niet iets thuis organiseren imo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou...![]()
Weet je, ik dacht: we doen een bbq-meet en wij zijn de locatie en hebben de bbq. Maar eigenlijk is het: we doen een bbq-meet en ik regel alles.
En dat geeft verder allemaal niet maar ik doe zoiets ook voor het eerst en ik heb ook gewoon een druk gezinsleven. Dus het helpt mij heel erg als er gewoon een beetje meegedacht wordt. Snappie?
Nee hoor, dat valt wel mee, ik heb hier al contactenquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:01 schreef SolidasRock het volgende:
Groningen en Den Haag liggen wel ver van mekaar, je moet dus opnieuw beginnen qua vrienden en qua omgeving leren kennen? Nou ja.... je bent toch doof? Dovenwereld is stukken kleiner dus misschien valt het wel mee? Wat wel leuk voor jou is dat hier zo goed als alles ook op zondag open is
Jij hangt over een uurtje voor de tv?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, RB is ook weer wakker, dagje leukste stad van Nederland hakt er toch in....vandaag blijven we fijn thuis.
Een stappenplan maken werkt het best en het snelst als je iets moet organiseren heb ik ontdektquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat als je iets bij je thuis organiseert, je zelf (bijna) alles moet regelen. Als je dat niet wilt, moet je niet iets thuis organiseren imo.
Uiteraard, de wekker was speciaal gezet want ergens had ik het idee dat ik vandaag weer erg lang zou slapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij hangt over een uurtje voor de tv?
Dan heb je vast een leuke avond gehadquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard, de wekker was speciaal gezet want ergens had ik het idee dat ik vandaag weer erg lang zou slapen
Heel vreemd ja hahahaha maar wel een mooi rijtje als ik het zo zie,.... zal niet veel van mijn dag verschillen, alleen heeft er hier niemand 'problemen' meequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je vast een leuke avond gehad
GotC vond het niet zo leuk dat ik vandaag Ajax, ADO, F1 en wielrennen wilden kijken. Best vreemd
vergeet de foto's nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat vanmiddag met d'r spaanse nicht lunchen!
Is ook, maar ik wil het iedereen naar de zin maken he.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat als je iets bij je thuis organiseert, je zelf (bijna) alles moet regelen. Als je dat niet wilt, moet je niet iets thuis organiseren imo.
en jij was niet eens jarig.......quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:42 schreef tuintegel het volgende:
Oh en mijn paps is wederom de liefste ... samen met mijn broer. Ik heb een heel lief en leuk kadootje gehad .
Jij bent ZEKER VERWEND!! je mag maar blij zijn met zo'n vader en broer...quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:52 schreef tuintegel het volgende:
ik ben dan ook een verwend kreng ... want ik heb er al een maand of anderhalf geleden 1tje gehad maar die had geen 3g en die heb ik dus doorgespeeld aan mijn broer .die overigens wel een uitstekende verbinding met het internet heeft via wi-fi! iets wat ik niet voor elkaar kreeg in mijn huis. Dit lag aan mijn 11 jaar oude router.
Nu krijg ik de Ipad met 3g en wifi. Moet alleen zelf een data abotje regelen, die krijg ik weer niet
quote:
Ik moest sowieso altijd alles zelf kopen maar dat had natuurlijk andere redenenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Mijn vader vind al die gadgets ook heel leuk hoor . Maar hij doet er zelf te weinig mee om hem voor zichzelf aan te schaffen . Nu is het echt niet zo dat we alles krijgen . Vroeger leerde hij ons sparen voor iets en als we het dan konden kopen , legde hij vaak de helft bij.
En 1 keer in de zoveel tijd krijgen we iets geks van hem. en in dit geval ook broerlief.
wat is DAAR te doen dan??quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
"En dan gaan we nu over naar Doetinchem om naar de plaatselijke schiettent te kijken"
Luilakquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Luilak
*gaat ook maar eens douchen *
Goedemorgen , dan ben je nog vroeg wakker of niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je nachtdiensten doet
Nee gelukkig niet. Gisteren tot 14 uur geslapen ipv 16-18 uurquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Goedemorgen , dan ben je nog vroeg wakker of niet?
Voetbal! (staat slechts 2-0 met rust).quote:
Opruimen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Goedemorgen , dan ben je nog vroeg wakker of niet?
Ik ga mij klaarmaken voor een nieuwe drukke dag!![]()
Nee, je krijgt m als je een geit aaitquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef tuintegel het volgende:
OMFG wil er net eentje de bocht om op de Vaillantlaan,neemt hij hem te ruim en raakt bijna een boompje. Vervolgens moest hij achteruit en opnieuw de straat indraaien...
Moeten ze daar slechts twee keer een geit omzeilen om te slagen voor hun rijbewijs?
quote:Vrouw te water
Den Haag – Een 30-jarige vrouw uit Den Haag is op zaterdag 28 augustus omstreeks 18.45 uur in het water van het Buitenom gevallen. De vrouw verloor haar mobiele telefoon en deze viel in het water. Bij het opvissen van haar telefoon is zij zelf ook van de kant in het water gevallen. Zij is uit het water gehaald door personeel van de brandweer. Hierna is zij zonder letsel maar wel met natte voeten huiswaarts gegaan.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
ADO !! Heerlijk gespeeld en 2-2 gelijk tegen psv. Knap
Thuis is waar je Douwe Egberts drinktquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef tuintegel het volgende:
Het is echt herfstweer , gelukkig ben ik weer lekker thuis.
douwe egberts troepquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Thuis is waar je Douwe Egberts drinkt
En we hebben dat ding dus al een jaar of 5quote:Afhankelijk van het gebruik moet de condensor zelf 3
tot 4 keer per jaar gereinigd worden.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou ik vraag me af waarom de wasdroger aan het sterven is
Had online de handleiding opgezocht. Mn moeder: "Oh kan je dat ook eruit halen om schoon te maken? Dat wist ik niet!" Staat er bij:
[..]
En we hebben dat ding dus al een jaar of 5
Geef nu maar toe dat je het zelf ook niet wist en vlug bent gaan kijkenquote:
Ja alweer , net als alle andere programma's begint ook dit programma aan zijn zoveelste rondequote:
En ik ben er bijzonder blij mee!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja alweer , net als alle andere programma's begint ook dit programma aan zijn zoveelste ronde
Hoi mede ex-Groningerquote:Op zondag 29 augustus 2010 08:32 schreef Viking84 het volgende:Hagenezen (of was het nou Hagenaren?
).
Ik meld me hierbij ook. Ik begin morgen op een school in Den Haag. Woon nu nog in Groningen, dus lekker geregeld. Kreeg donderdag pas te horen dat ik de baan had.
Zit er ook half op te wachten hierquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
hier waait het ook flink!!
het zou me niet eens verbazen als er hier straks een tak door het raam komt zeilen
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik duik lekker mijn bedje in. Morgen weer een nieuwe werkweek. Slaapze allemaal!
nieuwe UI??quote:
The STIGquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heel scherp, zo op de zondagavond
* negeertquote:
Een paraplu leek mij gister ook niet voldoendequote:Op maandag 30 augustus 2010 09:12 schreef Atreidez het volgende:
Zonder paraplu auto op staan gaan is er natuurlijk gewoon om vragen
Ga eerst maar lekker uitslapen danquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:21 schreef tuintegel het volgende:
heul veul thee dan met honing... keelpijn en hoofdpijn ... ik voel me alsof de wind in mijn hoofd heeft huisgehouden....
Dit dus.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ga eerst maar lekker uitslapen dan [ afbeelding ]
jawel, ik heb mn auto zo'n beetje uit moeten graven....lag echt een heule grote tak half op mn auto, en eentje er onder... Kostte me zowaar moeite om die dingen terug de bosjes in te slepenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
mogguh!
geen takken en bomen meer omgewaaid??
Mooi, ik onderweg hiernaartoe ook, Huis te Landelaan ligt ook onder en tijdens het rijden konden we nog net een dikke tak ontwijken, had op zeker voor schade gezorgd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
jawel, ik heb mn auto zo'n beetje uit moeten graven....lag echt een heule grote tak half op mn auto, en eentje er onder... Kostte me zowaar moeite om die dingen terug de bosjes in te slepen
Oh ik heb ook heel licht geslapen, had continue het idee dat ik wakker was (maar was ik dat ook???) en heb alles van de storm meegekregen. En toch ben ik nu klaar wakker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:10 schreef Lovechild het volgende:
Goedemorgen!
Hier geen schade. Wel slecht geslapen door de storm (uiteraard zou ik haast zeggen). En ik heb het koud!
Nou buiten vond ik het dus helemaal niet koud! Ik heb vanmorgen gewoon zonder jas gefietst, maar hier in huis kreeg ik het toch koud. Waarschijnlijk te lang stilgezetenquote:
?? Ik heb het bloedheet... .heb ik alleen een polo aan. (en een broek uiteraard voor de 'snelle' onder onsquote:
Wij waren wat later vandaag, heb je dus niet gezien.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou buiten vond ik het dus helemaal niet koud! Ik heb vanmorgen gewoon zonder jas gefietst, maar hier in huis kreeg ik het toch koud. Waarschijnlijk te lang stilgezeten
Welnee, de nazomer moet nog beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Ik had gister in huis ook al koud, was bijna van plan de kachel aan te zettenToen toch maar eerst de raampjes dicht gedaan, de tijd dat standaard alles open kan blijven is ws. weer voorbij dit jaar..
Laat ze eens opschieten dan, ik heb gisteren ook aan de verwarming zitten denken. Koos vervolgens toch maar om een jackje over mijn shirt aan te trekken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, de nazomer moet nog beginnen.
Zullen we vanaf november wekelijks een avond plannen om Gran Turismo te gaan spelen? Doen we de verwarming een graadje hoger.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:08 schreef Atreidez het volgende:
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Ik was zelf een uur later!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
?? Ik heb het bloedheet... .heb ik alleen een polo aan. (en een broek uiteraard voor de 'snelle' onder ons)
[..]
Wij waren wat later vandaag, heb je dus niet gezien.....
Als je me nodig hebt om de moeilijke challenges vrij te spelen wil ik je best komen helpen hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef AirwiN het volgende:
Zullen we vanaf november wekelijks een avond plannen om Gran Turismo te gaan spelen? Doen we de verwarming een graadje hoger.
Die ene die mij niet lukte, lukte jou ook niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:15 schreef Atreidez het volgende:
Als je me nodig hebt om de moeilijke challenges vrij te spelen wil ik je best komen helpen hoor
Ik ben jaloers! Mocht willen dat ik hier zoiets kon halen met de lunchquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Net heerlijk broodje zalm met roomkaas op [ afbeelding ]
ik heb zaterdag de verwarming aangezet, Maar toen was ik op de motor ook behoorlijk nat geregend.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Ik had gister in huis ook al koud, was bijna van plan de kachel aan te zettenToen toch maar eerst de raampjes dicht gedaan, de tijd dat standaard alles open kan blijven is ws. weer voorbij dit jaar..
mmmmm klinkt goed. Zit nu aan de rosbief met wat zeezout en peper...mmmmmquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Net heerlijk broodje zalm met roomkaas op [ afbeelding ]
Beterschapquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef tuintegel het volgende:
ik voel me alleentjes met mijn hoofdpijn (edit en de rest wat ik mankeer)
.
Oeh Den_Haag , ik vind motorrijden zo gaaf , ik ben alleen al zo klunzig op een brommer of fiets , dat ik lessen maar uit mijn hoofd laat.
Ik ook maar mijn huisje staat zo dat de wind er dwars doorheen komt. Maar hij is uit gebleven hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:52 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez weigert om de kachel voor 1 oktober aan te stekenPrincipekwestie..
Hai!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef Atreidez het volgende:
De beste verwarming als je t koud hebt schijnt nog steeds een ander persoon te zijn
en dan lekker die koude voeten tegen je aanquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef Atreidez het volgende:
De beste verwarming als je t koud hebt schijnt nog steeds een ander persoon te zijn
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef tuintegel het volgende:
Oeh Den_Haag , ik vind motorrijden zo gaaf , ik ben alleen al zo klunzig op een brommer of fiets , dat ik lessen maar uit mijn hoofd laat.
Mag ik Miss dan lenen?quote:
Ja ... daar heb ik wat aan... mr vrijgezellig is vrij alleen in huisquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef Atreidez het volgende:
Ik gooi als ik thuis ben wel wat op hyves.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef Atreidez het volgende:
Beetje waardeloos om dat te melden zonder er een voorbeeld bij te plaatsen
* Atreidez zit Vuelta te kijken via de NOS streamDie gaat gelukkig gewoon nog door de firewall heen..
Aanhouden dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
Vandaag voor alle zekerheid regenpak aangedaan. Wat denken jullie? Geen druppel regen meer gevallen nadat ik hem aandeed.
smokingquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
Neeheej. Hou niet van regenpak. Doet me denken aan smoking of andere apepakken. Bah bah....
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
smoking![]()
Mijn voormalige baan heeft alles verkloot, daardoor ga ik nooit meer in een pak@!
Een pak bij mij staat niet, ik hou van casual.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:28 schreef tuintegel het volgende:
Och het moet de man in kwestie wel staan anders raak ik er niet bepaald in vuur en vlam van , een goedgeklede verzorgde man daarentegen.
Kijk dat doe je goed. Is weer eens wat anders als 20 euro stukquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:46 schreef Flappekz het volgende:
Even een belangrijk bericht:
* Flappekz heeft 20 nieuwe boxershorts
in totaal 3 tientjes bij de action
Dat is ook onzin inderdaad....heb er nu 20 voor de prijs van 2 BB's. En ze zien er nog best leuk uit ook:quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kijk dat doe je goed. Is weer eens wat anders als 20 euro stuk(wat RB trouwens echt onzin vind maardat heeft hij geloof ik weleens gezegd
)
Oeh spannend !!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik is bijna grootgrondbezitter op Scheveningen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:51 schreef Jill-RMC het volgende:
binnenkort strandfeestje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:51 schreef Jill-RMC het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:02 schreef Atreidez het volgende:
Hoogbouw in Scheveningen is bijna allemaal voor of bejaarden of bekende Nederlanders
Ik dacht trouwens eerst dat tuintegel die onderbroeken spannend vond
Als jij ze aanhebt of ik?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:02 schreef Atreidez het volgende:
Hoogbouw in Scheveningen is bijna allemaal voor of bejaarden of bekende Nederlanders
Ik dacht trouwens eerst dat tuintegel die onderbroeken spannend vond
Er was een tijd dat je dat dus wel vondquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:15 schreef Atreidez het volgende:
Een vrouw in alleen een boxer kan ik eigenlijk nog best waarderenMezelf in boxer vind ik persoonlijk niet echt spannend meer...
Als het echt nodig is hoef je er nog maar 1 gat extra in te makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:20 schreef Atreidez het volgende:
Wilde je ook een boxer als bovenstukje aan doen dan![]()
Ok, nu echt serieus
Nee, dan is de charme van de boxer wegquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als het echt nodig is hoef je er nog maar 1 gat extra in te maken. een topje en een boxer , is dat ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |