Heb je geen werk dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan hoef ik nog maar 225 euro bij elkaar te schrapen! Scheelt weer.
Auto.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Jezus jezus jezus wat een weerAlleen de achterkant van m'n oren zijn nog droog
Fix je avatar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:53 schreef robr0 het volgende:
mafia 2 wat een malaka spel nu al weer uit
Nah, is voor een deel autovrij daar, dus dan ben je nog zeikens natquote:
Fix je accent.quote:
Paraplu?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, is voor een deel autovrij daar, dus dan ben je nog zeikens nat
Helpt geen fuck manquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helpt geen fuck manHet is hier flink aan het waaien, plus de straten staan compleet blank
Ja datquote:
Kinky heujquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Best spannend zo'n pak hoor.
Nah, ik doe het wat warmer dit keerquote:
Waterspaar douchekop?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, ik doe het wat warmer dit keerAl giet het volgens mij buiten harder dan die rare waterspaar douchekop van m'n ouders
Ja, dan spaar je water op en dat komt er aan het eind van de maand opeens allemaal uit!quote:
Door jou zitten we nu dus in dit tyfus weer?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dan spaar je water op en dat komt er aan het eind van de maand opeens allemaal uit!
Uitvinding van het jaar!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dan spaar je water op en dat komt er aan het eind van de maand opeens allemaal uit!
Nee gast, het is toch nog geen 31 augustusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Door jou zitten we nu dus in dit tyfus weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |