Ik ook niet zo, maar ik zag bij HgT toch wel wat leuke dansers, dus dit jaar maar eens helemaal proberen te volgen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:08 schreef j95 het volgende:
Ik kijk voor het eerstBenieuwd hoe lang ik het vol hou, ben niet echt van het dansen ofzo..
Waarom denk je dat ze vorig jaar tot 'Boezemquote:
Een van de dansers uit de eerste uitzending (die zo'n heel toneelstuk ervan maakte) haalde vorig jaar net niet de top 20 (Jakob heette die volgens mij).quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, maar ik zag bij HgT toch wel wat leuke dansers, dus dit jaar maar eens helemaal proberen te volgen.
Ik zie /kijk dit voor het eerst. Kende dr ook nog niequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze vorig jaar tot 'Boezem' gebombardeerd is?
So you think you can fap.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die Dan toch fucking lekker
Vrouwen fappen niet.quote:
Ja en zo kut dat hij een dwerg is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die Dan toch fucking lekker
Ik vind hem wel cute maar....quote:
Idd, daarom vind ik het ook niet echt leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Karina het volgende:
Probleem met dit is dat ik echt geen idee heb wat goed is, deze jongen vond ik dus helemaal niet leuk dansen. Maar was schijnbaar heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |