Denk 't ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:46 schreef Ruudt het volgende:
Hoop op een overtuigende overwinning maar vrees een benauwde 2-0.
Mede daarom gaat het niet mis.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Stel dat 't misgaat. Dan heeft Ajax Champions Leauge en PSV... niks! Dat kan natuurlijk niet...
Ah gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mede daarom gaat het niet mis.
Mijn glazen bol zei 5-1.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.
Neenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw glazen bol is een ajacied
ja. Kijk zelf nu een stream via TVUplayer. Zijn ook streams voor sopcast beschikbaar.quote:
Toch bedanktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
ja. Kijk zelf nu een stream via TVUplayer. Zijn ook streams voor sopcast beschikbaar.
kijk even op http://www.rojadirecta.org
Kijk ff in de andere topics die over streams gaanquote:
sorry. Dacht dat je niet direct naar een stream mocht linken maar dat linken naar een site die een overzicht aanbied wel mocht. Zal de link weg halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
belangrijk bericht mbt livestreams!
Dit zijn geen eredivisiewedstrijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
belangrijk bericht mbt livestreams!
Dan heb ik geen idee of het mag.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zijn geen eredivisiewedstrijden
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe laat is de loting morgen en waar te zien?
quote:Loting Europa League vrijdag 13.00 uur
De loting voor de groepsfase van de Europa League vindt morgenmiddag (vrijdag) al plaats. De lotingsceremonie zal om 13.00 uur aanvangen. Uiteraard is deze via deze website en @psvnetwerk te volgen. Later meer over de mogelijke tegenstanders. PSV zal in pot 1 zitten en daarmee de beste ploegen ontlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |