Je bedoelt met eten kopen enzo? Maar je zit op een gemeenschappelijke kamer toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik krijg dan mijn kamer en alles dus op zich moet ik wel rond kunnen komen met 270 euro p/maand. Maar ik wil er ook nog wel een beeetje geld bij. Maar dat wordt 'm geloof ik niet heel erg.
Mijn zus krijgt gruwlijk veel geld, meer dan ik verdien, van mijn oudersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh niet?Gelukkig snappen m'n ouders dat ik geen tijd heb voor een baantje, dus ze sponsorden me redelijk goed
Maar dat houdt nu ook op
Dit is het begin, morgen vergaat de hele wereldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Raar, aantal zenders eruit opeens :/
Nee, tis een soort studentenhuis (vier mensen die toevallig studeren) maar 9/10 keer wordt er apart gekookt en iedereen heeft eigen koelkast enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je bedoelt met eten kopen enzo? Maar je zit op een gemeenschappelijke kamer toch?
hahahaha goeie grap mang!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG straks sna p ik iets niet, moet ik dat thuis nog allemaal gaan doen hahahahahahah
Lenenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik krijg dan mijn kamer en alles dus op zich moet ik wel rond kunnen komen met 270 euro p/maand. Maar ik wil er ook nog wel een beeetje geld bij. Maar dat wordt 'm geloof ik niet heel erg.
Pics van je zus?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn zus krijgt gruwlijk veel geld, meer dan ik verdien, van mijn ouders
Oh oke, dat is op zich wel chill. Een oud klasgenootje van mij ben ik wel eens geweest en die hadden wel gemeenschappelijk, is op zich ook wel tof. Gingen we daar pannenkoeken eten met 10 man.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, tis een soort studentenhuis (vier mensen die toevallig studeren) maar 9/10 keer wordt er apart gekookt en iedereen heeft eigen koelkast enzo.
Ja maar daar heb ik dus geen zin in hè. Zus die is er na 1000 jaar ook eindelijk vanaf. Ga wel 3 avonden werken ofzo en dan eens per twee weken op zondag en zaterdag oid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lenen270 ben je zo ongeveer al kwijt aan dagelijkse boodschappen
Iets minder, maar als je nog wat feestjes meepakt enzo zit je daar makkie aan
Doordeweeks erbij werken is op zich wel te doen. 's Weekends is veel kutter, dat deed en doe ik nu ook nog een tijdje, maar dan heb je nooit tijd om je huiswerk te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dus geen zin in hè. Zus die is er na 1000 jaar ook eindelijk vanaf. Ga wel 3 avonden werken ofzo en dan eens per twee weken op zondag en zaterdag oid.
Oh ik krijg misschien een Fabulouskaartje gratischhhh. Heeft hottie beloofd, moet er alleen wel zelf achteraan gaan maar dat durf ik nooit. Maar ga het toch maar doe ngeloof ik hihihihahaah
Mja maar moet even zien of dat kan dan, want ik werk dan steeds 2 uurtjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doordeweeks erbij werken is op zich wel te doen. 's Weekends is veel kutter, dat deed en doe ik nu ook nog een tijdje, maar dan heb je nooit tijd om je huiswerk te maken.
Kan ook, hangt een beetje af van hoe flexibel ze zijn qua werktijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dus geen zin in hè. Zus die is er na 1000 jaar ook eindelijk vanaf. Ga wel 3 avonden werken ofzo en dan eens per twee weken op zondag en zaterdag oid.
Oh ik krijg misschien een Fabulouskaartje gratischhhh. Heeft hottie beloofd, moet er alleen wel zelf achteraan gaan maar dat durf ik nooit. Maar ga het toch maar doe ngeloof ik hihihihahaah
Nee, dat heb je dan wel. Toen ik dat deed, had ik rond de 200 p/m.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja maar moet even zien of dat kan dan, want ik werk dan steeds 2 uurtjes.Schiet niet echt op ofzo.
Moet je hopen dat dat sociale leen gebeuren niet door gaatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo mag je niet denken, foei.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet je hopen dat dat sociale leen gebeuren niet door gaat. Nouja uiteraard is het wel nodig dat de studenten moeten lenen voor hun studie want anders kunnen we de buitenlanders niet meer betalen
Ik vind doordeweeks juist kut. Dan kom je uit school, zit je een half/uurtje thuis uit te puffen en kan je weer weg. Dan kom je daarna thuis en dan heb ik geen zin meer om nog iets aan school te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doordeweeks erbij werken is op zich wel te doen. 's Weekends is veel kutter, dat deed en doe ik nu ook nog een tijdje, maar dan heb je nooit tijd om je huiswerk te maken.
Jawel hoor, mensen met geld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Als de studenten dat niet meer krijgen, gaat er niemand meer studeren.
Wilders stemmerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet je hopen dat dat sociale leen gebeuren niet door gaat. Nouja uiteraard is het wel nodig dat de studenten moeten lenen voor hun studie want anders kunnen we de buitenlanders niet meer betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |