abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85836561
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Lekker belangrijk wat iemand wel of niet eet. Zijn ze bang dat ze dan zelf ook geen vlees meer mogen ofzo?
Dat vind ik eigenlijk wel belangrijk. Omdat ik het leuk vind om samen vlees en vis te eten. :Y)
pi_85836596
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk wel belangrijk. Omdat ik het leuk vind om samen vlees en vis te eten. :Y)
Eindelijk steun. O+
pi_85836743
Ok, ik ben duidelijk te naïef dan. Ik ga er eigenlijk nooit zo snel vanuit dat iemand iets negatief bedoelt.

*gaat eerst maar een datingsite olifantenhuid kweken* -O-
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:33:02 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85836844
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar zoals hij het formuleert komt het een beetje naar over.
Niet meer actief op Fok!
pi_85836909
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hij had inderdaad dan gewoon beter niet kunnen reageren of niks moeten vermelden. Maar het punt dat het er geheel niet toe doet vind ik ook niet kloppen.
pi_85836964
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef kieskleurig het volgende:
Ok, ik ben duidelijk te naïef dan. Ik ga er eigenlijk nooit zo snel vanuit dat iemand iets negatief bedoelt.

*gaat eerst maar een datingsite olifantenhuid kweken* -O-
Nah of ik te negatief hoor. :P

Ik ben wel benieuwd naar wat jullie vinden, dit soort dingen, zoals vegetarisme, of een ander dieet/leefwijze, vermelden of weglaten je profiel?
pi_85837020
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar wat jullie vinden, dit soort dingen, zoals vegetarisme, of een ander dieet/leefwijze, vermelden of weglaten je profiel?
Waarom verzwijgen? Je bent het toch. Je gaat het toch niet veranderen voor een date?
Kan je beter maar gelijk duidelijk zijn. Voor genoeg zal het geen probleem zijn of een pluspunt zijn en dat is precies je doelgroep.
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:40:50 #283
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85837168
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:19 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik kan mezelf er ook niet toe zetten om zo'n geposeerde of gekunstelde foto te maken. En we hebben al gezien wat er gebeurt als ik het toch probeer :')

Maar toch, als eerste foto is het wel effectief denk ik. Ik zou op basis van Knipoogjes eerste foto wel zijn profiel aanklikken als ik die tegen zou komen.
Dat hij dan vervolgens een hondenhatende kattenmens blijkt te zijn, tja :6
Maar de foto werkt wel om een eerste interesse te wekken. En je kunt meerdere foto's plaatsen, dus de volgende kan een foto zijn waar je op lacht.

Dus wat is wijsheid, een eerste foto plaatsen waar je zelf niet achter staat, maar die wel werkt. Of jezelf blijven en minder reacties.
Ik zou het zelf eigenlijk niet weten. Er is voor beide opties iets te zeggen ;)
Haha dat is waar! ik heb nu sinds kort op facbook een nieuwe foto waar ik superbetrouwbaar op sta ;) en veel complimenten over krijg en daar ben ik toch wel echt mezelf. Misschien moet ik die dan gebruiken :)

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:
Reactie op RP.

zonde zeg... vegetarisch ???

Berichtje teruggestuurd dat hij op deze manier geen date zal vinden. Kneus. Ik krijg ze ook wel eens met de strekking, leuke meid, zonde van die katten.

8)7
Ik begrijp het toch wel. Voor een one night stand of een scharrel zou het mij niet zoveel uitmaken (alhowel het merendeel van de vega's die ik ken ook ergens borderliner is) maar ik zou nooit een vaste relatie met een vegetarier kunnen hebben omdat ik erg graag kook en juist uit vlees en vis mijn grootste genoegens haal. Ook kan ik voorstellen dat het hebben van meerdere katten wat afschrikwekkend kan werken, krijg ik meteen een beetje zo'n iedee van de kattenvrouw bij ons in de buurt toen ik klein was :@

Maarrja, het gaat over first impressions. Als ik meteen zie dat iemand veel katten heeft en vega is, dan zou ik daar meer moeite mee hebben dan dat ik eerst een leuk gesprek heb en dat dan pas hoor :) Om je vraag te beatwoorden, ik zou het weglaten.
pi_85837173
ik kan me voorstellen dat niet iedereen iets met een vegetarier wil. ikzelf werk bijvoorbeeld bij een van de grootste vleesproducenten in Nederland (europa).

Vegetariërs zijn principieel hierop tegen dus lijkt het me dat dat sowieso geen match gaat worden
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_85837207
quote:

[..]

Als je een lotgenoot zoekt dan zou ik het mooi laten staan. Anders weghalen.
pi_85837248
quote:

[..]

Ik zou het niet weglaten :)
pi_85837261
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tuurlijk, helemaal waar. Maar ik reageerde op waarom het iemand uberhaupt wat zou kunnen schelen.
pi_85837367
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef DestroyerPiet het volgende:
Vegetariërs zijn principieel hierop tegen dus lijkt het me dat dat sowieso geen match gaat worden
Je scheert ons nu allemaal wel over 1 kam, ik ben dus vegetarier maar mij is niet gevraagd of ik principieel tegen een vleesproducent ben. ;) Misschien kan ik wel niet tegen vlees, allergie. Of is er een andere reden. Maar ja, dat is weer een heel andere discussie. 8-)
pi_85837374
quote:

[..]

Het ligt er maar net aan hoe belangrijk je het zelf vindt. Als je nooit zou kunnen samenleven met iemand die vlees eet, dan zou ik het zeker vermelden, maar in andere gevallen zijn het van die dingen die later wel over elkaar te weten zou kunnen komen.

Zo zou Ik er persoonlijk geen moeite mee hebben om iemand te daten die vegetariër is, maar als iemand het erg expliciet vermeldt in zijn profiel ga ik er meestal van uit dat het erg belangrijk voor ze is, en dan krijg ik meteen al de indruk dat ze me gaat vertellen hoe zielig het is voor de dieren als ik een lekker stukje vlees ben aan het eten.
Casting an evil eye on degenerates
pi_85837375
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef --H-I-M-- het volgende:

Ik begrijp het toch wel. Voor een one night stand of een scharrel zou het mij niet zoveel uitmaken (alhowel het merendeel van de vega's die ik ken ook ergens borderliner is)
Dit is pas een foute opmerking :D
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:47:05 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85837434
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:45 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Je scheert ons nu allemaal wel over 1 kam, ik ben dus vegetarier maar mij is niet gevraagd of ik principieel tegen een vleesproducent ben. ;) Misschien kan ik wel niet tegen vlees, allergie. Of is er een andere reden. Maar ja, dat is weer een heel andere discussie. 8-)
Dat moet je dan misschien in je profiel zetten? Dat je niet zeurt als anderen wel vlees eten.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:47:54 #292
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_85837469
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:45 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Dit is pas een foute opmerking :D
Naja, dat ik slechte ervaringen met vega's heb wil niet zeggen dat iedere vega zo is. Sterker nog, een van mijn beste vrienden is vegetarier.
pi_85837485
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat moet je dan misschien in je profiel zetten? Dat je niet zeurt als anderen wel vlees eten.
En dat ze ook niks tegen een flink stuk vlees in de mond heeft als ze het maar niet hoeft door te slikken.
pi_85837490
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:45 schreef PastorRichards het volgende:

[..]
Zo zou Ik er persoonlijk geen moeite mee hebben om iemand te daten die vegetariër is, maar als iemand het erg expliciet vermeldt in zijn profiel ga ik er meestal van uit dat het erg belangrijk voor ze is, en dan krijg ik meteen al de indruk dat ze me gaat vertellen hoe zielig het is voor de dieren als ik een lekker stukje vlees ben aan het eten.
Dit laatste kan ik me wel voorstellen, dat dat die indruk wekt. Ik had het gewoon ingevuld bij "Eten". Het is voor mij persoonlijk totaal niet belangrijk of iemand wel of geen vlees eet. Dus eigenlijk, ik haal het wel weg. Ik lust alles, boeiend of er wel of geen vis of vlees in zit inderdaad.

Wel leuk deze discussie nu. c_/
pi_85837560
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, overwoog ik even. Maar kan inderdaad zoals net gezegd weer de indruk wekken dat ik er een issue van maak. Nah, ik delete het hele woord gewoon. Lekker cliche "Italiaans" instead. :9
pi_85838232
Vegetarier zou me niet zoveel uitmaken. Veganist heb ik al meer problemen mee, want dat is al extremer en die zijn het vaak heel mondig, bewust en principieel. Lijkt me dat je met een veganist al wat moeilijker je lapjes vlees weg kan happen zonder een preek te moeten aanhoren. Bovendien lijkt het me niet echt gezond.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_85838484
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Haha dat is waar! ik heb nu sinds kort op facbook een nieuwe foto waar ik superbetrouwbaar op sta ;) en veel complimenten over krijg en daar ben ik toch wel echt mezelf. Misschien moet ik die dan gebruiken :)
Gewoon proberen ^O^
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:16:00 #298
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85838620
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:
Reactie op RP.

zonde zeg... vegetarisch ???

Berichtje teruggestuurd dat hij op deze manier geen date zal vinden. Kneus. Ik krijg ze ook wel eens met de strekking, leuke meid, zonde van die katten.

8)7
Er zijn massa's jongetjes die zijn opgegroeid met het idee dat je meisjes die je leuk vind moet plagen.

Hij bedoelde het vast niet negatief, maar probeert een reactie uit te lokken. Als je iets terug schrijft als "vegetarisch ja, en alle vleeseters zijn moordenaars" dan heb je zo een wat leuker contact. Als ie écht een groot bezwaar ziet in vegetarisch zijn, zou hij geen berichtje sturen.

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef Knipoogje het volgende:
Vegetarier zou me niet zoveel uitmaken. Veganist heb ik al meer problemen mee, want dat is al extremer en die zijn het vaak heel mondig, bewust en principieel. Lijkt me dat je met een veganist al wat moeilijker je lapjes vlees weg kan happen zonder een preek te moeten aanhoren. Bovendien lijkt het me niet echt gezond.
Joh, mondige en bewuste vrouwen moet je coute-que-coute zien te vermijden :D
Overal verstand van.
pi_85838824
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef macondo het volgende:

[..]

Er zijn massa's jongetjes die zijn opgegroeid met het idee dat je meisjes die je leuk vind moet plagen.

Hij bedoelde het vast niet negatief, maar probeert een reactie uit te lokken. Als je iets terug schrijft als "vegetarisch ja, en alle vleeseters zijn moordenaars" dan heb je zo een wat leuker contact. Als ie écht een groot bezwaar ziet in vegetarisch zijn, zou hij geen berichtje sturen.
Ah, ik ben dus toch niet de enige *O*
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:02:04 #300
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85840100
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ben ook van mening dat dit soort berichtjes door mannen gewoon gedaan worden om een reactie uit te lokken bij een vrouw. Deze mannen weten ook wel dat de meeste datingsite vrouwen niet reageren op een "normaal" berichtje. Het feit dat er gereageerd wordt is een bevestiging en voor hun een reden om dit soort berichtjes te sturen.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')