Had jij niet om 6 uur een afspraak?quote:
Maandag. Of in de loop van volgende week.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had jij niet om 6 uur een afspraak?
Ohquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maandag. Of in de loop van volgende week.
Je had zoveel gespaard dat ze t vroeger uitbetaalde denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gast, het is toch nog geen 31 augustus
Zou kunnen, augustus was flink klam, dus veel douchen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je had zoveel gespaard dat ze t vroeger uitbetaalde denk ik
Checkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat komt voor mij niet zo uit, heb straks verjaardag en moet nog avondeten.
Heb je geen Dual of Quad core?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef Stekkerblok het volgende:
Cd's branden is echt een funest voor je cpu
CD's.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef Stekkerblok het volgende:
Cd's branden is echt een funest voor je cpu
Anders heb ik zo weinig aan mn dubbeldeckcdspelert.quote:
Dual. Maar dat ding krijgt al kuren als hij iTunes op moet starten, laat staan met Traktor en een of ander brandprogramma naast elkaar. En dan moet ik via m'n telefoon hiernaartoe om het te kunnen posten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heb je geen Dual of Quad core?
Smeerkees!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vanachter mijn lappietoppie......
You got ads lol.quote:
Wat een hoop flame voor 1 postquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan iemand mijn moeders chagrijnigheid er even uitrammen?Geen idee wat dat mens heeft maar godverdommekanker wat is het schijtirritant zeg. Fucking hell.
Man, een quad vs dual is echt geen duel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Tof, ik heb een quadcore. ik dacht duel
Sorry man. Typvaudje he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, een quad vs dual is echt geen duel.
Ok is goed mang!quote:
Had je van te voren niet even kunnen bedenken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:14 schreef Bravebart het volgende:
Gvd, ik verveel me de kanker hierIk ga nooit meer naar Hengelo.
Omdat BB al een garpje daarover gemaakt had.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom lees ik hier aids, mijn hart zit er heul niet vol van
En hij is nog wel nieuw!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
M'n laptop zegt steeds dat ik langzamer moet typen.
Ja maar, ik moest naar de tandarts hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Had je van te voren niet even kunnen bedenken.
Daar heb ik overheen gelezen, maar dat zou kunnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat BB al een garpje daarover gemaakt had.
Kzou ze niet vertrouwen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar, ik moest naar de tandarts hier
Onderbewust, jewaids.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik overheen gelezen, maar dat zou kunnen
Geeft niet hoor, ik lees ook altijd over jouw posts heen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik overheen gelezen, maar dat zou kunnen
Waar?quote:
nu lees ik het weer, maar nu staat het er ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Kzou ze niet vertrouwen.
[..]
Onderbewust, jewaids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |