Jij!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh het is gelukt.....wat goed van mezelf
En je hebt nog de FIPO ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh het is gelukt.....wat goed van mezelf
Die ligt midden in de branding hahahahahaaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Als de keizerstraat blank staat ben ik benieuwd hoe het met me stam kroeg er voor staat
Ik van twee, en met één van de twee ben ik getrouwd en met de ander van de twee heb ik het kattenevenbeeld thuis rondlopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat weten jullie allemaal goed van elkaar waar jullie wonen zeg.... ik weet het maar van 2 personen geloof ik, (denkt na..herstel 3)
Dat komt omdat Jill poosje geleden een foto plaatste van een kapotte lantaarnpaal. Ik woon hier daar al 13 jaar en herken die straat dan ook onmiddelijk. Ben een keer gaan kijken waar de foto ongeveer is genomen en zodoende...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat weten jullie allemaal goed van elkaar waar jullie wonen zeg.... ik weet het maar van 2 personen geloof ik, (denkt na..herstel 3)
Daar kwam ik vroeger weleens, cafe de brandingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die ligt midden in de branding hahahahahaa
Dacht ook dat hij dat cafe bedoelde.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger weleens, cafe de brandingNet geen Keizerstraat meer daar volgens mij..
Foto was genomen vanaf de eerste verdieping dus geen kelderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jill poosje geleden een foto plaatste van een kapotte lantaarnpaal. Ik woon hier daar al 13 jaar en herken die straat dan ook onmiddelijk. Ben een keer gaan kijken waar de foto ongeveer is genomen en zodoende...
Er is toch een cafe, halverwege de keizerstraat? Die heette geen branding maar iets anders volgens mij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger weleens, cafe de brandingNet geen Keizerstraat meer daar volgens mij..
Zit vol met kroegen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is toch een cafe, halverwege de keizerstraat? Die heette geen branding maar iets anders volgens mij?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb zelfs nog een opblaasbootpop met peddels voor je Jill
Nee de ijssalon is al bijna aan het eind. Wat ik bedoel is die kroeg met tig tralies en grotendeels geel en het is binnen altijd beetje te donker vind ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit vol met kroegen.
Maar ik schat dat je in de wolken bedoeld?
Vlak naast de ijssalon?
Ja volgens mij is dat de naam ja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:55 schreef ook_gek het volgende:
Oh die jah naast fredje de kapper.
Die is sinds kort weer open. Ben effe de naam kwijt.
Ik gok op de willys?
Das Willy's Taverne en dat zit naast "Fred Spaans, kapper aan zee".quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:55 schreef ook_gek het volgende:
Oh die jah naast fredje de kapper.
Die is sinds kort weer open. Ben effe de naam kwijt.
Ik gok op de willys?
Oh serieus ! Nou ze speelt er maar 1 middag in de week (oppasdag) . Dus dat scheelt al, het is een beetje een apart straatje want op school zei een van de moeders dat het wel asbest was en dat het was onderzocht? Ach minitegel heeft het niet eens aangeraakt en ik heb er de ballen verstand van dus ik geloof lekker jouw! Thanks!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens Tuintegel, hoorde vandaag van mn collega dat het geen asbest bleek te zijn. Dus mini-tuintegel kan weer gerust buiten spelen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn Wii is weg..... foetsie en niet meer in huis. Maar mijn neefje is nu wel héél blij.
Ach zo scoort ome RB weer punten, dat ze daar nog ff aan denken als ik later weg aan het rotten ben hahahahaquote:
Logisch toch... hij is gekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Lovechild het volgende:
@ook_gek: ik ben nog steeds wel nieuwsgierig waarom jij denkt dat je niet welkom zou zijn op de bbq...
So what? Ik ook...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Logisch toch... hij is gek
Oh maar ik ben ook een ontzettende zeur. Ik had ook al vijf keer aan je deur gestaan hoor .... of wacht. Nee toch nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
Trouwens R_b, balen dat jij m'n buurman niet wordt. Het huis is uit de verkoop gehaald en vanmiddag vroeg de vriend van buurvrouw me of we misschien iets zachter konden doen met de deuren. Uiteraard heb ik dat toegezegd, wil vooral geen overlast veroorzaken, maar ik stond toch echt ff van![]()
![]()
Klagen mag van mij best maar dan moet je zelf van onberispelijk gedrag zijn vind ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
oh my god.. dat er nog steeds mensen trappen in het filmpje met die slang en het kuiken. Ik lig hier in een deuk.
[..]
Oh maar ik ben ook een ontzettende zeur. Ik had ook al vijf keer aan je deur gestaan hoor .... of wacht. Nee toch niet
Mijn buren maken ook vaak lawaai, zeker in het weekend als ik nog slaap (tenminste....) maar ja ik vind dat je daar maar rekening mee moet houden. Je leeft immers allemaal hutjemutje dus het is logisch dat je elkaar hoort. Wil je dat niet moet je maar op de hei gaan wonen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Klagen mag van mij best maar dan moet je zelf van onberispelijk gedrag zijn vind ik.
Ik ben bij haar nooit gaan klagen over dat op de meest debiele tijden haar ex/de politie de ramen kwam ingooien/de deur kwam inbeuken, omdat er bij ons ook vast wel herrie vandaan komt. Maar andersom is die redenatie er dus niet.
Haha, precies wat m'n echtgenoot dus ook zeiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn buren maken ook vaak lawaai, zeker in het weekend als ik nog slaap (tenminste....) maar ja ik vind dat je daar maar rekening mee moet houden. Je leeft immers allemaal hutjemutje dus het is logisch dat je elkaar hoort. Wil je dat niet moet je maar op de hei gaan wonen!Ze moet dus niet zeiken.
Zo zijn wij mannen he, simpel maar duidelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, precies wat m'n echtgenoot dus ook zei![]()
Dat heb je toch wel gezegd he? Zo van Zeg ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar als we dan toch zo even staan te kletsen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Klagen mag van mij best maar dan moet je zelf van onberispelijk gedrag zijn vind ik.
Ik ben bij haar nooit gaan klagen over dat op de meest debiele tijden haar ex/de politie de ramen kwam ingooien/de deur kwam inbeuken, omdat er bij ons ook vast wel herrie vandaan komt. Maar andersom is die redenatie er dus niet.
Het ging gelijk door me heen, maar zeggen ho maarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel gezegd he? Zo van Zeg ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar als we dan toch zo even staan te kletsen...
ik lag nog te slapen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:55 schreef GotC het volgende:![]()
![]()
En dan mag ik zo ook nog effe naar Naaldwijk rijden
Dus, iedereen onderweg van Den Haag naar het Westland: Opletten!
Sorry maarre; 'courtesy call'?? Je wou dat iemand voor je ging bellen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff wat zijn er toch zielige mensen. Dan vraag je gewoon netjes wat als soort van courtesy call, kost hem geen moeite of wat. En dan gewoon niet doen uit nijd waarschijnlijk.
Hoop voor die gast dat ie nooit wat van mij nodig heeft....geheugen als een olifant in die gevallen
Een gunst?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee - niet letterlijk, maar kan ff niet op het NLse woord komen. Das altijd zo irritant....heb wel eens twee dagen niet op gootsteen kunnen komen, zat iedere keer maar met sink in mn hoofd
Ah ok , hij was dus niet beleefd en/of behulpzaamquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:58 schreef Atreidez het volgende:
common courtesy/decency
the basic level of politeness which you expect from someone
Ja, denk dat Jill t woord fatsoen zochtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ah ok , hij was dus niet beleefd en/of behulpzaam
Zo zijn wij vrouwen hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff wat zijn er toch zielige mensen. Dan vraag je gewoon netjes wat als soort van courtesy call, kost hem geen moeite of wat. En dan gewoon niet doen uit nijd waarschijnlijk.
Hoop voor die gast dat ie nooit wat van mij nodig heeft....geheugen als een olifant in die gevallen
Boehoe, ga ik eindelijk weer eens met mijn liefje gewoon "man en vrouw" uithangen ipv "papa en mama" wordt het kutweer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mmm het weekend wordt weer kutweer.... wel een goede 'leerstimulans' (en nee ik ga niet in een leer pakje lopen)
Groeten van Murphyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Boehoe, ga ik eindelijk weer eens met mijn liefje gewoon "man en vrouw" uithangen ipv "papa en mama" wordt het kutweer.
Thanks.quote:
Mij mag je altijd bellen. Ik vrees alleen dat we niet echt kunnen kletsen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee - niet letterlijk, maar kan ff niet op het NLse woord komen. Das altijd zo irritant....heb wel eens twee dagen niet op gootsteen kunnen komen, zat iedere keer maar met sink in mn hoofd
Had perfect plaatje, doet t nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wie doet mij een beetje opvrolijken?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Had perfect plaatje, doet t niet
Champions League!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wie doet mij een beetje opvrolijken?
GotC is ook helemaal verslingerd aan dat spel. Kan de lol er echt niet van inzienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb mijn spel Sims 3(en het 2e deel ervan ) verkocht .. Het gaat me aan het hart maar mijn laptop trok het spel niet echt.
Beetje nutteloze mededeling maar goed , ik verveel mij tijdens het wachten op mini![]()
Summer ook. Maar haar laptop trok het ook al niet, de mijne wel en die jatte ze steeds om Sims 3 te spelen. Gelukkig is ze er nu op dat spel uitgekeken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC is ook helemaal verslingerd aan dat spel. Kan de lol er echt niet van inzien
Ja maar ik ben niet iemand die de laatste versie van iets wil hebben 'alleen omdat hij uit is', ... heb nog zat 'trophy's' te winnen met 2009quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef tuintegel het volgende:
Fifa 2009. 2010 is er allang
. En inderdaad dat vind ik niet leuk
Maar goed , ik heb het dus enkel geinstalleerd en een keer gespeeld .. dat ging zo langzaam (het laden duurde heel lang steeds) , dat ik het nooit meer gespeeld heb.
Ik begrijp de hint wel, maar waar moet ik heenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nog 5 minuten en dan borrelen (hint).
Meet bij R_bquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik begrijp de hint wel, maar waar moet ik heen
och ik hoef hem helemaal niet , welk jaartal het ook isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet iemand die de laatste versie van iets wil hebben 'alleen omdat hij uit is', ... heb nog zat 'trophy's' te winnen met 2009
Nog 5 minuten en dan borrelen (hint).
Whoeiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. zware dag achter de rug..
vandaag bij een vriendje gaan kijken die in een open inrichting zit..
was erg leuk om te zien maar het houd je ook wel heel erg een spiegel voor..
naja.. vanavond maar een fles wijn open trekken om het weer een beetje los te laten
Oh.. en m'nis gister (eindelijk) op z'n knieen gegaan, zodat het nu officieel is
Meer in de volksbuurten als in de "stad".. Wij Scheveningers bedoelen met "stad" overigens het centrumquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Runselpink het volgende:
Dag Hagenezen! Wordt er in de stad nog veel Haags gesproken? Of hoor je dat amper meer?
Ik schijn een redelijk haags accent te hebben , welke erger wordt als ik bij mijn vader op visite ben geweest (die praat echt haags!) .quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:44 schreef Runselpink het volgende:
Dag Hagenezen! Wordt er in de stad nog veel Haags gesproken? Of hoor je dat amper meer?
hahahaha ja te laat!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik begrijp de hint wel, maar waar moet ik heen
Had ik al te laat gezegd ?quote:
RRrrrrrrrrrr... tx!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:51 schreef Atreidez het volgende:
Dit is nog om Ronnie_Bravo op te vrolijken
[..]
ik moest heeeel hard lachen en vroeg em 3 keer of ie serieus was..quote:
Die open inrichting, is dat in leidschendam?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. zware dag achter de rug..
vandaag bij een vriendje gaan kijken die in een open inrichting zit..
was erg leuk om te zien maar het houd je ook wel heel erg een spiegel voor..
naja.. vanavond maar een fles wijn open trekken om het weer een beetje los te laten
Oh.. en m'nis gister (eindelijk) op z'n knieen gegaan, zodat het nu officieel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |