Dat hoop ik, dramatisch af en toe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:23 schreef Misstique het volgende:
ik ben nog niet overtuigd van het camerawerk, al is het wel beter. hopelijk hebben we bij de liveshows dit jaar geen last van de lampen.
Robinson komt direct hiernaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
Het zal ook wel weer uitlopen, half 10 wil ik OF Robinson OF Red mijn vakantie kijken.
Serieus? Dan had ik bij jou op school willen zittenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Scapino, daar heb ik nog trauma's van, die kwamen altijd bij mij op school en dan moest je meedansen
Inderdaad. Doet die muts het ook weer? Of is Daphne weer terug?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
Oh nee BNTM komt er weer aan. Dit keer ga ik nog niet eens proberen te kijken. Grootste fail-versie ooit.
Ze heeft altijd een gelegenheid.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef JaneDoe het volgende:
boezen heeft ze voor de gelegenheid ingesmeerd lijkt t
Die mutsquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad. Doet die muts het ook weer? Of is Daphne weer terug?
Eerste klas van de middelbare school geloof ik. En ik vond het maar rare dansen (maar dat was dat experimentele natuurlijk).quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Dan had ik bij jou op school willen zittenGeweldig dansgezelschap, wat die mensen met hun lichaam kunnen doen. Maar ik kan ook mij heel goed voorstellen dat het voor sommige mensen echt verschrikkelijk is. Qua muziek/geluid zijn ze namelijk best experimenteel vind ik waardoor er best een WTF moment kan komen haha.
Was ook heel blij dat mijn vriend het ook vet vnd om te zien toen ik hem had meegesleept
Elizequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Heerlijk trouwens dat we nadat Memmens/Weening dit programma hebben overgenomen, we nooit meer van EliZe gehoord en gezien hebben.
samen met ezteca en zijn BOM! op een onbewoond eilandquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Heerlijk trouwens dat we nadat Memmens/Weening dit programma hebben overgenomen, we nooit meer van EliZe gehoord en gezien hebben.
ha! GMTAquote:
Yup.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |