yep. Volgens mij zijn die onderzoeken trouwens op facebook of OKCupid gedaan. Gewoon foto's geanalyseerd in combinatie met aantal berichtjes dat die persoon kreeg.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is dat die eerste foto van jou die je op OKC hebt staan?
zou ook kunnen..quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Of ik ben uitgeput van een dagje feesten op Mysteryland en geef daardoor ouwe wijven antwoorden?Kweenie
Wil past inderdaad heel goed op RP . Ze ziet veel leuke mannen, maar ja geen initiatief tonen om ze te benaderen. Alles moet weer van de mannen komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:23 schreef MalleJongen het volgende:
Gisteren kwam het ter sprake over dat feestje van RP, hier een ervaring van een vrouw die zich vandaag heeft ingeschreven:
[..]
Was gisteravond (27-8) op het relatieplanet Singlefeest...
heb daar leuke mannen gespot maar er is dan geen gelegenheid
tot nader contact (heb de hele avond gedanst en de mannen
durven denk ik niet) dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken
en me hier ingeschreven. (heb 1 hele leuke man gezien.. was
met een jonge vrouw (dochter hoop ik) en die zou ik graag een
keer uitnodigen voor een date. Heb zelfs op mp een oproep
gezet hiervoor; zo leuk vind ik hem!
Als dat niet lukt... zoek ik natuurlijk leuk contact met een man
die gewoon bij mij past en dat merk je pas bij contacten.
Paar trefwoorden; lief, sportief, sociaal, goed IQ en EQ
dus dat zoek ik ook wel bij de andere kant; ik hou van balans
en tegengas... Probeer me te prikkelen en verras me..
Groetjes van Wil (allemaal succes alhoewel ik merk op zo'n
feest dat veel singles toch liever alleen blijven...jammer!)
Sorry Provinciaaltje, maar dat klinkt van jouw kant flink gefrustreerdquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wil past inderdaad heel goed op RP . Ze ziet veel leuke mannen, maar ja geen initiatief tonen om ze te benaderen. Alles moet weer van de mannen komen.
Overigens staat de dame die mij toentertijd tot een abonnement op RP wist te verleiden nu voor de 5 keer binnen een jaar met een nieuw profiel op RP, met als oproep in hoofdletters
....ZOU JE NU BEST WEL EENS EEN KEER TEGEN WILLEN KOMEN!
Tsja
Stuur haar gewoon nog één van je welbekende one-liners.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wil past inderdaad heel goed op RP . Ze ziet veel leuke mannen, maar ja geen initiatief tonen om ze te benaderen. Alles moet weer van de mannen komen.
Overigens staat de dame die mij toentertijd tot een abonnement op RP wist te verleiden nu voor de 5 keer binnen een jaar met een nieuw profiel op RP, met als oproep in hoofdletters
....ZOU JE NU BEST WEL EENS EEN KEER TEGEN WILLEN KOMEN!
Tsja
Haha mooie truc! Maar dat is niet echt mijn 'stijl' zo quasi nonchlant langs de camera kijken, zou mij wat fout overkomen (no offence hoor)quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zijn onderzoeken naar gedaan en mannen schijnen het best te scoren met een foto waarin je niet lacht en schuin langs de camera heenkijkt. En verrek, die foto kreeg op Paiq ineens een 10 (en gaat tussen 9.5 en 10 heen en weer) terwijl ik normaal altijd 7-8.5 scoor. Kortom, je weet wat je te doen staat
Misschien wel, maar tegenwoordig stikt het van dit soort profielen op RP. Klagen,klagen klagen dat ze niemand tegenkomen op RP maar wel steeds een nieuw profiel aanmaken. Stop er dan gewoon mee en schrijf je uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Sorry Provinciaaltje, maar dat klinkt van jouw kant flink gefrustreerd
Dat gaan we dus niet doen ! Ik schrijf 1 keer en als er geen interesse is dan is het afgelopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Stuur haar gewoon nog één van je welbekende one-liners.
Ach, zij klagen daar op RP - jij klaagt hier op Fok..quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar tegenwoordig stikt het van dit soort profielen op RP. Klagen,klagen klagen dat ze niemand tegenkomen op RP maar wel steeds een nieuw profiel aanmaken. Stop er dan gewoon mee en schrijf je uit.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik kan mezelf er ook niet toe zetten om zo'n geposeerde of gekunstelde foto te maken. En we hebben al gezien wat er gebeurt als ik het toch probeerquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Haha mooie truc! Maar dat is niet echt mijn 'stijl' zo quasi nonchlant langs de camera kijken, zou mij wat fout overkomen (no offence hoor)En waarom zou je niet lachen op een foto? ik bedoel, leuk voor de statistiek, maar ik heb er ook bij vrouwen altijd mijn bedenkingen bij als ze niet lachen op een foto, dan is het meteen zo serieus
Lekker belangrijk wat iemand wel of niet eet. Zijn ze bang dat ze dan zelf ook geen vlees meer mogen ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:
Reactie op RP.
zonde zeg... vegetarisch ???
Berichtje teruggestuurd dat hij op deze manier geen date zal vinden. Kneus. Ik krijg ze ook wel eens met de strekking, leuke meid, zonde van die katten.
Het werkt op datingsites nou eenmaal zo dat je eerst aangeklikt moet worden voordat er iets gebeurt. Sommige foto's werken hierbij beter dan anderen. Ik denk niet dat je jezelf verloochend door een primaire foto te plaatsen die specifiek bedoeld is om mensen binnen te hengelen. Het is gewoon een trucje om succesvol te zijn. Zet al je andere foto's gewoon achter je profiel, schrijf een leuk stukje en je kunt prima laten zien wie je echt bent!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik kan mezelf er ook niet toe zetten om zo'n geposeerde of gekunstelde foto te maken. En we hebben al gezien wat er gebeurt als ik het toch probeer![]()
Maar toch, als eerste foto is het wel effectief denk ik. Ik zou op basis van Knipoogjes eerste foto wel zijn profiel aanklikken als ik die tegen zou komen.
Dat hij dan vervolgens een hondenhatende kattenmens blijkt te zijn, tja![]()
Maar de foto werkt wel om een eerste interesse te wekken. En je kunt meerdere foto's plaatsen, dus de volgende kan een foto zijn waar je op lacht.
Dus wat is wijsheid, een eerste foto plaatsen waar je zelf niet achter staat, maar die wel werkt. Of jezelf blijven en minder reacties.
Ik zou het zelf eigenlijk niet weten. Er is voor beide opties iets te zeggen
Werkt bij mij ook niet in het voordeel hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat iemand wel of niet eet. Zijn ze bang dat ze dan zelf ook geen vlees meer mogen ofzo?
Ik zie dat eigenlijk niet als iets heel negatiefs?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:
Reactie op RP.
Berichtje teruggestuurd dat hij op deze manier geen date zal vinden. Kneus.
Of hij zegt verkapt dat ze gek is met dr vegetarisch.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk niet als iets heel negatiefs?![]()
In 1 heel kort zinnetje geeft hij eigenlijk aan dat hij je leuk vindt en geeft een aanleiding om in gesprek te gaan door de vraagtekens achter vegetarisch te zetten. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Ja zo komt het dus meer op mij over.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hij zegt verkapt dat ze gek is met dr vegetarisch.
Een beetje vegetarisch????![]()
Nou, ik vind het best negatief, als iemand zoiets zegt over een keuze die je heel bewust maakt. Daarnaast, komt het over alsof hij vindt dat vegetariërs lang zo leuk niet zijn als carnivoren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk niet als iets heel negatiefs?![]()
In 1 heel kort zinnetje geeft hij eigenlijk aan dat hij je leuk vindt en geeft een aanleiding om in gesprek te gaan door de vraagtekens achter vegetarisch te zetten. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Zeikerd idd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:
Reactie op RP.
Berichtje teruggestuurd dat hij op deze manier geen date zal vinden. Kneus. Ik krijg ze ook wel eens met de strekking, leuke meid, zonde van die katten.
Dat vind ik eigenlijk wel belangrijk. Omdat ik het leuk vind om samen vlees en vis te eten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat iemand wel of niet eet. Zijn ze bang dat ze dan zelf ook geen vlees meer mogen ofzo?
Eindelijk steun.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel belangrijk. Omdat ik het leuk vind om samen vlees en vis te eten.
Dat snap ik wel, maar zoals hij het formuleert komt het een beetje naar over.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel belangrijk. Omdat ik het leuk vind om samen vlees en vis te eten.
Hij had inderdaad dan gewoon beter niet kunnen reageren of niks moeten vermelden. Maar het punt dat het er geheel niet toe doet vind ik ook niet kloppen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar zoals hij het formuleert komt het een beetje naar over.
Nah of ik te negatief hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef kieskleurig het volgende:
Ok, ik ben duidelijk te naïef dan. Ik ga er eigenlijk nooit zo snel vanuit dat iemand iets negatief bedoelt.
*gaat eerst maar een datingsite olifantenhuid kweken*![]()
Waarom verzwijgen? Je bent het toch. Je gaat het toch niet veranderen voor een date?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nah of ik te negatief hoor.![]()
Ik ben wel benieuwd naar wat jullie vinden, dit soort dingen, zoals vegetarisme, of een ander dieet/leefwijze, vermelden of weglaten je profiel?
Haha dat is waar! ik heb nu sinds kort op facbook een nieuwe foto waar ik superbetrouwbaar op staquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik kan mezelf er ook niet toe zetten om zo'n geposeerde of gekunstelde foto te maken. En we hebben al gezien wat er gebeurt als ik het toch probeer![]()
Maar toch, als eerste foto is het wel effectief denk ik. Ik zou op basis van Knipoogjes eerste foto wel zijn profiel aanklikken als ik die tegen zou komen.
Dat hij dan vervolgens een hondenhatende kattenmens blijkt te zijn, tja![]()
Maar de foto werkt wel om een eerste interesse te wekken. En je kunt meerdere foto's plaatsen, dus de volgende kan een foto zijn waar je op lacht.
Dus wat is wijsheid, een eerste foto plaatsen waar je zelf niet achter staat, maar die wel werkt. Of jezelf blijven en minder reacties.
Ik zou het zelf eigenlijk niet weten. Er is voor beide opties iets te zeggen
Ik begrijp het toch wel. Voor een one night stand of een scharrel zou het mij niet zoveel uitmaken (alhowel het merendeel van de vega's die ik ken ook ergens borderliner is) maar ik zou nooit een vaste relatie met een vegetarier kunnen hebben omdat ik erg graag kook en juist uit vlees en vis mijn grootste genoegens haal. Ook kan ik voorstellen dat het hebben van meerdere katten wat afschrikwekkend kan werken, krijg ik meteen een beetje zo'n iedee van de kattenvrouw bij ons in de buurt toen ik klein wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:
Reactie op RP.
Als je een lotgenoot zoekt dan zou ik het mooi laten staan. Anders weghalen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat jullie vinden, dit soort dingen, zoals vegetarisme, of een ander dieet/leefwijze, vermelden of weglaten je profiel?
Ik zou het niet weglatenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Tuurlijk, helemaal waar. Maar ik reageerde op waarom het iemand uberhaupt wat zou kunnen schelen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar zoals hij het formuleert komt het een beetje naar over.
Je scheert ons nu allemaal wel over 1 kam, ik ben dus vegetarier maar mij is niet gevraagd of ik principieel tegen een vleesproducent ben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef DestroyerPiet het volgende:
Vegetariërs zijn principieel hierop tegen dus lijkt het me dat dat sowieso geen match gaat worden
Het ligt er maar net aan hoe belangrijk je het zelf vindt. Als je nooit zou kunnen samenleven met iemand die vlees eet, dan zou ik het zeker vermelden, maar in andere gevallen zijn het van die dingen die later wel over elkaar te weten zou kunnen komen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dit is pas een foute opmerkingquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik begrijp het toch wel. Voor een one night stand of een scharrel zou het mij niet zoveel uitmaken (alhowel het merendeel van de vega's die ik ken ook ergens borderliner is)
Dat moet je dan misschien in je profiel zetten? Dat je niet zeurt als anderen wel vlees eten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:45 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je scheert ons nu allemaal wel over 1 kam, ik ben dus vegetarier maar mij is niet gevraagd of ik principieel tegen een vleesproducent ben.Misschien kan ik wel niet tegen vlees, allergie. Of is er een andere reden. Maar ja, dat is weer een heel andere discussie.
Naja, dat ik slechte ervaringen met vega's heb wil niet zeggen dat iedere vega zo is. Sterker nog, een van mijn beste vrienden is vegetarier.quote:
En dat ze ook niks tegen een flink stuk vlees in de mond heeft als ze het maar niet hoeft door te slikken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat moet je dan misschien in je profiel zetten? Dat je niet zeurt als anderen wel vlees eten.
Dit laatste kan ik me wel voorstellen, dat dat die indruk wekt. Ik had het gewoon ingevuld bij "Eten". Het is voor mij persoonlijk totaal niet belangrijk of iemand wel of geen vlees eet. Dus eigenlijk, ik haal het wel weg. Ik lust alles, boeiend of er wel of geen vis of vlees in zit inderdaad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:45 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Zo zou Ik er persoonlijk geen moeite mee hebben om iemand te daten die vegetariër is, maar als iemand het erg expliciet vermeldt in zijn profiel ga ik er meestal van uit dat het erg belangrijk voor ze is, en dan krijg ik meteen al de indruk dat ze me gaat vertellen hoe zielig het is voor de dieren als ik een lekker stukje vlees ben aan het eten.
Ja, overwoog ik even. Maar kan inderdaad zoals net gezegd weer de indruk wekken dat ik er een issue van maak. Nah, ik delete het hele woord gewoon. Lekker cliche "Italiaans" instead.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat moet je dan misschien in je profiel zetten? Dat je niet zeurt als anderen wel vlees eten.
Gewoon proberenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Haha dat is waar! ik heb nu sinds kort op facbook een nieuwe foto waar ik superbetrouwbaar op staen veel complimenten over krijg en daar ben ik toch wel echt mezelf. Misschien moet ik die dan gebruiken
Er zijn massa's jongetjes die zijn opgegroeid met het idee dat je meisjes die je leuk vind moet plagen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:
Reactie op RP.
Joh, mondige en bewuste vrouwen moet je coute-que-coute zien te vermijdenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef Knipoogje het volgende:
Vegetarier zou me niet zoveel uitmaken. Veganist heb ik al meer problemen mee, want dat is al extremer en die zijn het vaak heel mondig, bewust en principieel. Lijkt me dat je met een veganist al wat moeilijker je lapjes vlees weg kan happen zonder een preek te moeten aanhoren. Bovendien lijkt het me niet echt gezond.
Ah, ik ben dus toch niet de enigequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn massa's jongetjes die zijn opgegroeid met het idee dat je meisjes die je leuk vind moet plagen.
Hij bedoelde het vast niet negatief, maar probeert een reactie uit te lokken. Als je iets terug schrijft als "vegetarisch ja, en alle vleeseters zijn moordenaars" dan heb je zo een wat leuker contact. Als ie écht een groot bezwaar ziet in vegetarisch zijn, zou hij geen berichtje sturen.
Ik ben ook van mening dat dit soort berichtjes door mannen gewoon gedaan worden om een reactie uit te lokken bij een vrouw. Deze mannen weten ook wel dat de meeste datingsite vrouwen niet reageren op een "normaal" berichtje. Het feit dat er gereageerd wordt is een bevestiging en voor hun een reden om dit soort berichtjes te sturen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn massa's jongetjes die zijn opgegroeid met het idee dat je meisjes die je leuk vind moet plagen.
Hij bedoelde het vast niet negatief, maar probeert een reactie uit te lokken. Als je iets terug schrijft als "vegetarisch ja, en alle vleeseters zijn moordenaars" dan heb je zo een wat leuker contact. Als ie écht een groot bezwaar ziet in vegetarisch zijn, zou hij geen berichtje sturen.
Ligt eraan, als je het echt belangrijk vindt wel vermelden, anders niet. Op RP lees je dagelijks zo rond de 50 profielen, vegetarisch zijn kan voor sommige mensen een reden zijn om door te klikkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |