abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85734018

• Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX of SolidasRock of CaleX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.

• Kom je zomaar eens een keertje buurten in Den Haag bekijk dan de linkjes in de OP voor wat er zoal te doen is of stel je vraag aan de altijd vriendelijke Hagenaars en Hagenezen alhier :)

=========================================================================================

In beeld:

In woord:

• 4-elements
• admiraal_anaal
• Atreidez
• AirwiN
• Barretje80

• becky27
• CaLeX
• Charisma
• Civilian
• Den_Haag

• Flappekz
• GotC
• Jill-RMC
• knnth
• Knuffelzacht

• Lovechild
• Marvelous
• melanie_the _miss
• MissMSX
• nectarientje

• RATMEN
• Ronnie_bravo
• soapie
• SolidasRock
• summer29

• tuintegel

=========================================================================================

Toeristische trekpleisters:
Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken
Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
Escher in het paleis
Panorama Mesdag
Bijwonen van de Tweede Kamer
3D Bioscoop Omniversum
Madurodam

Winkelen:
De Haagse Markt
Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum

Eten en drinken:
In en rond het centrum:
Leopold
Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)

Uitgaan (muziek/toneel/film/etc.):
3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies in/uit de Haagse regio
Het Paard van Troje - Poppodium
Pathe bioscoop aan het Spui
Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal

Nederlands-Haags vertaalprogramma
Haagse Wikipedia

Rond het station:

Het Binnenhof:

Het Vredespaleis:

Scheveningen:

Link naar het OP-document.

pi_85734035
Oeh het is gelukt.....wat goed van mezelf :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:56:28 #3
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_85734118
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Jij! _O_
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_85734135
Lovechild *O* :*
Where facts are few, experts are many.
pi_85734176
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
En je hebt nog de FIPO ook _O_
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:58:54 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_85734223
Als de keizerstraat blank staat ben ik benieuwd hoe het met me stam kroeg er voor staat :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_85734489
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Als de keizerstraat blank staat ben ik benieuwd hoe het met me stam kroeg er voor staat :D
Die ligt midden in de branding hahahahahaa
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:14:33 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_85734741
Dat zal nog wel mee vallen ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_85734774
Zolang je uit de kelder blijft komt dat vast wel goed ;)
pi_85734779
Tis maar goed dat ik verhuisd ben. Enne Jill, jij woont op loopafstand van keizerstraat, dus hoe staat het met jouw kelder :p ?
pi_85734883
Wat weten jullie allemaal goed van elkaar waar jullie wonen zeg.... ik weet het maar van 2 personen geloof ik :), (denkt na..herstel 3)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:20:28 #12
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_85734901
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat weten jullie allemaal goed van elkaar waar jullie wonen zeg.... ik weet het maar van 2 personen geloof ik :), (denkt na..herstel 3)
Ik van twee, en met één van de twee ben ik getrouwd en met de ander van de twee heb ik het kattenevenbeeld thuis rondlopen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_85734953
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat komt omdat Jill poosje geleden een foto plaatste van een kapotte lantaarnpaal. Ik woon hier daar al 13 jaar en herken die straat dan ook onmiddelijk. Ben een keer gaan kijken waar de foto ongeveer is genomen en zodoende... :')
pi_85735303
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die ligt midden in de branding hahahahahaa
Daar kwam ik vroeger weleens, cafe de branding c_/ Net geen Keizerstraat meer daar volgens mij..
pi_85735348
veelal dus ook toeval dat jullie het van elkaar weten blijkt :)

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Daar kwam ik vroeger weleens, cafe de branding c_/ Net geen Keizerstraat meer daar volgens mij..
Dacht ook dat hij dat cafe bedoelde.
pi_85735374
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat komt omdat Jill poosje geleden een foto plaatste van een kapotte lantaarnpaal. Ik woon hier daar al 13 jaar en herken die straat dan ook onmiddelijk. Ben een keer gaan kijken waar de foto ongeveer is genomen en zodoende... :')
Foto was genomen vanaf de eerste verdieping dus geen kelder :P Het balkon moest wel geveegd worden omdat vol stond :S Hoop dat 'mn misschien huisje' wel droog is gebleven....das wel een benedenwoning :o
pi_85735444
Nouja, Kolenwagenslag is redelijk laag punt vlak bij jou.. Maar ik heb nog wel een luchtbedje liggen, dus als t echt de spuigaten uit loopt :')
pi_85735607
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Er is toch een cafe, halverwege de keizerstraat? Die heette geen branding maar iets anders volgens mij?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:40:49 #19
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_85735622
Ik heb zelfs nog een opblaasboot met peddels voor je Jill :P
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_85735706
Ik ben benieuwd hoe het er bij ons voorstaat maar ik denk dat het wel droog is gebleven, afwatering is vrij goed in mijn tuin. Gaat allemaal rechtstreeks naar de buren _O-
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:44:33 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_85735745
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Er is toch een cafe, halverwege de keizerstraat? Die heette geen branding maar iets anders volgens mij?
Zit vol met kroegen.

Maar ik schat dat je in de wolken bedoeld?
Vlak naast de ijssalon?
pi_85735798
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb zelfs nog een opblaasbootpop met peddels voor je Jill :P
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2010 16:47:34 ]
pi_85735832
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zit vol met kroegen.

Maar ik schat dat je in de wolken bedoeld?
Vlak naast de ijssalon?
Nee de ijssalon is al bijna aan het eind. Wat ik bedoel is die kroeg met tig tralies en grotendeels geel en het is binnen altijd beetje te donker vind ik.
pi_85735977
:D!
Voices tell me I'm the shit.
pi_85736015
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
:D!
:? ?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:55:03 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_85736153
Oh die jah naast fredje de kapper.
Die is sinds kort weer open. Ben effe de naam kwijt.
Ik gok op de willys?
pi_85736209
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik gok op de willys?
Ja volgens mij is dat de naam ja...
pi_85736300
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik gok op de willys?
Das Willy's Taverne en dat zit naast "Fred Spaans, kapper aan zee".
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:03:33 #29
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_85736508
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:46 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

:')
Mannen...

Anyway,

LC:

Gefeliciteerd :)
pi_85736889
Trouwens Tuintegel, hoorde vandaag van mn collega dat het geen asbest bleek te zijn. Dus mini-tuintegel kan weer gerust buiten spelen ;)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:16:36 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_85736980
Ja het is hem zeker. Die is sinds kort weer open.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:16:43 #32
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_85736987
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens Tuintegel, hoorde vandaag van mn collega dat het geen asbest bleek te zijn. Dus mini-tuintegel kan weer gerust buiten spelen ;)
Oh serieus ! Nou ze speelt er maar 1 middag in de week (oppasdag) . Dus dat scheelt al, het is een beetje een apart straatje want op school zei een van de moeders dat het wel asbest was en dat het was onderzocht? Ach minitegel heeft het niet eens aangeraakt en ik heb er de ballen verstand van dus ik geloof lekker jouw! Thanks!

[ Bericht 2% gewijzigd door tuintegel op 26-08-2010 17:22:31 ]
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_85737640
Nog 1 dagje en dan......weekend!@@
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:51:34 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_85738053
Gefeliciteerd trouwens!

En mijn stamkroeg in de keizerstraat zit aan het einde.
pi_85739072
Mijn Wii is weg..... foetsie en niet meer in huis. Maar mijn neefje is nu wel héél blij.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:25:18 #36
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_85739095
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn Wii is weg..... foetsie en niet meer in huis. Maar mijn neefje is nu wel héél blij.
O+ Wat lief! O+
pi_85739219
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:25 schreef GotC het volgende:

[..]

O+ Wat lief! O+
Ach zo scoort ome RB weer punten, dat ze daar nog ff aan denken als ik later weg aan het rotten ben hahahaha
pi_85742652
Bedankt voor de felicitaties met lieve plaatjes O+
Don't you love her madly?
pi_85742887
@ook_gek: ik ben nog steeds wel nieuwsgierig waarom jij denkt dat je niet welkom zou zijn op de bbq...
pi_85743060
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Lovechild het volgende:
@ook_gek: ik ben nog steeds wel nieuwsgierig waarom jij denkt dat je niet welkom zou zijn op de bbq...
Logisch toch... hij is gek _O-
pi_85743293
Trouwens R_b, balen dat jij m'n buurman niet wordt. Het huis is uit de verkoop gehaald en vanmiddag vroeg de vriend van buurvrouw me of we misschien iets zachter konden doen met de deuren. Uiteraard heb ik dat toegezegd, wil vooral geen overlast veroorzaken, maar ik stond toch echt ff van :? :? :?
pi_85743346
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Logisch toch... hij is gek _O-
So what? Ik ook...
pi_85744632
oh my god.. dat er nog steeds mensen trappen in het filmpje met die slang en het kuiken. Ik lig hier in een deuk.

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
Trouwens R_b, balen dat jij m'n buurman niet wordt. Het huis is uit de verkoop gehaald en vanmiddag vroeg de vriend van buurvrouw me of we misschien iets zachter konden doen met de deuren. Uiteraard heb ik dat toegezegd, wil vooral geen overlast veroorzaken, maar ik stond toch echt ff van :? :? :?
Oh maar ik ben ook een ontzettende zeur. Ik had ook al vijf keer aan je deur gestaan hoor .... of wacht. Nee toch niet :)
pi_85745218
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
oh my god.. dat er nog steeds mensen trappen in het filmpje met die slang en het kuiken. Ik lig hier in een deuk.
[..]

Oh maar ik ben ook een ontzettende zeur. Ik had ook al vijf keer aan je deur gestaan hoor .... of wacht. Nee toch niet :)
Klagen mag van mij best maar dan moet je zelf van onberispelijk gedrag zijn vind ik.
Ik ben bij haar nooit gaan klagen over dat op de meest debiele tijden haar ex/de politie de ramen kwam ingooien/de deur kwam inbeuken, omdat er bij ons ook vast wel herrie vandaan komt. Maar andersom is die redenatie er dus niet.
pi_85745400
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:55 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Klagen mag van mij best maar dan moet je zelf van onberispelijk gedrag zijn vind ik.
Ik ben bij haar nooit gaan klagen over dat op de meest debiele tijden haar ex/de politie de ramen kwam ingooien/de deur kwam inbeuken, omdat er bij ons ook vast wel herrie vandaan komt. Maar andersom is die redenatie er dus niet.
Mijn buren maken ook vaak lawaai, zeker in het weekend als ik nog slaap (tenminste....) maar ja ik vind dat je daar maar rekening mee moet houden. Je leeft immers allemaal hutjemutje dus het is logisch dat je elkaar hoort. Wil je dat niet moet je maar op de hei gaan wonen! :) Ze moet dus niet zeiken.
pi_85745762
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Mijn buren maken ook vaak lawaai, zeker in het weekend als ik nog slaap (tenminste....) maar ja ik vind dat je daar maar rekening mee moet houden. Je leeft immers allemaal hutjemutje dus het is logisch dat je elkaar hoort. Wil je dat niet moet je maar op de hei gaan wonen! :) Ze moet dus niet zeiken.
Haha, precies wat m'n echtgenoot dus ook zei _O-
Het verzoek verbaasde me echt, want ik sluit zelf de deur en volgens mij smijt ik er niet mee. Hij vroeg nog of de deur klemt ofzo maar hij valt juist gemakkelijk dicht. Vandaar dat ik niet uitsluit dat het gebeurt maar volgens O+ zijn wij het niet. Er werd als tijd namelijk half 9 aangegeven (ze worden ervan wakker :') ) en dan ben ik de deur al uit. Maar half uurtje eerder of later kan, vandaar dat ik aanneem dat wij het daadwerkelijk zijn.
pi_85746515
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Haha, precies wat m'n echtgenoot dus ook zei _O-
Zo zijn wij mannen he, simpel maar duidelijk :)
pi_85746952
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:55 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat heb je toch wel gezegd he? Zo van Zeg ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar als we dan toch zo even staan te kletsen... ;)
pi_85753109
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Dat heb je toch wel gezegd he? Zo van Zeg ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar als we dan toch zo even staan te kletsen... ;)
Het ging gelijk door me heen, maar zeggen ho maar :{w Wat dat betreft ben ik zo'n held :r Daar kan ik echt de hele avond over nadenken hoor, waarom ik dat dan niet gezegd heb.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 05:55:22 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_85759635
:Z :z
En dan mag ik zo ook nog effe naar Naaldwijk rijden :{
Dus, iedereen onderweg van Den Haag naar het Westland: Opletten! c_/
pi_85760705
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 05:55 schreef GotC het volgende:
:Z :z
En dan mag ik zo ook nog effe naar Naaldwijk rijden :{
Dus, iedereen onderweg van Den Haag naar het Westland: Opletten! c_/
ik lag nog te slapen.. ;)

ahh poezies zitten zich samen te wassen.. altijd zooo lief!
(stelletje homo's! :o)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_85760757
Mogguh... O+
pi_85761441
Mogguh.... nog ff en dan is het weer weekend,..mogen we weer gaan leren.
pi_85762363
Mogge :O Gelukkig bijna weekend c_/
pi_85763142
Pfff wat zijn er toch zielige mensen. Dan vraag je gewoon netjes wat als soort van courtesy call, kost hem geen moeite of wat. En dan gewoon niet doen uit nijd waarschijnlijk.

Hoop voor die gast dat ie nooit wat van mij nodig heeft....geheugen als een olifant in die gevallen ;)
pi_85763325
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff wat zijn er toch zielige mensen. Dan vraag je gewoon netjes wat als soort van courtesy call, kost hem geen moeite of wat. En dan gewoon niet doen uit nijd waarschijnlijk.

Hoop voor die gast dat ie nooit wat van mij nodig heeft....geheugen als een olifant in die gevallen ;)
Sorry maarre; 'courtesy call'?? Je wou dat iemand voor je ging bellen?
pi_85763558
Nee - niet letterlijk, maar kan ff niet op het NLse woord komen. Das altijd zo irritant....heb wel eens twee dagen niet op gootsteen kunnen komen, zat iedere keer maar met sink in mn hoofd ;)
pi_85763678
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee - niet letterlijk, maar kan ff niet op het NLse woord komen. Das altijd zo irritant....heb wel eens twee dagen niet op gootsteen kunnen komen, zat iedere keer maar met sink in mn hoofd ;)
Een gunst?
Ik ben van pindavlees
pi_85763965
common courtesy/decency
the basic level of politeness which you expect from someone
pi_85764879
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:58 schreef Atreidez het volgende:
common courtesy/decency
the basic level of politeness which you expect from someone
Ah ok , hij was dus niet beleefd en/of behulpzaam :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')