abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:49:27 #151
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85733811
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bovendien in een (NL's) slachthuis wordt een dier zo snel mogelijk afgemaakt. Bij varkens gebeurt dit dmv stroom of koolmonoxide waardoor ze buiten westen raken, erna worden ze opgehangen en doodgestoken.
Het gebeurt met kooldioxide, dat is in hoge concentraties ook giftig. En dat is geen lieve zachte dood.

Filmpje, let op, schokkend (niet elektrisch):
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:01:35 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_85734307
Het ziet er niet prettig uit helemaal waar, ik denk toch dat met electriciteit het beste is. Helemaal het beste zou zijn als we allemaal eens wat minder en bewuster vlees zouden gaan eten en niet zomaar bij de kiloknaller goedkoop vlees blijven kopen want dit houdt de bio alleen maar in stand.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_85734815
Het is maar een kat, misschien maar goed dat hij dood is. Hij kon toch niet normaal leven bij de eigenaar en elk asiel zit overvol.
De Republiek
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:21:44 #154
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85734932
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Het ziet er niet prettig uit helemaal waar, ik denk toch dat met electriciteit het beste is. Helemaal het beste zou zijn als we allemaal eens wat minder en bewuster vlees zouden gaan eten en niet zomaar bij de kiloknaller goedkoop vlees blijven kopen want dit houdt de bio alleen maar in stand.
Vlees in NL is best duur natuurlijk, vergeleken met veel andere landen. Dat de kiloknallers daarbij dan van discutabele kwaliteit zijn, is weer een ander verhaal. In het buitenland kun je namelijk wel vaak uitstekend vlees krijgen zonder hormonen of water, voor minder geld.

Nu vind ik het doden van dieren voor consumptie natuurlijk wel een compleet ander verhaal dan dieren afmaken omdat ze je ietwat tot last zijn, omdat ze toevallig in je tuin schijten ofzo. Om over de idioten die beesten afslachten 'voor de lol' nog maar te zwijgen...
pi_85735061
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Vlees in NL is best duur natuurlijk, vergeleken met veel andere landen. Dat de kiloknallers daarbij dan van discutabele kwaliteit zijn, is weer een ander verhaal. In het buitenland kun je namelijk wel vaak uitstekend vlees krijgen zonder hormonen of water, voor minder geld.

Nu vind ik het doden van dieren voor consumptie natuurlijk wel een compleet ander verhaal dan dieren afmaken omdat ze je ietwat tot last zijn, omdat ze toevallig in je tuin schijten ofzo. Om over de idioten die beesten afslachten 'voor de lol' nog maar te zwijgen...
Vlees eten doe je toch ook 'voor de lol', omdat het lekker is. Je kunt best overleven zonder vlees.
pi_85737022
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:

Bovendien mensen die in staat zijn om een dier te mishandelen zijn psychisch niet in orde.
Misschien is het een kwestie van foute genen.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:49:09 #157
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_85737973
Ik zou zeggen.

Kenteken openbaar maken. Eens kijken hoe lang het duurt voordat er iemand is die ook met een plastic zak langs gaat bij de daders...
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_85738519
quote:
DEURNE - Een man en zijn zoon uit Helmond ontkennen dat zij een kat levend hebben begraven. Het dier zou dood zijn geweest toen de zoon en zijn vriendin uit Deurne het begroeven.
http://www.omroepbrabant.(...)levend+begraven.aspx
pi_85738722
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef klausmeister het volgende:

[..]

en bedankt.
[..]

absoluut niet. maar ik heb gewoon een hekel aan figuren die roepen dat dierenmishandelaars aan de hoogste boom gebonden moeten worden terwijl ze zelf een karbonade in de pan gooien "omdat hij zo lekker goedkoop in de aanbieding was" :r
Nee jij wil gewoon graag trollen :')
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:18:57 #160
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_85738930
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:16 schreef stroopdoosch het volgende:
Het is maar een kat, misschien maar goed dat hij dood is. Hij kon toch niet normaal leven bij de eigenaar en elk asiel zit overvol.
En een kat is minder waard dan een ander levend wezen of wat?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_85739560
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:26 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Alweer katten die de dupen zijn.
Wat een idioot om zoiets te doen. Hopelijk wordt hij snel gepakt en krijgt hij Amerikaanse straffen voor mishandeling en doden van dieren. Oftwel gewoon enkele jaren in de bak. Maar hier in NL zal die wel weer weg komen met een boete van 25 euro ofzo. :r
Helaas, in Nederland zijn dieren nog altijd gewoon bezittingen. :s
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:19:59 #162
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85746471
Wat is het toch met kittens dat ze ons zo hypnotiseren?

Als ik een kitten in mijn handen krijgt komt er helemaal zo'n gevoel over me dat ik het kitten moet en zal beschermen tegen alles wat het maar kwaad wil doen (en alle andere kittens op de wereld ook).

Als ik de foto zie heb ik zo iets van, :'( :'(

Maar puur rationeel gezien.. dit is erg maar om dit nou zo op te blazen.. terwijl er nog zoveel beesten lijden in de bio-industrie...
pi_85746598
Jezus wat een klootzak!
Dat daar geen straf voor staat is echt te ziek voor woorden!!!!
pi_85747415
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef Twiney het volgende:
Jezus wat een klootzak!
Dat daar geen straf voor staat is echt te ziek voor woorden!!!!
Zijn wel straffen voor...maar veel meer dan een boete kan je niet verwachten.
pi_85747429
Iedereen die hier zit te janken om dat katje, het leven gaat door, kom op zeg.
De Republiek
pi_85747687
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef stroopdoosch het volgende:
Lol.... Zielloos? :r
pi_85747700
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn wel straffen voor...maar veel meer dan een boete kan je niet verwachten.
Ja beetje jammer... :N
pi_85747795
Geen woorden voor... :'(
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_85747926
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:46 schreef Twiney het volgende:

[..]

Lol.... Zielloos? :r
Zit je echt te huilen om dat beest?
De Republiek
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:08:43 #170
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85749108
quote:
ik zie niemand janken. Wat lul je?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85749134
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef Duvel het volgende:

[..]

ik zie niemand janken. Wat lul je?
:'( :'(
Ja doei.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:10:37 #172
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85749211
Oh, MoBlo jankt.

Maar dan nog: mag je niet treuren om het feit dat mensen in staat zijn een kat levend te begraven?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85749284
ik vind van wel, het is om te huilen dat er mensen zijn die dat niet erg vinden :{
Ja doei.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:13:21 #174
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85749352
Ja, gelukkig lopen er altijd mensen rond die dat maar al te graag verkondigen, al was het maar om hun medemens te shockeren.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85749390
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef Duvel het volgende:
Ja, gelukkig lopen er altijd mensen rond die dat maar al te graag verkondigen, al was het maar om hun medemens te shockeren.
gelukkig zijn die wel heel stoer en capabel... was ik maar zo ;(
Ja doei.
pi_85749421
quote:
Ik zet mijn leven er ook bepaald niet stil voor hoor :') Maar mag ik even walgen?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:16:44 #177
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85749529
Laten we hopen dat die mensen aids krijgen, lijkt me lekker om te zien!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:22:50 #178
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85749868
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Henk-B het volgende:
Laten we hopen dat die mensen aids krijgen, lijkt me lekker om te zien!
Je bent slecht geïnformeerd.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:22:53 #179
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85749875
Niks mis met verontwaardiging. Het is alleen een beetje selectieve verontwaardig.

Pluizige dingen met grote ogen wekken meer medelijden op dan niet-pluizige dingen met kleinere oogjes. De laatste eten we gewoon lekker op.

Geen haan die ernaar kraait, en als ie dat wel doet schelden we hem uit voor 'vieze hippie'.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:23:16 #180
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85749905
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Niks mis met verontwaardiging. Het is alleen een beetje selectieve verontwaardig.

Pluizige dingen met grote ogen wekken meer medelijden op dan niet-pluizige dingen met kleinere oogjes. De laatste eten we gewoon lekker op. Geen haan die ernaar kraait, en als ie dat wel doet schelden we hem uit voor 'vieze hippie'.
Heb je een poging gedaan de rest van het topic te lezen?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:24:53 #181
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_85749992
Ah, de Deurnese variant van Schrödingers Cat.

Zo te zien snappen ze het nog niet helemaal.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_85750377
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:49 schreef stroopdoosch het volgende:

[..]

Zit je echt te huilen om dat beest?
Het is toch verschrikkelijk! Dat zo iets alleen al bij je op komt! :r
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:38:39 #183
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85750662
Conceptuele performancekunst ftw. ^O^.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:44:47 #184
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85750998
Vooral de scène dat manlief de aarde nog eens goed aanstampt. :D. Je wee m'r nooit, strakkes ontsnap-tie.
pi_85751110
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:

Pluizige dingen met grote ogen wekken meer medelijden op dan niet-pluizige dingen met kleinere oogjes. De laatste eten we gewoon lekker op.

Geen haan die ernaar kraait, en als ie dat wel doet schelden we hem uit voor 'vieze hippie'.
Als een varken in een zak levend onder de grond begraven zou worden, net als dit katje, zou ik net zo verontwaardigd zijn.
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2010 @ 23:34:29 #186
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_85753239
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef dylany het volgende:

[.19:30 - 26 augustus 2010 | Auteur: Jan de Vries "Katje werd niet levend begraven"

DEURNE - Een man en zijn zoon uit Helmond ontkennen dat zij een kat levend hebben begraven. Het dier zou dood zijn geweest toen de zoon en zijn vriendin uit Deurne het begroeven.

Getuigen zagen een man een tas in de grond stoppen op een braakliggend terrein in Deurne. Ze vertrouwden het niet en groeven de tas op nadat de mannen weg waren. [b]Eén van de getuigen [/b]vertelde aan Omroep Brabant dat er een levende kat in de tas zat. Het beestje leefde nog toen het werd opgegraven door de getuigen, maar is later overleden.

Volgens de man en zijn zoon is dat onzin. Het dier zou thuis zijn gestorven en daarna hebben de zoon en zijn vriendin uit Deurne het op het braakliggende terrein begraven.

Er komt nu een onderzoek om vast te stellen of het beest dood was voordat het werd begraven. De politie sluit een autopsie op het kattenlijk niet uit.

.]

http://www.omroepbrabant.(...)levend+begraven.aspx
Ik geloof die man/zoon+vriendin eigenlijk wel, als je een NEST met kttens hebt en je wilt ervanaf dan begraaf je het hele nest en niet EENTJE uit het nest.
pi_85753566
Vreselijk.Walgelijke mensen :r
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:41:17 #188
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85753567
Kortom: hysterisch dierenleeddrama van een kudde potentiële mensenmoordenaars.
pi_85768106
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef Loedertje het volgende:
Ik geloof die man/zoon+vriendin eigenlijk wel, als je een NEST met kttens hebt en je wilt ervanaf dan begraaf je het hele nest en niet EENTJE uit het nest.
Op de foto is te zien dat het NIET gaat om een kitten van een paar uur oud, en ook niet van een paar dagen... en volgens de mensen die het beestje op hebben gegraven leefde het nog, maar is het vervolgens dood gegaan, wat niet zo heel onbegrijpelijk is als je in een plastic zak begraven bent.

Trouwens als je kat dood is kan je met alle gemak van de wereld de dierenarts bellen, of het asiel, die komen je huisdier ophalen en dan brengen ze deze naar het crematorium.

Mensen die hun kat op een braakliggend terrein begraven in een plastic zak zijn niet het soort mensen waar je veel vertrouwen in hoeft te hebben als ze een jankverhaaltje afsteken om zichzelf van alle schuld te zuiveren.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_85768573
Maar waarom levend?
:r
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:16:20 #191
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85771027
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef PhalanX het volgende:
Op de foto is te zien dat het NIET gaat om een kitten van een paar uur oud, en ook niet van een paar dagen... en volgens de mensen die het beestje op hebben gegraven leefde het nog, maar is het vervolgens dood gegaan, wat niet zo heel onbegrijpelijk is als je in een plastic zak begraven bent.
Ze zeggen dat het beestje nog 'net' leefde. Leefde het nog of had iemand in zijn ontsteltenis gedacht het nog te zien leven?

Of andersom, dachten de eigenaren onterecht dat het dood was?..

In beide gevallen geen moedwillige levende begrafenis, dunkt mij.

quote:
Trouwens als je kat dood is kan je met alle gemak van de wereld de dierenarts bellen, of het asiel, die komen je huisdier ophalen en dan brengen ze deze naar het crematorium.
Weet je wat dat kost!?! :')

quote:
Mensen die hun kat op een braakliggend terrein begraven in een plastic zak zijn niet het soort mensen waar je veel vertrouwen in hoeft te hebben als ze een jankverhaaltje afsteken om zichzelf van alle schuld te zuiveren.
Schuldig omdat je 'niet veel vertrouwen hebt'... Ga in Pakistan wonen! Daar hebben ze ongeveer hetzelfde rechtsprincipe! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85772530
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
Weet je wat dat kost!?! :')
Niet zo heel veel.

quote:
Schuldig omdat je 'niet veel vertrouwen hebt'... Ga in Pakistan wonen! Daar hebben ze ongeveer hetzelfde rechtsprincipe! ^O^
Misschien moet jij eens je kattenhaat uiten op een plek zoals 4Chan...
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:04:07 #193
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85772857
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef PhalanX het volgende:
Niet zo heel veel.
¤ 115 euro. Voor een standaard crematie met een strooibusje voor de as. ¤ 40 tot ¤ 80 voor 'vernietiging'.

quote:
Misschien moet jij eens je kattenhaat uiten op een plek zoals 4Chan...
Ik had er zelf 1. tot 4 weken geleden. Ja netjes gecremeerd, maar als ik een achtertuin had gehad dan lag ze nu daar.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85773342
Hij had de kat beter op een andere manier kunnen afmaken, zodat het katje er zelf weinig van merkt.

Eigenlijk zouden alle katten die in de publieke ruimte leven moeten worden afgemaakt. Ze doden enorm veel mooie en zeldzame vogels maar ook vissen en andere beesten. Je zou maar een volière met dure vogels hebben of een vijver met karpers en je hebt telkens van die katten in je tuin rondlopen die je beesten bang maken of aanvallen.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:21:52 #195
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85773560
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat. En het kan schijndood zijn gebeurt zelf bij mensen nog wel eens.

Kwam er ook gemiauw uit de tas?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:26:20 #196
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85773751
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:15 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Hij had de kat beter op een andere manier kunnen afmaken, zodat het katje er zelf weinig van merkt.

Eigenlijk zouden alle katten die in de publieke ruimte leven moeten worden afgemaakt. Ze doden enorm veel mooie en zeldzame vogels maar ook vissen en andere beesten. Je zou maar een volière met dure vogels hebben of een vijver met karpers en je hebt telkens van die katten in je tuin rondlopen die je beesten bang maken of aanvallen.
Grappig altijd, die mensen die zeggen dat katten thuis opgesloten moeten worden omdat het HUISdieren zijn, maar vervolgens wel zelf vogels en karpers uit hun normale omgeving halen om ze in een lullig vijvertje of een kooi van 1 vierkante meter te stoppen... :'_
pi_85773797
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef Yi-Long het volgende:

Grappig altijd, die mensen die zeggen dat katten thuis opgesloten moeten worden omdat het HUISdieren zijn, maar vervolgens wel zelf vogels en karpers uit hun normale omgeving halen om ze in een lullig vijvertje of een kooi van 1 vierkante meter te stoppen... :'_
Ach, het is tenminste wel voor alle dieren gelijk dan, allemaal uit hun normale omgeving.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_85773815
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gedaan. Heb altijd mijn dieren achter in de tuin begraven.

quote:
Alsof mensen altijd een complete uitvaart voor hun huisdieren moeten regelen. :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:28:10 #199
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_85773818
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

¤ 115 euro. Voor een standaard crematie met een strooibusje voor de as. ¤ 40 tot ¤ 80 voor 'vernietiging'.
[..]

Ik had er zelf 1. tot 4 weken geleden. Ja netjes gecremeerd, maar als ik een achtertuin had gehad dan lag ze nu daar.
Als je geen geld heb voor een crematie kun je je huisdier bij een dierenarts achterlaten. Het dier wordt dan opgehaald en gezamenlijk met andere dode dieren vernietigd zoals ze het dan noemen. Dit kost je niets.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_85774055
;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')