Je bedoelt met eten kopen enzo? Maar je zit op een gemeenschappelijke kamer toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik krijg dan mijn kamer en alles dus op zich moet ik wel rond kunnen komen met 270 euro p/maand. Maar ik wil er ook nog wel een beeetje geld bij. Maar dat wordt 'm geloof ik niet heel erg.
Mijn zus krijgt gruwlijk veel geld, meer dan ik verdien, van mijn oudersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh niet?Gelukkig snappen m'n ouders dat ik geen tijd heb voor een baantje, dus ze sponsorden me redelijk goed
Maar dat houdt nu ook op
Dit is het begin, morgen vergaat de hele wereldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Raar, aantal zenders eruit opeens :/
Nee, tis een soort studentenhuis (vier mensen die toevallig studeren) maar 9/10 keer wordt er apart gekookt en iedereen heeft eigen koelkast enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je bedoelt met eten kopen enzo? Maar je zit op een gemeenschappelijke kamer toch?
hahahaha goeie grap mang!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG straks sna p ik iets niet, moet ik dat thuis nog allemaal gaan doen hahahahahahah
Lenenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik krijg dan mijn kamer en alles dus op zich moet ik wel rond kunnen komen met 270 euro p/maand. Maar ik wil er ook nog wel een beeetje geld bij. Maar dat wordt 'm geloof ik niet heel erg.
Pics van je zus?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn zus krijgt gruwlijk veel geld, meer dan ik verdien, van mijn ouders
Oh oke, dat is op zich wel chill. Een oud klasgenootje van mij ben ik wel eens geweest en die hadden wel gemeenschappelijk, is op zich ook wel tof. Gingen we daar pannenkoeken eten met 10 man.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, tis een soort studentenhuis (vier mensen die toevallig studeren) maar 9/10 keer wordt er apart gekookt en iedereen heeft eigen koelkast enzo.
Ja maar daar heb ik dus geen zin in hè. Zus die is er na 1000 jaar ook eindelijk vanaf. Ga wel 3 avonden werken ofzo en dan eens per twee weken op zondag en zaterdag oid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lenen270 ben je zo ongeveer al kwijt aan dagelijkse boodschappen
Iets minder, maar als je nog wat feestjes meepakt enzo zit je daar makkie aan
Doordeweeks erbij werken is op zich wel te doen. 's Weekends is veel kutter, dat deed en doe ik nu ook nog een tijdje, maar dan heb je nooit tijd om je huiswerk te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dus geen zin in hè. Zus die is er na 1000 jaar ook eindelijk vanaf. Ga wel 3 avonden werken ofzo en dan eens per twee weken op zondag en zaterdag oid.
Oh ik krijg misschien een Fabulouskaartje gratischhhh. Heeft hottie beloofd, moet er alleen wel zelf achteraan gaan maar dat durf ik nooit. Maar ga het toch maar doe ngeloof ik hihihihahaah
Mja maar moet even zien of dat kan dan, want ik werk dan steeds 2 uurtjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doordeweeks erbij werken is op zich wel te doen. 's Weekends is veel kutter, dat deed en doe ik nu ook nog een tijdje, maar dan heb je nooit tijd om je huiswerk te maken.
Kan ook, hangt een beetje af van hoe flexibel ze zijn qua werktijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dus geen zin in hè. Zus die is er na 1000 jaar ook eindelijk vanaf. Ga wel 3 avonden werken ofzo en dan eens per twee weken op zondag en zaterdag oid.
Oh ik krijg misschien een Fabulouskaartje gratischhhh. Heeft hottie beloofd, moet er alleen wel zelf achteraan gaan maar dat durf ik nooit. Maar ga het toch maar doe ngeloof ik hihihihahaah
Nee, dat heb je dan wel. Toen ik dat deed, had ik rond de 200 p/m.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja maar moet even zien of dat kan dan, want ik werk dan steeds 2 uurtjes.Schiet niet echt op ofzo.
Moet je hopen dat dat sociale leen gebeuren niet door gaatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo mag je niet denken, foei.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet je hopen dat dat sociale leen gebeuren niet door gaat. Nouja uiteraard is het wel nodig dat de studenten moeten lenen voor hun studie want anders kunnen we de buitenlanders niet meer betalen
Ik vind doordeweeks juist kut. Dan kom je uit school, zit je een half/uurtje thuis uit te puffen en kan je weer weg. Dan kom je daarna thuis en dan heb ik geen zin meer om nog iets aan school te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doordeweeks erbij werken is op zich wel te doen. 's Weekends is veel kutter, dat deed en doe ik nu ook nog een tijdje, maar dan heb je nooit tijd om je huiswerk te maken.
Jawel hoor, mensen met geld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Als de studenten dat niet meer krijgen, gaat er niemand meer studeren.
Wilders stemmerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet je hopen dat dat sociale leen gebeuren niet door gaat. Nouja uiteraard is het wel nodig dat de studenten moeten lenen voor hun studie want anders kunnen we de buitenlanders niet meer betalen
Sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo mag je niet denken, foei.
Wat heb jij gestemd dan? Of mag je dat nog niet?quote:
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Als de studenten dat niet meer krijgen, gaat er niemand meer studeren.
Ja, maar ik heb maar een dag in de week vrij en ik ga niet helemaal naar Helmond reizen voor een dagje te werken en dan weer terug naar Mark.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind doordeweeks juist kut. Dan kom je uit school, zit je een half/uurtje thuis uit te puffen en kan je weer weg. Dan kom je daarna thuis en dan heb ik geen zin meer om nog iets aan school te doen.
Ik ga dit jaar zoveel mogelijk op mijn vrije dagen werken, en in mijn vakantie's.
Same herequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja doei ik ga slapen ofzo. TV kijken. Weet ik veel. En paps heeft weer kutabo van UPC waardoor alle leuke zenders weg zijn.
Meer mensen zullen er dan inderdaad (gedwongen) voor kiezen om meteen te gaan werken met zo'n sociaal leen systeem.. Omdat sommige mensen het zonder studiefinanciering niet eens kunnen veroorloven..quote:
Ik denk eigenlijk dat dat alleen de eerste vijf jaar is en daarna niet meer. En dat het wel mee gaat vallen. Maar ik heb geen zin in deze discussie want ik ben echt fucking moe, adieu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bedoel stufi enzo.Dan gaan er echt wel minder mensen studeren.
Woon je nu bij Mark dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb maar een dag in de week vrij en ik ga niet helemaal naar Helmond reizen voor een dagje te werken en dan weer terug naar Mark.En als ik 's weekends werk, dan heb ik geen vrije tijd meer.
Mja dat heb ik Ehv sowiesoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereGewoon weer terug naar 30 zenders
Dag Film 12345666
Als je gaat studeren krijg je daarna een goeie baan en kan je die lening gewoon terugbetalenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Meer mensen zullen er dan inderdaad (gedwongen) voor kiezen om meteen te gaan werken met zo'n sociaal leen systeem.. Omdat sommige mensen het zonder studiefinanciering niet eens kunnen veroorloven..
En zo'n sociaal leen systeem is gewoon bullshit, zodra iemand gaat werken betaald hij/zij het automatisch weer terug via belastingen.
Dichterbij school? Of vind je hem gewoon wel aardig?quote:
Exact.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja dat heb ik Ehv sowiesoMaar daar vind ik het niet zo erg. Alleen hier is de TV dikke luxe en nu niet meer.
Allebei wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dichterbij school? Of vind je hem gewoon wel aardig?
Dus het komt er op neer dat wij dan hard moeten werken voor onze studie, hard moeten werken om geld te verdienen en dan ook nog harder werken om de lening terug te betalen.. Zodat we buitenlanders kunnen blijven verwelkomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je gaat studeren krijg je daarna een goeie baan en kan je die lening gewoon terugbetalenIk zie het probleem dus ook niet, afgezien van het feit dat je meer betaald voor je eigen studie, waarmee je zelf later meer geld verdient.
Ja, en jij bent nu alle buitenlanders over 1 kam aan eht scheren. er zijn ook heus wel goeie buitenlanders die binnenkomen, en die ook hard werken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus het komt er op neer dat wij dan hard moeten werken voor onze studie, hard moeten werken om geld te verdienen en dan ook nog harder werken om de lening terug te betalen.. Zodat we buitenlanders kunnen blijven verwelkomen.
Ik heb niets tegen een sociaal leenstelsel maar maak het dan een eerlijk systeem.. Dus uitkeringen ook een sociaal leenstelsel
Te hard=te hard vriendquote:
Waar kom je daar in godsnaam?quote:
Polen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en jij bent nu alle buitenlanders over 1 kam aan eht scheren. er zijn ook heus wel goeie buitenlanders die binnenkomen, en die ook hard werken.
Beter 4 dan 40 toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |