Dat was na mijn post hierquote:
Thanks voor de credits, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie zou dat zijn.
Ik weet niet of je iets ontgaan is, maar er is sinds een week iets gaande in KLB
En ik vond het serieus een hele gave paint, maar ook een die gebagger uitlokt in KLB, en dus istie, hoe jammer dan ook weg. Hij was leuk, geef ik toe
tnxquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:56 schreef Rebubbled het volgende:
Volle maan
Kansloos topic met nog kanslozere reacties.
niet eens aan het verbaggeren, Boskalis zou er jaloers op zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:59 schreef Dagonet het volgende:
mensen die zeuven, puuzelen en herufst zeggen
Aan het verbaggeren.
The fuck? Het is toch een goede OP, met een terechte klacht, en normale replys?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet eens aan het verbaggeren, Boskalis zou er jaloers op zijn
Tnx
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
The fuck? Het is toch een goede OP, met een terechte klacht, en normale replys?
Al ik het topic zou opschonen blijft er praktisch niets van over.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
The fuck? Het is toch een goede OP, met een terechte klacht, en normale replys?
Volgens mij bestond driekwart van de posts uit mensen die voorbeelden gaven waar zij zich aan ergeren qua uitspraak. En is ous z'n post nou verwijderd om niet te laten zien dat jullie een verschil van mening hebben?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Al ik het topic zou opschonen blijft er praktisch niets van over.
Een OP als deze lokt gewoon gebagger uit, en daar zijn we klaar mee, ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was. En my bad voor die drie serieuze reakties die er de dupe van zijn.
vast wel, maar soms lopen dingen zo, en je snapt best wel waarom het topic dicht isquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:37 schreef nattermann het volgende:
Niet dat het mij als user treft, maar in dit topic: Broer die ligt te ruften
Eerst worden er posts verwijderd, en nu een slotje omdat de OP niet in orde is? Had dat dan ook niet in een keer gekund
wil je nou eens een keer kappen mat dat getraineer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Volgens mij bestond driekwart van de posts uit mensen die voorbeelden gaven waar zij zich aan ergeren qua uitspraak. En is ous z'n post nou verwijderd om niet te laten zien dat jullie een verschil van mening hebben?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil je nou eens een keer kappen mat dat getraineer.
Het was gewoon een kuttopic met een hele berg bagger, die je van vroeger zo gewend was. We willen dat gewoon niet meer, face it. En dat laatste hoef je je al helemaal niet mee te bemoeien
Op alle "ik wil"quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:23 schreef Trollface. het volgende:
Mensen die een onderscheid maken tussen KLB 1.0 en 2.0
Waar slaat die sluitpost op
Maar ik zei heul geen 'ik wil'quote:
neuh, dat slotje was meer dan terecht en dat weet je zelf dondersgoed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Ik vind gewoon dat je onterecht een topic hebt gesloten, thats it. En kennelijk konden zquing en ous die hele berg bagger net als ik ook niet ontdekken, dus wellicht ben je wat te streng.
Wij missen surveillancefiets ook, ik weet hoe je je voeltquote:
De anderen welquote:
Okquote:
zit eens niet zo te janken zeg!quote:
ik vond die sluitpost geniaal!quote:
Is al weg, ben aan het opruimenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:53 schreef karr-1 het volgende:
Even opletten hier en diverse andere berichten inmiddels
DJ SALISTOHOI ik ben hier niew en ik wil graag mijn promoten
Thanxquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:09 schreef sinadO het volgende:
Fokkers die je topic aangeven om te worden verwijderd
Jij denkt dat dat topic het gaat redden?quote:
ik heb vertrouwen in de mensquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat topic het gaat redden?
Ik weet het goed gemaakt,quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:21 schreef Fokatio het volgende:
mensen die zeuven, puuzelen en herufst zeggen waar slaat dit op, terechte klacht, in de reacties geeft iedereen andere voorbeelden van zulke ergenissen, leuk om te lezen, waarom moet dit dicht?
Heb je een pm gestuurd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef yvonne het volgende:
Zo, gevraagd in hun fb, we wachten af.
In mijn optiek is het een baggeropnoemtopic, maar wie weet, het regent en we vervelen ons.
Zie je, als je nou eens niet dramt ( je geldt in deze voor iedereen) en gewon dingen vraagt dan zijn wij heus de beroerdste niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:21 schreef Fokatio het volgende:
zeuven, puuzelen en herufst zeggen waar slaat dit op, terechte klacht, in de reacties geeft iedereen andere voorbeelden van zulke ergenissen, leuk om te lezen, waarom moet dit dicht?
JA DAT WEET IKquote:
Sorry, dacht dat je heeeeeeel druk was.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:28 schreef yvonne het volgende:
Nee, ik ben gewoon vervelend door die dagenlange regen en nu ontopic anders moet ik onszelf bannen
Omdat anderen dat probleem wellicht herkennen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef poo het volgende:
Waarom is dit een dagboek topic:
Haar in oog..
...en dit (bijvoorbeeld) niet:
geen pizza kunnen laten komen
Op zondagmiddag te dronken zijn om een pizza te halen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat anderen dat probleem wellicht herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |