Het gebeurt met kooldioxide, dat is in hoge concentraties ook giftig. En dat is geen lieve zachte dood.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bovendien in een (NL's) slachthuis wordt een dier zo snel mogelijk afgemaakt. Bij varkens gebeurt dit dmv stroom of koolmonoxide waardoor ze buiten westen raken, erna worden ze opgehangen en doodgestoken.
Vlees in NL is best duur natuurlijk, vergeleken met veel andere landen. Dat de kiloknallers daarbij dan van discutabele kwaliteit zijn, is weer een ander verhaal. In het buitenland kun je namelijk wel vaak uitstekend vlees krijgen zonder hormonen of water, voor minder geld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Het ziet er niet prettig uit helemaal waar, ik denk toch dat met electriciteit het beste is. Helemaal het beste zou zijn als we allemaal eens wat minder en bewuster vlees zouden gaan eten en niet zomaar bij de kiloknaller goedkoop vlees blijven kopen want dit houdt de bio alleen maar in stand.
Vlees eten doe je toch ook 'voor de lol', omdat het lekker is. Je kunt best overleven zonder vlees.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vlees in NL is best duur natuurlijk, vergeleken met veel andere landen. Dat de kiloknallers daarbij dan van discutabele kwaliteit zijn, is weer een ander verhaal. In het buitenland kun je namelijk wel vaak uitstekend vlees krijgen zonder hormonen of water, voor minder geld.
Nu vind ik het doden van dieren voor consumptie natuurlijk wel een compleet ander verhaal dan dieren afmaken omdat ze je ietwat tot last zijn, omdat ze toevallig in je tuin schijten ofzo. Om over de idioten die beesten afslachten 'voor de lol' nog maar te zwijgen...
Misschien is het een kwestie van foute genen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Bovendien mensen die in staat zijn om een dier te mishandelen zijn psychisch niet in orde.
http://www.omroepbrabant.(...)levend+begraven.aspxquote:DEURNE - Een man en zijn zoon uit Helmond ontkennen dat zij een kat levend hebben begraven. Het dier zou dood zijn geweest toen de zoon en zijn vriendin uit Deurne het begroeven.
Nee jij wil gewoon graag trollenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef klausmeister het volgende:
[..]
en bedankt.
[..]
absoluut niet. maar ik heb gewoon een hekel aan figuren die roepen dat dierenmishandelaars aan de hoogste boom gebonden moeten worden terwijl ze zelf een karbonade in de pan gooien "omdat hij zo lekker goedkoop in de aanbieding was"
En een kat is minder waard dan een ander levend wezen of wat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:16 schreef stroopdoosch het volgende:
Het is maar een kat, misschien maar goed dat hij dood is. Hij kon toch niet normaal leven bij de eigenaar en elk asiel zit overvol.
Helaas, in Nederland zijn dieren nog altijd gewoon bezittingen. :squote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alweer katten die de dupen zijn.
Wat een idioot om zoiets te doen. Hopelijk wordt hij snel gepakt en krijgt hij Amerikaanse straffen voor mishandeling en doden van dieren. Oftwel gewoon enkele jaren in de bak. Maar hier in NL zal die wel weer weg komen met een boete van 25 euro ofzo.
Zijn wel straffen voor...maar veel meer dan een boete kan je niet verwachten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef Twiney het volgende:
Jezus wat een klootzak!
Dat daar geen straf voor staat is echt te ziek voor woorden!!!!
Lol.... Zielloos?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef stroopdoosch het volgende:
Iedereen die hier zit te janken om dat katje, het leven gaat door, kom op zeg.
Ja beetje jammer...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn wel straffen voor...maar veel meer dan een boete kan je niet verwachten.
ik zie niemand janken. Wat lul je?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef stroopdoosch het volgende:
Iedereen die hier zit te janken om dat katje, het leven gaat door, kom op zeg.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
ik zie niemand janken. Wat lul je?
gelukkig zijn die wel heel stoer en capabel... was ik maar zoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef Duvel het volgende:
Ja, gelukkig lopen er altijd mensen rond die dat maar al te graag verkondigen, al was het maar om hun medemens te shockeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |