Jij hebt ook echt het gevoel van een sperzieboon hèquote:
Komt je naam goed tot zn rechtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik verdien geld met troep verkopen op FOK!
zou wel kunnen kloppen jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt het gevoel van een sperzieboon hè
Maak je andere blij, ben je van je troep af en krijg je ook nog geld. Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn nog in goede staat dus ach.
Is het ook niet en ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maak je andere blij, ben je van je troep af en krijg je ook nog geld. Niets mis mee toch?
Wat is er eng dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hallo ze lacht me uit terwijl ik bijna aan het janken ben omdat ik alles eng vind, en dan moet ik gaan praten?Plus ze leest een boek, dan mag ik d'r niet storen, wat denk jij nou
Troep? Dan betaal ik nog maar de helft!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik verdien geld met troep verkopen op FOK!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Troep? Dan betaal ik nog maar de helft!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ha een troepding van Twilight kwijt.
Ik zag er vandaag nog een gast op lopen, in Rotjeknorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die dingen zie je ook bijna niet (meer).
Het is zomer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die dingen zie je ook bijna niet (meer).
Waarschijnlijk incl. een vrij diepe v-hals?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag nog een gast op lopen, in Rotjeknor
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel te zien de laatste paar dagen.
Dan betaal ik dubbelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Die is supernetjes joh, die heb ik een keer gelezen en daarna heeft ie in mijn kast gestaan.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alle colleges voor de komende twee weken in mijn agenda gezet, wahey.
Nee, die neger was zo retro, ik werd er kotsmisselijk van. Een kotsje over z'n Ugg's hielp.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk incl. een vrij diepe v-hals?
En 2 dagen stage.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo kan ik ook geld verdienen.
Geen idee, al paar dagen niet gesproken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin?
Goed bezig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee, al paar dagen niet gesproken.
Ff mijn pc fixenik typ sneller als dat de letters laden op het scherm.. is niet goed denk ik
Firefox gebruikte 70% van mijn cpu?quote:
Ik ken het.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb niet eesn tijd om te werken.Gast zei 'ja dan kan het vanaf 1700 - 2100, ben je half 10 thuis. Yoohoooo ik zit elke dag daar tot 1730.
Ga geloof ik maar tussen de middag warm eten.
Bij de ene wel geloof ik, maar de andere niet zover ik weet. Niet eens gevraagd, ik loop maar 14 uur stage hè.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Krijg je daar iets voor of niet?
Geheugenprobleempje denk ik, heeft FF wel vaker last van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Firefox gebruikte 70% van mijn cpu?heb ff alles weg gedrukt.. nu doet hij wel weer snel.. Zal wel ergens een site typisch aan t doen geweest zijn
Uuuh niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja yo hoe de fuck doe jij dat?
SPH.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat voor studie doe jij ook alweer junkie?
Zou best kunnen.. had laatst ook zoiets op mijn iPhone 4.. khad laatst nog maar 40 mb ram over.. terwijl t normaal 350mb vrij is ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Geheugenprobleempje denk ik, heeft FF wel vaker last van.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zou best kunnen.. had laatst ook zoiets op mijn iPhone 4.. khad laatst nog maar 40 mb ram over.. terwijl t normaal 350mb vrij is ofzo. Bleek t programma te zijn waarmee je aparte apps kan beveiligen met een pincode
156 MB hier-O-quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
FireFox gebruikt al 140 MB RAM terwijl alleen deze pagina open staat.
Mja ik krijg dan mijn kamer en alles dus op zich moet ik wel rond kunnen komen met 270 euro p/maand. Maar ik wil er ook nog wel een beeetje geld bij. Maar dat wordt 'm geloof ik niet heel erg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh niet?Gelukkig snappen m'n ouders dat ik geen tijd heb voor een baantje, dus ze sponsorden me redelijk goed
Maar dat houdt nu ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |