Dat doet mij denken aan:quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef Acryl het volgende:
Om ook maar even een bijdrage te leveren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij dat bovenste plaatje lijkt JP net een mongool die een liedje zingt en daarbij op het ritme op de tafel slaatquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie bijdragequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef Acryl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goeie Fanta-stick!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bijdrage
Ook al zo oud, de grap met de batterijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bijdrage
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ook al zo oud, de grap met de batterij![]()
Ik zei niet dat ik hem niet grappig vond, liefjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]ging mij meer op de gezichtsuitdrukkingen, schat.
Rare snijboon ben je, Toon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik hem niet grappig vond, liefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt Herben blijft een baasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef Funkel het volgende:
Deze past ook wel, is wel een filmpje van een aantal jaren oud.. Maar hilarisch
Oke poepiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik hem niet grappig vond, liefje
Het is Quasimodo!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:23 schreef mctwigt het volgende:
en hier mijn afsluiter van de avond:
Een lekkere korte!
[ afbeelding ]
er zit nog een kern van waarheid in ookquote:
goeie x2!!quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef larzzzman het volgende:
ook maar 1 doen, sorry voor de slechtheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef larzzzman het volgende:
ook maar 1 doen, sorry voor de slechtheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik moest hard lachenquote:Op woensdag 1 september 2010 01:23 schreef mctwigt het volgende:
en hier mijn afsluiter van de avond:
Een lekkere korte!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:29 schreef mctwigt het volgende:
deze dan?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van je
![]()
![]()
deze dan?
[ afbeelding ]++SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You did it! xD
deze dan?
[ afbeelding ]old school grap met uitsteekbare foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meer van ditte , het topic bloed beetje dood![]()
eerder, ik ruik u nog steedsquote:Op donderdag 2 september 2010 19:52 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Trek eens aan m'n vinger
Zeker inspiratieloos?quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:55 schreef Premium_Quality het volgende:
Mijn eerste probeersel.
[ afbeelding ]
En een klikomaan is een Marokkaan die containers steelt om ze vervolgens in de fik te zettenquote:
Kan-ie misschien een klein beetje groter?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:42 schreef TomLievense het volgende:
Eentje over de actualiteit:
[ afbeelding ]
tikje te klein om te lezen..quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:42 schreef TomLievense het volgende:
Eentje over de actualiteit:
[ afbeelding ]
Wat een schattig faaltje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:04 schreef Panzermaus het volgende:
De meeste Mocrograppen hierin zijn zo oud als Rabad Rabat
quote:
Die formaties gaan zo nog jaren duren, dus deze serie heeft de potentie om lang te wordenquote:Op maandag 6 september 2010 21:20 schreef larzzzman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
, dit topic mag niet doodgaan, daar is het te geniaal voor
quote:
Hij's weer fijnquote:
whehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:53 schreef Mini_rulez het volgende:
http://www.nrc.nl/buitenl(...)r_Freiheit_op_handen
Waarom hebben ze nou juist die foto van Wilders op die poster gezet? Ik kan daar echt niet meer normaal naar kijken.
whahahaha inderdaad, maar dat heb ik nu ook met zalmquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom hebben ze nou juist die foto van Wilders op die poster gezet? Ik kan daar echt niet meer normaal naar kijken.
Nee tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |